Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 05:20:30 μμ

Τίτλος: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW 2008
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 05:20:30 μμ
Ορίστε και οι πρώτες φώτος από τη σημερινή ημέρα στην Τανάγρα.
Όσα Unimog κυκλοφορούσαν στη βάση δε ξέφυγαν από το φακό μου.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3706.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3667.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3621.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3584.jpg)
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3567.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3559.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3530.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3417.jpg)
Τα επιβλητικά STEYER.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2270.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1862.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1857.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1850.jpg)
"Σκούπα" αμερικάνικης προέλευσης αν δεν κάνω λάθος.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3626.jpg)
Mercedes του ΕΤΑ παρακαλώ.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3551.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3505.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3500.jpg)
Το θηριώδες πυροσβεστικό OSHKOSH της ΕΑΒ, το οποίο έκανε και τρομερό θόρυβο.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2313.jpg)
Το πυροσβεστικό STEYER της ΕΑΒ έμοιαζε πολύ μικρό δίπλα από το θηρίο.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2310.jpg)

Όπως καταλαβαίνετε άρχισα με οχήματα πρώτα μιας και είμαι αρματάς και όχι αεροπλανάς.
Μη βαράτε όλοι μαζί οι αεροπλανάδες :!:
 :mrgreen:
Σύντομα θα ακολουθήσουν και αεροπλάνα & ελικόπτερα μην ανησυχείτε.
 :mrgreen:
Επίσης θα υπάρξουν και φώτος γνωστών μελών του modelclub σε διάφορα στιγμιότυπα.
 :wink:
Αν οι υπεύθυνοι του φόρουμ κρίνουν ότι το παρών θέμα πρέπει να μετακινηθεί, παρακαλούνται να το κάνουν άμεσα.
Ευχαριστώ.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 05:43:32 μμ
Ακολουθούν φώτος Ελληνικών και ξένων αεροσκαφών.
Α-7Ε... Τα σχόλια περιττά. Απλά απίθανακαι τα δύο.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3696.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3665.jpg)

Mirage 2000... Ο νέος είναι ωραίος, ο παλιός είναι αλλιώς
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_2066.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1892.jpg)

F-16...Έτσι απλά.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3678.jpg)

Α-10... ʼσχημο αλλά και όμορφο μαζί.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3618.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3612.jpg)

F-4 AUP... Διαχρονική αξία.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3458.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3439.jpg)

Διάφορες ξένες συμμετοχές.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1070.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1017.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0984.jpg)
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0982.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0964.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3605.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3543.jpg)

Θα ακολουθήσουν ελικόπτερα και άλλα......
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 05:59:34 μμ
Το επετειακό RF-4E ?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Getsa στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:15:51 μμ
Ζηλεύωωωωωωωωωωω...

Δώστε κι άλλες...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: felix στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:39:55 μμ
Ωραιες φωτο Φανη. Και οι φωτος του Unimog ηταν οτι πρεπει. Εχω ενα (νομιζω ειναι τετοιο) της Revell για διοραματακι με αεροπλανο καποια στιγμη.
Απο κοσμο τι ελεγε?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 07:49:42 μμ
           Το stand του modelclub βρεεεεεεεεεεεεε  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 08:13:07 μμ
Δυστυχώς και ντρέπομαι που το λέω δεν μπόρεσα να φθάσω μέχρι το stand του modelclub....
 :cry: :cry: :cry:
Ήταν μακριά και τα ποδαράκια μου παρέδωσαν πνεύμα.
 :oops:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 09:03:35 μμ
μπράβο Φάνη
απο κόσμο τι έλεγε?
θα πάς και αύριο?
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 09:07:22 μμ
Σταύρο κόσμος υπήρχε αρκετός, ο οποίος άρχισε να έρχεται μετά τις 9.
Δε μπορώ βέβαια να πω ότι η προσέλευση του κόσμου θύμιζε Αρχάγγελο.
Αύριο δε με βλέπω να πηγαίνω γιατί έπειτα από 1100 φώτος που τραβήξαμε μαζί με τον αδερφό μου και τον jim-eta είμαστε ΟΚ.
Πάντως όποιος πάει αύριο μάλλον θα δει περισσότερες οπλικές εκπλήξεις από το κλιμάκιο του ΕΤΑ.
 :wink:
Τουλάχιστον έτσι μας είπαν τα παιδιά.

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 09:51:19 μμ
έπειτα από 1100 φώτος που τραβήξαμε μαζί με τον αδερφό μου και τον jim-eta είμαστε ΟΚ
Ε τότε, δώσε τα φώτ"ο" σου στο λαό...  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 10:02:42 μμ
Σιγά σιγά συνάδελφοι...
Επιλέγω τις καλύτερες τώρα.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 10:21:09 μμ
Φάνη mon vieux, βλέπω μπήκες αμέσως στο ψητό...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 10:43:00 μμ
Φάνη mon vieux, βλέπω μπήκες αμέσως στο ψητό...

Ναι αμέ, έπειτα από 4 ώρες παραμονής κυριολεκτικά ψήθηκα.
 :mrgreen:
Ακόμη νιώθω σαν κοτόπουλο και να φανταστείς ότι είχα και καπέλο.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Getsa στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 10:52:30 μμ
Φάνη σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις φωτό που ανέβασες. Αν έχεις κι άλλες ευπρόσδεκτες.  :wink:

Έχει και κανένας άλλος να ανεβάσει;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 11:05:36 μμ
Συνάδελφοι περισσότερες φώτος αύριο.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 11:07:48 μμ
να προσθεσω και εγω λιγες φωτο










και εχουμε συνεχεια
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 11:12:24 μμ
Το modelclub εκπροσωπήθηκε απο άτομα με υπομονή.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Ωρα οκτώ, πριν ο φρουρός σφυρίξει τρείς φορές... για να γίνει το μπάσιμο  :roll:

(http://img167.imageshack.us/my.php?image=s8001879ag3.jpg)

... πριν την έναρξη του κυνηγιού...

(http://img152.imageshack.us/my.php?image=s8001883sk8.jpg)

... και με δυναμικές παρουσίες στο stand  :mrgreen:

(http://img399.imageshack.us/my.php?image=s8001959kc0.jpg)

"Εγώ παιδιά δεν τρώω, και μη με δείχνεις με αυτό το ύφος"  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 11:19:36 μμ
για καλο υπνο  και αυτες οι λιγες




Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 11:23:10 μμ









Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Γιαννης στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 02:34:01 πμ
Οι τυποι στο eurofighter στις φωτος του leopard τι ρολο παιζουν? Προσωπικη φρουρα του typhoon??  :mrgreen:

Επισης, δεν κανατε μια παρουσιαση των ομορφοπαιδων του mc που ειναι στις φωτος..  ::glossa::

Εκτος του gkontog που ειναι μονος του, και του nick2 (αν δεν κανω λαθος, τερμα δεξια στη φωτο με τους 4 σας) οι υπολοιποι ποιοι ειστε παιδια?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 03:15:23 πμ
Εκτος του gkontog που ειναι μονος του, και του nick2 (αν δεν κανω λαθος, τερμα δεξια στη φωτο με τους 4 σας) οι υπολοιποι ποιοι ειστε παιδια?

Έτσι ακριβός... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(http://i3.photobucket.com/albums/y63/tvd1305/MODELCLUB/new.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 07:54:16 πμ
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 09:07:45 πμ
Από αριστερά προς τα δεξιά οι κύριοι είναι:
leopard & αδερφός μου, ο ομορφούλης με τη μπλε μπλούζα είναι ο jim-eta και τελευταίος χωρίς μουστάκι ο lman.
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: LAMPAKIAS στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:43:56 πμ
σαν πρωσκοπακι εισαι με το κοντο παντελονακι  ::glossa::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:47:58 πμ
σαν πρωσκοπακι εισαι με το κοντο παντελονακι  ::glossa::

Και που να δεις τις φώτος που θα ακολουθήσουν όπου έχω πετάξει γάμπα και μπούτι έξω :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:53:37 πμ
Ορίστε και μερικές ακόμη φώτος.
Go ahead make my day punk :!: Μην το βρεις μπροστά σου αυτό το θηρίο.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1100.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1886.jpg)

Παρατηρήστε τη μούρη του Α-10. Μάλλον ο πιλότος του τρακάρισε με το σωλήνα ανεφοδιασμού.....
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1797.jpg)
Το αποτέλεσμα: Γδαρσίματα και λαμαρίνα μπασμένη μέσα. :mrgreen:

Ακολουθούν τα μπουριά.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1005.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1814.jpg)

Ωραία φώτο για διόραμα.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3651.jpg)

Και τέλος λεπτομέρειες από τα πανέμορφα επετειακά αεροσκάφη της Π.Α.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3663.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_2073.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_2072.jpg)

Σύντομα περισσότερες φώτος. Αναμείνατε στην οθόνη του υπολογιστή σας.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:16:25 πμ
Γνωστά μέλη του φόρουμ συνελήφθησαν σε διάφορες πόζες.

Η ώρα ειναι 08:15 και ήταν όλοι τους ξεκούραστοι και χαρούμενοι
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3408.jpg)

Κάποια στιγμή έμεινα εντελώς μόνος στη μέση της πίστας και αναρωτιόμουν πού πήγαν όλοι....
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0917.jpg)

jim-eta: το κομμάντο μπήκε σε cokpit, ανέβηκε σκάλες και έβαλε το κεφάλι του κοντά σε εξαγωγές κινητήρων.Το καπέλο του όλα τα λεφτά.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1780.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1802.jpg)
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0974.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1812.jpg)

Κάποια στιγμή πήρε το όπλο του :!:  :shock:
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1088.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1087.jpg)
Ευτυχώς τα ευγενέστατα μέλη του ΕΤΑ του εξήγησαν ότι δε μπορεί να το πάρει σπίτι του, προς μεγάλη του απογοήτευση.
 :mrgreen:

lman & jim-eta μέσα στο Canadair
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0925.jpg)
Αφού έλεγξαν το μητρώο του αεροσκάφους έδωσαν συγχαρητήρια στους πιλότους γιατί το είχαν πεντακάθαρο.

Μέσα στο Canadair κάτι έψαχναν όλοι τους.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0924.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_0923.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3414.jpg)
Στο τέλος ήθελαν να βγουν από την πίσω πόρτα :!: :mrgreen:

Και έπειτα από 4,5 ώρες κάτσαμε να ξαποστάσουμε.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3713.jpg)

Παρακαλώ τους υπευθύνους του φόρουμ να αφαιρέσουν τις φώτος όπου εμφανίζομαι αν κρίνουν ότι είναι σεξουαλικού περιεχομένου επειδή επιδεικνύω τα καλογυμνασμένα και πανύψηλα πόδια μου :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:37:09 πμ
Ορίστε και τα ελικόπτερα που συμμετείχαν στην επίδειξη.

Apache for ever.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1096.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1889.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_1884.jpg)

Chinook και δε το χορταίνεις.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2230.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3590.jpg)

AB-212ASW με τη νέα του "φορεσιά" που του πάει πολύ.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2237.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2224.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3517.jpg)

Aegean Hawk πολύ "φορτωμένο".
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2214.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/100_3523.jpg)

Huey διαχρονική αξία.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1106.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1105.jpg)

Αστυνομία και Πυροσβεστική.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1033.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1020.jpg)

Αυτά από μένα. Κανένας άλλος συνάδελφος θα ανεβάσει τίποτε :?:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: jim-eta στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 05:27:26 μμ
Πρέπει να παραδεχτούμε Φάνη ότι έχουμε φωτογένεια και μας πάει πολύ ο φακός ,πάντως θυμίζεις άνετα λυκόπουλο :mrgreen:.Αντε και του Χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπάμε
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: arcadios στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 05:29:57 μμ
Το shelter που ηταν το περιπτερο του MC.
...

τα μοντελα που μαζευτικαν...... ηταν σχετικα και εδεναν με το χορο
(http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc08640ww4.jpg)

και ασχετα...  :mrgreen: :mrgreen:
(http://img229.imageshack.us/my.php?image=dsc08641pt0.jpg)


και φευγοντας ειδα και ενα γερακι ..  :mrgreen: :mrgreen:
(http://img211.imageshack.us/my.php?image=dsc08661xy7.jpg) (http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc08662em3.jpg)

και τελος ενα δωρο για το Φανη. (υπαρχουν κ'αλλα)
(http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc08631id8.jpg) (http://img211.imageshack.us/my.php?image=dsc08632jv7.jpg) (http://img229.imageshack.us/my.php?image=dsc08633gn8.jpg) (http://img174.imageshack.us/my.php?image=dsc08636ry5.jpg) (http://img228.imageshack.us/my.php?image=dsc08637su7.jpg) (http://img140.imageshack.us/my.php?image=dsc08634oy0.jpg) (http://img229.imageshack.us/my.php?image=dsc08635uw6.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Getsa στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 06:03:41 μμ
Μπράβο σας παιδιά για την παρουσία σας εκεί. Εύχομαι του χρόνου να μπορώ να είμαι μαζί σας και να σας βοηθήσω.

Ερώτηση: Οι σιδερένιες "κολώνες" με την κόκκινη κορδέλα ποιανού είναι;  :wink:


Παρατήρηση: Πολλοί φωτογράφοι, λίγοι uploaders.  :(
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 06:54:48 μμ
@Αρκάδιος: Να φανταστώ ότι τα άρματα είναι δικά σου.....
 :mrgreen:
Τα δώρα μου τα θέλω το συντομότερο, αν θέλεις να κάνω αυτό που μου έχεις ζητήσει.
 :mrgreen:
@Getsa: Μάλλον οι υπόλοιποι συνάδελφοι είναι κουρασμένοι και δεν έχουν συνέλθει από το ξέφρενο αυτό τριήμερο.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 07:07:14 μμ
έχουμε βάλει τις φωτ μηχανές να κρυώσουν γιατί πήραν φωτιά  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

μόλις συνέλθουν και αυτές και εμείς θα μπούν οι φώτο ...... υπομονή συνάδελφοι  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 07:25:20 μμ
Πήραν φωτιά και κάποιες κόντεψαν να μείνουν και από μπαταρίες.
 :mrgreen:
Αναμένουμε στο ακουστικό μας.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Getsa στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 07:30:37 μμ
Να 'στε καλά παληκάρια  :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 07:33:56 μμ
Ρε μαστόρια, μόλις προσγειώθηκα (πριν μιά ώρα).

Βοήθησα λίγο στο ξέστημα του περιπτέρου του Apache  :!:

Ρίχνω την πρώτη ματιά στο πακέτο (1...) των φωτό,

Μια ανάσα και η εβδομάδα είναι μπροστά μας  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 08:05:26 μμ
Μέχρι οι υπόλοιποι συνάδελφοι να αρχίσουν να ανεβάζουν φώτος ας κάνω μερικά προσωπικά σχόλια:
1. Το πάρκινγκ τεράστιο και άνετο. Προσωπικό της Π.Α. μας καθοδηγούσε για το πού θα παρκάρουμε και το Σάββατο δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα τουλάχιστον μέχρι τις 12 και κάτι που έφυγα.
2. Η απόσταση από το χώρο στάθμευσης μέχρι και τα εκθέματα ήταν λίγο μεγάλη. Έτσι τουλάχιστον μου φάνηκε, ειδικά στο γυρισμό.
3. Τα εκθέματα, αεροσκάφη και ελικόπτερα, όμορφα τοποθετημένα και εύκολο να τα φωτογραφίσεις, όταν δεν υπήρχε κόσμος γύρω τους. Η καλύτερη ώρα για φώτος ήταν από τις 10 μέχρι τις 12, όταν γίνονταν οι πτητικές επιδείξεις. Σχεδόν όλος ο κόσμος ήταν συγκεντρωμένος κοντά στην πίστα.
4. Κυλικεία πολλά με άφθονο παγωμένο νερό. Τουλάχιστον το Σάββατο και μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Μετά δε ξέρω τί έγινε.
5. Οι επιδείξεις καταπληκτικές :!: Και το κόλπο των υπευθύνων να περάσουν από μπροστά από τον κόσμο τα επετειακά μαχητικά προτού να πάνε στους χώρους στάθμευσης πολλή καλή ιδέα.
6. Το προσωπικό της Π.Α. αλλά και των υπόλοιπων Σωμάτων ευγενέστατο και εξυπηρετικότατο. Εξηγούσαν και έλυναν τις απορίες του κόσμου που έκανε όλων των ειδών τις ερωτήσεις.
7. Το κλιμάκιο του ΕΤΑ ήταν η μεγάλη έκπληξη για μένα.
8. Τα περίπτερα των μονάδων που πωλούσαν αναμνηστικά ήταν όμορφα στημένα και είχαν τα πάντα. Οι τιμές μου φάνηκαν λογικές και προσωπικά δαπάνησα περί τα EUR40,00.

Μερικές προτάσεις τώρα:
1. Αφού φέτος έγινε η αρχή και υπήρχε κλιμάκιο Ειδικών Δυνάμεων, όταν θα ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο θα ήταν καλό να υπάρχουν κλιμάκια και από άλλες μονάδες.
2. Καλή ιδέα θα ήταν και η στατική συμμετοχή οχημάτων του Ε.Σ. Το ΚΕΤΘ είναι πολύ κοντά στην Τανάγρα και έχει σχεδόν όλα τα οχήματα του Ε.Σ. (Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται) :mrgreen:.
3. Καλό θα ήταν τα αεροσκάφη να μην είναι μέσα στα shelter όπως συνέβη με το Μ2000-5 και το F16 BLK52+ γιατί είναι δύσκολη η λήψη φωτογραφιών.
4. Τα εκθέματα θα πρέπει να είναι λιγάκι πιο κοντά. Η βάση είναι αρκετά μεγάλη και παρατήρησα ότι τελικά ο κόσμος δεν πήγαινε μέχρι το τέλος της, με αποτέλεσμα πολλά αεροσκάφη να μην τα δει κανείς. Αυτό ακριβώς μου συνέβη και μένα.

Αυτά από μένα. ʼντε και του χρόνου ή του πάρα χρόνου τώρα.
Ευτυχώς που έχουμε την Παρέλαση στη Θεσ/νικη και την Γιορτή της Π.Α. το Νοέμβριο και θα ξεχαρμανιάσουμε πάλι.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 08:12:15 μμ
         Η οικογένεια nikoleone ξύπνησε νωρίς (πράγμα σπάνιο) καί εξέδραμε με φρενήρη ταχύτητα (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008004.jpg) προς Τανάγρα,όπου καί έφτασε τόσο νωρίς ώστε να παρκάρει στην πρώτη πρώτη σειρά δίπλα στον διάδρομο από προσγειώσεων.

         Καθώς δεν είμαστε λάτρεις των φωτογραφιών,δεν είχαμε καν φωτογραφική μηχανή μαζί μας,βγάλαμε λίγες με τα κινητά μας.

  (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008008.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008007.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008006.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008005.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008019.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008018.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008017.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008016.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008014.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008012.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008011.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008010.jpg)

   Για μένα όμως η ουσία της επίσκεψης ήταν καί αυτή...........

   Gate guard καί στο βάθος το υπόστεγο που φιλοξενούσε την "αναχαίτηση" το modelclub Σύλλογο μοντελιστών Ευβοίας (που όμως δεν είδα κάποιον εκεί).Το υπόστεγο ήταν μάλλον απομονομένο καί πολύς κόσμος δεν έφτασε έως εκεί.Κρίμα.Το modelclub όμως ήταν εκεί.Δεν πήρε το μάτι μου κάποιους από αυτούς που αποκαλούμε επίσημους φορείς του hobby.Γιατί άραγε ?

(http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008031.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008030.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008029.jpg)

   Αξιότιμα μέλη του modelclub

(http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008028.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008026.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008025.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008023.jpg)

 Καί δύο κύριοι που μας γύρισαν την πλάτη..........δεν ξέρω γιατί  :roll: :roll:
       
(http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008027.jpg)   :mrgreen: :mrgreen:

  Και το τραπεζάκι μας............ ::eusa_clap::

(http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008024.jpg)


   Τελικά γύρισα στο σπίτι μόνος μου,καθώς τα παιδιά είχαν κάποια επείγοντα ραντεβού καί έφυγαν μόνα τους με άλλα μέσα........ :shock: :shock:

  (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008035.jpg) (http://i90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/arxaggelos2008034.jpg)  Σα δεν ντρέπονται τα παλιόπαιδα...... :evil:


       Γενικά δεν εντυπωσιάστηκα.Το όλο θέαμα ήταν πολύ "επιχειρισιακό" με επίδειξη δυνατοτήτων μάχης.Δεν ξέρω πόσοι καί ποιοί κατάλαβαν αν κέρδισαν τα apache ή τα mirrage στις μεταξύ τους "μάχες". Ίσως οι πολύ ειδικοί καί οι...........ξερόλες.

       Αυτό που είδαμε ήταν μάλλον μιά άσκηση ανοιχτή στο κοινό.Το κοινό όμως δεν ξέρω αν μπορεί καί θέλει να καταλάβει τι γίνεται.Η έννοια του show είναι (κατά την γνώμη μου πάντα) η ταχύτητα,το σφιχτό πρόγραμμα,το χρώμα (ακροβατικά σμήνη) καί οι εντυπωσιακές παρουσίες,αν όχι διελεύσεις, εξωτικών αεροπλάνων.Αυτός είναι καί ο λόγος που τα Ελληνικά Α7 κάνουν θραύση στα ξένα show όπου η σπανιότητα τους τα φέρνει πάντα στο κέντρο του ενδιαφέροντος.

       Η οργάνωση ήταν καλή,υπήρχε καί άφθονο νερό,αλλά η προσέλευση του κόσμου υποτονική σε σχέση με το 2005.Πολλοί που ταλαιπωρήθηκαν στα parking το 2005 (εγώ φέτος δεν ταλαιπωρήθηκα καθόλου) καί με την απουσία των μέσων μαζικής μεταφοράς φέτος,ίσως να το ξανασκέφτηκαν καί να μην ξεκίνησαν.Το θεωρώ μεγάλο λάθος από τους αρμόδιους φορείς καί δείγμα της απαξίωσης της αεροπορικής ιδέας.Σαφέστατα η παραπάνω αιχμή δεν αφορά την Π.Α. αλλά τους υπόλοιπους (ΚΤΕΛ-ΟΣΕ κλπ.).

       Όλα εντάξει παιδιά.Πάμε γι άλλα.

       Να ΄μαστε όλοι καλά να ξαναπάμε όποτε καί αν η Π.Α. αποφασίσει να το ξανακάνει.























Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Skywarp στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 08:17:20 μμ

   Γεια σας παιδιά!

  Ήμουν το Σάββατο εκεί.

  Σε κάποια φάση πέρασα δίπλα από τον jim-eta αλλά δεν πρόλαβα να χαιρετήσω, ξεκινούσε η εμπλοκή!

  Λοιπόν, εγώ δεν θα γράψω καλά λόγια...

  Στατική έκθεση πολύ ωραία, πτητικό πρόγραμμα όμορφο, αλλά....

  1. Για ακόμη μία φορά, πολλές επιδείξεις έγινα στη μερια των VIP, δηλαδή πολύ μακριά από εκεί που ήταν η μάζα του κόσμου.

  2. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΘΕ 15' ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 2 ΩΡΕΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!
  ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΡΕΝΟ, ΔΩΣΑΜΕ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑΜΕ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΡΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ 30 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΑΝ ΕΔΕΗΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ!


  
  Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός που υπέβαλα τον εαυτό μου σε τέτοια ταλαιπωρία για κάτι που πραγματικά αγαπάω και τελικώς να φεύγω με μια πικρία επειδή κάποιοι ανευθυνουπεύθυνοι έκριναν σκόπιμο να μας παραμυθιάσουν ότι η μετακίνηση ήταν εξασφαλισμένη!

 Ακόμη χειρότερα, η ίδια η σελίδα της ΠΑ ζητούσε από τον κόσμο να χρησιμοποιήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!

 Σε καμμιά περίπτωση δεν έχω κάτι με την ΠΑ, αλλά λίγος σεβασμός σε αυτούς που την αγαπανε δεν θα έκανε κακό, καλό θα έκανε!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 08:55:23 μμ
Εκτος του gkontog που ειναι μονος του, και του nick2 (αν δεν κανω λαθος, τερμα δεξια στη φωτο με τους 4 σας) οι υπολοιποι ποιοι ειστε παιδια?

Έτσι ακριβός... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(http://i3.photobucket.com/albums/y63/tvd1305/MODELCLUB/new.jpg)


      ::arrowred::  τσίτσερμαν...............

   Εκτός του ότι μου τσάκισες το μπλέ μελάνι................ ::glossa:: ::glossa::

   κάνεις τώρα καί πως δεν με ξέρεις................... :D

   Σε πληροφορώ λοιπόν ότι................
   Εκτός της μοναδικής ομορφιάς μου η οποία μόνο με την αντίστοιχη του μέλους gkontog μπορεί να συγκριθεί ,είμαι καί 60 cm ψηλότερος του κ. Leopard καί τουλάχιστον 1m καί 10 cm του κ.lman.

   Ο δε κύριος της φωτογραφίας ο οποίος προσπαθεί να εκμεταλευτει το γεγονός πως στο λυκαυγές καί στο ημίφως μπορεί να μου...........φέρνει λίγο,μου είναι άγνωστος. :mrgreen: :mrgreen:
   Όμως δυστυχώς δεν βγήκε να δηλώσει την ταυτότητα του,έχοντας κι ο ίδιος την χαρά να νομίζει πως είναι..............εγώ. 8)

     ::offtopic::   ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 09:03:44 μμ
Ρε παιδες την τεχνολογια μου μεσα
εγω κατεβηκα στα νοτια  εκανα τοσα χιλιομετρα
και πριν φυγω το  site μας μια ανοιγε μια δεν ανοιγε και δεν
ειδα οτι θα εχουμε περιπτερο( αν αναφερθηκε )
 ΞΕΠΟΔΑΡΙΑΣΤΗΚΑ  και ειδα ελαχιστους στιγμιαια
αντε στον κανονικο αρχαγγελο θα τα πουμε απο κοντα
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 09:18:41 μμ
@trelas3: μπορεί να μη γνωριστήκαμε αλλά θαυμάσαμε τα έργα σου από κοντά και πάθαμε την πλάκα μας :!:
 ::icon_thumright::
@nick2: τελικά είσαι αυτό που λέμε δε χωράς πουθενά :!:
 :mrgreen:
Όσο για τον αγαπητό κο lman, στη θέση του θα έκανα μήνυση κατά παντός υπευθύνου για συκοφαντική δυσφήμιση και αλλοίωση σωματικών χαρακτηριστικών :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:01:18 μμ
Και μετά τις φωτογραφίες ...οπισθίων  :mrgreen: του παραπονιάρη Nick2  :mrgreen: :mrgreen:
....ας δούμε και μερικές φάτσες:



















Η τελευταία ήταν και η δυσκολότερη,καθώς το συγκεκριμένο αεροσκάφος έκανε......εξαιρετικά χαμηλές διελεύσεις.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Βλέπετε και τον συγκυβερνήτη να μας κάνει το περίφημο "Thumps up",χαλαρός πια ,μετά  από μια επίπονη αλλά επιτυχή αναχαίτηση....προβατίνας στα κάρβουνα  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: felix στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:13:06 μμ
Να παραθεσω κι εγω αυτα που ειδα και που φωτογραφησα σημερα...
Η ολη εκδηλωση πιστευω ηταν πολυ καλη και θα ηταν καλυτερη αν ειχαν ερθει εκεινα τα Super Hornet που μας ειχαν υποσχεθει  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: (οχι οτι ειναι η συμπαθεια μου, αλλα τα αεροπλανα του USN εχουν το κατιτι τους). Μαλλον η Οσετια τα τραβηξε ''κατα κειθενες''.

Οι πτησεις ωραιες, ειχαμε κατσει και κατω απο μινι υποστεγο στο κεντρο του αεροδιαδρομου περιπου και βλεπαμε τα παντα, η στατικη εκθεση σουπερ, αν και δεν πηγα μεχρι τελους γιατι η ζεστη σε συνδιασμο με την κουραση επαιξε σημαντικο ρολο. Παντως περιμενα κινηση στο δρομο αλλα παλι καλα 7.30 εφυγα απο το σπιτι μου (Αγια Βαρβαρα-Αιγαλεω) και 8.15 παρκαρα στο παρκινγκ στην Ταναγρα. Οι αερονομοι κατευθυναν τους παντες για το παρκινγκ, ολα λειτουργησαν αψογα σε αυτο τον τομεα.

Παμε στις φωτογραφιες. Ενα μικρο δειγμα μονο... (Φωτο απο τις πτησεις ελαχιστες εως 3 στο συνολο...προτιμουσα να τα εβλεπα με τα ματια μου τα τεκτενομενα και οχι μεσω της φωτογραφικης)

Φτανοντας...η προγευση

[imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4641.jpg[/imgt]

Συνεχεια με καποια απο τα στατικα...

[imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4644.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4647.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4682.jpg [/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4686.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4689.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4688.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4705.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4703.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4699.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4710.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4726.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4728.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4724.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4800.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4801.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4802.jpg[/imgt]

Και στην εναρξη του πτητικου τομεα (οσο ειναι ακομα στο εδαφος τουλαχιστον)...

[imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4680.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4756.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4759.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4762.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4765.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4772.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4773.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4779.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4781.jpg[/imgt]

Και δυο εν πτηση...

[imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4795.jpg[/imgt] [imgt]http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_4825.jpg[/imgt]

Αυτα...

Να'μαστε καλα να ξαναγινει και να ξαναπαμε.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:21:13 μμ
Η τελευταία φώτο του Μάστορα είναι η καλύτερη :!:
Ο δε συνοδηγός-συγκυβερνήτης έχει ύφος στρατηγού.
Όσο για το Α-10, μάλλον πρέπει να πάει σε κανένα φαναρτζίδικο γιατί έχει κάτι μερεμέτια που πρέπει να γίνουν στη μούρη του..
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:53:18 μμ
Καλησπέρα σε όλους! Μερικές από τις photos που τράβηξα το Σαββατοκύριακο στην Τανάγρα!

Αν και η κούραση πολλή, αποζημιωνόμαστε από το υλικό!

(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0002.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0003.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0004.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0005.jpg)
(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0006.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0007.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0008.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/0009.jpg)

Φανατικός F16άρης οπότε από εμένα θα δείτε περισσότερο F-16 παρά κάτι άλλο!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: F-16rhs στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 10:59:26 μμ
Σωστος!!!!Πολυ ωραιες! ;-)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:09:12 μμ
Παιδια,καταπληκτικες φωτο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: . Πρεπει να περασατε τελεια το Σ/Κ.Δυστηχως το αυτοκινητο τα φτυσε και δεν πηγα :cry: :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:18:55 μμ
@trelas3: μπορεί να μη γνωριστήκαμε αλλά θαυμάσαμε τα έργα σου από κοντά και πάθαμε την πλάκα μας :!:
 ::icon_thumright::
@nick2: τελικά είσαι αυτό που λέμε δε χωράς πουθενά :!:
 :mrgreen:
Όσο για τον αγαπητό κο lman, στη θέση του θα έκανα μήνυση κατά παντός υπευθύνου για συκοφαντική δυσφήμιση και αλλοίωση σωματικών χαρακτηριστικών :!:
 :mrgreen:

Ευχαριστω για  τα καλα σου λογια
(θα ειχαμε και επετειακο ΑΒ205 αλλα δεν προλαβαιναμε για την γιορτη )
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:22:35 μμ
θα ειχαμε και επετειακο ΑΒ205 αλλα δεν προλαβαιναμε για την γιορτη

Ποτε θα το δουμε?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:29:38 μμ
(θα ειχαμε και επετειακο ΑΒ205 αλλα δεν προλαβαιναμε για την γιορτη )
Να το περιμένουμε το Νοέμβρη;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 14, 2008, 11:34:02 μμ
Δεν ειναι στο χερι μου εκανα πασα στην τεχνολογια να γινει αυτοκολητο( ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ)
ειμαι μακρια  απο τα κεντρα αποφασεων και ...επιχειρησεων  ατιμη απσταση
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 12:46:10 πμ
Μερικά του εξωτερικού:

(http://xs.to/xs.php?h=xs331&d=08370&f=dsc_0001653.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_1046838.jpg)

(http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_0005639.jpg)

(http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_0005639.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_0010933.jpg)

(http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_1038201.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_1041142.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 12:53:01 πμ
Χωρίς σχόλια γαιτί είναι ήδη αργά και αυριο ξανά στο λούκι...

[το μαρκάρισμα δεν είχα κουράγιο να το διορθώσω λόγω ώρας / μου βγήκε και μια τσόντα στη μέση  :oops: :oops: :oops:]

"τι το χρησιμοποιείς το ρημάδι αφου δεν το ξέρεις???"  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(http://img139.imageshack.us/my.php?image=130908a10arrivalwmmm0.jpg) (http://img139.imageshack.us/my.php?image=130908ah64wmoq5.jpg) (http://img239.imageshack.us/my.php?image=130908cl415wmek5.jpg) (http://img239.imageshack.us/my.php?image=130908erieyeawacswmhz9.jpg)

(http://img511.imageshack.us/my.php?image=130908superpumawmfs5.jpg) (http://img182.imageshack.us/my.php?image=140908ab212aswsonarwmgv6.jpg) (http://img182.imageshack.us/my.php?image=140908c47wmns8.jpg) (http://img355.imageshack.us/my.php?image=140908girlsak6.jpg)

(http://img355.imageshack.us/my.php?image=140908italianeurofightemf6.jpg) (http://img246.imageshack.us/my.php?image=140908sh60intwmyj0.jpg) (http://img246.imageshack.us/my.php?image=140908sh60wmst4.jpg) (http://img378.imageshack.us/my.php?image=140908ch47des904wmad1.jpg)

(http://img206.imageshack.us/my.php?image=memberswmws2.jpg)

End of Part One (beta version!)

Απο αύριο η συνέχεια [ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν είπαμε αύριο ΑΛΛΑ απο αύριο]

 ::salut::

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 12:54:00 πμ
Αντί για το 2χίλιαρο έβαλα πάλι το tornado πριν...

Το σωστό:
(http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=dsc_0009382.jpg)

(έντιτ δεν μπορούμε να κάνουμε στο μήνυμα;)  :oops:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:03:47 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Πολυ ομορφα ητανε παιδια αλλα αμα εχεις και ενα τριων χρονων παιδι μαζι σου ....... δεν παλευεται!!! Οχι περασα πολυ ομορφα κριμα  :cry: που δεν γνωριζα οτι το MC ειχε σταντ και οτι απο δικια μου βλακεια δεν γνωρησα κανεα απο τα παιδια!!! Ειμαι ασυγχωρητος  :cry: :cry:!!!!!!
Εχω και εγω φωτο αλλ τωρα βαριεμαι να βαλω copy right και λοιπα...ο φωτοκουβας το κανει αυτοματα?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 02:10:43 πμ
Kαι μια ακόμα, με το RF:
(http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08370&f=untitled-2836.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: xaris_the greek στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:36:08 πμ
Δυστυχώς οι υποχρεώσεις δε μου επέτρεψαν να σας κάνω παρέα. Θα παρακαλέσω όμως όποιον έχει φωτογραφίες ή ταινία από τις βολές των CL-415 και έχει την καλή διάθεση να τις στείλει ή να δημοσιεύσει το υλικό. Τουλάχιστον να δουν και τα παιδιά που πέταξαν στην επίδειξη πως πήγε η δουλειά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:16:49 πμ
με την κούραση(και την  επιλογή να το απολαύσω εκτός του φακού της  μηχανής  :mrgreen:) του Σαββάτου και την κουλαμάρα της Κυριακής δεν κατάφερα να βγάλω φωτογραφίες της προκοπής  από τα  -415, απλά θα αναφέρω τις πολύ καλές βολές του Σαββάτου και απο τους δύο και την βολή σε κυλίδωση του μετώπου (και όχι στο κύριο μέτωπο ) που έκανε ο Νο2 την Κυριακή  :wink: :wink: :wink:   
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:18:06 πμ
αντε στον κανονικο αρχαγγελο θα τα πουμε απο κοντα

 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:22:47 πμ
Προβλέπεται μεγάλος τζερτζελές του χρόνου (αυτό έβγαινε απο τα πηγαδάκια των χειριστών σε διάφορα stand)

Ελπίζω να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες απο σήμερα ...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:27:29 πμ
αντε στον κανονικο αρχαγγελο θα τα πουμε απο κοντα

 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

με όσους ανθρώπους απο τη βάση που μίλησα άκουσα το ίδιο πράγμα


'' του χρόνου πάλι και καλύτερα απο φέτος  ''
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Orion στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:42:43 πμ
Γενικά
Όσον αφορά το event η γνώμη μου είναι ότι ήταν εξαιρετικό και όσοι ήμασταν εκεί το ευχαριστηθήκαμε με διάφορους τρόπους,  τα στατικά εκθέματα ήταν αρκετά και με μεγάλο ενδιαφέρον τα περισσότερα. Στην ουσία ήταν αυτό που γνωρίζαμε και περιμέναμε ότι θα γίνει, μία μικρότερης κλίμακας εκδήλωση που είχε καθαρά οικογενειακό χαρακτήρα.

Το πρόγραμμα πτήσεων ήταν το ίδιο σχεδόν με αυτό του 2005 και ήταν ΑΨΟΓΟ για ακόμη μία φορά.

Αυτό που είδα εγώ προσωπικά ήταν ότι το προσωπικό ήταν φιλικότατο, ενημερωμένο και εξυπηρετικό, και χωρίς την βοήθεια που μας παρείχε (αναφέρομαι στο stand) δεν ξέρω πώς θα τα είχαμε καταφέρει.

Ο χώρος του αεροδρομίου ήταν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ και αυτό σημαίνει πώς οι επισκέπτες πρόσεχαν  το θέμα της καθαριότητας των χώρων αλλά και οι υπεύθυνοι της Πτέρυγας φρόντισαν για πολλά πράγματα που αφορούν την καθαριότητα.

Αρνητικά
To μόνο αρνητικό που είδα εγώ τουλάχιστον ήταν η σούπα του Σαββάτου  (υγρασία σε συνδυασμό με την ζέστη) δεν άφησε περιθώρια σε όσους θέλανε να τραβήξουν καθαρές φωτογραφίες από ότι πετούσε. Ευτυχώς ήταν κάπως καλύτερα την Κυριακή.

Για το  Stand του συλλόγου - modelclub
θεωρώ πώς έγινε μια  πολύ καλή επιλογή του shelter γιατί σε έναν χώρο ήμασταν οι χομπίστες (από αριστερά προς τα δεξιά,  Σύλλογος Αναχαίτιση - Modelclub, Σύλλογος Απογείωση, Πανευοϊκός Σύλλογος Μοντελιστών) . Η θέση του shelter ήταν πολύ καλή γιατί δεν χάσαμε στιγμή από το airshow μιας και ήμασταν απέναντι ακριβώς από τον διάδρομο χωρίς να έχουμε κάποιο εμπόδιο στην θέα, έτσι το παρακολούθησαν και όσοι τράβηξαν το .. κουπί.

Η αλήθεια είναι ότι ήταν λίγο μακριά, ίσως για αυτούς που ήρθαν για βόλτα ή για εκδρομή, όσοι όμως ήρθαν γιατί τους ενδιέφερε το event και η Π.Α (σε αυτούς απευθυνόμαστε κυρίως) φτάσανε στο υπόστεγο και ήταν πάρα πολλοί αν κρίνω από τον αριθμό φυλλαδίων που δόθηκαν από το stand την Κυριακή.

Ήταν η πρώτη μας κοινή παρουσίαση και ελπίζω να έχουμε και άλλες στο μέλλον καλύτερα οργανωμένες και με μεγαλύτερη συμμετοχή με μοντέλα και παρουσίες. Αυτό βέβαια σημαίνει κόστος και εθελοντική εργασία αλλά αξίζει το κόπο. Αυτήν την φορά είχαμε κάποια κενά αλλά τα καλύψαμε με το Ελληνικό δαιμόνιο (πατέντες).

Εκ μέρους του Πανελληνίου Συλλόγου Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Modelclub που δέχτηκε την πρόσκληση μας για συμμετοχή και όλους όσους οργάνωσαν την παρουσία του και μας βοήθησαν με τον στήσιμο και την λειτουργία του χώρου, όσους διέθεσαν και μας εμπιστεύτηκαν τα καταπληκτικά μοντέλα τους που μπορεί να ήταν λίγα αλλά ήταν άψογα και φυσικά όλους όσους ήρθαν στην εκδήλωση και στο stand και γνωριστήκαμε και από κοντά.






Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:42:52 πμ
Το καλυτερο νεο πρωι-πρωι.Αντε,και του χρονου με καινουργιο αμαξι.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Deathdealer στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 10:33:18 πμ
Βρε παιδιά να ρωτήσω!
Επειδή δεν ήμουν το Σάββατο και τη Κυριακή λόγω υποχρεώσεων, τελικά το ιταλικό το ΜΒ-339 είχε έρθει;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 10:35:39 πμ
Βρε παιδιά να ρωτήσω!
Επειδή δεν ήμουν το Σάββατο και τη Κυριακή λόγω υποχρεώσεων, τελικά το ιταλικό το ΜΒ-339 είχε έρθει;

Είχε έρθει,εαν κοιτάξεις τις φωτό που πόσταρα,θα το δεις φάτσα-κάρτα  :D
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Deathdealer στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 10:37:25 πμ
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: prokroust στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 11:18:29 πμ
Αφού λοιπόν ξύπνησα 6:00 το πρωί, έφτιαξα την παγωμένη φραπεδιά μου, χάζεψα λίγο την σκοτεινή θάλασσα (δεν είχε χαράξει ακόμα) από το παράθυρο, μάζεψα τα μπαγκάζια μου τα φόρτωσα στο Φαντόμι μου (V-STROM) και μες στην τρέλα πρόλαβα το φερυ μποτ των 6:30 (μένω Σαλαμίνα).

Χαλαρά προσγειώθηκα στην Τανάγρα 7:40. Εκεί συνάντησα τους συναδέλφους και φίλους Γιάννη, Νίκο, Ορέστη, Ηλία.

Αφού κάναμε μία σύντομη βόλτα στα στατικά (ιδικά εγώ γιατί οι υπόλοιποι τα είχαν τραβήξει την προηγούμενη) πήραμε θέση για το show.

(http://img207.imageshack.us/my.php?image=pakteamcq6.jpg)

Και τώρα λίγες photos από εμένα,

(http://img222.imageshack.us/my.php?image=paka7olympxs5.jpg) (http://img99.imageshack.us/my.php?image=pakf16m2000dakul7.jpg) (http://img378.imageshack.us/my.php?image=paka7tigerkw5.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: prokroust στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 12:53:23 μμ
Και μερικα σχόλια για την όλη γιορτη περιγραμματικά (μηλάω για το Σαββάτο 13-9-08)

Parking: Αψογο
Εξυπηρέτηση: ʼψογη (από όλο το προσωπικό της ΠΑ)
Νερό: ʼφθονο (Ίσως επειδή δεν είχε τον κόσμο του Αρχάγγελου)
SHOW: Καταπληκτικό. Μπορεί να έλλειπαν οι ξένες παρουσίες αλλά η ΠΑ μας αποζημίωσε με το παραπάνω. Αυτό που εγώ προσωπικά ήθελα περισσότερο το 2005 από πλευράς της ΠΑ το είδα τώρα. ʼν ήταν και Ολλανδός τώρα θα ήμουν πλήρης. Δεν ήταν Αρχάγγελος αλλά ήταν πολύ καλό το show.

Καιρός: Σκ@τ@! - (Ζέστη, άπνοια, υγρασία) ότι χειρότερο για φωτογράφηση.

Στατικά Εκθέματα: Αρκετά και Όμορφα. Απλά πολύ F-16 έπεσε και εγώ θα ήθελα να δω μαζί με το Α-10S και κάνα F-15 ή κάνα Ρώσικο. Έλλειπε και το Rafale ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???????

ʼλλες Ελλείψεις: 5λεπτος  που ήταν το λαμώγιο ?

Για τα Μ. Μ. Μεταφοράς δεν μπορώ να πω κάτι γιατί μετά από την ταλαιπωρία του 2005 πήρα την μηχανή μου τώρα και πήγα άνετα.


Αυτα τα λίγα!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:04:25 μμ
5λέπτος με υπηρεσιακή φόρμα ευρίσκετο τας μεσημβρινάς ώρας της Κυριακής στο περίπτερο του MC  :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:11:34 μμ

5λέπτος με υπηρεσιακή φόρμα ευρίσκετο τας μεσημβρινάς ώρας της Κυριακής στο περίπτερο του MC  :wink:


και την Παρασκευή μία από τα ίδια (σχεδόν)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:20:03 μμ
......
Ευχαριστω για  τα καλα σου λογια
(θα ειχαμε και επετειακο ΑΒ205 αλλα δεν προλαβαιναμε για την γιορτη )

Κρίμα που δεν προλάβατε για την γιορτή :(
Θα το δείξετε τον Νοέμβριο, και σε ποιά βάση;


Κρίνοντας από τα προηγούμενα έργα σου, είμαι σίγουρος ότι θα μείνουμε (πάλι) με το στόμα ανοιχτό.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:33:44 μμ
Spoiler (hover to show)

με όσους ανθρώπους απο τη βάση που μίλησα άκουσα το ίδιο πράγμα

'' του χρόνου πάλι και καλύτερα απο φέτος  ''
+1  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Theios Nontas στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:38:36 μμ
Εγώ πήγα το Σαββάτο, η διοργάνωση άψογη, καθόλου ταλαιπωρία τα είπαν άλλωστε όλοι οι προηγούμενοι.
Ο καιρός δεν βοήθησε πολύ για φωτογραφίες τής πτητικής επίδειξης στην οποία αφιέρωσα όλο μου τον χρόνο.
 Μερικές που έβγαλα κάπως υποφερτές:

 F-16
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=u5wdl21vhnjpgnccovb4.jpg)


Super Puma
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=wmbq8jk7jrqpckka2dz8.jpg)


O άψογος σχηματισμός των Τ-6
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=0dv77abs388ebofd8gx1.jpg)


Τα Aπάτσι τα οποία πραγματικά με ενθουσίασαν με την επίδειξη τους και νομίζω έκλεψαν την παράσταση
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=k0b6sgiafrh3qb7wynco.jpg)


Ο επίσης άψογος σχηματισμός των Ηρακλήδων
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=9m2dncbq5xpw5djxtht1.jpg)


Σχηματισμός F-4, RF-4, M2000, F-16
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=t7e159fhz8gmtzrvmb5m.jpg)


CL-415
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=qiejehl6hmdr7noljicn.jpg)


και η θρυλική Dakota...
(http://www.imageshack.gr/view.php?file=h298dt78wro14x1anxkg.jpg)

Αντε, και στον επόμενο  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 01:51:27 μμ
Δυστυχώς οι υποχρεώσεις δε μου επέτρεψαν να σας κάνω παρέα. Θα παρακαλέσω όμως όποιον έχει φωτογραφίες ή ταινία από τις βολές των CL-415 και έχει την καλή διάθεση να τις στείλει ή να δημοσιεύσει το υλικό. Τουλάχιστον να δουν και τα παιδιά που πέταξαν στην επίδειξη πως πήγε η δουλειά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Είδα μόνο τις ρίψεις του Σαββάτου, και μου φάνηκαν πολύ καλές-εντυπωσιακές και οι δύο.
Παραπάνω σχόλια για τις ρίψεις δεν μπορώ να κάνω, γιατί απάντησε ειδικότερος εμού.  :mrgreen:

Φωτογραφίες δεν έχω, γιατί προτίμησα να δω την πτητική επίδειξη "εκ του φυσικού" κα όχι από τον φακό της μηχανής.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Heater στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 02:49:48 μμ
Παει και αυτοοοοοοο..... :cry:

Το Σαββατο μετα απο πολυ τρεξιμο (ανοιχτε ενα τοπικ για τια λακαμιες του ελληνικου κρατους..θα ριξεται πολυ γελιο) καταφερα και ανεβηκα ταναγρα. Πολυ σουπα ο καιρος, πραγμα που δυσκολεψε πολυ την φωτογραφιση. Καποιες βγηκαν καλες....αλλες χαλια..και αρχισαμε τα βουντου να φταξει ο καιρος την Κυριακη.

Κυριακη πρωι λοιπον απο τους πρωτους για φωτο τα στατικα, και μετα θεση για το πτητικο κομματι. Θεαματικοτατο το 2vs2 , πολυ καλο το σεναριο HVAA, οι προσβολες ελικοπτερων apache απο M-2000 και F-16 ολα τα λεφτα (και πρεπει σε δυο τουλαχιστον περιπτωσεις τα apache να εκαναν traking τα F-16!!!). Μετα απο 1000 περιπου φωτο, εδω ειναι ενα δειγμα του τι εγινε....

(http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/IMG_0566.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/IMG_0592.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/IMG_0631.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/RF-4.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/apache.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/canadair.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v281/kgiar/formationbreak.jpg)


Αντε και του χρονου με αρχαγγελο (ναι ...μην φαω εχουμε γλαροσουπα θα μου πειτε)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 03:38:05 μμ
Ευχαριστούμε για το φωτογραφικό υλικό!

Μία παρατήρηση: θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο (επονομαζόμενος) mini-Αρχάγγελος του 2008 έγινε με Α/ΓΕΑ διαφορετικό από αυτόν που είχε (από όσο λέγεται) ξεκινήσει και οργανώσει την εκδήλωση του 2005. Αυτό δείχνει ότι η εκδήλωση του 2005 δεν ήταν μία τυχαία στιγμή αλλά κάτι που μπορεί να έχει επανάληψη και στο μέλλον! (πράγμα το οποίο ταιριάζει και με αυτό που σας έλεγε το προσωπικό της 114ΠΜ - τί να είναι άραγε αυτό που ξέρουν αν όντως ξέρουν κάτι; )
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 03:58:10 μμ
Συνάδελφοι μήπως κάποιος που ήταν την Κυριακή φωτογράφισε τα "καλούδια" που παρουσίαζε το ΕΤΑ :?:
Γιατί κάτι έμαθα για Μ-16 & ΜΡ-5 πολύ "φορτωμένα".
 :wink:

Αυτό βέβαια που δε μπόρεσα να καταλάβω ήταν ορισμένες αιθέριες θηλυκές υπάρξεις που νόμιζαν ότι ή έχουν πάει για καφέ στην παραλία ή ότι έχουν πάει σε σκυλάδικο :!:
 :mrgreen:
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?: Μάλλον μπέρδεψαν την πίστα της Τανάγρας με τις πίστες της παραλιακής.
Και ήθελα να ήξερα αυτοί που τις συνόδευαν τί μυαλά κουβαλούσαν :?:
 :mrgreen:
Τουλάχιστον τα φωτογραφίσαμε τα κορίτσια έτσι για να τα θυμόμαστε.
 :mrgreen:

Τέλος θα ήθελα του χρόνου να υπάρχουν περισσότερα εκθέματα και να είναι πιο εύκολα να φωτογραφηθούν. Γιατί από κάποιο σημείο και έπειτα, όπως ανέφερα και παραπάνω ήταν πολύ δύσκολο να φωτογραφίσεις λόγω του πλήθους που ήταν γύρω γύρω από τα μαχητικά.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:14:42 μμ

5λέπτος με υπηρεσιακή φόρμα ευρίσκετο τας μεσημβρινάς ώρας της Κυριακής στο περίπτερο του MC  :wink:

και την Παρασκευή μία από τα ίδια (σχεδόν)

Μήπως έχουμε και φώτος του εν λόγω κυρίου :?:
Για να τον θαυμάσουμε με στολή.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:15:20 μμ
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?:
Φανταζομαι τι θα γινοταν κατω απο τις σκαλες των μαχητικων :oops:
Κοσμοσυρροή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:17:10 μμ
ποσταρε και τα κοριτσακια να τα δουμε
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:18:33 μμ
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?:
Φανταζομαι τι θα γινοταν κατω απο τις σκαλες των μαχητικων :oops:
Κοσμοσυρροή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Χαμός γινότανε :!:
Και καμαρώνανε σα γύφτικα σκεπάρνια τρομάρα τους.....
Η πλάκα ήταν όταν επέστρεφαν στο χώρο στάθμευσης που δε μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους και κυριολεκτικά σερνόντουσαν.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:31:17 μμ
Ευχαριστούμε για το φωτογραφικό υλικό!

Μία παρατήρηση: θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο (επονομαζόμενος) mini-Αρχάγγελος του 2008 έγινε με Α/ΓΕΑ διαφορετικό από αυτόν που είχε (από όσο λέγεται) ξεκινήσει και οργανώσει την εκδήλωση του 2005. Αυτό δείχνει ότι η εκδήλωση του 2005 δεν ήταν μία τυχαία στιγμή αλλά κάτι που μπορεί να έχει επανάληψη και στο μέλλον!

Σωστή παρατήρηση

Παράθεση
(πράγμα το οποίο ταιριάζει και με αυτό που σας έλεγε το προσωπικό της 114ΠΜ - τί να είναι άραγε αυτό που ξέρουν αν όντως ξέρουν κάτι; )

Κάπου άκουσα (αλλά δεν ξέρω αν πρόκειται για ράδιο αρβύλα), ότι θα γίνονται ενναλλάξ "ελληνικοί" και "ξένοι" Αρχάγγελοι κάθε χρόνο, δηλ. με συμμετοχή στο πτητικό κομμάτι μόνο ελληνικών ή και ξένων αεροσκαφών αντίστοιχα.
Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:35:46 μμ
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?:
Φανταζομαι τι θα γινοταν κατω απο τις σκαλες των μαχητικων :oops:
Κοσμοσυρροή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jim και εσείς είχατε καλές προσελεύσεις στα "μέρη" σας ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:47:05 μμ
Μία παρατήρηση: θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο (επονομαζόμενος) mini-Αρχάγγελος του 2008 έγινε με Α/ΓΕΑ διαφορετικό από αυτόν που είχε (από όσο λέγεται) ξεκινήσει και οργανώσει την εκδήλωση του 2005. Αυτό δείχνει ότι η εκδήλωση του 2005 δεν ήταν μία τυχαία στιγμή αλλά κάτι που μπορεί να έχει επανάληψη και στο μέλλον! (πράγμα το οποίο ταιριάζει και με αυτό που σας έλεγε το προσωπικό της 114ΠΜ - τί να είναι άραγε αυτό που ξέρουν αν όντως ξέρουν κάτι; )
Δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου..

Το 2005 Α/ΓΕΑ ήταν ο Αυλωνίτης (κάποιοι τον έλεγαν "δημοσιοσχετίστα") με υπουργό τον Σπηλιωτόπουλο (απόστρατος αεροπόρος), ενώ τώρα είναι ο Γιάγκος (πιο "επιχειρησιακός") και υπουργός ο Μεϊμαράκης (...).

Απλά τώρα άργησαν να το πάρουν απόφαση και δεν προλάβαιναν πολλά πράγματα και διαφήμιση.. Αυτό φαίνεται και καταλαβαίνω εγώ.

Μην ξεχνάτε ότι το φετινό το μάθαμε μέσα στον Αύγουστο (1 μήνα πριν) ενώ το 2005 το ξέραμε 2-3 μήνες πριν και έπεσε και πολύ διαφήμιση..
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:49:15 μμ
Απλά ας ελπίσουμε ότι έχουν πάρει φόρα τώρα και ότι κάθε χρόνο θα έχουμε ανάλογες εκδηλώσεις.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:50:13 μμ
Πάντως οι ξένοι "κατάσκοποι"  ήταν ενημερωμένοι και προγραμματισμένοι...και ήρθαν με τα εργαλεία τους  :roll:
(κάτι τηλεφακοί ...νααααααααα με το συμπάθιο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:51:46 μμ
Πάντως οι ξένοι "κατάσκοποι"  ήταν ενημερωμένοι και προγραμματισμένοι...και ήρθαν με τα εργαλεία τους  :roll:
(κάτι τηλεφακοί ...νααααααααα με το συμπάθιο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
Είδα και άκουσα Γάλλους, ʼγγλους, Πολωνούς και πιθανόν Βούλγαρους.
Εκτός από τους τηλεφακούς είχαν και ομπρέλες, καρεκλάκια και ήταν άρτια οργανωμένοι.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:57:14 μμ
Πάντως οι ξένοι "κατάσκοποι"  ήταν ενημερωμένοι και προγραμματισμένοι...και ήρθαν με τα εργαλεία τους  :roll:
(κάτι τηλεφακοί ...νααααααααα με το συμπάθιο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
Είδα και άκουσα Γάλλους, ʼγγλους, Πολωνούς και πιθανόν Βούλγαρους.
Εκτός από τους τηλεφακούς είχαν και ομπρέλες, καρεκλάκια και ήταν άρτια οργανωμένοι.
 :wink:

Αρα κάτι ήξεραν καλύτερο απο εμάς (?)  :roll:

ΥΓ . Δύο νεαροί βούλγαροι μου χάρησαν ενα patch "Mig 29" εκεί στην άκρη του διαδρόμου που ψαρεύαμε τα "πουλιά" (post προσεχώς)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:00:23 μμ
Αυτό έχει να κάνει με τις προσλαμβάνουσες που θα έχει η ηγεσία.. Αν δηλαδή το επιτελείο του, του μεταφέρει τον ενθουσιασμό και την προσέλευση του κόσμου, προφανώς θα το καθιερώσει.. Που εδώ που τα λέμε, μετά τον Αρχάγγελο 2005 το κατάλαβαν..

Φοβάμαι όμως επειδή φέτος δεν είχε κόσμο.. Ή μήπως είχε; Τι λέτε;

Μην ξεχνάμε ότι γενικώς σε θέματα δημοσίων σχέσεων έχουμε προχωρήσει σαν ΠΑ: 2 νέα (+3 παλιά) επετειακά αεροσκάφη, 2 (+1) καταπληκτικές εκδηλώσεις από μοίρες σε οργάνωση και αποδοχή από τον κόσμο (348 και 337)..

Φυσικά έχουν ευθύνη και βάρος οι Σύλλογοι και οι ομάδες φίλων της ΠΑ που υπάρχουν και που μέσα από τη δράση τους (και τη στήριξή μας) θα κάνουν τις ηγεσίες να καταλάβουν ότι η υπόθεση έχει "ψωμί"..

Αυτά τα ολίγα
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:01:01 μμ
Μία παρατήρηση: θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο (επονομαζόμενος) mini-Αρχάγγελος του 2008 έγινε με Α/ΓΕΑ διαφορετικό από αυτόν που είχε (από όσο λέγεται) ξεκινήσει και οργανώσει την εκδήλωση του 2005. Αυτό δείχνει ότι η εκδήλωση του 2005 δεν ήταν μία τυχαία στιγμή αλλά κάτι που μπορεί να έχει επανάληψη και στο μέλλον! (πράγμα το οποίο ταιριάζει και με αυτό που σας έλεγε το προσωπικό της 114ΠΜ - τί να είναι άραγε αυτό που ξέρουν αν όντως ξέρουν κάτι; )
Δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου..

Το 2005 Α/ΓΕΑ ήταν ο Αυλωνίτης (κάποιοι τον έλεγαν "δημοσιοσχετίστα") με υπουργό τον Σπηλιωτόπουλο (απόστρατος αεροπόρος), ενώ τώρα είναι ο Γιάγκος (πιο "επιχειρησιακός") και υπουργός ο Μεϊμαράκης (...).

Απλά τώρα άργησαν να το πάρουν απόφαση και δεν προλάβαιναν πολλά πράγματα και διαφήμιση.. Αυτό φαίνεται και καταλαβαίνω εγώ.

Μην ξεχνάτε ότι το φετινό το μάθαμε μέσα στον Αύγουστο (1 μήνα πριν) ενώ το 2005 το ξέραμε 2-3 μήνες πριν και έπεσε και πολύ διαφήμιση..

Απλά εννοώ ότι αφού έγινε ξανά και με διαφορετική ηγεσία (ακριβώς όπως την ανέλυσες) θεωρώ ότι έχουμε μία άτυπη θεσμοθέτηση και όχι την στιγμαία συγκυρία - προϊόν ενός μεμονωμένου ατόμου.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:04:47 μμ
Φοβάμαι όμως επειδή φέτος δεν είχε κόσμο.. Ή μήπως είχε; Τι λέτε;

Πάντως το συγκεκριμένο τόπικ αυτή την στιγμή το διαβάζουν καμιά τριανταριά άνθρωποι - ποτέ δεν έχω ξαναδεί τέτοια αναγνωσιμότητα στο forum. Τηρουμένων κάποιων αναλογιών ίσως μπορεί κανείς να καταλάβει ότι η εκδήλωση ήταν και πάλι πόλος έλξης... (το σχόλιο με την σχετική αυθαιρεσία του ότι ...δεν ήμουν εκεί! )
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:19:35 μμ
Αναφορικά με την προσέλευση του κόσμου θεωρώ ότι υπάρχει και η πιθανότητα πολλοί να φοβήθηκαν ότι θα ταλαιπωρηθούν και για το λόγο αυτό να μην το ριψοκινδύνευσαν.
Πάντως ο χώρος στάθμευσης ήταν πολύ μεγάλος και δεν είχε καμία σχέση με αυτόν του 2005.
ʼσε που το Σάββατο τουλάχιστον η αστυνομία ήταν πανταχού παρούσα.

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: xaris_the greek στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:25:59 μμ
Πάντως οι ξένοι "κατάσκοποι"  ήταν ενημερωμένοι και προγραμματισμένοι...και ήρθαν με τα εργαλεία τους  :roll:
(κάτι τηλεφακοί ...νααααααααα με το συμπάθιο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
Είδα και άκουσα Γάλλους, ʼγγλους, Πολωνούς και πιθανόν Βούλγαρους.
Εκτός από τους τηλεφακούς είχαν και ομπρέλες, καρεκλάκια και ήταν άρτια οργανωμένοι.
 :wink:

Αρα κάτι ήξεραν καλύτερο απο εμάς (?)  :roll:

ΥΓ . Δύο νεαροί βούλγαροι μου χάρησαν ενα patch "Mig 29" εκεί στην άκρη του διαδρόμου που ψαρεύαμε τα "πουλιά" (post προσεχώς)

'Εχω κι εγώ ένα :mrgreen:
Οι Βούλγαροι διοργανώνουν νομίζω κάθε 2 χρόνια κάτι αντίστοιχο στο Plovdiv (έχω πάει το 2002), με αξιόλογες συμμετοχές
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 05:31:14 μμ
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?:
Φανταζομαι τι θα γινοταν κατω απο τις σκαλες των μαχητικων :oops:
Κοσμοσυρροή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jim και εσείς είχατε καλές προσελεύσεις στα "μέρη" σας ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Οχι πολλα πραγματα.Λιγα και καλα

Πολυ πλακα ειχαν οι  μπομπιρες με τους μπαμπαδες  :D

Ρωταει ενας υπερκινητικος μπομπιρας : Κυριε αν το πατησω αυτο τι θα γινει ?
Και ο πατερας : Θα σου ερθει μια...
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 06:18:12 μμ
Συνάδελφοι μήπως κάποιος που ήταν την Κυριακή φωτογράφισε τα "καλούδια" που παρουσίαζε το ΕΤΑ :?:
Γιατί κάτι έμαθα για Μ-16 & ΜΡ-5 πολύ "φορτωμένα".
 :wink:

τα έχουμε κύριε Φάνη





Αυτό βέβαια που δε μπόρεσα να καταλάβω ήταν ορισμένες αιθέριες θηλυκές υπάρξεις που νόμιζαν ότι ή έχουν πάει για καφέ στην παραλία ή ότι έχουν πάει σε σκυλάδικο :!:
 :mrgreen:
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?: Μάλλον μπέρδεψαν την πίστα της Τανάγρας με τις πίστες της παραλιακής.
Και ήθελα να ήξερα αυτοί που τις συνόδευαν τί μυαλά κουβαλούσαν :?:
 :mrgreen:
Τουλάχιστον τα φωτογραφίσαμε τα κορίτσια έτσι για να τα θυμόμαστε.
 :mrgreen:

και αυτά τα έχουμε, θέλετε φωτό ?

Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 06:20:11 μμ
Και εμείς έχουμε από αυτό το έκθεμα......
 :mrgreen:
Απλά ανέβασε εσύ που είσαι περισσότερα χρόνια παντρεμένος γιατί εγώ ντρέπομαι :!:
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: jim-eta στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 06:35:05 μμ
Τα θέλω αμέσως να τα πάρω στην αγκαλιά μου να τα προστατέψω από τα αδηφάγα και ζηλόφθονα μάτια του κοινού και στην δουλειά μου να κόψω τίποτα κώλους.
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 07:13:40 μμ
Αυτό βέβαια που δε μπόρεσα να καταλάβω ήταν ορισμένες αιθέριες θηλυκές υπάρξεις που νόμιζαν ότι ή έχουν πάει για καφέ στην παραλία ή ότι έχουν πάει σε σκυλάδικο :!:
 :mrgreen:
Που πας κορίτσι μου με το 10ποντο και το κολλητό :?: Μάλλον μπέρδεψαν την πίστα της Τανάγρας με τις πίστες της παραλιακής.
Και ήθελα να ήξερα αυτοί που τις συνόδευαν τί μυαλά κουβαλούσαν :?:
 :mrgreen:
Τουλάχιστον τα φωτογραφίσαμε τα κορίτσια έτσι για να τα θυμόμαστε.
 :mrgreen:

και αυτά τα έχουμε, θέλετε φωτό ?

Σ.Σ.

Ρητορική η ερώτηση :)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 07:41:51 μμ
Κύριε jim-eta ρίχνετε το επίπεδο της συζήτησης......
 :mrgreen:
Εμείς μιλάμε σοβαρά για αιθέριες υπάρξεις και εσείς απλά θέλετε να σας δώσουμε τα όπλα.....
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sernak στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 07:49:50 μμ
Παράθεση
Δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου..
Το 2005 Α/ΓΕΑ ήταν ο Αυλωνίτης (κάποιοι τον έλεγαν "δημοσιοσχετίστα") με υπουργό τον Σπηλιωτόπουλο (απόστρατος αεροπόρος), ενώ τώρα είναι ο Γιάγκος (πιο "επιχειρησιακός") και υπουργός ο Μεϊμαράκης (...).
Απλά τώρα άργησαν να το πάρουν απόφαση και δεν προλάβαιναν πολλά πράγματα και διαφήμιση.. Αυτό φαίνεται και καταλαβαίνω εγώ.
Μην ξεχνάτε ότι το φετινό το μάθαμε μέσα στον Αύγουστο (1 μήνα πριν) ενώ το 2005 το ξέραμε 2-3 μήνες πριν και έπεσε και πολύ διαφήμιση..
Αυτό έχει να κάνει με τις προσλαμβάνουσες που θα έχει η ηγεσία.. Αν δηλαδή το επιτελείο του, του μεταφέρει τον ενθουσιασμό και την προσέλευση του κόσμου, προφανώς θα το καθιερώσει.. Που εδώ που τα λέμε, μετά τον Αρχάγγελο 2005 το κατάλαβαν..
Φοβάμαι όμως επειδή φέτος δεν είχε κόσμο.. Ή μήπως είχε; Τι λέτε;
Μην ξεχνάμε ότι γενικώς σε θέματα δημοσίων σχέσεων έχουμε προχωρήσει σαν ΠΑ: 2 νέα (+3 παλιά) επετειακά αεροσκάφη, 2 (+1) καταπληκτικές εκδηλώσεις από μοίρες σε οργάνωση και αποδοχή από τον κόσμο (348 και 337)..

Φυσικά έχουν ευθύνη και βάρος οι Σύλλογοι και οι ομάδες φίλων της ΠΑ που υπάρχουν και που μέσα από τη δράση τους (και τη στήριξή μας) θα κάνουν τις ηγεσίες να καταλάβουν ότι η υπόθεση έχει "ψωμί"..


Καταρχάς αξίζει ένα μεγάλο μπράβο καί ευχαριστώ σε όλους όσοι αφιερωσαν τον χρόνο τους προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αξιολογο γεγονός έστω καί αυτού του μεγέθους καί με την συγκεκριμένη αν καί επαναληψιμη (του 2005) θεματολογία που είχε αμιγώς Ελληνικό ενδιαφέρον.

Θα ήθελα να σχολιάσω λιγο τα παραπάνω γραφόμενα μιας καί έχουν κάποια βάση ως πρός το γεγονός. Το ότι το 2005 υπήρχε διαφορετικό επιτελειο απο ότι τώρα έπαιξε σημαντικό ρολο στην φετινή διοργάνωση, γι αυτό και είχε το συγκεκριμένο μέγεθος-θεματολογία. Ο σημερινός Α/ΓΕΑ όντως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πιό "επιχειρησιακος" αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραιτητα πως όλο το βάρος της διοργανωσης ή αν προτιμάτε το γενικό ενδιαφέρον για ένα τετοιο γεγονός καθορίστηκε απο αυτόν καί μόνο. Υ πάρχουν αρκετοί παράγοντες που καθορίζουν την διοργάνωση ενός τέτοιου event, καί λέω event καί όχι Airshow γιατί αυτό ήταν. Για παράδειγμα το φετινό το μάθαμε μεσα στο καλοκαίρι γιατί δεν υπήρχε προϋπολογισμός-σχεδιασμός να πραγματοποιηθεί φέτος, τουλάχιστον στο μέγεθος του 2005.

Ο κόσμος σαφώς και δεν ήταν τόσο πολύς όσο το 2005 αλλα΄λάβετε υπόψιν σας καί τις διάφορες συγκυρίες που συνελαβαν σε αυτό. Λιγο πολύ είναι γνωστές. Τώρα το τι καταλάβαν μετά τον Αρχάγγελο του 2005 αγαπητέ Dimbound είναι σχετικό λαμβάνοντας υπόψιν πως τα ατομα που συμμετειχαν το 2005 σε όλο το σκέλος της διοργάνωσης - από την αρχική ιδέα μεχρι την τελική οργάνωση - δεν βρίσκονται στις ίδιες θέσεις-υπηρεσίες καί ότι αυτο συνεπαγεται.

Όσο αφορα τις δημόσιες σχέσεις δεν περιορίζονται (καί ούτε πρέπει) στο να έχουμε επετειακά βαμμένα κάποια αεροσκάφη μας. Έίναι καί αλλου είδους δημόσιες σχεσεις που καθορίζχουν την θεματολογία και το μέγεθος μιας τέτοιας εκδήλωσης, είτε μιλαμε για ενα event, eite gia ena airshow.

Tέλος, μέχρι στιγμής, οι περισσότεροι σύλογοι έχουν δώσει τον παρόν τους καί έχουν εκφέρει την γνώμη τους όταν είχαν την ευκαιρία. Το μόνο παράπονο που θα ήθελα να εκφράσω τουλάχιστον όσο χρόνο κατάφερα να παρεβρεθώ στο γεγονός αυτό είναι η απουσία της IPMS Ελλάδος. Εκτός κι αν ήταν κάπου ΄με το περίπτερο της καί δεν την πρόσεξα. Αν ισχύει αυτό δικό μου τοτε το λάθος, διαφορετικά για ποιο λόγο ή λόγους απουσίαζε;

Καί ΄πάλι ένα μεγάλο μπράβο καί ευχαριστώ σε όλους αυτους που βοηθησαν στην επιτυχή διοργάνωση του Μίνι-Αρχάγγελου για το 2008.

Sernak
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:11:34 μμ
Εγω δεν ειχα ξαναπαει σε καποια τετοια εκδηλωση ωστε να εχω ενα μετρο συγκρισης αλλα θα πω οτι ηταν τελειο και ελπιζω να μπορεσω να παω σε πολλες αλλες τεοιου ειδους εκδηλωσεις! Οριστε και μερικες φωτο και απο μενα:

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140049.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140047.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140046.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140045.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140039.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140043.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140041.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140038.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140036.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140029.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140028.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140026.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140025.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140024.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140022.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140019.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140008.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140062.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140061.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Arxaggelos2008/P9140060.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: MAGIK στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:15:07 μμ
ποσταρε και τα κοριτσακια να τα δουμε

(http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1ui2Hr)  (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1uicG0)  (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1uik9r)  (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1uiu80)  (http://www.postimage.org/image.php?v=gx1hqqFi) 


Aυτά απο εμένα......... :lol:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: MAGIK στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:20:14 μμ
Συνάδελφοι μήπως κάποιος που ήταν την Κυριακή φωτογράφισε τα "καλούδια" που παρουσίαζε το ΕΤΑ :?:

(http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1BQSzi)


Μονο αυτά πρόλαβα........... :oops:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: 337.x στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:55:55 μμ
ΠΑΝΤΟΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΦΥΞΑΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: manos 88 στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 08:58:12 μμ
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
καλησπερα παιδια συγχαρητηρια για το ομορφο stand σας με τις πανεμορφες κατασκευες σας
 eusa_clap
εχω μερικα ερωτηματα που μπορει να ειναι και δικα σας
α)που στο καλο ηταν αυτο το λιμενικο σωμα??
αυτα τα χρυσοπληρωμενα υπερσυχρονα aegean dolphins ??
τα δικινητηρια Reims F406 με τον πλουσιο εξοπλισμο τους ??
αντε ρε αδερφε τα σουπερ πουμα που στην τελικη τα πετουν χειριστες της πα
μηπως ετοιμαζονταν για την τελετη αποχωρησης του πολιτικου τους προισταμενου eusa_wall
μηπως το σωμα εχει σαπισει και κοιμαται τον υπνο του δικαιου λεω μηπως(στον προηγουμενο αρχαγγελο συμετηχαν)
β)αυτα τα πρωην ελικοπτερα του εκαβ τα Α-109 τοσο πολλες πτησεις κανουν(η μονο για να σκοτωνουν κοσμο τα χρυσοπληρωμενα)που ειναι αφαντα??
γ)γιατι δεν υπηρχε ενα σουπερ πουμα της πα στην στατικη εκθεση??( στον προηγουμενο αρχαγγελο υπηρχε και της πα &του λ.σ μηπως μετα το ατυχημα  ενος εγιναν ειδος προς εξαφανιση ηταν που ηταν vip μεταφορικα)
δ)θα προτημουσα το c-130 της στατικης να ηταν το επετειακο και με καμια θυρα ανοιχτη βρε παιδακι μου τοσο απορητα συστηματα φερει στο εσωτερικο του ??
ε)μηπως η αεροπορια στρατου εχει κατι αεροπλανακια c-12 (νομιζω 2 τον αριθμο )που το ενα εχει πληρη προσθαφερουμενο εξοπλισμο αεροφωτογραφησης και το αλλο χρησιμοποιειται για vip
αυτα εμεις δεν αξιζει να τα δουμε ποτε??
τουλαχιστον αφου δεν προσκαλεσαν περισοτερες συμετοχες απο το εξωτερικο να συμπληρωναν περισοτερα απο τα υπαρχοντα μας που στην τελικη τα πληρωνει ο ελληνικος λαος και απαιτει να τα βλεπει και μια φορα καθε τοσο
ευχαριστη εκπληξη οι ανδρες του ετα  eusa_clap
συγχαρητηρια στο προσωπικο της πα και ολων των συμμετεχοντων salut (ιπταμενων η μη)για την αψογη συμπεριφορα τους !!!!!!
αν και πιστευω οτι φετος η οργανωση εγινε βιαστικα και την τελευταια στιγμη
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 09:19:34 μμ
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
καλησπερα παιδια συγχαρητηρια για το ομορφο stand σας με τις πανεμορφες κατασκευες σας
 eusa_clap
εχω μερικα ερωτηματα που μπορει να ειναι και δικα σας

ε)μηπως η αεροπορια στρατου εχει κατι αεροπλανακια c-12 (νομιζω 2 τον αριθμο )που το ενα εχει πληρη προσθαφερουμενο εξοπλισμο αεροφωτογραφησης και το αλλο χρησιμοποιειται για vip
αυτα εμεις δεν αξιζει να τα δουμε ποτε??

τουλαχιστον αφου δεν προσκαλεσαν περισοτερες συμετοχες απο το εξωτερικο να συμπληρωναν περισοτερα απο τα υπαρχοντα μας που στην τελικη τα πληρωνει ο ελληνικος λαος και απαιτει να τα βλεπει και μια φορα καθε τοσο

3 τον αριθμό...

Σε κάποια άλλη ιστο"κατάσταση" ζήτησα περίπου το ίδιο πράγμα :

"Πάμε Τανάγρα..;"

Εκτός απο ΑΗ-64 & CH-47, καλό θα ήταν να γνωρίσει ο κόσμος και τα υπόλοιπα πτητικά μέσα της ΑΣ. Απο τα αγέραστο Cessna U-17 και περνώντας απο τα Breda-Nardi, Huey, B212 να φτάσουμε στο C-12. Σε λίγο βέβαια θα έχουμε και τα Delta (?), αλλά αυτά θα είναι για την επόμενη εκδήλωση.

Ελπίζω να εισακουστεί... :roll: :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 10:49:04 μμ
Παραθέτω μερικές ακόμα φωτογραφίες..

Αυτό που με πέιραξε στην φετινή εκδήλωση ήταν μια κούτα ΝΟΥΝΟΥ και άλλα σκουπίδια στην εξαγωγή του κινητήρα του F1 "Τάλως"... Και το χειρότερο ήταν ότι στο σημείο αυτό υπήρχαν πάρα πολλοί ξένοι spotters..

Και τώρα οι φώτο...

(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/04.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/10.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/02.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/06.jpg)
(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/08.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/11.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/01.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/03.jpg)
(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/05.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/07.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/09.jpg)

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: 337.x στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 11:54:46 μμ
πολλά φτάνουν στα αφτιά μου για αρχάγγελο 2009 και πολύ έντονα μάλιστα μου έχουν πει νεα υπάρχουν και σε side :?: έχετε ακούσει κάτι? 
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 05:26:03 πμ
Euxaristoumai paidia gia tis foto  ::icon_thumright::

Kai dio videakia apo tin Tanagra pou vrika sto diktio  ::salut::

http://www.aviationmadness.com/play.php?vid=170
http://www.aviationmadness.com/play.php?vid=169
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 03:51:50 μμ
α)που στο καλο ηταν αυτο το λιμενικο σωμα??
αυτα τα χρυσοπληρωμενα υπερσυχρονα aegean dolphins ??
No money,no honey...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 07:39:29 μμ
Παραθέτω μερικές ακόμα φωτογραφίες..

Αυτό που με πέιραξε στην φετινή εκδήλωση ήταν μια κούτα ΝΟΥΝΟΥ και άλλα σκουπίδια στην εξαγωγή του κινητήρα του F1 "Τάλως"... Και το χειρότερο ήταν ότι στο σημείο αυτό υπήρχαν πάρα πολλοί ξένοι spotters..


Όντως, αρκετά λυπηρό...  :(
(http://xs.to/xs.php?h=xs131&d=08382&f=img_0586875.jpg)

Κάτι άλλο που με χάλασε είναι η ένταση της μουσικής...  :evil: :evil: :evil: Εκεί που θέλαμε να ακούμε τις τουρμπίνες, ακούγαμε evanescence.  :evil:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Λοχίας (ΤΘ) στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 08:51:45 μμ
Τα Dolphin του Λιμενικού είχαν καθηλωθεί από τότε περίπου που έπεσε το Chinook μάλλον χωρίς σοβαρό λόγο, ουσιαστικά λόγω διαφωνιών μεταξύ πολιτικής ηγεσίας από τη μια, ηγεσίας του Λιμενικού από την άλλη και κατασκευάστριας εταιρείας από... την παραάλλη, σχετικά με το αν πληρούνταν οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (και λόγω του γενικού τζέρτζελου που έκαναν τότε οι εφημερίδες) και παρέμειναν καθηλωμένα για χρόνια. Μετά από έρευνες και πορίσματα και εισαγγελικές παρεμβάσεις (όπου κάποιοι δύστυχοι τραβιόνταν και στα δικαστήρια) δεν ξέρω αν τελικά καταστάθηκαν επιχειρησιακά ακόμη. Κάπου άκουσα ότι έχουν πάει στο Κοτρώνι υπό την επίβλεψη του Ναυτικού (?). Πάντως δεν έχω ακούσει ότι εν τέλει πετάνε κι αυτός είναι ίσως και ο λόγος που δεν έσκασαν μύτη φέτος.

Ερώτηση : το Chinook το Σάββατο πρωί που πήγα εγώ ήταν κλειδαμπαρωμένο. Κάποιος μου είπε ότι αργότερα το ανοίξανε και επέτρεπαν φωτό από το εσωτερικό (τη γκαντεμιά μου...). Αληθεύει?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: MAGIK στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:02:46 μμ

Ερώτηση : το Chinook το Σάββατο πρωί που πήγα εγώ ήταν κλειδαμπαρωμένο. Κάποιος μου είπε ότι αργότερα το ανοίξανε και επέτρεπαν φωτό από το εσωτερικό (τη γκαντεμιά μου...). Αληθεύει?


Εγω μπήκα μέσα την Κυριακή αλλά δεν με άφησαν να φωτογραφήσω ........(λές και θα κλέβαμε τα μυστικά του κράτους)........ :evil:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:04:18 μμ
Ερώτηση : το Chinook το Σάββατο πρωί που πήγα εγώ ήταν κλειδαμπαρωμένο. Κάποιος μου είπε ότι αργότερα το ανοίξανε και επέτρεπαν φωτό από το εσωτερικό (τη γκαντεμιά μου...). Αληθεύει?
Ναί άλλα μόνο πέριξ της πόρτας - καθώς δέν επιτρέπανε να προχωρήσεις στο εσωτερικό - και φωτό στο κόκπιτ απαγορεύονταν... ::bioliicon::
Και έβλεπες απέναντι τους Γάλλους και Ιταλούς να βάζουν τον κόσμο μέσα στο δίλιτρο και το ΜΒ.339 αντίστοιχα...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:07:25 μμ
To C-130 που ήταν στο υπόστεγο της ΕΑΒ για βαριά συντήρηση το έβγαλε κανείς; Εγώ έφαγα άκυρο...  :(
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:11:22 μμ
Εγώ με τη σειρά μου να παρακαλέσω άν έχει κανείς φωτό απο το P-3 (φωλέες και λοιπές λεπτομέρειες)... :roll:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:11:36 μμ
Ενώ ακόμη δεν έχω συνέλθει από ένα υπέροχο λόγω Τανάγρας τετραήμερο, είπα να κάνω μια αρχή στο upload φωτογραφιών μου σήμερα. Ακόμη δεν έχω καταφέρει να δω προσεκτικά όλη την... παραγωγή. Σιγά - σιγά... τι θα κάνουμε όλο τον χειμώνα ε;  :)

Αρχή λοιπόν με την παρουσία των... ντόπιων μοντελιστών. (Πανευβοϊκός σύλλογος)













Και τέλος (για σήμερα) το φιλόξενο shelter 27 με το... διακοσμητικό του Alpha Jet. Αριστερά στην είσοδο μπορείτε να δείτε την παρέα Αναχαίτισης & Modelclub επί το έργω.



Πολύ το χάρηκα που βρεθήκαμε όλοι μαζί δίπλα - δίπλα και τα είπαμε. ʼντε και του χρόνου!  :D
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:20:23 μμ
Εγώ με τη σειρά μου να παρακαλέσω άν έχει κανείς φωτό απο το P-3 (φωλέες και λοιπές λεπτομέρειες)... :roll:

Από το Orion έχω μόνο από τις διελεύσεις...  :( ʼμα σε βολέυουν, πες μου να τις ετοιμάσω.  :)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:27:27 μμ
Συγχαρητήρια στα παιδιά του Πανευβοεικού για την εξαιρετική προσπάθεια τους
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

αν και την Κυριακή το πρωί, μου χτύπησε άσχημα που δεν ήταν εκεί κάποιος για παρουσία και καμιά "ξενάγηση" στους επισκέπτες
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Dante στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 09:31:29 μμ
Και μερικές από εμένα
[imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2104.jpg[/imgt][imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2131.jpg[/imgt][imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2176.jpg[/imgt]
[imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2187.jpg[/imgt][imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2198.jpg[/imgt][imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2210.jpg[/imgt]
[imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2213.jpg[/imgt][imgt]http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/IMG_2265.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 10:23:58 μμ
Εγώ με τη σειρά μου να παρακαλέσω άν έχει κανείς φωτό απο το P-3 (φωλέες και λοιπές λεπτομέρειες)... :roll:

Από το Orion έχω μόνο από τις διελεύσεις...  :( ʼμα σε βολέυουν, πες μου να τις ετοιμάσω.  :)
Ευχαριστώ φίλε μου αλλά δέν με βοηθάνε... ψάχνω λεπτομερειακές "μοντελιστικές" φωτό για τη κατασκευή του σε 1/72 που δυστυχώς δέν μου επέτρεψαν να βγάλω ο ίδιος... :roll:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: drdino στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 10:32:48 μμ
Εγώ με τη σειρά μου να παρακαλέσω άν έχει κανείς φωτό απο το P-3 (φωλέες και λοιπές λεπτομέρειες)... :roll:

Από το Orion έχω μόνο από τις διελεύσεις...  :( ʼμα σε βολέυουν, πες μου να τις ετοιμάσω.  :)


Τελικά βρήκα και μερικές στατικές:
(http://xs.to/xs.php?h=xs331&d=08382&f=p-3-1645.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs331&d=08382&f=dsc_0027336.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs231&d=08382&f=dsc_0028301.jpg)


(http://xs.to/xs.php?h=xs331&d=08382&f=p-3_inf1915.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs331&d=08382&f=p-3_inf2279.jpg) (http://xs.to/xs.php?h=xs131&d=08382&f=p-3_inf3950.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 10:55:10 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου αλλά δέν με βοηθάνε... ψάχνω λεπτομερειακές "μοντελιστικές" φωτό για τη κατασκευή του σε 1/72 που δυστυχώς δέν μου επέτρεψαν να βγάλω ο ίδιος... :roll:

Σιγα το AWACS  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:04:37 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου αλλά δέν με βοηθάνε... ψάχνω λεπτομερειακές "μοντελιστικές" φωτό για τη κατασκευή του σε 1/72 που δυστυχώς δέν μου επέτρεψαν να βγάλω ο ίδιος... :roll:

Σιγα το AWACS  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φοβούνται μή τα ματιάσουμε! :twisted:
Ήταν και μακριά απο τον κύριο χώρο της εκδήλωσης που την Κυριακή και ειδικά μετά απο το πέρας των πτητικών, οι αλυσίδες ήταν σάν να μήν υπάρχουν...
Τίτλος: Απ: To XARIS_THE _GREEK No1
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:24:23 μμ
Σάββατο 13-9-08 12:49

Νο1
(http://img398.imageshack.us/my.php?image=img8341wmuy5.jpg) (http://img140.imageshack.us/my.php?image=img8342wmwv5.jpg) (http://img140.imageshack.us/my.php?image=img8343wmop1.jpg) (http://img238.imageshack.us/my.php?image=img8344wmkt0.jpg)

Νο 2
(http://img238.imageshack.us/my.php?image=img8348wmha3.jpg) (http://img50.imageshack.us/my.php?image=img8349wmfd8.jpg) (http://img50.imageshack.us/my.php?image=img8350wmal1.jpg) (http://img45.imageshack.us/my.php?image=img8351wmzk9.jpg) (http://img45.imageshack.us/my.php?image=img8352wmwm9.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:31:34 μμ
να βαλω και εγω μερικες

F-84F












































Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: trelas3 στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:36:20 μμ
Περικλη     
ΩΧ καταλαβα το επομενο για σφαξιμο πιο θα ειναι...... :lol:
Τίτλος: Απ: To XARIS THE GREEK No 2
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:50:48 μμ
Κυριακή 14-9-08 12:37

No 1
(http://img153.imageshack.us/my.php?image=img8968wmou7.jpg) (http://img372.imageshack.us/my.php?image=img8969wmdu3.jpg) (http://img372.imageshack.us/my.php?image=img8970wmgt0.jpg) (http://img153.imageshack.us/my.php?image=img8971wmgx6.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=img8972wmrc6.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=img8973wmtm7.jpg)

No 2
(http://img391.imageshack.us/my.php?image=img8976wmnb0.jpg) (http://img178.imageshack.us/my.php?image=img8977wmdn5.jpg) (http://img178.imageshack.us/my.php?image=img8978wmuq6.jpg) (http://img293.imageshack.us/my.php?image=img8979wmox5.jpg) (http://img293.imageshack.us/my.php?image=img8980wmdw3.jpg) (http://img293.imageshack.us/my.php?image=img8981wmmv1.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: siva στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:02:12 πμ
Γεια σου ρε Χάρη!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:14:58 πμ
Ο Νο2 την Κυριακή αστόχησε λίγο, ε;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:18:42 πμ
Και μια άλλη ερώτηση ρε παιδιά: η πατέντα που υπάρχει στις καλύπτρες των F-84 και F-86 για να κλειδώνουν με λουκετάκι, είναι ελληνική να φανταστώ;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:30:19 πμ
(https://addons.mozilla.org/firefox/1174)
(https://addons.mozilla.org/firefox/1174)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:04:52 πμ
Και συνεχίζω με φώτο από την πτητική επίδειξη!

Βλέποντας τις φώτο χαλάλι ο ήλιος, το μαύρισμα και ο πονοκέφαλος την Κυριακή το απόγευμα!

(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/13.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/15.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/12.jpg)
(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/14.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/16.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/17.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:21:07 πμ
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:24:24 πμ
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 

ευτηχώς κάτι κάναμε την πρώτη μέρα γιατί τις άλλες δύο τίποτα απο στατικά
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:33:13 πμ
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 

ευτηχώς κάτι κάναμε την πρώτη μέρα γιατί τις άλλες δύο τίποτα απο στατικά
All nodes are awaiting  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 02:09:01 πμ
μόλις βρώ τον εξωτερικό μου δίσκο θα ανεβάσω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 11:02:06 πμ
Λοιποοοοοοον ας γραψω κι εγω δυο λογια.....

Για τη γιορτη πρωτα.


Εξαιρετικες οι αεροπορικες επιδειξεις & αερομαχιες κρατησαν ψηλα την αδρεναλινη μας... :twisted: Ελειψαν ΠΟΛΥ ομως οι ξενες παρουσιες στο πτητικο κομματι :(
Πολλα και καλα στατικα εκθεματα,μονο που ηταν αρκετα μακρινες οι αποστασεις και πολλα δε τα ειδε ο κοσμος την επομενη φορα αν γινετε παρακαλουμε να συμπτυχθούν ::salut::
Το προσωπικο της Π.Α ηταν στη κυριολεξια ΑΨΟΓΟ :!: ::eusa_clap:: Ολοι τους ευγενεστατοι και τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ! ::icon_thumright::
Οι χωροι ηταν καθαροι και δε νομιζω να εμφανισθηκαν τα προβληματα του 2005 με ελειψη νερου κ.λ.π αν κι αυτο ισως οφειλετε στη λιγοτερη προσελευση του κοσμου σε συγκριση με το 2005.

Για τη παρουσια τη δικη μας και των αλλων συλλογων.

Κατ'αρχας οφειλουμε να ευχαριστησουμε το συλλογο ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ για τη φιλοξενια στους παγκους τους και για ολη τη βοηθεια που μας παρείχαν ολο το διημερο ::salut:: Τετοιες συνεργασιες θεωρω πως πρεπει να συνεχιστουν για να προβαλουμε την Αεροπορια και το χομπυ μας ::icon_thumright::
Απο κει και περα ξεχωριστη μνεια πρεπει να γινει σε καποιους φιλους-μελη που βοηθησαν ο καθενας με το τροπο του ετσι ωστε το MODELCLUB να εχει παρουσια στη Ταναγρα.
Ξεκινω με το Nick2 και Υιούς που μας εκτυπωσε μεγαλη ποσοτητα flyers,Το τσιτσο που μας το σχεδιασε,το gkontog που εκατσε ο ανθρωπος ολοκληρη ημερα ακλονητος απο το παγκο μας :o  τον Αρκαδιο που εβαλε ΠΟΛΛΕΣ ωρες κι αυτος στο stand,τους mmaker,Μαντζιο Λαμπρο & Δημητρη,τον Gluft για τη βοηθεια τους στο στησιμο/ξεστησιμο αλλα και τη συνεχη παρουσια τους στον παγκο μας,τους dante,tructh για τη δικη τους "μικρη" βοηθεια  :mrgreen: το Θαναση που εκτελεσε χρεη ταξιτζη για μια μερα  :mrgreen: και το melpa που μας παρειχε τα ομορφοτερα μοντελα του shelter ::icon_thumright:: (Tα υπολοιπα κουκλακια ηταν των Αρκαδιου,mmaker,τα εκτρωματα δικα μου :mrgreen:)
Eπισης μεγαλη βοηθεια ειχαμε απο τα παιδια του συλλογου Αναχαιτιση ::eusa_clap:: Το Μυρωνα,το Γιωργο,το Σωτηρη,το Χρηστο και αλλους που δε θυμαμαι τα ονοματα τους. :oops: 
Ευχαριστουμε επισης  και τον Ευβοικο μοντελιστικο συλλογο για τη βοηθεια τους σε καποια ζητηματα στησιματος που ειχαμε και τα συγχαρητηρια μου για την αριστη παρουσια που ειχαν ::eusa_clap::

Ηταν μια καλη εμπειρια που αν και κουραστικη στο τελος αφηνει μια γλυκια αναμνηση κι ελπιδα πως συντομα θα επαναληφθει ::icon_thumright::


Υ.Γ ευχαριστω ειδικοτερα ξανα τους Gkontog & Orion για τις ισχυρες παραινεσεις τους στο να εχουμε παρουσια στη γιορτη σαν modelclub. ::salut:: Διοτι φιλοι μου ξερετε,καλες οι πομπωδεις προτασεις απο το καναπε του σπιτιου μας (εκ τους ασφαλους και σε αποσταση 200χμ. :mrgreen: ) για να κανουμε "εκθεσεις και διαγωνισμους" ,οταν ομως ερθει η ωρα μας βγαζετε Κινεζικο διαβατηριο :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 11:16:20 πμ
....δεν θα πω τιποτα για τις εντυπωσεις μου απο την εκδηλωση..(το οτι υπηρχε νερο μου αρκει... :mrgreen: :mrgreen:) γιατι με εχουν καλυψει οι περισοοτεροι συναδελφοι...απλα παντα τετοια..και την επομενη φορα ακομα καλυτερα.....
....το μονο που θελω να πω ειναι τα συγχαρητηρια μου στα παιδια που κουραστηκαν ωστε το modelclub να εχει παρουσια σε μια τετοιου ειδους εκδηλωση.. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::... ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
.....μακαρι την φορα επομενη να υπαρχει η δυνατοτητα να βαλουμε και περισσοτεροι απο εμας ενα χερακι....
...και παλι ΜΠΡΑΒΟ παιδες.....

ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:18:20 μμ
ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

... κυκλοφορεί φωτογραφία του ... στο "διαδίκτυο"... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: gkontog στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:42:07 μμ
ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

... κυκλοφορεί φωτογραφία του ... στο "διαδίκτυο"... :mrgreen:
Ισα που χωράει! ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Είναι πολύ απλό. Πάρε ένα 10κιλο πλαστικό χρώμα. Κόψε το στη μέση κατά μήκος και ακούμπησε το ένα μισό στο έδαφος, οπότε έχεις ένα μοντέλο του shelter. Γέμισέ το κατά 80% με ζυμάρι. Πρόσθεσε μερικές φακές στο χώρο που περισσεύει (οι υπόλοιποι κοινοί αδύνατοι θνητοί). Εχεις μία ρεαλιστικότατη εικόνα ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

 ::spam_emoticon::
Και ξεκίνα να σκέφτεσαι πως θα κατέβει το τέρας που έχεις σπίτι στην έκθεση.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 02:40:47 μμ
.....

Ερώτηση : το Chinook το Σάββατο πρωί που πήγα εγώ ήταν κλειδαμπαρωμένο. Κάποιος μου είπε ότι αργότερα το ανοίξανε και επέτρεπαν φωτό από το εσωτερικό (τη γκαντεμιά μου...). Αληθεύει?

Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: xaris_the greek στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 04:55:05 μμ
Γεια σου ρε Χάρη!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

::salut:: ::salut:: ::salut::

Γιαννάκη δεν είμαι εγώ, ίσως μίαν ετέραν φοράν.

Σας ευχαριστώ θερμά όλους όσους ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα για υλικό από τις ρίψεις.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 05:55:13 μμ
Η εκδήλωση ήταν αρκετά καλή.

Θετικά

1)Παρουσίαση στο Ελληνικό κοινό για 1η φορά αεροσκαφών όπως τα A-10,Mirage 2000D,Tornado GR4/ECR
2)Το πτητικό πρόγραμμα ήταν αρκετά πιό "σφικτό" χρονικά, συγκριτικά με τον Αρχάγγελο το 2005 και τα μεγάλα κενά αναμονής μέχρι την επόμενη επίδειξη.
3)Πολύ καλή οργάνωση άν και πιστεύω πώς ένας λόγος που δέν έγινε ο πανικός του 2005 ήταν πώς οι επισκέπτες ήταν κατά κάποιες χιλιάδες λιγότεροι.
4)Δυναμική παρουσία των περισσότερων μοιρών της ΠΑ με περίπτερα.ʼν δέν κάνω λάθος απούσες ήταν οι 339 Μ & 346 Μ.

Αρνητικά
1)Η παρουσία σε κάποια αεροσκάφοι ξένων συμμετοχών πλήθους και καθισμάτων (το Βρετανικό Hawk με τουλάχιστον 6 καθίσματα θύμιζε Ελληνικό καφενείο) όπως και η αποθήκευση αυτών στο σύστημα προσγείωσης του αεροσκάφους (βλέπε Tornado ECR)  :?.ʼν είναι να έρχονται να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία αντάξια με την στατική παρουσία της ΠΑ στο εξωτερικό.Αλήθεια πώς θα φανεί στο Βρετανικό κοινό άν στείλουμε τα RF-4E (Μάτια)  & A-7E (Κουρσάρος) στήν RIAT και τοποθετήσουμε δίπλα τους ομπρέλες και καθίσματα  :?: :evil:
2)Ελάχιστη παρουσία της ΠΑ στο έδαφος σε επιχειρησιακά μαχητικά.ʼν εξαιρέσουμε τα επετειακά περιοριζόταν σε 1 F-4E AUP της 338 Μ, σε 1 Mιrage 2000 EGΜ της 332 Μ και σε 2 δύσκολα σε πρόσβαση (λόγο HAS) Mirage 2000-5,F-16 Block 52+.Ελπίζω πώς στήν επόμενη εκδήλωση κάθε μοίρα της ΠΑ να συμμετέχει στην στατική έκθεση και γιατί όχι ακόμα και με 2 αεροσκάφοι (μονοθέσιο-διθέσιο).
3)Μου έκανε αρνητική εντύπωση πώς το αρσενικό προσωπικό της ΠΑ κάτω από τον καυτό ήλιο πάσχιζε για την εξυπηρέτηση του κοινού ενώ το θηλυκό ήταν κάτω από δέντρα ή έξω από κτίρια της 114 ΠΜ, σε καρέκλες με το κινητό στο ένα χέρι και τον φραπέ στο άλλο κοιτώντας το ρολόι για να τελειώσει η βάρδια και να περάσει έτσι άλλη μια "κοπιαστική" ημέρα γι αυτές  :evil:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 07:11:33 μμ
Φωτό έχω μπόλικες και το Σάββατο θα φέρω DVD για να φιτχτεί η γνωστή "κοινή" DB του modelclub.gr
 ::icon_thumright::
Τα σχόλια τώρα
Θετικά:
Γενικά μου άρεσε.

Η πτητική επίδειξη ήταν πολύ καλή και πιστεύω δεν τη βλέπεις συχνά ούτε στο "προηγμένο" αεροπορικά εξωτερικό (εννοώ COMAO, HVAA, Fighter vs Attack Helos κλπ.)

Η οργάνωση ήταν καλή. Είχαν ληφθεί υπ' όψιν τα παθήματα του 2005 (καντινες, νερό, τουαλέτες κλπ.).

Η "συμμετοχή" του modelclub της "αναχαίτισης" και του "πανευβοικού" και μάλιστα με πολλά μοντέλα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Αριστα στην ΕΛΑΣ για την "περιφρούρηση" της περιοχής. είχαν καεί το 2005 και πρόσεξαν  :wink:

Αρνητικά (προς όλους όχι μόνο για τους διοργανωτές) :
Η στατική θα μπορούσε να είχε στηθεί πιο λειτουργικά: κάποια εκθέματα "κράχτες" θα έπρεπε να είναι πιο "πίσω" (προς το τέλος της έκθεσης - και όχι στην κύρια πίστα της 331) έτσι ώστε ο επισκέπτης να "αναγκάζεται" να πάει μέχρι το τέλος. πχ. οι πιο πολλοί σταμάταγαν μετά το Μ-2000-5 και το Blk-52, πόσοι έφτασαν πχ στο Eurofighter ή μέχρι τα υπέροχα τελευταία F-16 και το Tornado, ή το 27 Shelter με το modelclub?
"Ριγμένα" πιστεύω ήταν και τα Patriot, Crotale κλπ.

Ο "Ποσειδώνας" (η Dacota ντε  :mrgreen:), δεν θα έπρεπε να έχει πιο καλό στήσιμο? με ανάλογο οπτικό υλικό κλπ.? αντάξιο ενός βετεράνου της Κορέας που πετά ακόμη ?

Γιατί τα "καλύτερα" Ελληνικά μαχητικά ήταν μόνο στο Shelter ? Φαντάζομαι όχι για να μην τα κάψει ο ήλιος  :cry:

Ο κόσμος δεν ήρθε όπως το 2005 . Γιατί ? (δεν έφταιγε η ζέστη μόνο  :wink:)

Τα "περίπτερα" των περιοδικών : πολύ πρόχειρα και πολλές απουσίες. Γιατί ?

Τα άλλα, θετικά και αρνητικά προαναφέρθηκαν
Εύχομαι και του χρόνου και κάθε χρόνου και πάντα καλύτερα
Χρόνια Πολλά στην ΠΑ
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Λοχίας (ΤΘ) στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 07:58:46 μμ


Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει


Μου κάνει και μου παρακάνει φίλτατε - παρκαρίστηκε ήδη στο σκληρό. Χίλια ευχαριστώ.

ΥΓ: Εκδήλωση στο Τατόι? Ποιό Τατόι? Εννοείς στο διήμερο του Αρχαγγελ(άκ)ου?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 08:20:52 μμ


Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει


Μου κάνει και μου παρακάνει φίλτατε - παρκαρίστηκε ήδη στο σκληρό. Χίλια ευχαριστώ.

Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα. Κρίμα που δεν σκέφτηκα να βγάλω και άλλες.

Παράθεση
ΥΓ: Εκδήλωση στο Τατόι? Ποιό Τατόι? Εννοείς στο διήμερο του Αρχαγγελ(άκ)ου?

Εννοώ την AOPA AeroExpo, που είχε γίνει πριν από ένα εξάμηνο (ή τετράμηνο  :?: ) περίπου στο τατόι

Αρχάγγελοδεν θα την ονόμαζα, γιατί ΙΜΗΟ είχε εντελώς διαφορετικές προτεταιότητας, αλλά είχε αναφερθεί έτσι (αν δεν με απατάη μνήμη μου) από μερίδα των ΜΜΕ, οπότε μάλλον λέμε την ίδια.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Λοχίας (ΤΘ) στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 08:26:32 μμ
ΟΚ, εγώ δεν είχα πάει. Κάπως μου έχει μείνει ότι δεν ήταν για το ευρύ κοινό...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 17, 2008, 09:46:21 μμ
Για τον xaris_the_greek που τις ζητησε αλλα και για ολους τους συναδελφους του.







Για οτι αλλο θελετε, εδω ειμαστε...  :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: seven4seven στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 12:00:13 πμ
Καλο ηταν... Τα Decibel που λειπουν απο το ΕΛ.Βενιζελος ηταν ολα συγκεντρωμενα στην Ταναγρα!  :shock:
Εβγαλα πανω απο 1000 φωτο μονο το Σαββατο, οι πρωτες δυο που μπορω να ξεχωρισω ειναι αυτες (και οι δυο απο τα breaks των τετραδων οταν τελειωσε το COMAO) :
www.airpics.gr/photo/3301
www.airpics.gr/photo/3303

(για full size κλικαρετε πανω στη φωτο). 8)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dive στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 02:37:00 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου αλλά δέν με βοηθάνε... ψάχνω λεπτομερειακές "μοντελιστικές" φωτό για τη κατασκευή του σε 1/72 που δυστυχώς δέν μου επέτρεψαν να βγάλω ο ίδιος... :roll:

Σιγα το AWACS  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φοβούνται μή τα ματιάσουμε! :twisted:
Ήταν και μακριά απο τον κύριο χώρο της εκδήλωσης που την Κυριακή και ειδικά μετά απο το πέρας των πτητικών, οι αλυσίδες ήταν σάν να μήν υπάρχουν...
Wildcat εχω ενα καρο φωτογραφιες τραβήξει απο το P-3 .... συστηματα προσγειωσης και δεν συμασζευται...οχι απο κοντα...αλλα με ζουμ οτι μπορουσα... το θεμα ειναι οτι την κυριακη...αφησανε καποια ατομα κατα τις 13μιση το μεσημερι και μπηκαν στο Ρ-3 .... και εγω καθομουν στις αλυσιδες και το λιγουρεομουν να εμπαινα και εγω...αλλα δεν εκατσε.
παντως φωτο θα τις δεις σε λιγες μερες που θα βρω χρονο απο τις υποχρεωσεις..αλλιως αυτο το σαββατο στην συναντηση αμα ερθεις να στα γραψω σε dvd
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dive στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 02:57:47 μμ
εχω αρκετε τραβήξει απο το εσωτερικο του Chinook   θα τις ποσταρω καποια στιγμή στο σιτε .....  η το Σαββατο σε DVD
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 03:11:56 μμ
Το P-3B στήν στατική είναι σε πτήσιμη κατάσταση ή ανήκει στόν στόλο των 3 "παροπλισμένων" ? :roll:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 03:52:32 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου αλλά δέν με βοηθάνε... ψάχνω λεπτομερειακές "μοντελιστικές" φωτό για τη κατασκευή του σε 1/72 που δυστυχώς δέν μου επέτρεψαν να βγάλω ο ίδιος... :roll:

Σιγα το AWACS  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φοβούνται μή τα ματιάσουμε! :twisted:
Ήταν και μακριά απο τον κύριο χώρο της εκδήλωσης που την Κυριακή και ειδικά μετά απο το πέρας των πτητικών, οι αλυσίδες ήταν σάν να μήν υπάρχουν...
Wildcat εχω ενα καρο φωτογραφιες τραβήξει απο το P-3 .... συστηματα προσγειωσης και δεν συμασζευται...οχι απο κοντα...αλλα με ζουμ οτι μπορουσα... το θεμα ειναι οτι την κυριακη...αφησανε καποια ατομα κατα τις 13μιση το μεσημερι και μπηκαν στο Ρ-3 .... και εγω καθομουν στις αλυσιδες και το λιγουρεομουν να εμπαινα και εγω...αλλα δεν εκατσε.
παντως φωτο θα τις δεις σε λιγες μερες που θα βρω χρονο απο τις υποχρεωσεις..αλλιως αυτο το σαββατο στην συναντηση αμα ερθεις να στα γραψω σε dvd

Ευχαριστώ Δημήτρη! Θα τα πούμε το Σάββατο!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 04:04:01 μμ
Το P-3B στήν στατική είναι σε πτήσιμη κατάσταση ή ανήκει στόν στόλο των 3 "παροπλισμένων" ? :roll:
Σε πτησιμη,για αυτο δεν αφηναν κοσμο να πλησιαζει  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 04:10:59 μμ
Το P-3B στήν στατική είναι σε πτήσιμη κατάσταση ή ανήκει στόν στόλο των 3 "παροπλισμένων" ? :roll:

Ρωτάς πράγματα που δεν μπορούν να απαντηθούν δημόσια...   :(
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 04:14:14 μμ
Το P-3B στήν στατική είναι σε πτήσιμη κατάσταση ή ανήκει στόν στόλο των 3 "παροπλισμένων" ? :roll:

Ρωτάς πράγματα που δεν μπορούν να απαντηθούν δημόσια...   :(

Ναι γιατί ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι τρομάρα μας :!:
 :cry:
Μόνο μελέτες ξέρουμε να εκπονούμε και να συντάσσουμε. Και μετά το χάος.
 :cry:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Λοχίας (ΤΘ) στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 07:22:53 μμ
εχω αρκετε τραβήξει απο το εσωτερικο του Chinook   θα τις ποσταρω καποια στιγμή στο σιτε .....  η το Σαββατο σε DVD

Αν υπάρχει η δυνατότητα δηλώνω υποψηφιότητα για Chinook - εφ' όσον βέβαια δεν είναι κόπος...
Το Σάββατο θα ανέβω οπότε αν είναι θα τα συζητήσουμε επί τόπου
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Θανάσης στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 07:44:02 μμ
Ενδιαφερομαι κι εγω για το Chinook... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dive στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 02:26:17 μμ
ok.....  θα τα φερω για να σας δωσω τις φωτο που θελετε.
οσο για το P-3 φωτος που εβγαλα......δεν φαινοντουσαν καλα......ηταν τρεμαμενες και τις εσβησα.
αρα σορρυ φιλε μου.
θα σου σου φερω όμως για να δεις
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 06:39:29 μμ
Μερικες που ανεβηκαν στο airpics.gr μεταξυ των οποιων καποιες δικες μου...

(http://www.airpics.gr/photo/3290) (http://www.airpics.gr/photo/3291) (http://www.airpics.gr/photo/3292)

(http://www.airpics.gr/photo/3293) (http://www.airpics.gr/photo/3294) (http://www.airpics.gr/photo/3295)

(http://www.airpics.gr/photo/3296) (http://www.airpics.gr/photo/3299) (http://www.airpics.gr/photo/3300)

(http://www.airpics.gr/photo/3301) (http://www.airpics.gr/photo/3302) (http://www.airpics.gr/photo/3303)

(http://www.airpics.gr/photo/3308) (http://www.airpics.gr/photo/3310) (http://www.airpics.gr/photo/3311)

(http://www.airpics.gr/photo/3312) (http://www.airpics.gr/photo/3313) (http://www.airpics.gr/photo/3314)

(http://www.airpics.gr/photo/3315) (http://www.airpics.gr/photo/3316) (http://www.airpics.gr/photo/3318)

Ελπιζω να σας αρεσουν.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 07:32:01 μμ
Ήταν Αn-26 στην Τανάγρα;

Δεν το είδα καθόλου. Πού είχε σταθμεύσει;
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 07:34:09 μμ
προς την ΕΑΒ (μαζι με P-3,C-130,EMPRAER,YS-11,C-27) , εκει που ηταν η κυρια εισοδος και οχι απο τη VIP που εισηλθατε εσεις αγαπητε 8) ::eusa_whistle:: ::077devil::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 07:43:44 μμ
 :oops: :oops:


 :lol: :lol: :lol:



Στα σοβαρά τώρα, τα υπόλοιπα τα είδα στην ΕΑΒ, αλλά το An-26 δεν το πρόσεξα καθόλου  8) 8) :roll:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 07:53:01 μμ
Ηταν απεναντι απο το P-3

Παρτε και τρελο βιντεακι σχετικο με το AN-26 8) :twisted:


Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 08:15:49 μμ
Απίστευτό βιντεάκι, Λάμπρο  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 20, 2008, 03:17:02 μμ
Μερικές ακόμα φώτος με σχηματισμούς..

(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1794.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1800.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1801.jpg)
(http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1809.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1810.jpg) (http://i424.photobucket.com/albums/pp329/Savvas_07/HAF_2008/DSC_1811.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Σεπτεμβρίου 21, 2008, 10:08:19 μμ
Καλησπεριζω την παρεα!μετα απο μια εβδομαδα ειπα να καταθεσω και εγω τις εμπειριες και καποιες φωτο απο τη Ταναγρα.
Δυστυχως φετος η επισκεψη ηταν λιγο express σε σχεση με τον αρχαγγελο και μονο μια μερα το σαββατο (σε αντιθεση με τις 3 μερες του αρχαγγελου).Αφου εξοπλιστηκα με το αναλογο υλικο δηλ μια καρτα μνημης 1 gb ενα μονοποδο για τη φωτογραφικη, ξεκινησα νωρις νωρις κατα τις 7 για ταναγρα. Ο χρονος περιορισμενος μιας και το αργοτερο 2 το μεσημερι θα επρεπε να εχω φυγει για να προλαβω το πλοιο για αμοργο.
Εντυπωσεις θετικοτατες, πολυ καλη εξυπηρετηση, χωρος σταθμευσης επαρκης (τουλαχιστον για το σαββατο) οπως και οι υποδειξεις που να σταθμευσουμε, η επιδειξη νομιζω κινηθηκε σε πιο χαλαρα επιπεδα σε σχεση με τον αρχαγγελο (λογικο μιας και ελειπαν τα ξενα πληρωματα απο το πτητικο σκελος), κοσμος αρκετος αλλα νομιζω λιγοτερο απο τον αρχαγγελο, προβλεψη για την προσελευση του κοινου και αποχωρηση παρα πολυ καλη,(εβγαινες κατευθειαν εθνικη οδο), τουαλετες πεντακαθαρες. Ολα ηταν σουπερ!Οπως ηδη ειπωθηκε ισως θα επρεπε να εχουν ανοιξει εξ'αρχης τα αεροπλανα στο κοινο, και οχι να ανοιγουν απο πρωτοβουλια και μονο των πληρωματων. Θα μπορουσε επισης να ειναι το επετειακο C-130 στα εκθεματα. Παντως το C-27 ειναι ολα τα λεφτα!ειδικα το κοκπιτ του! :D
Απο τα αρνητικα οι καιρικες συνθηκες που δεν μας αφησαν ειδικα τις πρωινες ωρες να βγαλουμε φωτο της προκοπης
&μερικες φωτο απο μενα:

P-3B για καποιον που ζητησε.
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0010-4.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0011-2.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0018-3.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0019-3.jpg)
YS-11
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0020-1.jpg)
An-26
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0032.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0037.jpg)
(αυτο τι ακριβως ειναι?εκτοξευτης θερμοβολιδων?)
F-102
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0122.jpg)
C-47
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0199.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0201.jpg)
Τα οπλα του F-16
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0221.jpg)
(To AFDS εχει πιστοποιηθει κανονικα?)
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0226.jpg)
Mερικες ενδιαφερουσες μοντελιστικες λεπτομεριες του Mirage
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0229.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0230.jpg)
Ο εξοπλισμος του ΑΒ-205
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0253.jpg)
H κασκα του χειριστη του IAR-330
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0369.jpg)
Οι ελικες του Chinook
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0406.jpg)
Το Τ-2 προσφερει την προστασια του σε μελλοντικο πιλοτο!! :D
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0450.jpg)

Αυτα απο μενα, το νουμερο εγραψε 532 φωτος. οποιος θελει κατι απο φωτος ειμαι στη διαθεση του

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 03:27:56 μμ
Αυτα απο μενα, το νουμερο εγραψε 532 φωτος. οποιος θελει κατι απο φωτος ειμαι στη διαθεση του
Μπας και εχεις τιποτα απο ΑΒ 212 ASW γιατι πηξαμε στο Seahawk ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 03:56:11 μμ
Μας το ζητήσατε και τις ετοιμάσαμε.
Ορίστε μερικές ακόμη φώτος από το ΑΒ212ASW.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1036.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1034.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2223.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2219.jpg)

Η νέα παραλλαγή του πάει πολύ.

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:13:41 μμ
Μας το ζητήσατε και τις ετοιμάσαμε.
Ορίστε μερικές ακόμη φώτος από το ΑΒ212ASW.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1036.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1034.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2223.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2219.jpg)

Η νέα παραλλαγή του πάει πολύ.

πλέον θα έχουν μόνο αυτή :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:24:43 μμ
Μας το ζητήσατε και τις ετοιμάσαμε.
Ορίστε μερικές ακόμη φώτος από το ΑΒ212ASW.
(http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1036.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/IMG_1034.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2223.jpg) (http://i259.photobucket.com/albums/hh303/leopard2a4/AIRSHOW_2008/101_2219.jpg)

Η νέα παραλλαγή του πάει πολύ.

πλέον θα έχουν μόνο αυτή :wink:

     Όλα γκρίζα λοιπόν. :?

     Όπου να ΄ναι θα δούμε καί τα γκρίζα C130 καί ολοκληρώνεται η............παλέτα.Τί μένει τώρα ? Τα RF4 καί τα CL νομίζω :roll: :roll:

     ʼντε καί στα leopard εύχομαι (γιά να βρεί καί νέο υλικό ο Φάνης).  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:27:37 μμ
Αγαπητέ nick2 θα σε παρακαλέσω να μην εξαπολύεις τέτοιου είδους κατάρες που αφορούν στο αρματικό δυναμικό.
Ευχαριστώ.
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αυτό μου έλειπε τώρα να χρειαστεί να ανανεώσω τα χρώματα που έχω.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:51:51 μμ
Όπου να ΄ναι θα δούμε καί τα γκρίζα C130

Αληθεια εναι αυτο :?:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:55:06 μμ
Όπου να ΄ναι θα δούμε καί τα γκρίζα C130

Αληθεια εναι αυτο :?:



ναι για να ταιριάζουν με τα C-27  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 04:55:53 μμ
Nαι αληθεια,δες κι εδω :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,6573.msg185456.html#msg185456
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 05:05:25 μμ
Επιτελους.Δεν ειχα δει το τοπικ αυτο.Ευχαριστω.Παντα ηθελα να δω γκρι τα C-130 μας.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 06:28:34 μμ
Mερικες ακομα




















Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 06:29:32 μμ
και αυτες
























Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 06:53:19 μμ

















Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 06:53:57 μμ







Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 07:42:23 μμ
Αυτα απο μενα, το νουμερο εγραψε 532 φωτος. οποιος θελει κατι απο φωτος ειμαι στη διαθεση του
Μπας και εχεις τιποτα απο ΑΒ 212 ASW γιατι πηξαμε στο Seahawk ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut::

Jim μεχρι το βραδυ θα εχω ανεβασει και απο ΑΒ-212
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 07:46:47 μμ
Παιδια τιποτα κοντινες απο το Erieye υπαρχουν? ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 08:20:25 μμ
Παιδια τιποτα κοντινες απο το Erieye υπαρχουν? ::salut::

Κατι ψιλα εχουμε και απο αυτο!! :D
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: fisherman στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 08:27:59 μμ
@ Περικλής: Πως φαίνεται ο μοντελιστής. Ακόμη και στις φωτό από τροχοδρόμηση ψάχνει να βρει τις λεπτομέρειες... :D

Φωτό δυστυχώς δεν έχω ακόμη (έλλειψη χρόνου γαρ, υπάρχουν όμως πολλές και θα ανέβουν κάποια στιγμή και αυτές). Είπα όμως έστω και καθυστερημένα να προσθέσω τα σχόλιά μου. Τα συγχαρητήρια στην ΠΑ τα είχα δώσει προκαταβολικά και δεν νομίζω ότι μετά το ΣΚ στην Τανάγρα έχω αλλάξει γνώμη. Όλα καλά μου φάνηκαν και ευχαριστήθηκα αφάνταστα το ότι είχε πλήρως ελληνικό πρόγραμμα. Με τέτοιο πρόγραμμα θα έχουμε τουλάχιστον να λέμε ότι μπορεί να μην βλέπουμε τα αεροπλάνα της ΠΑ όσο συχνά βλέπουν οι ξένοι τα δικά τους, αλλά και τα δικά μας είναι η αλήθεια :twisted:, αλλά τουλάχιστον όποτε αυτό γίνεται τα βλέπουμε όπως δεν τα έχουν δει ποτέ οι ξένοι. Το αποκλειστικά "επιχειρησιακό" πρόγραμμα επίδειξης δεν είναι πρωτοτυπία της ΠΑ φυσικά (υπάρχει το αξεπέραστο Axalp που περιλαμβάνει μέχρι και βολές), αλλά τελικά δεν είναι τόσο κακό σε σχέση με τα εξεζητημένα τσαλιμάκια που γίνονται στα solo displays των άλλων αεροποριών. Στιγμές όπου δουλεύουν έξι μετακαυστήρες πάνω από το κεφάλι σου, όπως στο σπάσιμο "βεντάλια" του σχηματισμού που έκλεισε την επίδειξη γεμίζουν τα αυτιά σου και σε κάνουν να αφήνεις τη μηχανή και να χαζεύεις το θέαμα. Προσωπικά θεωρώ καλύτερη εμπειρία το show της ΠΑ όπου δεν προλαβαίνεις να δεις από που έρχονται τα διάφορα αεροσκάφη που συμμετέχουν σε σχέση με τις σόλο επιδείξεις μαχητικών που είναι η συνήθης πρακτική στο εξωτερικό. Αν άφηναν και κανένα flare που και που (λέω εγώ τώρα) θα μιλούσαμε για υπερθέαμα... Το μόνο αρνητικό σε σχέση με τον Αρχάγγελο του 2005 ήταν η έλλειψη ακροβατικών σμηνών, που σίγουρα είναι άλλου είδους θέαμα. Γενικά ήταν πιο ξεκούραστα σε σχέση με το 2005 (πιθανότατα επειδή οι ιστορίες ταλαιπωρίας του 2005 που όλοι έχουμε να διηγούμαστε μας έκαναν και εμάς, αλλά και την ΠΑ πιο οργανωμένους).

Για την στατική έκθεση, θα μείνω και εγώ στις άτιμες τις καρέκλες. Κοιτάζω τις φωτό και ξεφυτρώνουν καρέκλες στα πιο απίθανα σημεία. Θεωρούσα ότι θα βγάλω τις συνηθισμένες φωτό αεροπλάνων με τρία σκέλη και κάμποσα ζευγάρια ανθρώπινα πόδια, αλλά τελικά οι καρέκλες είναι πολύ χειρότερες... Όμως βλέποντας τον κακομοίρη τον εύσωμο τον Ούγγρο να έχει γίνει σαν το παντζάρι από την ασυνήθιστη γι' αυτόν ηλιοφάνεια, πως να τον κατηγορήσω που είχε κολημένη την καρέκλα του μονίμως στη σκιερή πλευρά της ατράκτου του Gripen...

Σχετικά με τα παράπονα που είχα εκφράσει αρχικά για το πολύ γκρι της στατικής τελικά δεν ήταν τόσο χάλια όσο τα περίμενα. Δεν ξέρω τι ζητήθηκε και τι προέκυψε στην τύχη, αλλά τελικά η στατική με τα ξένα είχε απρόσμενο ενδιαφέρον. Τα Πορτογαλικά Alphajet είχαν τα χρώματα του ακροβατικού σμήνους, το Βελγικό F-16 ήταν (έστω και πολύ διακριτικά) επετειακό, το γαλλικό Mirage ήταν D με την ασυνήθιστη για εμάς (αλλά πολύ όμορφη) παραλλαγή και τις μεγάλες δεξαμενές, και γενικά φαίνεται ότι κάποιες αεροπορίες είχαν πάρει χαμπάρι ότι στην Ελλάδα δεν συμπαθούμε και πολύ τα πεντακάθαρα αεροπλάνα. Έτσι είχαμε το Ολλανδικό F-16 στο shelter να έχει την πιο περίεργη (δεν ξέρω αν πρέπει να πω φθαρμένη ή κάτι άλλο) Hill Gray που έχω δει, το ένα Α-10 να είναι χιλιοτσουγκρισμένο και με ικανοποιητικές φθορές (στα συν και τα πανέμορφα καλύμματα των κινητήρων), το ένα Tornado να έχει panels διαφορετικών αποχρώσεων και τα υπόλοιπα να έχουν τα γνωστά πολυ-καπνισμένα κάθετα σταθερά. Θα πρέπει να ήταν από τα λίγα airshow που τα ελληνικά αεροσκάφη ήταν τα πιο καθαρά της στατικής έκθεσης!!! Αν προσθέσουμε και τα έξτρα σύμβολα από συμμετοχές σε πολεμικές επιχειρήσεις του δανέζικου F-16 και του γερμανικού Tornado, έχουμε έναν πολύ καλό απολογισμό σε σχέση με αυτό που τουλάχιστον εγώ περίμενα.

Και ένα τελευταίο γεγονός που μου προκάλεσε εντύπωση. Σε airliners και παρόμοια site δεν έχει ανέβει ακόμη σοβαρό υλικό από Τανάγρα. Παίρνει βέβαια περίπου 5 μέρες για να σου εγκρίνουν το υλικό που ανεβάζεις, αλλά οι ξένοι είναι συνήθως γρήγοροι σε αυτά. Βλέποντας και μερικές εντυπωσιακές φωτό που ήδη έχουν ανέβει σε αυτό το topic, μήπως τελικά πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να μην περιμένουμε από τους ξένους να διαφημίσουν το εξαιρετικό σε photo opportunities τριήμερο της Τανάγρας? Είναι λίγο αυστηροί στις κρίσεις τους, αλλά με μια προσεκτική επιλογή φωτογραφιών από τις εκατοντάδες που όλοι τραβήξαμε και με μια διακριτική βελτίωση στο Photoshop ή όποιο άλλο πρόγραμμα πιστεύω ότι εύκολα θα εγκριθούν.

Εν αναμονή λοιπόν τής επόμενης αεροπορικής επίδειξης - Αρχάγγελου - ή οπωσδήποτε τέλος πάντων το ονομάσουν.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 08:41:35 μμ
Αυτα απο μενα, το νουμερο εγραψε 532 φωτος. οποιος θελει κατι απο φωτος ειμαι στη διαθεση του
Μπας και εχεις τιποτα απο ΑΒ 212 ASW γιατι πηξαμε στο Seahawk ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut::

Jim μεχρι το βραδυ θα εχω ανεβασει και απο ΑΒ-212
::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 09:05:31 μμ
Παιδια τιποτα κοντινες απο το Erieye υπαρχουν? ::salut::

      Γιά να δω ποιός το κατάφερε (σωστά) γιατί εγώ δεν..................

      Καί είχα λάβει καί παραγγελιά απ΄τα ξένα......... ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 09:07:08 μμ
Λοιπον ξεκιναμε με ΑΒ-212
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0376.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0377.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0378.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0379.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0380.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0381.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0382.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0386.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0388.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0389.jpg)

Erieye
(http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0001-5.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0004-5.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0517.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0518.jpg) (http://i44.photobucket.com/albums/f42/cosagr/PICT0519.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 10:27:39 μμ
Μερικές και από μένα!

Για πάρτη σου μεγάλε!!!  ::salut::
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120249.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120293.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120364.jpg)

(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120377.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120481.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140008.jpg)

Και όπως πάντα υπάρχουν και πειραγμένοι φωτογράφοι... :lol: :D και Γερμανοί χύμα...!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140020.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140032.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140097.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: PREDATOR στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 04:32:48 πμ
Τέλειες οι φωτογραφίες σας παιδιάααα!!!!! :D
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 08:14:14 πμ
Μερικές και από μένα!

Για πάρτη σου μεγάλε!!!  ::salut::
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120249.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120293.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120364.jpg)

(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120377.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120481.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140008.jpg)

Και όπως πάντα υπάρχουν και πειραγμένοι φωτογράφοι... :lol: :D και Γερμανοί χύμα...!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140020.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140032.jpg) (http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140097.jpg)


Μας πήρανε γραμμή! Ελπίζω σήμερα να καταφέρω να ποστάρω και γω!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 08:37:06 πμ
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τις φωτογραφιες  ::icon_thumright::
Ολες ηταν τελειες :D

(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120249.jpg)
Τελικα κανει δουλεια το τριποδο...
Αψογη φωτο που φαινεται καθαρα η νεα τριχρωμη low visibility παραλλαγη.

(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9120293.jpg)
Ωραιος Γιωργο  ::salut::

Μια παρακληση,Αν υπαρχουν και αλλες φωτο με πληρωματα (212 & S-70) στειλτε ενα πμ.
Εχουν μεγαλη ζητηση :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Οff topic
Φετος η ΠΑ δεν εβγαλε αυτοκολλητα με το σημα του Αρχαγγελου ?

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 09:01:22 πμ
@eagle: κανόνισε να μην ποστάρεις φώτος ειδικά εσύ :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 09:13:46 πμ
@eagle: κανόνισε να μην ποστάρεις φώτος ειδικά εσύ :!:
 :mrgreen:

Ο καιρός δεν βοήθησε και πολύ και δεν είναι όλες καλές...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 10:59:10 πμ
Με καθυστέρηση μιας ςβδομάδας λόγω απουσίας στην Μεγαλόνησο σας παραθέτω και μερικές από τις δικές μου φωτό. Μια μικρή γεύση από τις τροχοδρομήσεις της Δευτέρας.












Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 11:07:26 πμ
Τελικά και ο Λέκκας φοβέρα θέλει :!:
 :mrgreen:

Γιάννη, οι φώτος απλά καταπληκτικές :!:
 ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 11:10:42 πμ
Στην γωνία με περίμενες να ποστέρω?

Ευχαριστώ φίλε!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 11:48:52 πμ
ΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ????  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dive στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 12:05:40 μμ
ερώτηση....ποτε πετάξανε τα Α-10 και Eurofighter? :shock:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 12:34:17 μμ
όταν ήρθαν και όταν έφυγαν  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: fisherman στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:35:38 μμ
Ακριβώς όπως τα είπες Γιάννη: "Ήταν χάλια ο καιρός και δεν βγήκαν καλές οι φωτογραφίες". Μας δουλεύεις κανονικά δηλαδή... :D

Εξαιρετικές όπως πάντα ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: mirrage στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:16:23 μμ
Παιδιά έχετε τραβλήξει φοβερές φωτογραφίες οι οποίες όμως καταστρέφονται από τα
"watermarks" που βάζετε.
Γιατί το κάνετε αφού δεν σκοπεύετε να τις πουλήσετε και αφού ένας γραφίστας μπορεί
άνετα να τα τα σβήσει.
Σας προτείνω να βάζετε ένα πλαίσιο μαύρο όπου κάτω θα βάζετε όνομα,επώνυμο ημερομηνίες
η οτι άλλο θέλετε.


Συγνώμη για το κάπως άσχετο αλλά βλέπω φοβερές φωτογραφίες που θα φένονταν καλύτερες
χωρίς τις προσθήκες αυτές.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: mirrage στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:22:16 μμ
Γιατί το κάνετε αφού δεν σκοπεύετε να τις πουλήσετε και αφού ένας γραφίστας μπορεί
άνετα να τα τα σβήσει.

...αν θελήσει να τις "κλέψει"....
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:24:00 μμ
Παναγιώτη όσες φορές δεν έβαλα watermarks στις φώτος που ανεβάζω στο φόρουμ μετά από λίγες ώρες οι ίδιες φωτογραφίες κυκλοφορούσαν σε δεκάδες άλλα φόρουμ χωρίς να αναφέρεται από πού τις πήραν.
 :evil:
Οπότε καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά όπως λέει και ο σοφός λαός.
 :wink:
Όποιος θέλει συγκεκριμένη φώτο δεν έχει παρά να τη ζητήσει από τον κάτοχό του.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:26:59 μμ
Παναγιώτη όσες φορές δεν έβαλα watermarks στις φώτος που ανεβάζω στο φόρουμ μετά από λίγες ώρες οι ίδιες φωτογραφίες κυκλοφορούσαν σε δεκάδες άλλα φόρουμ χωρίς να αναφέρεται από πού τις πήραν.
 :evil:
Οπότε καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά όπως λέει και ο σοφός λαός.
 :wink:
Όποιος θέλει συγκεκριμένη φώτο δεν έχει παρά να τη ζητήσει από τον κάτοχό του.
 ::icon_thumright::

X 100!  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:32:03 μμ
Δυστυχώς κάποιοι κύριοι το παίζουν μάγκες χρησιμοποιώντας την πνευματική ιδιοκτησία κάποιων άλλων.
 :evil:
Και μάλιστα μυαλό δε λένε να βάλουν παρά τις επανειλημμένες παρατηρήσεις που τους έχουν γίνει.
Δυστυχώς αυτό είναι ένα από τα βασικά μειονεκτήματα του διαδικτύου.
Οπότε και εμείς πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 02:44:51 μμ
Και όπως πάντα υπάρχουν και πειραγμένοι φωτογράφοι... :lol:
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P9140020.jpg)
::spam_emoticon::

Είναι σεσημασμένος... Τον έχω "συλλάβει" παλαιότερα και εγώ:  ::glossa::

(http://i90.photobucket.com/albums/k271/Double_Ugly/DSC_4528.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 03:03:52 μμ
Ο εν λόγω κύριος χρήζει άμεσης ιατρικής παρακολούθησης :!:
 :mrgreen:
Σε λίγο θα αρχίσει να μπαίνει και μέσα στις εισαγωγές-εξαγωγές των κινητήρων, αν δεν το έχει κάνει ακόμη.
 :mrgreen:
Αφήστε που οι στάσεις του για τη φωτογράφιση είναι και λιγάκι περίεργες.....
 :mrgreen:

Κε Λέκκα σας ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες φώτος που μας προσφέρετε :!:
 ::icon_thumright::

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 03:06:13 μμ
Προσπαθώ να ποστάρω και μερικές εναέριες αλλά έχει κολήσει το image shack!

Θα δοκιμάσω αργότερα
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 03:12:39 μμ
Δοκίμασε το photobucket και θα με θυμηθείς.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 10:15:53 μμ
Με καθυστέρηση μιας ςβδομάδας λόγω απουσίας στην Μεγαλόνησο σας παραθέτω και μερικές από τις δικές μου φωτό. Μια μικρή γεύση από τις τροχοδρομήσεις της Δευτέρας.


Πολυ ωραιος ο Γιαννης!

Bravo!  ::eusa_clap:: Encore!

Ακριβώς όπως τα είπες Γιάννη: "Ήταν χάλια ο καιρός και δεν βγήκαν καλές οι φωτογραφίες". Μας δουλεύεις κανονικά δηλαδή... :D


Ο καιρος πραγματι ηταν χαλια. Ο Γιαννης ομως το ξεπερασε αυτο απ'οτι ειδαμε  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 10:25:14 μμ
Το Σάββατο το πρωί ήταν δίπλα μου μια ομάδα οι οποίοι γνώριζαν τον χειριστή ενός εκ των δυο Mirage που απογειωθήκαν από την Τανάγρα για την αερομαχία με τα δυο F-16. Νομίζω πρέπει να ήταν και συγγενής ενός εκ της παρέας. Τέλος πάντων, επειδή έβγαλα αρκετές φωτο όταν πέρασε δίπλα μου κατά την τροχοδρόμηση και στην έξοδο και στην επιστροφή, και σε πολλές φαίνεται το πρόσωπο του χειριστή, σκέφτηκα μήπως θα μπορούσε κάποιος να μας φέρει σε επαφή για να τους δώσω φωτογραφίες.

Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: fisherman στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 10:48:39 μμ
Ακριβώς όπως τα είπες Γιάννη: "Ήταν χάλια ο καιρός και δεν βγήκαν καλές οι φωτογραφίες". Μας δουλεύεις κανονικά δηλαδή... :D


Ο καιρος πραγματι ηταν χαλια. Ο Γιαννης ομως το ξεπερασε αυτο απ'οτι ειδαμε  ::icon_thumright::
[/quote]

Ε, εντάξει. Κάθε χώρα με τα προβλήματά της. Οι ʼγγλοι με τις συννεφιές και τις βροχές τους και εμείς με τη γνωστή θολούρα μας. Από το RIAT πάντως καλύτερα ήτανε :D

Αρκετές φωτό υπάρχουν και στο site της ΠΑ, που δίνουν μια καλή ιδέα σε όσους δεν ήταν στην εκδήλωση, παραθέτοντας μάλιστα και τα περισσότερα από αυτά που ακούσαμε από τον εκφωνητή:

http://www.haf.gr/el/airshow2008/tanagra2008.asp
http://www.haf.gr/el/media/default.asp?topic=L

Που είσαι trelas να το δεις!!! Στη σελίδα 4 του δεύτερου link το επετειακό έγινε RF-4 "Κατάσκοπος". Κάτι σαν το "Τ-33 Δασκάλα" το "F-5 Πάνθηρας" κλπ.  Απέτυχε η σχεδίαση. Τον Spook με την μηχανή τον περνάνε για πράκτορα της KGB!!! :D
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 11:10:30 μμ
Μερικες ακομη απο τα παιδια στο airpics.gr

(http://www.airpics.gr/photo/3328) (http://www.airpics.gr/photo/3336)

(http://www.airpics.gr/photo/3342) (http://www.airpics.gr/photo/3343)

(http://www.airpics.gr/photo/3355)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: 5leptos στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 11:27:34 πμ
...και ολοι πηγαν στα σπιτια τους ευχαριστημενοι απο το θεαμα και την οργανωση...
κανενας ομως δεν μπηκε στον κοπο να αναρωτηθει τι τραβηξαν επι 1 μηνα τα ατομακια που βρισκονταν ακομα και στις μοιρες και δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα.για το αν πηγαιναν επι ενα μηνα κανονικα στα σπιτια τους το απογευμα ή αν ηταν υποχρεωμενοι να κανουν πραγματα περαν των ειδικοτητων τους επειδη καποια ''φαντασματα'' σε καποια γραφεια αποφασισαν να κανουν καινουριες δημοσιες σχεσεις ή να αναβαθμισουν τις ηδη υπαρχουσες δικες του.και ο χαρακτηρισμος ''φαντασματα'' μπορει να ειναι σκληρος αλλα ισως να ανταποκρινεται και πολυ λιγο στην αληθεια...
α, και να μην ξεχασω και κατι αλλο.
τα λουσα και το πεπε σε τετοιες καταστασεις τα γουσταρουν ολοι και τα χειροκροτουν ολοι.για αυτους που τα ''ασκουν'' κιολας ειναι ακομα πιο ευκολο μαλιστα.οταν ομως ενα βραδυ βροχερο χρειαστηκε να βγουν τα φουλαρια και τα λουσα,τοτε παραγγελναν με τα φορτηγα μερικοι τα χαρτομαντιλα...
και τα γαμημενα δεν εφταναν κιολα...

μετα τιμης,

ΕΥΛΟΓΙΣΟΝ  ::pop::

   
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 11:32:49 πμ
Εσύ ξέρεις πολλά αλλά δε μας τα λες......
 :wink:
Πάντως σας ευχαριστούμε όλους για την οργάνωση και το όμορφο θέαμα που μας προσφέρατε.
Και που είσαι :?: ʼλλη φορά το δίλιτρο να το φορτώνεις καλύτερα.....
 :mrgreen:
Βαφτιστήρι μου.....
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 01:29:57 μμ
...και ολοι πηγαν στα σπιτια τους ευχαριστημενοι απο το θεαμα και την οργανωση...
κανενας ομως δεν μπηκε στον κοπο να αναρωτηθει τι τραβηξαν επι 1 μηνα τα ατομακια που βρισκονταν ακομα και στις μοιρες και δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα.για το αν πηγαιναν επι ενα μηνα κανονικα στα σπιτια τους το απογευμα ή αν ηταν υποχρεωμενοι να κανουν πραγματα περαν των ειδικοτητων τους επειδη καποια ''φαντασματα'' σε καποια γραφεια αποφασισαν να κανουν καινουριες δημοσιες σχεσεις ή να αναβαθμισουν τις ηδη υπαρχουσες δικες του.και ο χαρακτηρισμος ''φαντασματα'' μπορει να ειναι σκληρος αλλα ισως να ανταποκρινεται και πολυ λιγο στην αληθεια...
α, και να μην ξεχασω και κατι αλλο.
τα λουσα και το πεπε σε τετοιες καταστασεις τα γουσταρουν ολοι και τα χειροκροτουν ολοι.για αυτους που τα ''ασκουν'' κιολας ειναι ακομα πιο ευκολο μαλιστα.οταν ομως ενα βραδυ βροχερο χρειαστηκε να βγουν τα φουλαρια και τα λουσα,τοτε παραγγελναν με τα φορτηγα μερικοι τα χαρτομαντιλα...
και τα γαμημενα δεν εφταναν κιολα...

μετα τιμης,

ΕΥΛΟΓΙΣΟΝ  ::pop::

   

Όλα τα μεγάλα βήματα που κάνει αυτή η χώρα έχουν και τα παραλειπώμενα τους. Σίγουρα η Π.Α. θα μπορούσε να ανταμοίψει το τεχνικό και όχι μόνο προσωπικό που ετοίμασε την εκδήλωση, αλλά όλα αυτά δεν έγιναν για τα "λούσα" 'οπως λες. Είναι αναγκαίο η Π.Α. να έχει σοβαρό marketing, αυτό που στην Ευρώπη ονομάζεται "recruit campaign", την προσπάθεια δηλαδή προσιλιτισμού όλο και περισσότερων νέων στις τάξεις τις, και ιδιαίτερα χειριστών μαχητικών - το τονίζω αυτό. Το όλο show λοιπόν έχει σκοπό ιερό που σχετίζεται άμεσα με την Εθνική μας αμυντική ικανότητα!

Τώρα, το αν εσείς κάνατε αγκαρία για την προετοιμασία του όλου σκηνικού και δεν έχετε αναγνώριση είναι κάτι που σίγουρα πρέπει να αλλάξει, σκέψου όμως τι χειρότερες αγκαρίες κάνουμε καθημερινά οι απλοί πολίτες αυτού του άθλιου κράτους παλεύοντας με το θηρίο της οικονομικής και ηθικής εξευτέλισης και χωρίς καν τις δικές σας αποδοχές και παροχές. Δες το και αλλιώς, συμμετείχες σε μια υπέροχη εκδήλωση, οπού αν δεις και στα ξένα σχετικά φόρουμ, πήγε θαυμάσια και έχεις την ικανοποίηση πως έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου!

 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 01:38:16 μμ
Μεταφέρω την εμπειρία μου από τη Γαλλία:
Τα 3 σώματα των Γαλλικών ενόπλων δυνάμεων είχαν διαμορφώσει λεωφορεία σε γραφεία παρουσίασης και ενημέρωσης του κοινού σχετικά με τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης μέσω των ενόπλων δυνάμεων.

Στην Ελλάδα γιατί δεν κάνουμε κάτι ανάλογο :?:
Γιατί δηλαδή δεν υπάρχουν διαφημιστικές εκστρατείες ενημέρωσης των νέων σχετικά με τις στρατιωτικές παραγωγικές σχολές :?:
Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο.
Όπως λέει και ο eagle marketing & "recruit campaign" μπορούν να κάνουν θαύματα.
Για παράδειγμα στην Τανάγρα θα μπορούσαν να υπάρχουν 3 περίπτερα όπου στελέχη των 3 κλάδων των Ελληνικών Δυνάμεων θα ενημέρωναν τους νέους σχετικά με τα στρατιωτικά επαγγέλματα.
 :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 01:45:12 μμ
Μεταφέρω την εμπειρία μου από τη Γαλλία:
Τα 3 σώματα των Γαλλικών ενόπλων δυνάμεων είχαν διαμορφώσει λεωφορεία σε γραφεία παρουσίασης και ενημέρωσης του κοινού σχετικά με τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης μέσω των ενόπλων δυνάμεων.

Και όχι μόνο τα λεωφορεία. Το 1984 που παρουσιάστηκα, οι ορκομωσίες κάθε σειράς γινόταν κάθε φορά σε διαφορετικό χωριό, ναι χωριό της περιοχής , με την μπάντα της Σχολής Υπαξιωματικών του Saint Maixant να παίζει εθνικό ύμνο και εμβατήρια, και να έχουν μαζευτεί το χωριό όπως και τα γειτονικά επίσης (φωτό τέτοιας εκδήλωσης σε άλλη φάση).

Της Αγ,Βαρβάρας (γιατί ήμουνα Πυροβολικό) βγήκαν όλοι οι εφεδροι ανθυπολοχαγοί απο τις 7.30 το πρωϊ και μοίραζαν με τα τζιπάκια croissants και άλλα γλυκίσματα στους δρόμους της πόλης, τις στάσεις των λεωφορείων κτλ. Αυτό είναι promotion.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 01:51:02 μμ
...και ολοι πηγαν στα σπιτια τους ευχαριστημενοι απο το θεαμα και την οργανωση...
κανενας ομως δεν μπηκε στον κοπο να αναρωτηθει τι τραβηξαν επι 1 μηνα τα ατομακια που βρισκονταν ακομα και στις μοιρες και δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα.για το αν πηγαιναν επι ενα μηνα κανονικα στα σπιτια τους το απογευμα ή αν ηταν υποχρεωμενοι να κανουν πραγματα περαν των ειδικοτητων τους επειδη καποια ''φαντασματα'' σε καποια γραφεια αποφασισαν να κανουν καινουριες δημοσιες σχεσεις ή να αναβαθμισουν τις ηδη υπαρχουσες δικες του.και ο χαρακτηρισμος ''φαντασματα'' μπορει να ειναι σκληρος αλλα ισως να ανταποκρινεται και πολυ λιγο στην αληθεια...
α, και να μην ξεχασω και κατι αλλο.
τα λουσα και το πεπε σε τετοιες καταστασεις τα γουσταρουν ολοι και τα χειροκροτουν ολοι.για αυτους που τα ''ασκουν'' κιολας ειναι ακομα πιο ευκολο μαλιστα.οταν ομως ενα βραδυ βροχερο χρειαστηκε να βγουν τα φουλαρια και τα λουσα,τοτε παραγγελναν με τα φορτηγα μερικοι τα χαρτομαντιλα...
και τα γαμημενα δεν εφταναν κιολα...

μετα τιμης,

ΕΥΛΟΓΙΣΟΝ  ::pop::

Δες το και αλλιώς, συμμετείχες σε μια υπέροχη εκδήλωση, οπού αν δεις και στα ξένα σχετικά φόρουμ, πήγε θαυμάσια και έχεις την ικανοποίηση πως έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου!
 ::salut::

Για να μην πούμε για τις υπερωρίες που πληρώνεστε και τα μπόνους στο τέλος του έτους...  ...    ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 02:05:47 μμ
Και μερικές ακόμη...





Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 02:08:44 μμ
πω πω χάλια είναι και αυτές........   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 02:27:06 μμ


Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: psilos στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 02:42:27 μμ
Και μερικές ακόμη...

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Eagle με τι φωτογραφίζεις (εξοπλισμό εννοώ)??? μαματο panning και τα αεροσκάφη sharpened Του θανάτου! συγχαρητήρια!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 03:25:25 μμ
Σε ευχαριστώ!

Canon Eos 20D και Eos 5D με φακούς 100 - 400 F4,5 - 5,6L και 24 - 105 F4L.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 03:49:50 μμ
Ακόμη δυο



Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: psilos στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 03:56:48 μμ
Σε ευχαριστώ!

Canon Eos 20D και Eos 5D με φακούς 100 - 400 F4,5 - 5,6L και 24 - 105 F4L.

ωραίος!!! Canon rules!!  ::icon_thumright::  ::icon_thumright::  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 12:25:52 μμ
Γιάννη υπέροχος. Να συμπληρώσω και εγώ μερικές, που δεν διαθέτουμε τόσο "πλούσιο" εξοπλισμό.

(http://img264.imageshack.us/img264/9610/s8001941qt5.jpg) (http://img264.imageshack.us/img264/83/s8001917mx2.jpg) (http://img72.imageshack.us/img72/2209/s8001901uv6.jpg) (http://img20.imageshack.us/img20/7281/s8001889bw1.jpg) (http://img20.imageshack.us/img20/8836/img9421ax6.jpg)

(http://img229.imageshack.us/img229/2118/img9210km3.jpg) (http://img20.imageshack.us/img20/4157/img9193su3.jpg) (http://img402.imageshack.us/img402/6673/img9186bt0.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/5867/img9183yy2.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/426/img9005jv2.jpg)

.../...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 12:28:39 μμ
.../...

(http://img20.imageshack.us/img20/963/img8934nf8.jpg) (http://img20.imageshack.us/img20/4843/img8862tf5.jpg) (http://img20.imageshack.us/img20/4527/img8860jn3.jpg) (http://img101.imageshack.us/img101/7861/img8826tt1.jpg) (http://img502.imageshack.us/img502/2874/img8736nl5.jpg)

(http://img264.imageshack.us/img264/4751/img8704hf8.jpg) (http://img524.imageshack.us/img524/450/img8652ei8.jpg) (http://img524.imageshack.us/img524/1671/img8647mr6.jpg) (http://img229.imageshack.us/img229/5311/img8643rp9.jpg) (http://img201.imageshack.us/img201/392/img8639ys2.jpg)

.../...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 12:31:34 μμ
.../...

(http://img201.imageshack.us/img201/1773/img8630mj8.jpg) (http://img72.imageshack.us/img72/7356/img8535qb4.jpg) (http://img502.imageshack.us/img502/9572/img8531sl3.jpg) (http://img502.imageshack.us/img502/3933/ta130908134004es1019kv9.jpg) (http://img502.imageshack.us/img502/2826/ta130908133708904hw1.jpg)

(http://img409.imageshack.us/img409/5525/ta130908133445nz5.jpg) (http://img409.imageshack.us/img409/9686/s8001981ao0.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/2122/s8001897dx3.jpg) (http://img402.imageshack.us/img402/8762/s8001888wv3.jpg) (http://img442.imageshack.us/img442/2086/img9405cf0.jpg)

.../...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 12:33:56 μμ
.../...

(http://img442.imageshack.us/img442/6550/s8001887zt4.jpg) (http://img410.imageshack.us/img410/2874/img9389ax4.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/4249/img9367pe0.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/9598/img9324vo5.jpg) (http://img407.imageshack.us/img407/4192/img9270pq1.jpg)

(http://img407.imageshack.us/img407/2342/img9211ni4.jpg) (http://img215.imageshack.us/img215/2575/img9202gx4.jpg) (http://img101.imageshack.us/img101/520/img9173nk1.jpg) (http://img101.imageshack.us/img101/7901/img8927dp9.jpg) (http://img529.imageshack.us/img529/95/img8874et8.jpg)

.../...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 12:37:06 μμ
.../...

(http://img252.imageshack.us/img252/3369/img8866ij8.jpg) (http://img502.imageshack.us/img502/5650/img8791em0.jpg) (http://img296.imageshack.us/img296/5559/img8770iy0.jpg) (http://img518.imageshack.us/img518/6749/img8766wi3.jpg) (http://img150.imageshack.us/img150/2863/img8724wj7.jpg)

(http://img264.imageshack.us/img264/9530/img8744os5.jpg) (http://img518.imageshack.us/img518/319/img8767vb7.jpg) (http://img410.imageshack.us/img410/1139/img8694uf5.jpg) (http://img510.imageshack.us/img510/1968/img8656ls0.jpg) (http://img518.imageshack.us/img518/7308/img7973kb6.jpg)

Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπάμε!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: prokroust στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 01:57:42 μμ
...και ολοι πηγαν στα σπιτια τους ευχαριστημενοι απο το θεαμα και την οργανωση...
κανενας ομως δεν μπηκε στον κοπο να αναρωτηθει τι τραβηξαν επι 1 μηνα τα ατομακια που βρισκονταν ακομα και στις μοιρες και δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα.για το αν πηγαιναν επι ενα μηνα κανονικα στα σπιτια τους το απογευμα ή αν ηταν υποχρεωμενοι να κανουν πραγματα περαν των ειδικοτητων τους επειδη καποια ''φαντασματα'' σε καποια γραφεια αποφασισαν να κανουν καινουριες δημοσιες σχεσεις ή να αναβαθμισουν τις ηδη υπαρχουσες δικες του.και ο χαρακτηρισμος ''φαντασματα'' μπορει να ειναι σκληρος αλλα ισως να ανταποκρινεται και πολυ λιγο στην αληθεια...
α, και να μην ξεχασω και κατι αλλο.
τα λουσα και το πεπε σε τετοιες καταστασεις τα γουσταρουν ολοι και τα χειροκροτουν ολοι.για αυτους που τα ''ασκουν'' κιολας ειναι ακομα πιο ευκολο μαλιστα.οταν ομως ενα βραδυ βροχερο χρειαστηκε να βγουν τα φουλαρια και τα λουσα,τοτε παραγγελναν με τα φορτηγα μερικοι τα χαρτομαντιλα...
και τα γαμημενα δεν εφταναν κιολα...

μετα τιμης,

ΕΥΛΟΓΙΣΟΝ  ::pop::

   


Βγάλτα απο μέσα σου αγορίνα μου!  :wink:

Δίκιο έχεις... Εμείς κάνουμε την πλάκα μας και το κέφι μας και μερικοί "ήρωες" (γιατι ήρωες δεν είναι μόνο αυτοί που πετάνε) τους ανοίγει ο πο....ς σαν καρπούζι από την δουλειά!

Εγώ απλά από την πλευρά μου σας οφείλω ένα ευχαριστώ που τα δώσατε όλα για να κάνουμε εμείς την πλάκα μας και το κέφι μας.

Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους κάποιων που στις βροχερές μέρες (όταν εσύ μαμ...σουνα) αυτοί έψαχναν όπως αναφέρεις χαρτομάντιλα!

Να σαι καλά Γιώργο και πάντα γερός
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 26, 2008, 02:14:11 μμ
Και μερικές ακόμη...



Τι περίεργη διάταξη στους κοιλιακούς φορείς των Mica έχει το διχίλιαρο στο δεξί brake ...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 06:22:24 μμ
Γιάννη υπέροχος. Να συμπληρώσω και εγώ μερικές, που δεν διαθέτουμε τόσο "πλούσιο" εξοπλισμό.

Ωραίος ο Δημήτρης!  ::icon_thumright::

Το θέμα του εξοπλισμού σε σύγκριση με άλλους παράγοντες όπως π.χ. το ταλέντο, τη τύχη ή την προετοιμασία / μελέτη / προσπάθεια είναι ανεξάντλητο και OT για το thread αυτό...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 06:42:37 μμ
Μερικες ακομη απο το airpics.gr

(http://www.airpics.gr/photo/3356) (http://www.airpics.gr/photo/3359) (http://www.airpics.gr/photo/3362) (http://www.airpics.gr/photo/3381)

(http://www.airpics.gr/photo/3368) (http://www.airpics.gr/photo/3369) (http://www.airpics.gr/photo/3370)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: VAGELIS στις Σεπτεμβρίου 28, 2008, 12:39:31 πμ
Μερικές ακόμη φωτογραφίες του AB-212 ASW και από μένα  :wink:

(http://www.imageshack.gr/view.php?file=a9jx1c8pjglnjg405zjv.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=upp0g7hnfk2mbv27w1fr.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=6r6zyi333yw3vro349pa.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=99uatg4evg95jz28dw12.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=w1sy0z5h96mzrnuigol0.jpg)
 
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Spook_Zachos στις Σεπτεμβρίου 28, 2008, 05:17:13 πμ
Λοιπον παιδια ηρθε η ωρα να ανεβασω και εγω τις φωτογραφιες μου αν και λιγο καθηστεριμενα... :mrgreen:
πρωτα απο στατικη:
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140934.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020560.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140942.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140943.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140945.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140949.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140951.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140953.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140955.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140960.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140962.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140965.jpg[/IMGt]  [IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020608.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140968.jpg[/IMGt]
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020648.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140985.jpg[/IMGt]
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140986.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020646.jpg[/IMGt]
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020647.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020592.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020009.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020007.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020624.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141008.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140987.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140995.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140996.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141077.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020669.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141079.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141075.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141074.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140998.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141003.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141006.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020666.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141026.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141031.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141039.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141043.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141051.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141053.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141047.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141069.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141072.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141073.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020665.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020664.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141015.jpg[/IMGt]
και λιγη ιστορια...
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020576.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020586.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020589.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020580.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020591.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140971.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140972.jpg[/IMGt]
και μερικες δικες μου...
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020626.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020628.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020564.jpg[/IMGt]
επι το εργων...[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P1020625-1.jpg[/IMGt]
και μια με τον πολυ καλο μου φιλο Αλεξ που μολις ειχε βγει απο το cokpit του τιγρη μετα τν επιδηξη
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9140982.jpg[/IMGt]

αυτες τις λεπτομεριες τις προσεξατε στο Νορβηγικο F-16???εχουν να κανουν με τον πολεμο στην Σερβια???
[IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141027.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141028.jpg[/IMGt][IMGt]http://i275.photobucket.com/albums/jj288/SPOOK_ZACHOS/P9141030.jpg[/IMGt]
ελπιζω να σας αρεσαν και να σας φανικαν χρησημες    ::icon_thumright::
αντε και στο επομενο τωρα που μακαρι να ειναι του χρονου... :twisted:  ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 28, 2008, 10:44:56 πμ
...
αυτες τις λεπτομεριες τις προσεξατε στο Νορβηγικο F-16???εχουν να κανουν με τον πολεμο στην Σερβια???
...

Βασιλική Αεροπορία της Δανίας... και ναι, τον τίτλο "Sarajevo Ekspressen" τον έλαβε όταν λόγω βλάβης και ενώ εκτελούσε αποστολή για τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο Σαράγιεβο. Η μπλε καμήλα έχει να κάνει με την «θητεία» του συγκεκριμένου α/φους στο Αφγανιστάν.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Memphis στις Οκτωβρίου 02, 2008, 03:34:57 μμ
Αν και άσχετος απο αεροπλάνα γενικότερα (παρότι μ' αρέσουν πολύ, απλα δεν βρεθηκε ο κατάλληλος χρόνος να ασχοληθώ) έτυχε και βρεθηκα κι εγώ στην Τανάγρα.
Παραθέτω μερικές φώτο, όχι τόσο αξιόλογες οσο κάποιες αλλες! Ηταν η πρώτη μου φορά όμως!

(http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/2F-16spanningLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/A-7HCORSAIR2Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/A-7HCORSAIRLarge-1.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/A-7HCORSAIRLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/AS-332SuperPumaLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/ApacheLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/ApachesLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/C-130Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/C-130HerculesLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/C-47DDakotaLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/CL-415Large.jpg)
(http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/F-4EPhantomSRALarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/HAFLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage20001Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage20002Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage2000EG2Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage2000EGLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage2000EGpanning2Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/Mirage2000EGpanningLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/PhantompanningLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/RF-4EPhantomLarge.jpg)
(http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/T-2EBuckeyeLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/T-6ATEXANIILarge.jpg)
(http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/T-6ATEXANIIpanningLarge.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/20082Large.jpg) (http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/Tanagra%202008/2008Large.jpg)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 02, 2008, 03:39:21 μμ
πλάκα με κανείς...οι φώτο σου είναι super ::eusa_clap::
...καλώς ήρθες by the way ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 02, 2008, 03:42:57 μμ
Κατ' αρχήν καλωσόρισες στην παρέα... ::welcome_model::

Τρελό panning :shock:

Αναρωτιέμαι οι αξιόλογες σου πως να είναι  :?:  :?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Memphis στις Οκτωβρίου 02, 2008, 03:57:43 μμ
Καλώς σας βρήκα. Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια. Εννοώ οτι δεν είναι σίγουρα αξιόλογες απο θέμα γωνιών (πχ την γωνία που πέρνει το αεροσκάφος οταν στριβει κτλ, συγχωρείστε με, δεν γνωρίζω τεχνικούς όρους κτλ) θα μάθω όμως (θέλω να πιτεύω)!

Θέλω να πιστεύω οτι θα βρεθώ σε ~ μια βδομάδα στο Π.Φάληρο για την επόμενη επίδειξη. Θα χαρώ να σας γνωρίσω κιολας, τα λέμε στο αντιστοιχο τοπικ!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Οκτωβρίου 02, 2008, 03:59:26 μμ
Μερικές ακόμη φωτογραφίες του AB-212 ASW και από μένα  :wink:

(http://www.imageshack.gr/view.php?file=a9jx1c8pjglnjg405zjv.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=upp0g7hnfk2mbv27w1fr.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=6r6zyi333yw3vro349pa.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=99uatg4evg95jz28dw12.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=w1sy0z5h96mzrnuigol0.jpg)
 
Δεν φαινονται.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 02, 2008, 06:12:29 μμ
Ακομη ενα "πακετο" απο το airpics.gr Περιλαμβανει και μερικες δικες μου.

(http://www.airpics.gr/photo/3394) (http://www.airpics.gr/photo/3398) (http://www.airpics.gr/photo/3413) (http://www.airpics.gr/photo/3426)

(http://www.airpics.gr/photo/3415) (http://www.airpics.gr/photo/3416) (http://www.airpics.gr/photo/3417) (http://www.airpics.gr/photo/3425)

(http://www.airpics.gr/photo/3418) (http://www.airpics.gr/photo/3419) (http://www.airpics.gr/photo/3420)

Ενα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ σε οσους ανεβασαν φωτογραφιες τους! Και του χρονου παιδια!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: VAGELIS στις Οκτωβρίου 04, 2008, 10:38:24 μμ
Μάλλον πρέπει να φταίει το imageshack.gr  ::dontknow::
Λυπάμαι  :oops:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Jim στις Οκτωβρίου 05, 2008, 10:12:16 πμ
Μάλλον πρέπει να φταίει το imageshack.gr  ::dontknow::
Λυπάμαι  :oops:
Μαλλον αυτο θα ειναι γιατι και κατι δικες μου δεν τις ανοιγει...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:02:20 πμ
&μια ασχετη ερωτηση ξαναβλεποντας τις φωτο απο την Ταναγρα: το AFDS εχει πιστοποιηθει στα F-16?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: manos 88 στις Οκτωβρίου 10, 2008, 02:11:08 πμ
&μια ασχετη ερωτηση ξαναβλεποντας τις φωτο απο την Ταναγρα: το AFDS εχει πιστοποιηθει στα F-16?
μετα απο ερωτηση μου σε εναν απο τους πιλοτους που βρισκονταν εκει
ελαβα την εξης απαντηση ναι μεν σαν φορτιο ειναι πιστοποιημενο ( εχουν δημοσιοποιηθει στον αμυντ. τυπο και φωτο  απο δοκιμες  πανω σε φ-16 νομιζω στο Αμερικα )
το μονο που χρειαζεται μου ειπε ειναι μονο μια προσθηκη λογισμικου στον υπολογιστη ελεγχου πυρος του αεροσκαφου
 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 10, 2008, 11:17:41 πμ
το μονο που χρειαζεται μου ειπε ειναι μονο μια προσθηκη λογισμικου στον υπολογιστη ελεγχου πυρος του αεροσκαφου
Σωστός..
Πράγμα ΠΟΛΥ σημαντικό για να κάνεις ακριβή βολή...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 10, 2008, 12:36:06 μμ
το μονο που χρειαζεται μου ειπε ειναι μονο μια προσθηκη λογισμικου στον υπολογιστη ελεγχου πυρος του αεροσκαφου
Σωστός..
Πράγμα ΠΟΛΥ σημαντικό για να κάνεις ακριβή βολή...

To οποιο να φανταστω οτι δεν εχει γινει, δεν θα γινει ή δεν εχει γινει ακομα?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 10, 2008, 12:59:25 μμ
H προτιθεται να γινει, η η βολη γινεται με το υπαρχων λογισμικο...(Υπαρχει δλδ τροπος) αλλα δεν ξερω τι εξτρα στοιχεια μπορει να δωσει ενα νεο λογισμικο
οπως Countdown Time of Loft release,Optimum Range κτλ γι αυτους που ξερουν...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 10, 2008, 04:16:18 μμ
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: manos 88 στις Οκτωβρίου 10, 2008, 04:52:27 μμ
χαρακτηριστικα μου ειπε ενταξει μωρε μια δισκετα βαζεις  :shock:
τωρα μεταξυ σοβαρου και αστειου εχω διαβασει οτι  για πιστοποιηση και update software χρειαζονται μερικα
εκατομμυριακια οπως στην περιπτωση των ισραηλινων spice http://www.israeli-weapons.com/weapons/missile_systems/air_missiles/spice/Spice.htm
παροτι ειναι πιστοποιημενα στα δικα τους φ -16 και μαλιστα με βολες σε πολεμικες συνθηκες(Λιβανος)
συμφωνα με γραφομενα του αμυντικου τυπου ζητηθηκαν αρκετα εκατομμυριακια (ισως και λογω εγκαταστασης εγχωριου υπολογιστη βολης??)  για να πιστοποιηθουν στα ελληνικα αεροσκαφη
και γραφονταν για εγκατασταση με χρηση του λογισμικου των μαβερικ πραγμα που θα μειωνε τις επιδοσεις και μη χρηση ολων των δυνατοτητων του οπλου
ολα αυτα βαση στοιχειων γνωστου αμυντικου περιοδικου παντα ?????
βεβαιως η προμηθεια των εν λογω οπλων βρισκετε ακομα σε αναμονη!!!!!!
συγνωμη αν τα γραφωμενα μου  ειναι λιγο ασχετα με τον τιτλο του θεματος
Τίτλος: Αρχάγγελος 2009
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:00:32 μμ
δεν βιαζομαι να ανοιξω καινουριο τοπικ για Αρχαγγελο 2009 αλλα δειτε τι απαντησαν σε εναν ξενο απο το ΓΕΑ

Παράθεση
Sir,
The Archangel Air show is organized every two years, beginning 2005.

However, due to the fires and other natural disasters that happened in Greece last year, the show was cancelled.

It is scheduled again for 2009, but it''s too early to announce any details.

We will keep your e-mail and we will inform you in time.

You can also be informed from the Hellenic Air Force web page at www.haf.gr

Thank you very much for your interest and we wish you a happy new 2009!



Ioannis (Yiannis) Angelis

Major Hellenic Air Force
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:10:07 μμ
Βιάζεται ο φίλος μας, βιάζεται κι ο κος Επισμηναγός... Καλή χρονιά από τον Οκτώβρη?????
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:12:41 μμ
που το βρηκες phantomphlyer  ?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:14:19 μμ
που το βρηκες phantomphlyer  ?

http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=1073&p=21615#p21615
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:29:09 μμ
Βιάζεται ο φίλος μας, βιάζεται κι ο κος Επισμηναγός... Καλή χρονιά από τον Οκτώβρη?????

μη μου πειράζετε το Γιαννάκη, παλιό φίλο και "συμπολεμιστή", Ανδραβιδόθεν  :wink:
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:34:53 μμ
.....αρα η επιστολη εχει δοση αληθειας,τουλαχιστον υπαρχει η προθεση για Αρχαγγελο 2009 ::eusa_clap:: ::salut::


 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:36:36 μμ
Ποτέ σκωπτικώς... Με καλή διάθεση και παρεΐστικη μόνο...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:06:18 μμ
.....αρα η επιστολη εχει δοση αληθειας,τουλαχιστον υπαρχει η προθεση για Αρχαγγελο 2009 ::eusa_clap:: ::salut::


 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece::

μα και στην Ταναγρα φετος ολοι οι Ιπταμενοι και Τεχνικοι με τους οποιους μιλησα ελεγαν οτι θα γινει και του χρονου... :)
Αρα σιγουρα τρεχει κατι...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:11:40 μμ
μα και στην Ταναγρα φετος ολοι οι Ιπταμενοι και Τεχνικοι με τους οποιους μιλησα ελεγαν οτι θα γινει και του χρονου... :)
Αρα σιγουρα τρεχει κατι...

Λογικα δλδ εχει ξεκινησει η οργανωση του νεου Αρχαγγελου :!:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:16:52 μμ
καλα μην προτρεχουμε...οπως γραφει και ο Major ειναι πολυ νωρις...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: 337.x στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:29:30 μμ
Πολύ λόγος γίνεται απο την ημέρα που τελείωσε η γιωρτή εγώ προσοπικά το ξέρω μέσα από την πτήση πληροφορίες δηλαδή και επίσης παίζει δυνάτα η πληροφορία της Λάρισας για ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ 2009 αυτό μέσα απο ΑΤΑ :?: :?: :?: :?:
                           

                                                      ΜΑΚΑΡΙ ΘΕΕ ΜΟΥ ::pop::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Charlie στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:35:43 μμ
Λάρισας για ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ 2009                                 

Απο το στομα σου και στων αρμοδιων το αυτι.Μην τρεχουμε Ταναγρα(οχι οτι με χαλαει)
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:42:08 μμ
Λάρισας για ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ 2009                                 

Απο το στομα σου και στων αρμοδιων το αυτι.Μην τρεχουμε Ταναγρα(οχι οτι με χαλαει)

+1
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: DimBoud στις Οκτωβρίου 14, 2008, 10:38:41 μμ
+1!

Θα βάλω τα λαγωνικά μου στο ΑΤΑ να μάθουν πληροφορίες...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 15, 2008, 12:05:02 πμ
Κρατήστε (πολύ πολύ) μικρό καλάθι για το 09... :( :( :(
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 15, 2008, 12:10:26 πμ
Κρατήστε (πολύ πολύ) μικρό καλάθι για το 09... :( :( :(

ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ ???



 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 23, 2008, 12:06:55 πμ
Μην πάρετε καθόλου καλάθι μαζί σας...... :cry: :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Οκτωβρίου 23, 2008, 12:08:31 πμ
Μην πάρετε καθόλου καλάθι μαζί σας...... :cry: :cry: :cry:

Τι καλάθι εδώ λέμε να πάρουμε καινούρια φωτογραφική! Για καθάρισε τα τζάμια Παναγιώτη...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 23, 2008, 12:09:55 πμ
Θολώσανε τα τζάμια Γιάννη...
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Οκτωβρίου 23, 2008, 12:17:23 πμ
Θολώσανε τα τζάμια Γιάννη...

 :cry:

Δηλαδή για του χρόνου να κλείσουμε κανα AXALP η ΤΑΤΟΟ;

Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:10:44 πμ
Και εάν επιβεβαιωθεί αυτό που έμαθα - άκουσα σήμερα, ξεχάστε Αρχάγγελο για καιρό  :evil: :evil: :evil: :evil:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:52:18 πμ
Γιατι?????????? :shock:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 23, 2008, 02:07:41 πμ
ʼμα δεν έχεις τρόφιμα να γεμίσεις το καλάθι, τι το θέλεις το πικνικ?
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 23, 2008, 08:36:21 πμ
Οι καιροί είναι δύσκολοι και χρήματα δεν υπάρχουν :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Heater στις Οκτωβρίου 23, 2008, 11:40:42 πμ
Παράθεση
Οι καιροί είναι δύσκολοι και χρήματα δεν υπάρχουν

Ναι.....τα βαλανε σε 'τοξικα δανεια' και τωρα τρεχουν να βρουνε ρευστο....
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 23, 2008, 12:13:37 μμ
Δηλαδή για του χρόνου να κλείσουμε κανα AXALP η ΤΑΤΟΟ;

Δεν ξερω για Ελβετία, στο tatoo πάντως θα βρείς παρέα από δω μέσα   :wink:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:20:40 μμ


 :cry:

Δηλαδή για του χρόνου να κλείσουμε κανα AXALP η ΤΑΤΟΟ;



AXALP δαγκωτό... ::eusa_pray::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Eagle στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:21:47 μμ


 :cry:

Δηλαδή για του χρόνου να κλείσουμε κανα AXALP η ΤΑΤΟΟ;



AXALP δαγκωτό... ::eusa_pray::

Φύγαμεεεεεεε!
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: nick2 στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:25:27 μμ


 :cry:

Δηλαδή για του χρόνου να κλείσουμε κανα AXALP η ΤΑΤΟΟ;



AXALP δαγκωτό... ::eusa_pray::

 

     Το τραβάει ο οργανισμός σου το περπάτημα στα βουνά της Ελβετίας Νικολάκη............. ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

     Εσύ καί η..................Χάιντι  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:37:50 μμ

     Το τραβάει ο οργανισμός σου το περπάτημα στα βουνά της Ελβετίας Νικολάκη............. ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

     Εσύ καί η..................Χάιντι  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Μετά από τόσα "καρεκλοπόδαρα", χιόνια, χιονόνερα αέρηδες στα ελληνικά αεροδρόμια, λάσπες την πρώτη μέρα του αρχάγγελου το '05, σιγά μη με σταματήσουν οι ʼλπεις... ::glossa::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 23, 2008, 04:23:42 μμ
Flying Legends δαγκωτό και γιατί όχι λίγο Axalp δεν έβλαψε κανέναν. ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 16, 2008, 10:23:05 μμ
http://www.cavok-aviation-photos.net/archangel08.html