Αποστολέας Θέμα: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW 2008  (Αναγνώστηκε 42327 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dsamba

  • d-ημήτρης samba-νης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1555
  • Age: 70
  • Τόπος: Πεύκη
  • NH-90 TGRA
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ (ανεπίσημη ιστοδελίδα)
Απ: To XARIS_THE _GREEK No1
« Απάντηση #125 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:24:23 μμ »
Σάββατο 13-9-08 12:49

Νο1


Νο 2



      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #126 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:31:34 μμ »
να βαλω και εγω μερικες

F-84F












































Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #127 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:36:20 μμ »
Περικλη     
ΩΧ καταλαβα το επομενο για σφαξιμο πιο θα ειναι...... :lol:

Αποσυνδεδεμένος dsamba

  • d-ημήτρης samba-νης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1555
  • Age: 70
  • Τόπος: Πεύκη
  • NH-90 TGRA
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ (ανεπίσημη ιστοδελίδα)
Απ: To XARIS THE GREEK No 2
« Απάντηση #128 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2008, 11:50:48 μμ »
Κυριακή 14-9-08 12:37

No 1


No 2


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

Αποσυνδεδεμένος siva

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1443
  • Age: 43
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη - Σπάρτη
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #129 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:02:12 πμ »
Γεια σου ρε Χάρη!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #130 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:14:58 πμ »
Ο Νο2 την Κυριακή αστόχησε λίγο, ε;

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #131 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:18:42 πμ »
Και μια άλλη ερώτηση ρε παιδιά: η πατέντα που υπάρχει στις καλύπτρες των F-84 και F-86 για να κλειδώνουν με λουκετάκι, είναι ελληνική να φανταστώ;

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #132 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:30:19 πμ »


Αποσυνδεδεμένος Doc

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 297
  • Τόπος: Αθήνα
    • Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων ΠΑ "ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ"
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #133 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:04:52 πμ »
Και συνεχίζω με φώτο από την πτητική επίδειξη!

Βλέποντας τις φώτο χαλάλι ο ήλιος, το μαύρισμα και ο πονοκέφαλος την Κυριακή το απόγευμα!




Αποσυνδεδεμένος KostasT

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2490
  • Age: 58
  • Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
  • Κωστας Τσιπας
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #134 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:21:07 πμ »
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #135 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:24:24 πμ »
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 

ευτηχώς κάτι κάναμε την πρώτη μέρα γιατί τις άλλες δύο τίποτα απο στατικά
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος KostasT

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2490
  • Age: 58
  • Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
  • Κωστας Τσιπας
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #136 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 01:33:13 πμ »
Ωραιες φωτος παιδια ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Περικλη ευτηχως που δεν ειχαν καλλημα στην ουρα :lol: :lol: :lol:
Το λουκετο πρεπει να ειναι το central locking device ακρως απορητο αυτο :lol: :lol:
Τωρα πειρε κανεις φωτος απο το erieye και τιποτα σηματα απο αγκυρες σε ελικοπτερα,αεροπλανα, του ναυτικου γενικα? :roll: 

ευτηχώς κάτι κάναμε την πρώτη μέρα γιατί τις άλλες δύο τίποτα απο στατικά
All nodes are awaiting  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: :mrgreen: :mrgreen:
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #137 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 02:09:01 πμ »
μόλις βρώ τον εξωτερικό μου δίσκο θα ανεβάσω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #138 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 11:02:06 πμ »
Λοιποοοοοοον ας γραψω κι εγω δυο λογια.....

Για τη γιορτη πρωτα.


Εξαιρετικες οι αεροπορικες επιδειξεις & αερομαχιες κρατησαν ψηλα την αδρεναλινη μας... :twisted: Ελειψαν ΠΟΛΥ ομως οι ξενες παρουσιες στο πτητικο κομματι :(
Πολλα και καλα στατικα εκθεματα,μονο που ηταν αρκετα μακρινες οι αποστασεις και πολλα δε τα ειδε ο κοσμος την επομενη φορα αν γινετε παρακαλουμε να συμπτυχθούν ::salut::
Το προσωπικο της Π.Α ηταν στη κυριολεξια ΑΨΟΓΟ :!: ::eusa_clap:: Ολοι τους ευγενεστατοι και τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ! ::icon_thumright::
Οι χωροι ηταν καθαροι και δε νομιζω να εμφανισθηκαν τα προβληματα του 2005 με ελειψη νερου κ.λ.π αν κι αυτο ισως οφειλετε στη λιγοτερη προσελευση του κοσμου σε συγκριση με το 2005.

Για τη παρουσια τη δικη μας και των αλλων συλλογων.

Κατ'αρχας οφειλουμε να ευχαριστησουμε το συλλογο ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ για τη φιλοξενια στους παγκους τους και για ολη τη βοηθεια που μας παρείχαν ολο το διημερο ::salut:: Τετοιες συνεργασιες θεωρω πως πρεπει να συνεχιστουν για να προβαλουμε την Αεροπορια και το χομπυ μας ::icon_thumright::
Απο κει και περα ξεχωριστη μνεια πρεπει να γινει σε καποιους φιλους-μελη που βοηθησαν ο καθενας με το τροπο του ετσι ωστε το MODELCLUB να εχει παρουσια στη Ταναγρα.
Ξεκινω με το Nick2 και Υιούς που μας εκτυπωσε μεγαλη ποσοτητα flyers,Το τσιτσο που μας το σχεδιασε,το gkontog που εκατσε ο ανθρωπος ολοκληρη ημερα ακλονητος απο το παγκο μας :o  τον Αρκαδιο που εβαλε ΠΟΛΛΕΣ ωρες κι αυτος στο stand,τους mmaker,Μαντζιο Λαμπρο & Δημητρη,τον Gluft για τη βοηθεια τους στο στησιμο/ξεστησιμο αλλα και τη συνεχη παρουσια τους στον παγκο μας,τους dante,tructh για τη δικη τους "μικρη" βοηθεια  :mrgreen: το Θαναση που εκτελεσε χρεη ταξιτζη για μια μερα  :mrgreen: και το melpa που μας παρειχε τα ομορφοτερα μοντελα του shelter ::icon_thumright:: (Tα υπολοιπα κουκλακια ηταν των Αρκαδιου,mmaker,τα εκτρωματα δικα μου :mrgreen:)
Eπισης μεγαλη βοηθεια ειχαμε απο τα παιδια του συλλογου Αναχαιτιση ::eusa_clap:: Το Μυρωνα,το Γιωργο,το Σωτηρη,το Χρηστο και αλλους που δε θυμαμαι τα ονοματα τους. :oops: 
Ευχαριστουμε επισης  και τον Ευβοικο μοντελιστικο συλλογο για τη βοηθεια τους σε καποια ζητηματα στησιματος που ειχαμε και τα συγχαρητηρια μου για την αριστη παρουσια που ειχαν ::eusa_clap::

Ηταν μια καλη εμπειρια που αν και κουραστικη στο τελος αφηνει μια γλυκια αναμνηση κι ελπιδα πως συντομα θα επαναληφθει ::icon_thumright::


Υ.Γ ευχαριστω ειδικοτερα ξανα τους Gkontog & Orion για τις ισχυρες παραινεσεις τους στο να εχουμε παρουσια στη γιορτη σαν modelclub. ::salut:: Διοτι φιλοι μου ξερετε,καλες οι πομπωδεις προτασεις απο το καναπε του σπιτιου μας (εκ τους ασφαλους και σε αποσταση 200χμ. :mrgreen: ) για να κανουμε "εκθεσεις και διαγωνισμους" ,οταν ομως ερθει η ωρα μας βγαζετε Κινεζικο διαβατηριο :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος STARFIGHTER

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1808
  • Age: 51
  • Τόπος: Αθηνα
  • Ελληνικη Ομαδα Διασωσης Αττικης
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #139 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 11:16:20 πμ »
....δεν θα πω τιποτα για τις εντυπωσεις μου απο την εκδηλωση..(το οτι υπηρχε νερο μου αρκει... :mrgreen: :mrgreen:) γιατι με εχουν καλυψει οι περισοοτεροι συναδελφοι...απλα παντα τετοια..και την επομενη φορα ακομα καλυτερα.....
....το μονο που θελω να πω ειναι τα συγχαρητηρια μου στα παιδια που κουραστηκαν ωστε το modelclub να εχει παρουσια σε μια τετοιου ειδους εκδηλωση.. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::... ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
.....μακαρι την φορα επομενη να υπαρχει η δυνατοτητα να βαλουμε και περισσοτεροι απο εμας ενα χερακι....
...και παλι ΜΠΡΑΒΟ παιδες.....

ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΧΑΙΔΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
πατησια/αθηνα

Αποσυνδεδεμένος dsamba

  • d-ημήτρης samba-νης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1555
  • Age: 70
  • Τόπος: Πεύκη
  • NH-90 TGRA
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ (ανεπίσημη ιστοδελίδα)
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #140 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:18:20 μμ »
ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

... κυκλοφορεί φωτογραφία του ... στο "διαδίκτυο"... :mrgreen:


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #141 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 12:42:07 μμ »
ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

... κυκλοφορεί φωτογραφία του ... στο "διαδίκτυο"... :mrgreen:
Ισα που χωράει! ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

ΥΓ.....για ενα πραγμα λυπαμαι....που δεν προλαβα να δω......  gkontog  σto shelter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Είναι πολύ απλό. Πάρε ένα 10κιλο πλαστικό χρώμα. Κόψε το στη μέση κατά μήκος και ακούμπησε το ένα μισό στο έδαφος, οπότε έχεις ένα μοντέλο του shelter. Γέμισέ το κατά 80% με ζυμάρι. Πρόσθεσε μερικές φακές στο χώρο που περισσεύει (οι υπόλοιποι κοινοί αδύνατοι θνητοί). Εχεις μία ρεαλιστικότατη εικόνα ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

 ::spam_emoticon::
Και ξεκίνα να σκέφτεσαι πως θα κατέβει το τέρας που έχεις σπίτι στην έκθεση.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #142 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 02:40:47 μμ »
.....

Ερώτηση : το Chinook το Σάββατο πρωί που πήγα εγώ ήταν κλειδαμπαρωμένο. Κάποιος μου είπε ότι αργότερα το ανοίξανε και επέτρεπαν φωτό από το εσωτερικό (τη γκαντεμιά μου...). Αληθεύει?

Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #143 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 04:55:05 μμ »
Γεια σου ρε Χάρη!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

::salut:: ::salut:: ::salut::

Γιαννάκη δεν είμαι εγώ, ίσως μίαν ετέραν φοράν.

Σας ευχαριστώ θερμά όλους όσους ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα για υλικό από τις ρίψεις.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #144 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 05:55:13 μμ »
Η εκδήλωση ήταν αρκετά καλή.

Θετικά

1)Παρουσίαση στο Ελληνικό κοινό για 1η φορά αεροσκαφών όπως τα A-10,Mirage 2000D,Tornado GR4/ECR
2)Το πτητικό πρόγραμμα ήταν αρκετά πιό "σφικτό" χρονικά, συγκριτικά με τον Αρχάγγελο το 2005 και τα μεγάλα κενά αναμονής μέχρι την επόμενη επίδειξη.
3)Πολύ καλή οργάνωση άν και πιστεύω πώς ένας λόγος που δέν έγινε ο πανικός του 2005 ήταν πώς οι επισκέπτες ήταν κατά κάποιες χιλιάδες λιγότεροι.
4)Δυναμική παρουσία των περισσότερων μοιρών της ΠΑ με περίπτερα.ʼν δέν κάνω λάθος απούσες ήταν οι 339 Μ & 346 Μ.

Αρνητικά
1)Η παρουσία σε κάποια αεροσκάφοι ξένων συμμετοχών πλήθους και καθισμάτων (το Βρετανικό Hawk με τουλάχιστον 6 καθίσματα θύμιζε Ελληνικό καφενείο) όπως και η αποθήκευση αυτών στο σύστημα προσγείωσης του αεροσκάφους (βλέπε Tornado ECR)  :?.ʼν είναι να έρχονται να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία αντάξια με την στατική παρουσία της ΠΑ στο εξωτερικό.Αλήθεια πώς θα φανεί στο Βρετανικό κοινό άν στείλουμε τα RF-4E (Μάτια)  & A-7E (Κουρσάρος) στήν RIAT και τοποθετήσουμε δίπλα τους ομπρέλες και καθίσματα  :?: :evil:
2)Ελάχιστη παρουσία της ΠΑ στο έδαφος σε επιχειρησιακά μαχητικά.ʼν εξαιρέσουμε τα επετειακά περιοριζόταν σε 1 F-4E AUP της 338 Μ, σε 1 Mιrage 2000 EGΜ της 332 Μ και σε 2 δύσκολα σε πρόσβαση (λόγο HAS) Mirage 2000-5,F-16 Block 52+.Ελπίζω πώς στήν επόμενη εκδήλωση κάθε μοίρα της ΠΑ να συμμετέχει στην στατική έκθεση και γιατί όχι ακόμα και με 2 αεροσκάφοι (μονοθέσιο-διθέσιο).
3)Μου έκανε αρνητική εντύπωση πώς το αρσενικό προσωπικό της ΠΑ κάτω από τον καυτό ήλιο πάσχιζε για την εξυπηρέτηση του κοινού ενώ το θηλυκό ήταν κάτω από δέντρα ή έξω από κτίρια της 114 ΠΜ, σε καρέκλες με το κινητό στο ένα χέρι και τον φραπέ στο άλλο κοιτώντας το ρολόι για να τελειώσει η βάρδια και να περάσει έτσι άλλη μια "κοπιαστική" ημέρα γι αυτές  :evil:

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #145 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 07:11:33 μμ »
Φωτό έχω μπόλικες και το Σάββατο θα φέρω DVD για να φιτχτεί η γνωστή "κοινή" DB του modelclub.gr
 ::icon_thumright::
Τα σχόλια τώρα
Θετικά:
Γενικά μου άρεσε.

Η πτητική επίδειξη ήταν πολύ καλή και πιστεύω δεν τη βλέπεις συχνά ούτε στο "προηγμένο" αεροπορικά εξωτερικό (εννοώ COMAO, HVAA, Fighter vs Attack Helos κλπ.)

Η οργάνωση ήταν καλή. Είχαν ληφθεί υπ' όψιν τα παθήματα του 2005 (καντινες, νερό, τουαλέτες κλπ.).

Η "συμμετοχή" του modelclub της "αναχαίτισης" και του "πανευβοικού" και μάλιστα με πολλά μοντέλα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Αριστα στην ΕΛΑΣ για την "περιφρούρηση" της περιοχής. είχαν καεί το 2005 και πρόσεξαν  :wink:

Αρνητικά (προς όλους όχι μόνο για τους διοργανωτές) :
Η στατική θα μπορούσε να είχε στηθεί πιο λειτουργικά: κάποια εκθέματα "κράχτες" θα έπρεπε να είναι πιο "πίσω" (προς το τέλος της έκθεσης - και όχι στην κύρια πίστα της 331) έτσι ώστε ο επισκέπτης να "αναγκάζεται" να πάει μέχρι το τέλος. πχ. οι πιο πολλοί σταμάταγαν μετά το Μ-2000-5 και το Blk-52, πόσοι έφτασαν πχ στο Eurofighter ή μέχρι τα υπέροχα τελευταία F-16 και το Tornado, ή το 27 Shelter με το modelclub?
"Ριγμένα" πιστεύω ήταν και τα Patriot, Crotale κλπ.

Ο "Ποσειδώνας" (η Dacota ντε  :mrgreen:), δεν θα έπρεπε να έχει πιο καλό στήσιμο? με ανάλογο οπτικό υλικό κλπ.? αντάξιο ενός βετεράνου της Κορέας που πετά ακόμη ?

Γιατί τα "καλύτερα" Ελληνικά μαχητικά ήταν μόνο στο Shelter ? Φαντάζομαι όχι για να μην τα κάψει ο ήλιος  :cry:

Ο κόσμος δεν ήρθε όπως το 2005 . Γιατί ? (δεν έφταιγε η ζέστη μόνο  :wink:)

Τα "περίπτερα" των περιοδικών : πολύ πρόχειρα και πολλές απουσίες. Γιατί ?

Τα άλλα, θετικά και αρνητικά προαναφέρθηκαν
Εύχομαι και του χρόνου και κάθε χρόνου και πάντα καλύτερα
Χρόνια Πολλά στην ΠΑ
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Λοχίας (ΤΘ)

  • XXIV ΤΘΤ 26 EMA IΔ/Σ
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 235
  • Age: 58
  • Τόπος: Επί των ίππων
  • IPMS 916
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #146 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 07:58:46 μμ »


Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει


Μου κάνει και μου παρακάνει φίλτατε - παρκαρίστηκε ήδη στο σκληρό. Χίλια ευχαριστώ.

ΥΓ: Εκδήλωση στο Τατόι? Ποιό Τατόι? Εννοείς στο διήμερο του Αρχαγγελ(άκ)ου?

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΌ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #147 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 08:20:52 μμ »


Έχω μία φωτογραφία από το εσωτερικό του Chinook, που την είχα τραβήξει στην εκδήλωση που έγινε στο Τατόι. Ελπίζω να σου κάνει


Μου κάνει και μου παρακάνει φίλτατε - παρκαρίστηκε ήδη στο σκληρό. Χίλια ευχαριστώ.

Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα. Κρίμα που δεν σκέφτηκα να βγάλω και άλλες.

Παράθεση
ΥΓ: Εκδήλωση στο Τατόι? Ποιό Τατόι? Εννοείς στο διήμερο του Αρχαγγελ(άκ)ου?

Εννοώ την AOPA AeroExpo, που είχε γίνει πριν από ένα εξάμηνο (ή τετράμηνο  :?: ) περίπου στο τατόι

Αρχάγγελοδεν θα την ονόμαζα, γιατί ΙΜΗΟ είχε εντελώς διαφορετικές προτεταιότητας, αλλά είχε αναφερθεί έτσι (αν δεν με απατάη μνήμη μου) από μερίδα των ΜΜΕ, οπότε μάλλον λέμε την ίδια.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Λοχίας (ΤΘ)

  • XXIV ΤΘΤ 26 EMA IΔ/Σ
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 235
  • Age: 58
  • Τόπος: Επί των ίππων
  • IPMS 916
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #148 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 08:26:32 μμ »
ΟΚ, εγώ δεν είχα πάει. Κάπως μου έχει μείνει ότι δεν ήταν για το ευρύ κοινό...

Αποσυνδεδεμένος phantom_phixer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1112
  • Age: 50
  • Τόπος: LGTG
Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑΝΑΓΡΑ AIRSHOW
« Απάντηση #149 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 09:46:21 μμ »
Για τον xaris_the_greek που τις ζητησε αλλα και για ολους τους συναδελφους του.







Για οτι αλλο θελετε, εδω ειμαστε...  :wink:


Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here