Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: phantom_phixer στις Μαρτίου 26, 2008, 10:16:46 μμ
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να έχουμε συγκεντρωμένα τα γεγονότα με αεροπορικό ενδιαφέρον που πρόκειται να γίνουν στην χώρα μας φέτος. Ελπίζω στην ανταλλαγή πληροφοριών προς ενημέρωση των απανταχού ενδιαφερομένων...
Κάνω λοιπόν την αρχή και περιμένω τα σχόλια σας.
::arrowred:: 15 - 18 Μαΐου, Δ. Α. Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»
Διεθνής έκθεση άμυνας, ασφάλειας, τεχνολογίας και με αεροπορικό μέρος. Για το κοινό ανοικτή 17 & 18 Μαΐου. Περισσότερα εδώ http://www.athensint.gr/
::arrowred:: 30 Μαΐου, Α.Β. Λάρισας
Εορτασμός 50 χρόνων Phantom. Υπάρχει ενδεχόμενο ξένων συμμετοχών αλλά και ειδικά για την περίπτωση χρωματισμένου ελληνικού RF-4E. Αναμένεται επίσημη ανακοίνωση και επιβεβαίωση. :?:
::arrowred:: 9 - 14 Ιουνίου, Α.Β. Δεκέλειας
24ο Παγκόσμιο Συνέδριο IAOPA. Περιλαμβάνει fly-in και «air show» με συμμετοχή, μεταξύ άλλων, της Π.Α. και της Συλλογής α/φων του κυρίου Κυριακού. Ημέρα της επίδειξης το Σάββατο 14 Ιουνίου. Περισσότερα εδώ http://www.aopa.gr/gr/
::arrowred:: 20 Αυγούστου, Α.Β. Καλαμάτας
Επίδειξη από αεροσκάφος Mirage 2000 της Γαλλικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Εκδήλωση κατά πάσα πιθανότητα κλειστή στο κοινό. :?:
::arrowred:: Σεπτέμβριος.
«Αρχάγγελος 2008»
Η γνωστή φήμη επιστρέφει. Ξανά. :roll: 12/13/14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008 :arrow: http://www.haf.gr/el/airshow2008/
::arrowred:: Οκτωβριος 7/10
Επιδειξη RED ARROWS
::arrowred:: Οκτωβριος 8/10
Επιδειξη Patrouille de France
::arrowred:: Νοέμβριος 7 - 11 :?:
Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2008
Υπάρχει βέβαια και η super ειδική του ράλι Ακρόπολις που φέτος μάλλον θα διεξαχθεί μέσα στην Α.Β. Δεκέλειας :shock: (http://www.acropolisrally.gr/el/show.php?page=programme) αλλά αυτό μάλλον δεν ανήκει σε αυτή εδώ την λίστα. :roll:
-
Πολύ ενδιαφέρουσα λίστα ::icon_thumright::
Έψαξα τις τελευταίες ημέρες για παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την Καλαμάτα, αλλά δυστυχως δε βρήκα σχεδόν τίποτα ...
Τείνω και εγώ να καταλήξω στο συμπέρασμα, ότι πρόκειται για πριβέ εκδήλωση :evil:
Η Λάρισσα, λέτε να είναι ανοιχτή για το κοινό;
Φιλικά
-
Η Λάρισα, λέτε να είναι ανοιχτή για το κοινό;
χλωμό το κόβω με τη λογική ότι υπάρχει προηγούμενο, στα 50 χρόνια της Μοίρας δηλαδή, που ήταν κλειστή η εκδήλωση...
-
Ωραία ακούγεται η Λάρισα... Αλλά αν πάρουμε παράδειγμα από Τανάγρα που ήταν ανοιχτή για το κοινό για τα 50 χρόνια ελπίζω οτι θα είναι και αυτή. Θα το ψάξω από μέσα όμως και θα σας πω.
-
Κανονικά τα 50 χρόνια του Phantom δέν πρέπει να εορταστούν στήν 117 ΠΜ που είναι η κυριότερη ΠΜ με F-4 στήν Ελλάδα,εκεί προσγειώθηκαν τα πρώτα κτλ... :?: :roll:
-
λογικό...αλλά στην 110 θα συνδυαστεί και με επέτειο της Μοίρας απ ότι ξέρω.
-
H εκδήλωση στην Λάρισα δεν θα είναι για τα 50 χρόνια του Phantom II, είναι η ετήσια εκδήλωση της 348ΜΤΑ για το νυν και πρώην προσωπικό της Μοίρας, που φέτος θα συμπέσει με τα 30 χρόνια του RF-4E στην ΠΑ και τα 50 χρόνια του Phantom II. Δε νομίζω ότι θα είναι ανοιχτή στο κοινό, άν και ακόμα τίποτα δεν αποκλείεται.
Στην Καλαμάτα μάλλον θα διεξάγεται ΝΑΤΟϊκή άσκηση, οπότε η πιθανότητα να είναι ανοικτή στο κοινό είναι ανύπαρκτη.
-
Αυτό το "Αρχάγγελος 2008" πως σας ακούγεται; Εγώ πιστεύω πως μας δουλεύουν τα μεγάλα κεφάλια της Π.Α.
Αν είναι να γίνει τέτοιου μεγέθους εκδήλωση θα έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει να ορφανώνουν και να καλούν κόσμο απ' έξω.
Μακάρι να μην βγω αληθινός αλλά πιστεύω πως πάλι κάποια γελοία δικαολογία θα βρουν.
-
Γιάννη η καχυποψία που εκφράζεις αντιπροσωπεύει αυτό που κατά βάθος όλοι αισθανόμαστε μετά το περσινό φιάσκο με τους μάξι, μίνι κλπ Αρχάγγελους που ακούσαμε και την όντως γελοία δικαιολογία που βρέθηκε στο τέλος. Όμως φέτος φαίνεται απ' όσο τουλάχιστον ξέρω ότι οι διαδικασίες ξεκίνησαν σχετικά νωρίς (σε σχέση με περυσι πάντα), οπότε ίσως γίνει κάτι και μακάρι να γίνει και Σεπτέμβριο μπας και βοηθήσει λίγο και ο καιρός. Αυτό που θα πρέπει μάλλον να ξεχάσουμε είναι ένας Αρχάγγελος σαν αυτόν που ξέραμε (οπότε αυτό που λες για το μέγεθος της εκδήλωσης είναι σωστό).
Πάντως μια εκδήλωση με το ίδιο όνομα, μερικά στατικά εκθέματα από 4-5 χώρες και κάποιες εναέριες επιδείξεις από ξένους (συν τις γνωστές πλέον ελληνικές), μπορεί να μην έχει σχέση με τον Αρχάγγελο 2005, αλλά δεν είναι τελικά τόσο δύσκολο να γίνει. Και μάλλον, αν έχουμε ελπίδες για Αρχάγγελο 2008, κάτι τέτοιο θα πρέπει να περιμένουμε...
Είναι παρήγορο ότι μαζί με τις ανοιχτές εκδηλώσεις στο Ελ. Βενιζέλος και στο Τατόι, το 2008 αναμένεται αρκετά πιο ενδιαφέρον, ειδικά αν κάτσει και κανένας μίνι-Αρχάγγελος. Αρκετά πράγματα λοιπόν πέρα από τις γνωστές κλειστές εκδηλώσεις και τη "Γιορτή της ΠΑ" που περισσότερο με αγγαρεία παρά με γιορτή μοιάζει κάθε χρόνο. Οπότε να συγχαρώ τον Κώστα που ομαδοποίησε κάπως την κατάσταση, γιατί το καλεντάρι είναι αρκετά απαιτητικό για όλους όσους ζούμε μακριά από την Αθήνα και θέλει προγραμματισμό. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...
-
Αγαπητέ Γιώργο εύχομαι μόνο να βγεις αληθινός και να απολαύσουμε ένα όμορφο show έστω και μικρότερης κλίμακας από τον Αρχάγγελο 2005.
::salut::
-
Εγώ λέω να σας βάλω ένα στοίχημα για τη δικαιολογία... Πώς θα σας φαινόταν το:"Χιόνισε πολύ...τον Γενάρη φέτος..."...
-
"Αρχάγγελος 2008" θα γίνει 100%.
Επίσης 100% δεν θα είαι της έκτασης του προηγούμενου.
::salut::
Σ.Σ.
-
ʼκουσα οτι η Defendory θα γίνει φέτος στο Ελληνικό...Ξέρει κανείς τίποτα??? Πάντως αν είναι αλήθεια θα γίνει καλύτερη πιστεύω!!
-
"Αρχάγγελος 2008" θα γίνει 100%.
Επίσης 100% δεν θα είαι της έκτασης του προηγούμενου.
::salut::
Σ.Σ.
...κι εγω αυτες τις πληροφοριες εχω!
-
ʼκουσα οτι η Defendory θα γίνει φέτος στο Ελληνικό...Ξέρει κανείς τίποτα??? Πάντως αν είναι αλήθεια θα γίνει καλύτερη πιστεύω!!
σωστά, στο εκθεσιακό του "δυτικού". επίσης το Μάιο θα γίνει μια άλλη έκθεση "αντι-defendory" στο Ελ Βενιζελο
Σ.Σ.
-
Σωστά. Βέβαια, να θυμίσω εδώ ότι η Defendory δεν είναι ανοικτή στο κοινό και το Ελληνικό δεν είναι πλέον αεροδρόμιο. :(
-
η έκθεση "αντι -defendory" είναι ανοικτή στο κοινό?
-
η έκθεση "αντι -defendory" είναι ανοικτή στο κοινό?
Ανοίγω αυτό το θέμα για να έχουμε συγκεντρωμένα τα γεγονότα με αεροπορικό ενδιαφέρον που πρόκειται να γίνουν στην χώρα μας φέτος. Ελπίζω στην ανταλλαγή πληροφοριών προς ενημέρωση των απανταχού ενδιαφερομένων...
Κάνω λοιπόν την αρχή και περιμένω τα σχόλια σας.
::arrowred:: 15 - 18 Μαΐου, Δ. Α. Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»
Διεθνής έκθεση άμυνας, ασφάλειας, τεχνολογίας και με αεροπορικό μέρος. Για το κοινό ανοικτή 17 & 18 Μαΐου. Περισσότερα εδώ http://www.athensint.gr/
...
-
κατι "ακουγεται" για 13-14-15 Σεπτεβρη για Αρχαγγελο τη Ταναγρα.... ::salut::
-
Θα γινει... ;-)
-
me poli sygouria apantate exete akousei kati? an nai apo pou akoustike? :roll:
-
Για Αρχάγγελο και 'γώ έχω ακούσει (και μάλιστα μου είπαν 100% σίγουρο αλλά ακόμα δεν το "υιοθετώ") :wink: Πληροφοριακά για Καλαμάτα τον Αύγουστο, πρόκειται για επίσκεψη + επίδειξη ζεύγους αεροσκαφών της γαλλικής πολεμικής αεροπορίας. Το ενα 1000% είναι 2λιτρο Μκ5 ( :?: ) ενώ το άλλο μου είπαν περι Rafale :wink: Είσοδος μόνο για επισήμους και ελάχιστους με ειδική πρόσκληση........Ιούνιο θα ξέρω για την δική μου πρόσκληση, εύχομαι να επιτραπούν φώτο :wink: :wink:
-
me poli sygouria apantate exete akousei kati? an nai apo pou akoustike? :roll:
Θα ανακοινωθει συντομα αλλα δεν θα ειναι οπως αυτος του 2005...
Δεν ξερω τι θα περιεχει ακριβως σε πτητικο προγραμμα αλλα θα γινει...
-
Αχ και να ερχονταν τιποτα ρωσικο...
-
Ένα Su-30 ας πούμε...
-
Ένα Su-30 ας πούμε...
:D :D :D
-
Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:
α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)
Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)
::salut::
-
γιατι να μην υπαρχει emoticon που να σταυροκοπιεται??? μακαρι να ερθουν και οι ρωσοι!!!
-
Υπάρχει αυτό που προσεύχεται ::eusa_pray::
:)
-
Ωραια τοτε...
::eusa_pray:: ::eusa_pray:: ::eusa_pray::
-
Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:
α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)
Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)
::salut::
Ελπίζω οι υπεύθυνοι της USAFE να μην μας στείλουν πάλι όπως στον Αρχάγγελο τα F-16 με τους δυο ξενέρωτους χειριστές που έκλεισαν άρων άρων την καλύπτρα και πήγαν για μπύρες! ΄Στείλτε κανα F-15 παιδιά!
-
Μόλις τώρα πρόσεξα ότι το μήνυμα μου δημοσιεύθηκε "μισό".
Ελλείψη δυνατότητας τροποποίησης, αναγκάζομαι να κάνω την διόρθωση/συμπλήρωση με αυτόν τον τρόπο
Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:
α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του θα χρειαστεί τροποποίηση του προγράμματος τους http://www.raf.mod.uk/reds/displayinfo/september08.cfm
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)
Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)
::salut::
-
Ελπίζω οι υπεύθυνοι της USAFE να μην μας στείλουν πάλι όπως στον Αρχάγγελο τα F-16 με τους δυο ξενέρωτους χειριστές που έκλεισαν άρων άρων την καλύπτρα και πήγαν για μπύρες! ΄Στείλτε κανα F-15 παιδιά!
Χαχαχαχαχαχα!!!Τους θυμασαι Γιαννη?Τους ρωτησα κατι που ηθελα να μαθω και ηταν λες και μου λεγαν κατι απορρητο....!!!!!
Ξυνομουρηδες να πουμε.....
-
Το Scramble αναφέρει με ερωτιματικό την 20 Αυγούστου στην Καλαμάτα αλλά δεν αναφέρει πουθενά για Αρχάγγελο.
http://www.scramble.nl/mil/show/showdates.htm
-
Μ'αρεσει που ολοι ΞΕΡΟΓΛΥΦΟΜΑΣΤΕ και θα τη φαμε τη φολα στο τελος :roll: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::violent1:: ::eusa_wall::
-
Oι patrouille de France στην Ελλάδα 7 Οκτωβρίου!!! Τους ειχα παρακολουθήσει όταν είχαν έρθει εδώ στην Θεσσαλονίκη για 2ημερη επίδειξη και ήταν super... http://www.patrouilledefrance.com/home.htm

-
Πάντως βλέπω πολύ "ξεκούδουνες" ημερομηνίες.............
Τί διάολο.........Αύγουστο το διχίλιαρο
Σεπτέμβρη Αρχάγγελος
Οκτώβρη οι Γάλλοι
Νοέμβρη η γιορτή
Καί στο τέλος βλέπω να βγαίνει αληθινή η υπογραφή του Getsa
Ντάρι,ντάρι
ντάρι,ντάρι
στον γιαλό πετούν οι............γλάροι. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Ενδιαφέρεται κανείς να πάει στην athens international στις 16-17 Μαίου....???Ρωτάω μήπως θέλει κάποιος παρέα για να πάμε μαζι!!
-
Ενδιαφέρομαι εγώ
-
κι εγω φυσικα :twisted:
-
και εγώ που είμαι και δίπλα :wink: :wink: :wink:
-
Και εγώ ο γκαντέμης θα λείπω :!: :!: :!:
:cry: :cry: :cry:
Τουλάχιστον να βγάλετε πολλές φώτος.
-
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...
-
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?
-
νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.
-
Σωστόν! ::icon_thumright::
-
Λάρισα θα δηλώσω ΠΑΡΩΝ ::salut:: ::salut:: ::avgreekflag5pn:: και μετά για κοτοπουλάκι στον πεζόδρομο ::eetsmakelijk:: ::eetsmakelijk::
-
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?
νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.
Μακάρι για να μπορώ να πάω...
-
εκτος απροόπτου θα τα πούμε εκει Χαρη ::icon_thumright::
Σ.Σ.
-
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?
νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.
H ενημέρωση που είχα την Κυριακή, ήταν για 23-24/5.. Αυτό μετά από επικοινωνία με τους "διοργανωτές"..
-
κι εμενα ο Κύριος "διοργανωτής" μου το είπε,
οπότε :?
Σ.Σ.
-
Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή για το κοινό :?:
-
κι εμενα ο Κύριος "διοργανωτής" μου το είπε,
οπότε :?
Σ.Σ.
Tι να σου πω.. Ίδωμεν!
-
Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή για το κοινό :?:
απόσο γνωρίζω όχι....
-
Θα σας περιμένω εντός της 110 μάγκες να τα πούμε!!! Ας ελπίσουμε να αφήσουν όσους δεν έχουν πρόσβαση... :roll:
-
Θα σας περιμένω εντός της 110 μάγκες να τα πούμε!!! Ας ελπίσουμε να αφήσουν όσους δεν έχουν πρόσβαση... :roll:
Και να βγαλεις Παντελο πολλες, παρα πολλες, μα παρα πολλες φωτογραφιες και να τις ποσταρεις για εμας που δεν θα μπορουμε ουτε απ'εξω απτην 110 να ειμαστε. :wink:
(φυσικα αν μπορεσεις και επιτρεπεται να βγαλεις αλλα και να ποσταρεις... ::icon_thumright::)
-
Oi xenoi pantrws den exoun KANENA problhma na fwtografizoyn aberta oti kineitai kai oti den kineitai se Ellhnikes PM...
http://italy-mil-aviation.forumfree.net/?t=27334817
-
Αφού εμείς είμαστε οι επικίνδυνοι κατάσκοποι :!: :!: :!:
:mrgreen:
-
ειδικά εσύ που βγάζεις μόνο τα οχήματα και όχι τα αεροσκάφη :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Oi xenoi pantrws den exoun KANENA problhma na fwtografizoyn aberta oti kineitai kai oti den kineitai se Ellhnikes PM...
http://italy-mil-aviation.forumfree.net/?t=27334817
Πριν από δυο μήνες κατά την επίσκεψη μου στην 117 Π.Μ., με άδεια από το ΓΕΑ για τις ανάγκες περιοδικού, έβγαζα φωτογραφίες τα scrap F-4E SRA που έχει και ο υπεύθυνος ασφαλείας μου είπε πως απαγορεύεται! Γυρνάω σπίτι και βλέπω στο ιντερνετ φωτογραφίες του Lofting στο ίδιο ακριβώς σημείο!!! Για αυτόν δηλαδή δεν απαγορεύεται; :twisted: Απίστευτη στενοκεφαλιά από άτομα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την Π.Α. Ο τύπος ήταν ένας διοικητικός καραβανάς δημοσιυπαλληλικού χαρακτήρα. Πήρα και εγώ αργότερα ένα χειριστή συνοδό και τράβηξα ότι μου άρεσε χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
...Δεν μπορω να κατανοησω το σκεπτικο, ισως αφηνουν τους ξενους γιατι τα προηγουμενα χρονια η ΠΑ εφαγε τρελο κραξιμο διεθνως οσον αφορα το spotting...αλλα και παλι δεν εχει λογικη... :?
-
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=2741
-
Αυτο σημαινει οτι ειναι ανοικτη στο κοινο???
-
Αυτο σημαινει οτι ειναι ανοικτη στο κοινο???
Πολύ φαί καί μπάρμπεκιου βλέπω καί μάλλον θα είναι........σε στενό οικογενειακό κύκλο. :evil: :evil:
Βέβαια από κάτω έχει τηλέφωνα επικοινωνίας..........Ποτέ δεν ξέρεις..... :roll: :roll:
-
H nyn hgesia ths 348 einai paradeigma pros mimhsh, toso ws pros thn katastash pou brisketai h Moira, oso kai pros thn agaph kai ton sebasmo sthn Istoria kai thn paradosh ths... ::grflag::
8a parakalesw 8erma osous tyxon pareyre8oun na einai prosektikoi ews feidwloi ws pros thn diadosh twn fwtografiwn pou 8a bgaloun, toulaxiston gia ligo kairo meta, gia logous pou 8a katalaboun otan pareyre8oun sthn teleth... :wink: ::salut::
-
Τελικώς 23-25/5, ωραία!
Έχω πληροφορίες για νέο "επετειακό".. (βαμμένο κάθετο σταθερό μάλλον..)
-
κρυβε λογια μεχρι την επισημη πρωτη... :twisted:
-
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...
Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...
-
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...
Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...
::salut::
-
Για αυτό και παρακαλούμε να μη δημοσιευθεί καμία φώτο ή να μην δωθεί καμία πληροφορία που αφορά το γεγονός... Όλοι θέλουμε να το δούμε σαν τρελοί, αλλά ας φροντίσουμε μία φορά και εμείς να γίνουν όλα όπως πρέπει...
-
Μήπως ήρθε ο καιρός να κανονίσουμε και την πρώτη Modelclub-εκδρομή στη Λάρισσα? 8)
-
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:
-
Ολα θα γινουν οπως πρεπει ::salut::
καθε πραγμα στον καιρο του και το RF-4E τον Μαιο :wink:
-
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:
Όχι αλλαγές τέτοια ώρα... Μόλις σήμερα το πρωί βγάλαμε εισιτήρια... :evil:
-
Τελικά να ετοιμαζόμαστε για εκδρομούλα :?:
:mrgreen:
-
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:
Όχι αλλαγές τέτοια ώρα... Μόλις σήμερα το πρωί βγάλαμε εισιτήρια... :evil:
Με τον Γιώργο? ::icon_thumright::
-
ΝΑΙ!
-
Τελικά τί θα γίνει :?:
Θα μπορέσουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί να παρεβρεθούμε ή θα είναι prive η όλη εκδήλωση :?:
Να μάθουμε για να μπορέσουμε να κανονίσουμε εξόρμηση προς Λάρισα.
:wink:
-
Απο δευτερα θα ειμαι στην 110 και θα μαθω
::salut::θα σας ενημερωσω
-
Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.
::icon_thumright::
Έχω ήδη ρωτήσει και εγώ και περιμένω νεώτερα.
:wink:
-
Για επετειακό RF-4E ξέρουμε τίποτα ?
-
MHN βιαζεστε ολα με τον καιρο τους :shock:
-
Δηλ. κάτι ετοιμάζεται :?: :roll: :D . Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν πάντως καθώς η εκδήλωση είναι σε 20 μέρες.
-
Σα τις χήρες στο κρεβάτι κάνετε ::077devil::
Ξέρουμε και δε σας λέμε ::glossa::
Αφήστε το παιδί να κάνει τη δουλειά του. ::icon_thumright::
-

Eγω απο αυριο δεν ξανα απανταω σε ερωτησεις μου απαγορευεται :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Ούτε εμείς θα σε ρωτήσουμε :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...
Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...
-
Μια παράκληση
Ξέρει κάποιος υπεύθυνα να μας πει άμα θα επιτραπεί η είσοδος στους απλούς πολίτες στην εκδήλωση στην Λάρισα για τη 348 - στον τηλέφωνο που τους μίλησα ήταν αρνητικοί. :evil:
Θα βρίσκομαι στην Ελλάδα εκείνες τις ημέρες και σκεφτόμουνα μια βόλτα προς στην Λάρισα .
Ευχαριστώ,
Αντώνης
-
Από Απόστρατο αξιωματικό που μένει μόνιμα στη Λάρισα και ξέρει πρόσωπα και πράγματα ενημερώθηκα ότι η εκδήλωση δε θα είναι ανοικτή για το κοινό.
Αν τώρα κάποιος άλλος έχει διαφορετική ενημέρωση, παρακαλώ να μας ενημερώσει.
::icon_thumright::
-
Από Απόστρατο αξιωματικό που μένει μόνιμα στη Λάρισα και ξέρει πρόσωπα και πράγματα ενημερώθηκα ότι η εκδήλωση δε θα είναι ανοικτή για το κοινό.
Αν τώρα κάποιος άλλος έχει διαφορετική ενημέρωση, παρακαλώ να μας ενημερώσει.
::icon_thumright::
:oops: :oops:
-
Η επίσημη απάντηση είναι ότι στην τελετή θα παρευρεθούν όσοι λάβουν πρόσκληση από τον Κο Μοίραρχο της 348ΜΤΑ. Οπότε πρόκειται για άλλη μια 'οικογενειακή' υπόθεση....
-
Μια παράκληση
Ξέρει κάποιος υπεύθυνα να μας πει άμα θα επιτραπεί η είσοδος στους απλούς πολίτες στην εκδήλωση στην Λάρισα για τη 348 - στον τηλέφωνο που τους μίλησα ήταν αρνητικοί. :evil:
Θα βρίσκομαι στην Ελλάδα εκείνες τις ημέρες και σκεφτόμουνα μια βόλτα προς στην Λάρισα .
Ευχαριστώ,
Αντώνης
Επίσημη πληροφορία δεν έχω, αλλά οι ανεπίσημες συγκλίνουν στο ότι η επίσκεψη δεν θα είναι ανοιχτή στο ευρύ κοινό. :(
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, βέβαια, αλλά είμαι απαισιόδξος
-
Λοιπον, μιλησα με τον trela3 το απογευμα και μου ειπε να σας γραψω εκ μερους του οτι απο εβδομαδα θα εχουμε νεοτερα σχετικα με το θεμα κι οτι το κυνηγαει...οποτε περιμενουμε!
-
Η εκδήλωση της 348Μ δεν θα είναι ανοικτή στο κοινό.
Βέβαια όπως συνηθίζεται, όποιος έχει κάποιο γνωστό απο τη Μονάδα (για να τον συνοδεύσει και να κανονίσει τα σχετικά με την είσοδο στη Μονάδα), θα μπορέσει να παρευρεθεί.
Το κλου, πέρα απο τα διαδικαστικά που σε πολλούς μπορεί να μην αρέσουν, θα είναι ένα νέο βαμμένο επετειακό RF-4, το οποίο ευτυχώς θα έχουμε ευκαιρία να το δούμε και μετά, διότι έρχονται κι άλλες εκδηλώσεις εσωτερικού και εξωτερικού όπου θα παρουσιαστεί.
Δεν μπορώ να πω περισσότερα για το θέμα, αλλά απο τις περιγραφές και τα σχέδια, εκτιμώ θα είναι πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα πρωτότυπο.
Τουλάχιστον, όσοι πάνε ας φροντίσουν να τραβήξουν πολλές φωτό.
Σ.Σ.
-
Aχ Σταύρο...
Κρύβε λόγια...
Αν και σε λίγο καιρό θα μάθουμε περισσότερα απ τους υπεύθυνους,η όλη ιδέα είναι να μείνει το αεροσκάφος άγνωστο στο διαδίκτυο,ώστε να παρουσιαστεί σε show του εξωτερικού χωρίς να υπάρχει φωτογραφία του....
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
-
συμφωνώ ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Σ.Σ.
-
Λοιπόν "τελικό"....."κλειστή για το ευρύ κοινό" :cry: :cry: Αλλά το ΜΕΓΑ νέο είναι
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales 8) Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση" :roll:
β) Κάπου "μέσα" στον μήνα αναμένονται 2 F-35 στην Κρήτη :twisted: :twisted: :twisted:
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα "αγορά αεροσκαφών" "χόντρυνε" το παιχνίδι και οι 2 σχεδόν ανταγωνιστές στέλνουν τα "καμάρια" τους :wink: :wink: Πάντως εαν στην Λάρισα δεν πρόκειται να μπούμε "1 φορά" στην Κρήτη ούτε "1000 φορές" :evil: :evil:
-
Απ: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 24, 2008, 09:31:21 »
--------------------------------------------------------------------------------
H nyn hgesia ths 348 einai paradeigma pros mimhsh, toso ws pros thn katastash pou brisketai h Moira, oso kai pros thn agaph kai ton sebasmo sthn Istoria kai thn paradosh ths...
8a parakalesw 8erma osous tyxon pareyre8oun na einai prosektikoi ews feidwloi ws pros thn diadosh twn fwtografiwn pou 8a bgaloun, toulaxiston gia ligo kairo meta, gia logous pou 8a katalaboun otan pareyre8oun sthn teleth...
...
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...
Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...
-
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales 8) Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση" :roll:
Πρίν την εκδήλωση θα είναι.
Από Δευτέρα έρχονται 5 Rafale στήν 110 ΠΜ και F/A-18E/F Super Hornet στήν 114 ΠΜ για αξιολόγηση.
β) Κάπου "μέσα" στον μήνα αναμένονται 2 F-35 στην Κρήτη :twisted: :twisted: :twisted:
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα "αγορά αεροσκαφών" "χόντρυνε" το παιχνίδι και οι 2 σχεδόν ανταγωνιστές στέλνουν τα "καμάρια" τους :wink: :wink: Πάντως εαν στην Λάρισα δεν πρόκειται να μπούμε "1 φορά" στην Κρήτη ούτε "1000 φορές" :evil: :evil:
Τα F-35 σε τί κλίμακα θα είναι 1/48 :?: :wink: Πρός το παρόν υπάρχει μόνο 1 πρωτότυπο F-35A που πετάει και θεωρώ απίθανο να το στείλουν στήν Ελλάδα.
-
Ωπα μπορεί να είπα "πατάτα" sorry.....έγινε λόγος για το JSF.......αν δεν είναι το F-35 τότε είναι δικό μου λάθος :oops:
-
Ωπα μπορεί να είπα "πατάτα" sorry.....έγινε λόγος για το JSF.......αν δεν είναι το F-35 τότε είναι δικό μου λάθος :oops:
Δέν πείραζει.Μήπως είσαι κοντά στήν 115 ΠΜ και σου χάλασα το "όνειρο" :?: :wink:
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
Φίλε mmaker με στεναχωρείς :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς :wink:.
-
Λοιπόν "τελικό"....."κλειστή για το ευρύ κοινό" :cry: :cry: Αλλά το ΜΕΓΑ νέο είναι
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales 8) Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση" :roll:
θα συμπεσει η παραμονη των Ραφαλ με τη εκδηλωση της 348; ...Δε νομιζω, αφου τα γαλλικα α/φη θα ερθουν αρκετα νωριτερα! :roll:
-
συγνωμη...δεν ειδα τα μηνυματα του Vasili 07 :?
-
......
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
Φίλε mmaker με στεναχωρείς :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς :wink:.
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.
Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::
-
......
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
Φίλε mmaker με στεναχωρείς :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς :wink:.
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.
Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::
Αυτό δεν μπορει να γίνει. Το επετειακό οχι μόνο θα εμφανιστεί αλλά και θα πετάξει την ημέρα της εκδήλωσης!
-
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.
Η φιλοσοφία του επετειακού είναι να το δεί όλος ο κόσμος.Εξάλλου δέν ξέρω πώς θα φανεί σε λίγες μέρες να εμφανιστούν επετειακά Phantom από όλους τους χρήστες και την ίδια στιγμή να υπάρχει και Ελληνικό αλλά να μήν εμφανίζετε :?.... Και επίσης όταν το συγκεκριμένο RF-4E σταλεί στο εξωτερικό τί θα λένε οι υπεύθυνοι πώς έγινε επί την ευκαιρία συμπλήρωσης των 30 χρόνων του RF-4E στήν ΠΑ και τον 50χρονων αλλά στην εκδήλωση δέν εμφανίστηκε :?: :roll:
Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::
Ειλικρινά δέν το καταλαβαίνω αυτό.Δηλ.για ποιό λόγο να είναι αρνητικό ένα επετειακό να γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου :?: Αυτός δέν είναι ο σκοπός, η μεγαλύτερη προβολή της ΠΑ και της χώρας :?: :roll:
-
......
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
Φίλε mmaker με στεναχωρείς :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς :wink:.
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.
Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::
Αυτό δεν μπορει να γίνει. Το επετειακό οχι μόνο θα εμφανιστεί αλλά και θα πετάξει την ημέρα της εκδήλωσης!
Εγώ μιλούσα θεωρητικά, ότι αν μάθω ότι έγινε κάτι τέτοιο δεν θα ξαφνιαστώ.
Πάντως, μακάρι οι πληροφορίες σου να είναι σωστές και να εμφανιστεί το επετειακό.
-
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.
Η φιλοσοφία του επετειακού είναι να το δεί όλος ο κόσμος.Εξάλλου δέν ξέρω πώς θα φανεί σε λίγες μέρες να εμφανιστούν επετειακά Phantom από όλους τους χρήστες και την ίδια στιγμή να υπάρχει και Ελληνικό αλλά να μήν εμφανίζετε :?.... Και επίσης όταν το συγκεκριμένο RF-4E σταλεί στο εξωτερικό τί θα λένε οι υπεύθυνοι πώς έγινε επί την ευκαιρία συμπλήρωσης των 30 χρόνων του RF-4E στήν ΠΑ και τον 50χρονων αλλά στην εκδήλωση δέν εμφανίστηκε :?: :roll:
Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::
Ειλικρινά δέν το καταλαβαίνω αυτό.Δηλ.για ποιό λόγο να είναι αρνητικό ένα επετειακό να γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου :?: Αυτός δέν είναι ο σκοπός, η μεγαλύτερη προβολή της ΠΑ και της χώρας :?: :roll:
Αν ένα εντυπωσιακά βσμμένο αεροσκάφος, που θέλει να συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό, γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου πολύ πριν το διαγωνισμό, όταν πλέον πάρει μέρος στον διαγωνισμό δεν προκαλεί την ίδια εντύπωση.
Όσο για την προβολή της ΠΑ, δεν νομίζω ότι κάνει αισθητή διαφορά αν καθυστερήσει η δημοσίευση φωτογραφιών ενός επετειακού για 2 μήνες. Και εν πάσει περιπτώσει, αν κερδίσει κάποιο βραβείο (εν μέρει επειδή δεν είχε φωτογραφηθεί μέχρι τότε), τότε η ΠΑ έχει ακόμη ακόμη μεγαλύτερη προβολή λόγω του βραβείου που κέρδισε, ακόμη και αν υπολογιστεί η "έλλειψη" προβολής για ένα 2μηνο.
-
Ας πάρουμε τα πράγματα από... το τέλος.
Karavatis σε ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. Είναι πολύ ενδιαφέρουσες γιατί από όσο ξέρω το αεροσκάφος ακόμη δεν έχει βαφτεί. Μάλλον έκανα λάθος.
Τα Rafale θα έρθουν για να παίξουν με την 337. Είναι γνωστό ότι η ΠΑ μας είναι ένα πολύ καλό σχολείο για ξένες αεροπορίες ειδικά όταν έχουν ένα «νέο» μαχητικό και θέλουν να το δοκιμάσουν εναντίον ενός πολύ καλού συνδυασμού (F-16 52+, έμπειροι χειριστές συμμαχικής χώρας και δυνητικοί πελάτες) Απ' όσο ξέρω θα είναι και στην γιορτή. Τώρα εάν θα πετάξουν ή όχι δεν το γνωρίζω και μάλλον δεν το γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι ακόμη.
Στο θέμα της δημοσιότητας τώρα θα συμφωνήσω με τον Vasilis 07. Τα ειδικά βαμμένα αεροσκάφη γίνονται για να προβληθεί η μονάδα, η ιστορία και η αεροπορία της χώρας που ανήκουν. Με το να περιορίσουμε την προβολή κατά την γνώμη μου κάνουμε ζημιά στην μονάδα και στην Αεροπορία μας. Το εάν θα κερδίσει κάποιο βραβείο κάπου είναι άσχετο με το εάν έχουν εμφανιστεί φωτογραφίες του πριν. Το αντίθετο μάλιστα! Φωτογραφίες του νέου επετειακού αεροσκάφους θα τραβήξουν ακόμη περισσότερους επισκέπτες στα show που θα πάει, για να μην πω ότι θα κατεβούν δεκάδες ξένοι πάλι στην 110 για να το δουν στο φυσικό του περιβάλλον. Η ανανέωση του ενδιαφέροντος του κοινού για την ΠΑ είναι κάτι το πολύ σημαντικό.
Και τέλος, ε όχι ε παιδιά να περιμένω δυο μήνες για να το δω πρώτα στο ukar ή στο airliners.net από τους ʼγγλους / Ολλανδούς ενώ θα το έχουν όλοι οι δικοί μας! Καλύτεροι είναι οι ξένοι; Εμείς δηλαδή δεν έχουμε ψυχή;
-
Μολις γυρισα στο σπιτι απο την 110ΠΜ και βλεπω (διαβαζω) ακαταλαβιστικα εχει κανει αλλος RF-4E σε αλλη μοιρα??? της ΠΑ
ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΝΩ ΖΩ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ
εχω μιλησει με τους αρμοδιους και το κυνηγαω να ερθουν οι ΜΟΝΤΕΛΟΚΛΑΜΠΑΔΕΣ
δεν θα εχω χρονο απο δευτερα για αμμεση ενημερωση στο forum αλλα μεσο αλλων θα σας ενημερωνω
-
Κάνε ότι καλύτερο μπορείς.
Σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
::salut::
-
Γιωργο κανε τα μαγικά σου....!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
-
οτι προλαβω παιδια γιατι ειναι πιεσμενος ο χρονος ειχαμε μεγαλη καθυστερηση στην εναρξη εργασιων
-
Δε φαίνεται κάτι στην φώτο ποστάρισες.
-
Δεν ξερω γιατι.... Τις ειχα ανεβασει και πριν δυο ωρες αλλα δε φαινονται...(?)
-
Παιδιά, οι φωτογραφίες απομακρύνθηκαν(δε σβήστηκαν), από τη διαχείρηση. Παρακαλούμε να μας δωθεί λίγος χρόνος για να αποφασίσουμε για τη γραμμή που θα ακολουθήσουμε σαν φόρουμ. Παρακαλούμε να μην δημοσιευθούν άλλες φωτογραφίες μέχρι νεοτέρας...
-
Δεν ξερω γιατι.... Τις ειχα ανεβασει και πριν δυο ωρες αλλα δε φαινονται...(?)
Το post σου «κατέβηκε» από την διαχείριση Απ'' ότι κατάλαβα.
Είχες άδεια να δημοσιεύσεις στο internet αυτές τις φωτογραφίες από τους δημιουργούς ή / και την μονάδα Εάν όχι τότε κακώς τις ανέβασες και επικροτώ την κίνηση της διαχείρισης.
-
Eπειδη δεν τα καταλαβαινω καλα. Απο ποιον επρεπε να παρω αδεια.
Ζητω συγγνωμη.
-
Καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω τον ενθουσιασμό σου, κι εμένα η πρώτη μου σκέψη πιθανώς θα ήταν να μοιραστώ και με άλλους το... εύρημα μου. Όμως, μέχρι την επίσημη παρουσίαση του αεροσκάφους από την ΠΑ και την 348, τα προ-σχέδια, τα σχέδια και ο απεικονίσεις ουσιαστικά ανήκουν στους δημιουργούς. Σε αυτούς πρέπει να απευθυνθείς για διευκρινίσεις και για να ζητήσεις άδεια να τα δημοσιεύσεις.
Φαντάζομαι όμως ότι μέχρι την επίσημη παρουσίαση του δεν θα θέλουν να κυκλοφορήσουν ούτε τα σχέδια αλλά ούτε και φωτογραφίες "in progress" ή του τελειωμένου έργου. Κάτι που συμμερίζομαι απόλυτα.
-
Τις φωτογραφίες,τις τράβηξα εγώ προσωπικά εκτός τόπικ!
Το συγκεκριμένο επετειακό αεροσκάφος είναι ακόμη στα χαρτιά και οι φωτό που ανέβασες δεν είναι πραγματικές,αλλά επεξεργασμένες σε φωτό πραγματικού αεροσκάφους,για το πως θα δείχνει το αεροσκάφος.
Πιθανότατα να τις βρήκες απ την Μοίρα,μιας και μόνο εκεί και εκτυπωμένες υπάρχουν οι συγκεκριμένες!
Δεν ξέρω αν είχες άδεια απ την Μοίρα να βγάλεις αυτές τις φωτό στο Ιντερνετ,αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν δουλέψει πάνω στο συγκεκριμένο!
Μιας και ακόμη είναι υπό σχεδιασμό το όλο project,είναι καλύτερα να μην βγει σε κοινή θέα,για ευννόητους λόγους αλλά και γιατί απ το σχέδιο μέχρι την πραγματοποίηση,πιθανόν να υπάρξουν και αλλαγές!
-
Εγώ προσωπικά χαίρομαι που το Modelclub για ακόμη μία φορά προσέχει την ποιότητα των πληροφοριών και παίρνει θέση σε λεπτά ζητήματα που αφορούν φωτογραφικό υλικό. Εάν οι φωτογραφίες που αναφέρετε είναι κάποιο προσχέδιο και είναι προϊόν επεξεργασίας τότε θα ήταν μεγάλο λάθος να δημοσιευθούν σε οποιαδήποτε μορφή γιατί πρώτα από όλα μπορεί να γίνουν αλλαγές στο τελικό σχέδιο αλλά το κυριότερο είναι ότι γίνεται γνωστή η όποια ιδέα των δημιουργών χωρίς να υπάρχει και η σχετική άδεια δημοσίευσης.
Σίγουρα δεν είναι κρατικό μυστικό η βαφή ενός αεροσκάφους αλλά κάποια πράγματα πρέπει να εμφανίζονται στην ώρα τους κατά την γνώμη μου. Αυτό το κρίνουν οι υπεύθυνοι για το όποιο project και όχι εμείς που είμαστε απλοί θεατές.
Όπως και να έχει αυτά τα θέματα έχουν να κάνουν με τις μηχανές, η Πολεμική Αεροπορία είναι οι άνθρωποι και όχι οι μηχανές, απλά αυτά φαίνονται περισσότερο στο μάτι μας. Είναι υποχρέωση μας να μην εκθέτουμε τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τις μηχανές και η όποια ανεξέλεγκτη δημοσίευση υλικού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα που δεν μπορεί να τα σκεφτεί κάποιος, ιδιαίτερα όταν δεν έχει άμεση σχέση με την Π.Α, η προσοχή όλων σε αυτό το θέμα είναι σημαντική.
-
Δέκα μέρες έλειψα και βλέπω ότι έχασα πολλά επεισόδια...
Χαίρομαι για την λογική η οποία παρουσιάζεται στα τελευταία post και πολύ περισσότερο επειδή παρουσιάζονται από μέλη συλλόγων φίλων της αεροπορίας, γεγονός που δείχνει τη σοβαρή αντιμετώπιση απέναντι σε λεπτά θέματα, μεταξύ των οποίων (λιγότερο σημαντικό είναι η αλήθεια) είναι και η δημιουργία ενός επετειακού αεροσκάφους, όπως και από τα μέλη της διαχείρισης του φόρουμ, που επίσης δείχνουν την απαραίτητη σοβαρότητα.
Όλοι όσοι παρουσιάζουν τις "αποκλειστικότητές" τους πριν καν το αεροσκάφος βαφεί, μετά την παρουσίασή του θα ανακαλύψουν ότι στο modelclub είναι επίσης μέλη άνθρωποι που έριξαν ιδέες, άνθρωποι που συμμετείχαν στη σχεδίαση, άνθρωποι που έκαναν τα σχέδια και φυσικά και αυτός που θα αναλάβει την υλοποίηση του όλου project. Δεν νομίζω λοιπόν ότι όλοι αυτοί έχουν λιγότερες "αποκλειστικότητες" από αυτούς που απλά άκουσαν ή έτυχε να δουν κάτι. Ελπίζω απλά η σοβαρή αντιμετώπιση όλων όσων άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στη δημιουργία του νέου επετειακού να γίνει παράδειγμα για όλους όσοι μαθαίνοντας κάτι εμπιστευτικό, το πρώτο που κάνουν είναι να ενημερώσουν και μερικές χιλιάδες διαδικτυακούς φίλους τους εκθέτοντας στην ουσία αυτούς που τους έδειξαν εμπιστοσύνη. Ίσως έτσι αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον...
-
Θέλω να επικροτήσω με τη σειρά μου τη σοβαρότητα που δείχνει η διαχείριση και τα μέλη στη δημοσίευση φωτογραφιών που δεν πρέπει να βγουν πριν από την ώρα τους. Το μόνο εύκολο είναι να τις βρούμε, αλλά δε χρειάζεται τίποτε περισσότερο από αυτό που έχουν κατά νου οι δημιουργοί και οι υπεύθυνοι του θέματος. για τη δημοσιοποίησή του. ::salut::
-
Το θεμα για το αν θα εμφανιστει το επετειακο στο κοινο (μεσω διαδικτυου) μετα τη γιορτη στην 110 δεν πιστευω οτι ειναι κακο δεν ειναι απαραιτητο να εμφανιστει στην Αγγλια
για πρωτη φορα επισημα
αυτο ειναι προσωπικη αποψη και θα την συζητησουμε( η ομαδα υλοποιησης του project) με την μοναδα
Απο τρεις τεχνικους που χτυπαμε 12ωρα για να προλαβουμε τις ημερομηνιες keep in touch
-
καλή συνέχεια Γιώργο ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
πάλι θα τρίβουμε τα μάτια μας από το αποτέλεσμα που θα μας παρουσιάσετε όταν έρθει η ώρα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Μας έκανε να τρίβουμε τα μάτια μας 4 φορές.... η πέμπτη είναι δεδομένη πιστεύω...!!!!!!!!
Γιώργο απο όλους τους "φάν" της ΠΑ ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον κόπο που κάνεις για όλους εμάς έξω...
Γιατί πιστεύω πως για μάς το κάνεις.
(Το γιατί το λέω αυτό το ξέρεις... ;-) )
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!
-
Και είναι και όμορφο το ρημάδι!!!!!!!!!!! ::love7:: ::love7:: ::love7:: Να στεγνώσουν τα χρώματα γρήγορα!!!!!!!!!!! ::icon_thumright::
-
Ρε θα μας τρελανετε εσεις!!!!Βαλτε τουλαχιστον ενα countdown στο forum να μετραμε σαν φανταροι τοσες και σημερα!!!
-
Παρουσίες στην 348 για την Παρασκευή 23 του μήνα εδώ ή σε καινούργιο topic;
-
Πήγα στην Athens International 08 στο Ελ.Βενιζελο
Εχει στατική έκθεση με F-16 Blk-52 και M-2000-5 της ΠΑ , Rafale & Eurofighter και ένα ελικόπτερο ΑΒ-κάτι .
Η έκθεση δυστυχώς λειτουργεί 11.00-15.00 και το ωράριο τηρείται αυστηρά.
Προσωπικά, την έχασα για 1' λεπτό και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό.
Η υπόλοιπη έκθεση είναι μάλλον αδιάφορη για το μεγαλύτερο ποσοστό των απλών επισκεπτών.
+ Ωραία μοντέλα στα περίπτερα ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
+ Ποτά και αναψυκτικά δωρεάν (το Chivas είναι χορηγός !) ::eusa_clap::
+ τα γνωστά memorabilia (καπελακια rafale, eurofighter κλπ.) ::salut:: ::salut:: ::salut::
. περίπτερα ολων (?) των περιοδικών με τζάμπα τεύχη. :wink:
- Η πρόσβαση. Δεν τη βγάζεις με λιγότερο απο 12 ευρώ (!), μετρό πηγαινέλα = 6+6 ευρώ, με αυτοκίνητο πλήρωσα 2,7+2,7 διόδια + 10 ευρώ πάρκινγκ + βενζίνα. :oops:
info: είναι διπλα στο παρκινγκ μεγαλης διάρκειας (P3). Με μετρό περπατάς λίγο, με ΙΧ περνάς το ΕΛΒΕΛ, κανεις αναστροφή και στο P3 παρκαρεις. είναι δίπλα. στην στατική των αεροπλάνων σε πάει λεωφορείο. δεν ξερω εαν επιτρέπεται φωτογράφιση.
Καμία σχεση με την Defendory
Σ.Σ.
-
Ελπίζω να δούμε και καμιά photo από τους τυχερούς που θα παρευρεθούν! :wink:
-
Πήγα στην Athens International 08 στο Ελ.Βενιζελο
Εχει στατική έκθεση με F-16 Blk-52 και M-2000-5 της ΠΑ , Rafale & Eurofighter και ένα ελικόπτερο ΑΒ-κάτι .
Η έκθεση δυστυχώς λειτουργεί 11.00-15.00 και το ωράριο τηρείται αυστηρά.
Προσωπικά, την έχασα για 1' λεπτό και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό.
Η υπόλοιπη έκθεση είναι μάλλον αδιάφορη για το μεγαλύτερο ποσοστό των απλών επισκεπτών.
+ Ωραία μοντέλα στα περίπτερα ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
+ Ποτά και αναψυκτικά δωρεάν (το Chivas είναι χορηγός !) ::eusa_clap::
+ τα γνωστά memorabilia (καπελακια rafale, eurofighter κλπ.) ::salut:: ::salut:: ::salut::
. περίπτερα ολων (?) των περιοδικών με τζάμπα τεύχη. :wink:
- Η πρόσβαση. Δεν τη βγάζεις με λιγότερο απο 12 ευρώ (!), μετρό πηγαινέλα = 6+6 ευρώ, με αυτοκίνητο πλήρωσα 2,7+2,7 διόδια + 10 ευρώ πάρκινγκ + βενζίνα. :oops:
info: είναι διπλα στο παρκινγκ μεγαλης διάρκειας (P3). Με μετρό περπατάς λίγο, με ΙΧ περνάς το ΕΛΒΕΛ, κανεις αναστροφή και στο P3 παρκαρεις. είναι δίπλα. στην στατική των αεροπλάνων σε πάει λεωφορείο. δεν ξερω εαν επιτρέπεται φωτογράφιση.
Καμία σχεση με την Defendory
Σ.Σ.
Stavro,
Μιλάς για την φωτογράφιση στην στατική έκθεση των αεροσκαφών, ή για όλη την έκθεση; :?:
-
Στην στατική αναφέρομαι διότι στην υπόλοιπη, δεν υπάρχει κάτι να φωτογραφήσει κανείς.
Εκτός απο μια Mercedes θωρακισμενη που θα πιάνει και τους 10 τόνους σε βάρος και ένα HUMMER της ELBO (το "καμπουρωτό" που το είχαμε διαλύσει στις φωτό στην παρέλαση :wink:).
Ψέματα, έχει κι ένα μοντέλο του F-35 JSF στην 1/10 (τα γνωστά μεγάλα των εταιρειών) με Ελληνικά χρώματα :wink:
Εκτος κι αν θες να φωτογραφήσεις την Ισαβελλα Δάρα και τις άλλες μοντέλες που "κρατανε" τα περίπτερα :shock:
Καλή τύχη, όσοι πάτε.
Σ.Σ.
-
Το Eurofighter μοντέλο είναι ή πραγματικό :?: :roll:
-
Απο μακρυά που το είδα - γιατι είχε κλείσει η έκθεση - κανονικό φαινόταν.
Εξάλου εαν ήταν mock-up δεν θα το είχαν στην πίστα αλλά στο ...πάρκινγκ (όπως είχε τον περασμένο μήνα στο Hendon, ένα καταπληκτικο αντίγραφο ενός Harrier)
Σ.Σ.
-
Στην στατική αναφέρομαι διότι στην υπόλοιπη, δεν υπάρχει κάτι να φωτογραφήσει κανείς.
Εκτός απο μια Mercedes θωρακισμενη που θα πιάνει και τους 10 τόνους σε βάρος και ένα HUMMER της ELBO (το "καμπουρωτό" που το είχαμε διαλύσει στις φωτό στην παρέλαση :wink:).
Ψέματα, έχει κι ένα μοντέλο του F-35 JSF στην 1/10 (τα γνωστά μεγάλα των εταιρειών) με Ελληνικά χρώματα :wink:
Εκτος κι αν θες να φωτογραφήσεις την Ισαβελλα Δάρα και τις άλλες μοντέλες που "κρατανε" τα περίπτερα :shock:
Καλή τύχη, όσοι πάτε.
Σ.Σ.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, σχετικά με τα (λίγα :( ) μοντέλα που έχει.
Όσο για τα έμψυχα μοντέλα, μπορεί να ενδιαφέρεται κανένας από εδώ που φτιάχνει φιγούρες, οπότε γιατί να μην τον βοηθήσω με φωτογραφίες από όλες τις οπτικές γωνίες :roll: :roll:
:twisted: :mrgreen:
-
Απο μακρυά που το είδα - γιατι είχε κλείσει η έκθεση - κανονικό φαινόταν.
Εξάλου εαν ήταν mock-up δεν θα το είχαν στην πίστα αλλά στο ...πάρκινγκ (όπως είχε τον περασμένο μήνα στο Hendon, ένα καταπληκτικο αντίγραφο ενός Harrier)
Σ.Σ.
Μήν το λές.Στα διεθνή airshow είναι σύνηθες mock-up και πραγματικά αεροπλάνα να είναι δίπλα δίπλα :wink:
-
Εξάλου εαν ήταν mock-up δεν θα το είχαν στην πίστα αλλά στο ...πάρκινγκ (όπως είχε τον περασμένο μήνα στο Hendon, ένα καταπληκτικο αντίγραφο ενός Harrier)
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=8850.msg175617#msg175617
Σ.Σ.
-
Το Eurofighter μοντέλο είναι ή πραγματικό :?: :roll:
Χτες διαβασα στην αποδελτιωση του haf.gr οτι ο "μεγαλος χαμενος" ειναι το eurofighter γιατι λογω τεχνικων προβληματων, αλλα και αλλης φυσεως, α/φη του τυπου δεν ηταν σε θεση να ταξιδεψουν μεχρι την Ελλαδα για την εκθεση. Οποτε μοντελο ειναι...
-
what is "αποδελτίωση" ? :shock:
Σ.Σ.
-
εδω και αρκετοοο καιρο υπαρχει αυτο... http://www.haf.gr/el/deltio.asp
καθημερινά γινεται αποδελτίωση των ημερήσιου τύπου, συγκεντρώνοντας όλα τα δημοσιευμένα άρθρα εφημερίδων σχετικά με την ΠΑ και τα αμυντικά θέματα...συγκεκριμένα υπαρχουν αυτές οι ενότητες:
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ (ΕΠΑΡΧΙΑ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ 1
ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΕΛΛΑΔΑΣ 1
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΔΙΕΘΝΗ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1
Πολύ χρήσιμο, εγώ το επισκέπτομαι καθημερινά! φυσικά...μπορείς να ανατρέξεις και σε παλαιότερες ημερομηνίες δημοσίευσης! ::salut::
-
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
κι εγω το διαβαζω καθε μέρα (σχεδόν) ...αλλά δεν ήξερα ότι το λένε έτσι ::icon_thumright::
Σ.Σ.
-
Ρε παιδια κανενας για την εκθεση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, θα παει απο Πειραια?
-
Ρε παιδια κανενας για την εκθεση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, θα παει απο Πειραια?
Πήγα εγώ χθες και έβγαλα μερικές φωτογραφίες από την στατική έκθεση, τις οποίες θα ανεβάσω μόλις βρω ευκαιρία.
Πάντως, το Eurofighter πρέπει να το είχαν πάρει, γιατί είδα μόνο Rafale, M-2000-5, F-16 και ένα Apache, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.
Σχετικά με την έκθεση, θα συμφωνήσω με τον Σταύρο: μου φάνηκε μικρή (ή ενδεχομένως εγω΄την περίμενα μεγαλύτερη).
Στα θετικά της, θα σημειώσω τον εξομοιωτή του F-16, που μπορούσε ο καθένας να πετάξει, ευκαιρία που εκμεταλλεύτηκαν πολλοί και συνετέλεσε στο να είναι το μοναδικό σημείο της έκθεσης όπου υπήρχε ουρά (την ώρα που ήμουν εγώ τουλάχιστον).
-
Ρε παιδια κανενας για την εκθεση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, θα παει απο Πειραια?
Πήγα εγώ χθες και έβγαλα μερικές φωτογραφίες από την στατική έκθεση, τις οποίες θα ανεβάσω μόλις βρω ευκαιρία.
Πάντως, το Eurofighter πρέπει να το είχαν πάρει, γιατί είδα μόνο Rafale, M-2000-5, F-16 και ένα Apache, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.
Σχετικά με την έκθεση, θα συμφωνήσω με τον Σταύρο: μου φάνηκε μικρή (ή ενδεχομένως εγω΄την περίμενα μεγαλύτερη).
Στα θετικά της, θα σημειώσω τον εξομοιωτή του F-16, που μπορούσε ο καθένας να πετάξει, ευκαιρία που εκμεταλλεύτηκαν πολλοί και συνετέλεσε στο να είναι το μοναδικό σημείο της έκθεσης όπου υπήρχε ουρά (την ώρα που ήμουν εγώ τουλάχιστον).
Στα μαχητικά μπορουσες να βγάλεις φωτό στισ φωλέες?
και γενικα να πλησιασεις αρκετά?
μόνο αυτά ειχε ή και αλλα εκθέματα?
-
Ρε παιδια κανενας για την εκθεση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, θα παει απο Πειραια?
Πήγα εγώ χθες και έβγαλα μερικές φωτογραφίες από την στατική έκθεση, τις οποίες θα ανεβάσω μόλις βρω ευκαιρία.
Πάντως, το Eurofighter πρέπει να το είχαν πάρει, γιατί είδα μόνο Rafale, M-2000-5, F-16 και ένα Apache, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.
Σχετικά με την έκθεση, θα συμφωνήσω με τον Σταύρο: μου φάνηκε μικρή (ή ενδεχομένως εγω΄την περίμενα μεγαλύτερη).
Στα θετικά της, θα σημειώσω τον εξομοιωτή του F-16, που μπορούσε ο καθένας να πετάξει, ευκαιρία που εκμεταλλεύτηκαν πολλοί και συνετέλεσε στο να είναι το μοναδικό σημείο της έκθεσης όπου υπήρχε ουρά (την ώρα που ήμουν εγώ τουλάχιστον).
Στα μαχητικά μπορουσες να βγάλεις φωτό στισ φωλέες?
και γενικα να πλησιασεις αρκετά?
μόνο αυτά ειχε ή και αλλα εκθέματα?
Από αεροσκάφη μόνο αυτά είδα (ο Stavros ανέφερε και ένα Eurofigther, αλλά μάλλον είχε φύγει το Σάββατο που πήγα). ʼλλα εκθέματα, τα ανέφερε ήδη ο Stavros (Μercedes, Hummer, ομοιώματα αεροσκαφών F-35, F-16, T-50, εξομοιωτής F-16, ένα πολυβόλο βομβίδων της ΕΑΣ και κανα-δυο ακόμη που δεν θυμάμαι)
Όλα τα αεροσκάφη και ο εξομοιωτής ήταν ανοιχτά και έμπαινες μέσα στο πιλοτήριο και φωτογράφιζες (εκτός από ένα αεροσκάφος, που ο παριστάμενος χειριστής μου ζήτησε να μην φωτογραφήσω ένα panel). Εξαίρεση ήταν το Rafale, όπου δεν μπορούσες να καθίσεις, αλλά σου εξηγούσε ο Γάλλος και σου έδειχνε, ενώ εσύ καθόσουν στην πλατφόρμα απ΄ έξω. Φωτογραφίες όμως του πιλοτηρίου μου επέτρεψε, λέγοντας χαρακτηριστικά "if there is no electricity, no problem"
Γύρω από τα αεροπλάνα υπήρχε μία αλυσίδα, αλλά δεν έλεγαν τίποτα αν πλησίαζες σε αυτήν και τραβόύσες φωτογραφίες. Φωτογραφίες από τα σκέλη, ειδικά του Rafale, τράβηξα μερικές και θα τις ανεβάσω
-
Φωτογραφίες απο την έκθεση
http://www.anaxaitisi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=1
Υπάρχουν λεπτομέρειες απο τα αεροσκάφη
Κάντε κλίκ επάνω στις φωτογραφίες για να ανοίξουν σε νέο παράθυρο για να τις σώσετε στον υπολογιστή σας
-
Όλα τα αεροσκάφη και ο εξομοιωτής ήταν ανοιχτά και έμπαινες μέσα στο πιλοτήριο και φωτογράφιζες (εκτός από ένα αεροσκάφος, που ο παριστάμενος χειριστής μου ζήτησε να μην
Ποιό αεροσκάφος ήταν το F-16C Block 52+ ή το Mirage 2000-5 :?: :roll:
-
επειδή πολλοί είναι που δεν είδαν το Eurofighter, :oops:
πιθανόν να έκανα λάθος. τη στατική την είδα απο πολύ μακρυά (αφού δεν την πρόλαβα) και ενδεχομένως να μπερδεξα τα αεροπλάν, όπως τα έβλεπα απο πίσω (ουρά προς ρύγχος)
sorry αν με το λεθος μου έκανα καποιον να πάει άδικα να ψάχνει για eurofighter στο ΕλΒελ :oops:
::salut::
Σ.Σ.
-
Τελικά κατάφερα και πήγα και εγω
Εντομεταξύ το Hummer ειχαν ανοίξει τις πόρτες και φωτογράφησα και το εσωτερικό, αρα θα ανεβάσω και αυτές.
επίσεις τράβηξα και ενα Βιντεάκι με το RAFALE να απογειώνεται..... αυτό θα το σηκώσω στο rapidshare.
Υπομονή για να βαλω.
μικρούλα παντως ήταν.
-
Μας έκανε να τρίβουμε τα μάτια μας 4 φορές.... η πέμπτη είναι δεδομένη πιστεύω...!!!!!!!!
Γιώργο απο όλους τους "φάν" της ΠΑ ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον κόπο που κάνεις για όλους εμάς έξω...
Γιατί πιστεύω πως για μάς το κάνεις.
(Το γιατί το λέω αυτό το ξέρεις... ;-) )
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!
Ευχαριστω πολυ ολους σας ::salut::
μου δινεται κουραγιο γιατι ειμαι πτωμα (11 ωρες καθημερινα ειναι ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ)
ευτυχως ειμαστε μια ομαδα τριων ατομων και τρεχουμε να προλαβουμε τις ημερομηνιες αφου σαν Ελληναραδες ολα την τελευταια στιγμη γινοντε
το σχεδιο οπως κατεληξε ειναι λιγο .....πολυπλοκο και μη μοντελιστικο (δεν γινεται στο χερι :cry: )εχει κομματια απο σχεδια που εκανε ο Ψαρρας ,δικα μου και πολλες τροποποιησεις απο την μοιρα θα το δειτε ειναι οντως επετειακο PHANTOM
ΘΕΟΥ θελοντως την τριτη τελειωνουμε γιατι εχω και μια οικογενεια που με ψαχνει και κατι υπηρεσιες στην 113 που με κυνηγανε :mrgreen:
-
Καλά κουράγια Γιώργο και όλα τα παιδιά εκεί, πάντως εμένα δεν με πήρες για βοήθεια στο βάψιμο ::glossa:: :mrgreen: Θα είμαστε όλοι εκεί να γιορτάσουμε! ::salut::
-
Καλό κουράγιο και από μένα Γιώργο.
Και θέλουμε πολλές φώτος.
::icon_thumright::
-
::arrowred:: Σεπτέμβριος.
«Αρχάγγελος 2008»
Η γνωστή φήμη επιστρέφει. Ξανά. :roll:
μακαρι να εμενε και φημη για μερικους...
μεσα Σεπτεμβριου
τα φιρμανια στην μοναδα εχουν ερθει για αναστολη αδειων κλπ απο μεσα αυγουστου :? :? :?
-
::arrowred:: Σεπτέμβριος.
«Αρχάγγελος 2008»
Η γνωστή φήμη επιστρέφει. Ξανά. :roll:
μακαρι να εμενε και φημη για μερικους...
μεσα Σεπτεμβριου
τα φιρμανια στην μοναδα εχουν ερθει για αναστολη αδειων κλπ απο μεσα αυγουστου :? :? :?
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil::
-
Καλό κουράγιο σε όσους θα συμμετέχουν στην προετοιμασία του event.
Υπομονή κύριοι συνάδελφοι, μόνο 4 μήνες μας χωρίζουν.
Διακοπές και μετά "Αρχάγγελος" :!: :!: :!:
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Γιατι εγω δεν το πιστευω για Αυγουστο? :?
-
::arrowred:: Σεπτέμβριος.
«Αρχάγγελος 2008»
Η γνωστή φήμη επιστρέφει. Ξανά. :roll:
μακαρι να εμενε και φημη για μερικους...
μεσα Σεπτεμβριου
τα φιρμανια στην μοναδα εχουν ερθει για αναστολη αδειων κλπ απο μεσα αυγουστου :? :? :?
Θα ΠΗΞΕΙΣ ΨΑΡΟΥΚΛΑ!!!!!! :lol: :lol: :lol:
-
Γιατι εγω δεν το πιστευω για Αυγουστο? :?
Σεπτέμβριος θα είναι ο Αρχάγγελος αλλά η προετοιμασία ξεκινά 1 μήνα πρίν.
ΥΓ: 5lepte ο καιρός είναι μια χαρά.Μπορεί η 114 ΠΜ να ξεκινήσει να πηγαίνει διακοπές από τώρα και μέχρι και το 15Αυγουστο ::icon_thumright::
-
για Αρχαγελλο ισχυει το 12-13-14 Σεπτεμβρίου :?: :?: ::salut::
-
Πηγή :?:
-
για Αρχαγελλο ισχυει το 12-13-14 Σεπτεμβρίου :?: :?: ::salut::
Είναι σίγουρο;
::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall::
-
logika apo mera se mera prepei na anakoinosi kati kai i aeroporia
-
ʼκουσα οτι η Defendory θα γίνει φέτος στο Ελληνικό...Ξέρει κανείς τίποτα??? Πάντως αν είναι αλήθεια θα γίνει καλύτερη πιστεύω!!
σωστά, στο εκθεσιακό του "δυτικού". επίσης το Μάιο θα γίνει μια άλλη έκθεση "αντι-defendory" στο Ελ Βενιζελο
Σ.Σ.
Defendory πότε θα γίνει και που??? και η anti defentory ...ποτε....?
και οι 2 θα ειναι ανοικτες για τους κοινους θνητους?
-
Παίζει να έρθει κανείς στο Τατόι 9-14 Ιουνίου? Θα έχει πολύ πράμα καθώς και πτήσεις εθισμού για το κοινό!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Εγώ θα έρθω μαζί με μερικούς από την αερολέσχη εδώ γιατί στις 18 γράφουμε τα θεωρητικά στην ΥΠΑ.... :twisted: :twisted:
-
Σμήναρχε, εγώ θα είμαι κατα 99% μέσω του συλλόγου η Απογείωση - Σάββατο και Κυριακή
Μία μέρα μάλλον στο περίπτερο του Συλλόγου και μια μέρα σαν μέλος security στο χώρο.
Στείλε pm με τηλ για να γνωριστούμε
Καλημέρα ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Με πρόλαβε ο φίλος Δημήτρης.
Σας περιμένουμε όλους στο περίπτερο μας για να γνωριστούμε και για μπόλικη αεροπορική κουβεντούλα.
Εγώ λογικά θα είμαι εκεί Π-Σ-Κ. Δεν μπορεί, κάπου θα βρεθούμε. :wink:
-
Τι ακριβώς είναι αυτό το ΙΑΟΠΑ :oops: μπορώ να πάω εγώ αααα και τι είναι οι πτήσεις εθισμού??? :oops: εντλώς noob είμαι
-
παιδιά πείτε μου πληροφορίες μπαίνουμε από την πάνω η την κάτω είσοδο? οι πτησεις εθισμού τι είναι?συγκηνωνία (λεοφωρείο) πάει? ποιές μέρες είναι ανοιχτή στο κοινό?ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΜΕΝΟ???
-
δες λιγο παραπάνω έχει λινκ.
η είσοδος είναι απο την "πάνω" μεριά ("Βαρυμπόμπη")
συγκοινωνία έχει αλλά δεν ξερω λεπτομέρειες. ρώτα στην ΕΘΕΛ για Τατόι.
"πτησεις εθισμού", είναι αυτό ακριβώς που λέει: πτήσεις με συμμετοχή ενός έμπειρου πιλότου και ενός ή περισσοτέρων άσχετων για επίδειξη και "εθισμό" των άσχετων στη φυσιολογία της πτήσης. ::icon_thumright::
καταπληκτική εμπειρία για όποιον τη ζήσει γιατι συνήθως του δίνεται η ευκαιρία να "πιλοτάρει" ένα πραγματικό εροπλάνο στον αέρα, έστω και για λίγα λεπτά. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
ελπίζω να σε κάλυψα.
::salut::
Σ.Σ.
-
Βρε άνθρωπε του Θεού η διαχείριση το έχει ανακοινώσει σε ξεχωριστό θέμα από τις 23 Μαϊου.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=8923.0
Η πτήσ εθισμού είναι μια ολιγόλεπτη πτήση οπου πετάς σαν συνεπιβάτης για να νιωσεις πως είναι να πετάς με αεροσκάφος γενικής αεροπορίας.
-
Ευχαριστώ πολύ. εγώ που είμαι 14 δεν νομίζω να με δώσουν το αεροπλανο ούτε για δευτερόλεπτα αλλά θα με πάνε μια βόλτα :roll:
-
Κανονικά τα παιδιά είναι που πρέπει να πηγαίνουν πρώτα βόλτα.
Αν θυμάμαι καλά εχει συγκοινωνία και τρένο, που αφήνουν στην νότια είσοδο του αεροδρομίου. Η είσοδος για τους θεατές θα είναι απο την άλλη είσοδο προς την Βαρυμπόμπη. Δεν ξερω εαν υπάρχει συγκοινωνία που να πηγαίνει προς την Βόρεια ::dontknow::
-
telika re paidia ti ginete poly iremia epikratei me to thema arxaggelos tha vgei kamia anakoinosi telika? i tsampa perimenoume? :cry:
-
Τελικά υπάρχει κάτι νεώτερο με τον Αρχάγγελο? Επισήμως τίποτα από την ιστοσελίδα της ΠΑ
Όχι τίποτα άλλο αλά να α κλείσουμε άδειες και εισιτήρια εμείς του εξωτερικού!!
Αντώνης
-
Τελικά υπάρχει κάτι νεώτερο με τον Αρχάγγελο? Επισήμως τίποτα από την ιστοσελίδα της ΠΑ
Στήν 114 ΠΜ έχει ξεκινήσει η προετοιμασία.Θα γίνει αλλά θα είναι μικρότερη η επίδειξη σε σχέση με το 2005 ::icon_thumright::
-
Φίλε Βασίλη
Είναι σίγουρο αυτό που λες? Μιλάμε για 12/13/14 Σεπτεμβρίου?
Ποτέ θα ανακοινωθεί κάτι ΕΠΙΣΗΜΑ από ΠΑ
Ευχαριστώ
Αντώνης
-
Φίλε Βασίλη
Είναι σίγουρο αυτό που λες? Μιλάμε για 12/13/14 Σεπτεμβρίου?
Ποτέ θα ανακοινωθεί κάτι ΕΠΙΣΗΜΑ από ΠΑ
Αυτήν την πληροφόρηση έχω (και από άλλα μέλη του forum) :wink:. Δέν σου εγγυώμαι τίποτα για το πόσο "σίγουρο" είναι ειδικά μετά τα περσινά :?. Μήν ξεχνάς πώς πέρσι όλοι μιλάγαμε το καλοκαίρι έστω για "mini" Αρχάγγελο και σχεδόν λίγες εβδομάδες πρίν από την γιορτή τον Νοέμβριο ανακοινώθηκε ότι δέν θα γίνει τίποτα.
-
Να συμφωνήσω κι εγώ με τον Βασίλη. Την ίδια πληροφόρηση έχω κι εγώ αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση, λίγη αξία έχουν αυτά.
-
Στο HAFy2008/A ο Α/ΓΕΑ αναφέρει ότι θα γίνει Αρχάγγελος 12-14/09/08
-
Γιατί όμως δεν το ανακοινώνει επίσημα; :roll:
Και μια και το ανέφερες, κατά πάσα πιθανότητα, επισήμως τουλάχιστον, δεν θα λέγεται «Αρχάγγελος»...
-
Στο HAFy2008/A ο Α/ΓΕΑ αναφέρει ότι θα γίνει Αρχάγγελος 12-14/09/08
Νομίζω ::noidea:: ότι πρακτικά λέει το ακριβώς ανάποδο... Ότι δηλαδή καλός ο Αρχάγγελος αλλά δύσκολο να ξαναγίνει άμεσα οπότε το πλάνο είναι να γίνει αυτό που εδώ συνήθως ονομάζουμε mini_Αρχάγγελο, δηλαδή μία γιορτή ΠΑ που ίσως έχει και κάποιες ξένες συμμετοχές...
-
-
:lol:
-
Aπο το site της ΗΑF... Στo πλαίσιo εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας, Αρχαγγέλου Μιχαήλ, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εκδηλώσεις:.
* Στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στις 12, 13 και 14 Σεπτεμβρίου 2008, στατική έκθεση πτητικών μέσων Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Αεροποριών ξένων χωρών.
* Σε όλες τις Αεροπορικές Βάσεις της Π.Α. στις 8 έως 11 Νοεμβρίου 2008, στατικές εκθέσεις μέσων και αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το αναλυτικό πρόγραμμα δραστηριοτήτων θα ανακοινωθεί στο άμεσο μέλλον.
:arrow: http://www.haf.gr/el/airshow2008/
-
* Στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στις 12, 13 και 14 Σεπτεμβρίου 2008, στατική έκθεση πτητικών μέσων Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Αεροποριών ξένων χωρών.
Δηλ. πτήσεις δέν θα γίνουν :?: :roll:
-
* Στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στις 12, 13 και 14 Σεπτεμβρίου 2008, στατική έκθεση πτητικών μέσων Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Αεροποριών ξένων χωρών.
Δηλ. πτήσεις δέν θα γίνουν :?: :roll:
Προφανώς και θα γίνουν!
Όταν θα έρθουν και όταν θα φύγουν... :mrgreen:
-
* Στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στις 12, 13 και 14 Σεπτεμβρίου 2008, στατική έκθεση πτητικών μέσων Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Αεροποριών ξένων χωρών.
Δηλ. πτήσεις δέν θα γίνουν :?: :roll:
Εάν πάρεις την ανακοίνωση κατά γράμμα τότε ισχύει αυτό που έγραψε παραπάνω ο Γιάννης.
Εάν μου επιτραπεί εδώ μια προσωπική άποψη, η ανακοίνωση εντάσσεται στο σχέδιο «κράτα μικρό καλάθι» που εκφράζει το... δόγμα των Δημοσίων Σχέσεων της ΠΑ τα τελευταία χρόνια.
Τέλος πάντων, για αρχή κάτι είναι και αυτό, θα δώσουμε το παρόν και ελπίζουμε για το καλύτερο. ::icon_thumright::
-
Αναμένουμε με αγωνία μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας :!:
:mrgreen:
-
ευχαριστα τα νεα ::eusa_clap:: ας ελπισουμε να εχουμε κι αλλες θετικες εκπληξεις ::icon_thumright:: ::salut::
-
Εχουμε καποιο αλλο νεο σχετικα με τον Αρχαγγελο :?:
-
Τι νέο να χουμε! Έχει μπει ο Αύγουστος και ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει τίποτα. Εγώ πάντως έχω απογοητευθεί και δεν ελπίζω σε κάτι καλό.
-
Δεν ξέρω αν αυτό λέει κάτι,αλλά στο site της ΠΑ http://www.haf.gr/el/airshow2008/ υπάρχει link πληρωμάτων. :?
-
Θέλει κωδικό?
-
PROSPATHISA KI EGO NA MPO ALLA TIPOTA
-
* Στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στις 12, 13 και 14 Σεπτεμβρίου 2008, στατική έκθεση πτητικών μέσων Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Αεροποριών ξένων χωρών.
Δηλ. πτήσεις δέν θα γίνουν :?: :roll:
Προφανώς και θα γίνουν!
Όταν θα έρθουν και όταν θα φύγουν... :mrgreen:
Για να σηκωθούν ελληνικά μαχητικά το κόβω πολύ δύσκολο, απλά συνηθίζεται δυστυχώς να υπάρχει μια στατική έκθεση.... Μακάρι να αλλάξει αυτό. Τουλάχιστον υπάρχουν οι αερολέσχες που βάζουν μέσα κόσμο και τον πετάνε, ας ελπίσουμε φέτος ο καιρός να είναι σύμμαχος μας και να πραγματοποιηθούν οι καθημερινές-εορταστικές πτήσεις εθισμού γιατί πέρσι ήρθε μια βαρβάτη καταιγίδα και μάζεψαν τα πάντα στα καταφύγια... :roll:
-
εχουμε νεα για τις εκδηλωσεις που θα γινουν 12/13/14 Σεπτεβρη στα αεροδρομια :?: :?: :?: λιγοτερο απο μηνας εμεινε :roll: (δικαιολογια πυρκαγιων δεν υπαρχει,για να δουμε :roll:)
-
To μόνο νέο σχετικό με τον "Αρχάγγελο" που έχω είναι μαζεύουν από παντού φαντάρους (ΜΣΕδες) στην Τανάγρα με απόσπαση..
-
To να ονομάζουμε μια στατική έκθεση (στην ουσία μιαν Open Day) ως airshow, και μάλιστα ώς Αρχάγγελο (από τα καλύτερα Airshow παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια) είναι όχι μόνο άδικο άλλά και παραπλανητικό...
-
Οι πτητικές επιδείξεις (από ελληνικής πλευράς) δε θα γίνουν μάλλον λόγω της μεγάλης διακλαδικής άσκησης (Παρμενίων) στο τέλος Σεπτεμβρίου.. Αυτό καταλαβαίνω εγώ..
-
Συμφωνα με εγκυρη πηγη μου για 12/13/14 Σεπτεμβριου,αναμενουμε στατικα EF2000,F/A-18 (US NAVY) ,Γαλλικο Mirage 2000 (ισως και Rafale) ,ΤΟRNADO (Ιταλικο,Βρεττανικο?),και Α/Φ αλλων χωρων καθως και πτητικη/στατικη επιδειξη ελληνικων αεροπορικων μεσων ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
::avgreekflag5pn:: ::planeemoticon::
-
Το γεγονός είναι ότι στις 13 & 14/9 θα υπάρχουν βολές από CL-415 :D, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και για άλλες "εναέριες" παρουσίες. :mrgreen:
-
ʼντε να δούμε τί θα δούμε :!:
Για να ετοιμαζόμαστε γιατί οι ημέρες πλησιάζουν.
:wink:
-
Μακαρι ολα να πανε κατ'ευχην και οι ανθρωποι της Π.Α μας να ετοιμαζουν κατι αξιολογο ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Θα εχει εικονικες αερομαχιες απο δικα μας :twisted: :twisted: :twisted: ::grflag::
::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn::
-
Αν είναι να γίνουν ολα αυτά, θα είμαι κακός να ευχηθώ να γίνοει μια βδομάδα μετά; (!@#$ την εξεταστική μου...)
-
Στην παρααπάνω φωτογραφία,ο κύριος με τα πράσινα είναι ο melpas ?.......Γιατί του "φέρνει" λίγο. :roll: :roll: :roll: :roll:
Γιά την εκδήλωση αυτή,έχει αναφερθεί κάτι επισήμως ή θα κυκλοφορήσει στο κουβεντιαστό ?
-
Γιά την εκδήλωση αυτή,έχει αναφερθεί κάτι επισήμως ή θα κυκλοφορήσει στο κουβεντιαστό ?
:arrow: http://www.haf.gr/el/airshow2008/
-
Στην παρααπάνω φωτογραφία,ο κύριος με τα πράσινα είναι ο melpas ?.......Γιατί του "φέρνει" λίγο. :roll: :roll: :roll: :roll:
Μακάρι, αλλά δεν...
-
Απαντήσατε ήδη σε αρκετές απορίες μου (κυρίως για το ΤΙ θα δούμε στην Τανάγρα) αλλά επειδή θα κατέβω από Θεσσαλονίκη, να ρωτήσω κάποια πιο πεζά πράγματα?
1. Είσοδος ελέυθερη φαντάζομαι.
2. Αφού το επίσημο site μιλάει για στατική έκθεση, γιατί χαιρόμαστε γράφοντας ότι θα έχουμε και πτητικό κομμάτι?
3. (και κυριότερο) Από Αθήνα, πώς πας στην Τανάγρα?????
-
Απαντήσατε ήδη σε αρκετές απορίες μου (κυρίως για το ΤΙ θα δούμε στην Τανάγρα) αλλά επειδή θα κατέβω από Θεσσαλονίκη, να ρωτήσω κάποια πιο πεζά πράγματα?
1. Είσοδος ελέυθερη φαντάζομαι.
2. Αφού το επίσημο site μιλάει για στατική έκθεση, γιατί χαιρόμαστε γράφοντας ότι θα έχουμε και πτητικό κομμάτι?
3. (και κυριότερο) Από Αθήνα, πώς πας στην Τανάγρα?????
Έρχεσαι με δικό σου αυτοκίνητο :?:
-
όσον αφορά το 2ο σκέλος της ερώτησης σου τα ελληνικά θα πετάξουν. ::salut::
-
Όχι, με τρένο θα κατέβω και θα μένω Αγ. παρασκευή.
-
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ
A-7 CORSAIR (ΤΙΓΡΗΣ)
A-7 CORSAIR (ΟΛΥΜΠΟΣ)
RF-4E PHANTOM (ΜΑΤΙΑ)
C-47 DACOTA (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ)
MIRAGE 2000-5
F-16C BLK 52+
F-4E PHANTOM PI 2000
EMB-145
P-3B ORION
C-130 AUP
C-27J SPARTAN
YS-11A
CANADAIR CL-415
GRUMMAN
PZL
AS-332 SUPER PUMA
AB-212
AB-205
T-41D
T-6 TEXAN
T-2 BUCKEYE
MIRAGE F-1 (ΣΠΑΡΤΗ)-(ΤΑΛΩΣ)
F-86D (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ)
F-102
F-104
F-5A
MIRAGE F-1CG
Τ-33
PATRIOT
ΒΕΛΟΣ
CROTALE
ΣΤΡΑΤΟΣ ΞΗΡΑΣ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡA 1 CH-47 CHINOOK, 1 AH-64 APACHE
ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ 1 S-70B, 1 AB-212
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 1 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ EC-135
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ 1 SOCATA TB-20
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ 1 AS332L1 SUPER PUMA, 1 BK 117 C1 [/b] [/color] [/b]
ΞΕΝΑ ΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΔΑΝΙΑΣ 2 F-16 FIGHTING FALCON
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΥΣΤΡΙΑΣ 1 AB-212
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΒΕΛΓΙΟΥ 2 F-16A FIGHTING FALCON MLU
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΓΑΛΛΙΑΣ 1 MIRAGE 2000 D
ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΓΑΛΛΙΑΣ 1 FALCON 50M
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2 1 TORNADO ECR, 1 TORNADO REC
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ 2 1 JAS 39D GRIPEN, 1 AN 26
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΙΤΑΛΙΑΣ 2 1 EF-2000, 1 MB-339
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ 2 ALPHA JET
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ 1 IAR-330 SOCAT
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΤΑΝΙΑΣ 6 2 GR-4 TORNADO, 2 HAWK, 2 EF-2000
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ 4 F-16
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΗΠΑ (ΕΥΡΩΠΗ) 2 A-10S
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ 1 PC-6
-
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
A-7 CORSAIR (ΤΙΓΡΗΣ)
A-7 CORSAIR (ΟΛΥΜΠΟΣ)
RF-4E PHANTOM (ΜΑΤΙΑ)
MIRAGE 2000/-5
F-16C BLK 30/50/52+
F-4E PHANTOM PI 2000
EMB-145
C-130 AUP
C-27J SPARTAN
P-3B ORION
C-47 DACOTA (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ)
CANADAIR CL-415
T-6
T-2E
AS-332 SUPER PUMA
ΣΤΡΑΤΟΣ ΞΗΡΑΣ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ AH-64A+ APACHE
ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ S-70B AEGEAN HAWK
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡA BK-117 C1 , AS332L1 SUPER PUMA
ΞΕΝΕΣ ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ 1 PC-9
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
12 Σεπτεμβρίου 2008 08:00 ΕΙΣΟΔΟΣ ΘΕΑΤΩΝ
ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
17:00 ΠΕΡΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ
13 Σεπτεμβρίου 2008 08:00 ΕΙΣΟΔΟΣ ΘΕΑΤΩΝ
ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
10:00-14:00 ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
14:00-16:00 ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
17:00 ΠΕΡΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ
14 Σεπτεμβρίου 2008 08:00 ΕΙΣΟΔΟΣ ΘΕΑΤΩΝ
ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
10:00-14:00 ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
14:00-16:00 ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
17:00 ΠΕΡΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
-
Topic με ολες τις πληροφοριες συγκεντρωμενες εδω ::arrowred:: http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=9597.msg192362#msg192362 ::salut::
::planeemoticon:: ::grflag::
-
Σύμφωνα με διάφορες φήμες, που πληθαίνουν σιγά-σιγά, οι Red Arrows θα έρθουν στην Αθήνα (Φάληρο) για επίδειξη στις 8/10.
Επαναλαμβάνω, δεν είναι επιβεβαιωμένο (π.χ. η επίσημη σελίδα τους δεν αναφέρει κάτι), αλλά για να πληθαίνουν οι φήμες, δεν αποκλείεται να είναι αλήθεια και να υπάρξει επιβεβαίωση αργότερα.
Το θέμα αναφέρθηκε και στην ehaf http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?p=115568#115568
-
Γνωριζει κανεις κατι σχετικο γι αυτη την εκθεση στο Αργος 19-24/9; Ειναι καποιος απο την περιοχη; ...λεει θα μοιραστουν αναμνηστικα και cd's αυριο στα εγκαίνια...
-
Σύμφωνα με διάφορες φήμες, που πληθαίνουν σιγά-σιγά, οι Red Arrows θα έρθουν στην Αθήνα (Φάληρο) για επίδειξη στις 8/10.
Επαναλαμβάνω, δεν είναι επιβεβαιωμένο (π.χ. η επίσημη σελίδα τους δεν αναφέρει κάτι), αλλά για να πληθαίνουν οι φήμες, δεν αποκλείεται να είναι αλήθεια και να υπάρξει επιβεβαίωση αργότερα.
Το θέμα αναφέρθηκε και στην ehaf http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?p=115568#115568
Επιβεβαιώνω, ήδη οργανώνονται τα αστυνομικά μέτρα για την επίδειξη (μου είπε το πουλάκι). :wink: DEFENDORY ένεκα ... :mrgreen:
-
και μη ξεχναμε τους Patrouille de France τη προηγουμενη ημερα ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,8924.0.html
::arrowred:: http://www.patrouilledefrance.com/home.htm
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::