Μεταφέρω την εμπειρία μου από τη Γαλλία:
Τα 3 σώματα των Γαλλικών ενόπλων δυνάμεων είχαν διαμορφώσει λεωφορεία σε γραφεία παρουσίασης και ενημέρωσης του κοινού σχετικά με τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης μέσω των ενόπλων δυνάμεων.
Στην Ελλάδα γιατί δεν κάνουμε κάτι ανάλογο

:
Γιατί δηλαδή δεν υπάρχουν διαφημιστικές εκστρατείες ενημέρωσης των νέων σχετικά με τις στρατιωτικές παραγωγικές σχολές

:
Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο.
Όπως λέει και ο eagle marketing & "recruit campaign" μπορούν να κάνουν θαύματα.
Για παράδειγμα στην Τανάγρα θα μπορούσαν να υπάρχουν 3 περίπτερα όπου στελέχη των 3 κλάδων των Ελληνικών Δυνάμεων θα ενημέρωναν τους νέους σχετικά με τα στρατιωτικά επαγγέλματα.
