Αποστολέας Θέμα: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008  (Αναγνώστηκε 27818 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
κι εμενα ο Κύριος "διοργανωτής" μου το είπε,
οπότε  :?
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή για το κοινό :?:

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
κι εμενα ο Κύριος "διοργανωτής" μου το είπε,
οπότε  :?
Σ.Σ.
Tι να σου πω.. Ίδωμεν!

Αποσυνδεδεμένος PanPan

  • Παναγιώτης :)
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Age: 34
  • Τόπος: Αθήνα
  • xtracolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή για το κοινό :?:

απόσο γνωρίζω όχι....

Αποσυνδεδεμένος ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ

  • at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2189
  • Age: 41
  • Τόπος: Daytona Beach
  • Παντέλας
    • http://www.airclub-larissa.gr
Θα σας περιμένω εντός της 110 μάγκες να τα πούμε!!! Ας ελπίσουμε να αφήσουν όσους δεν έχουν πρόσβαση...  :roll:

Αποσυνδεδεμένος felix

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3697
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • The 3rd Caveman
Θα σας περιμένω εντός της 110 μάγκες να τα πούμε!!! Ας ελπίσουμε να αφήσουν όσους δεν έχουν πρόσβαση...  :roll:

Και να βγαλεις Παντελο πολλες, παρα πολλες, μα παρα πολλες φωτογραφιες και να τις ποσταρεις για εμας που δεν θα μπορουμε ουτε απ'εξω απτην 110 να ειμαστε.  :wink:
(φυσικα αν μπορεσεις και επιτρεπεται να βγαλεις αλλα και να ποσταρεις... ::icon_thumright::)
Νώντας

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Oi xenoi pantrws den exoun KANENA problhma na fwtografizoyn aberta oti kineitai kai oti den kineitai se Ellhnikes PM...

http://italy-mil-aviation.forumfree.net/?t=27334817

ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Αφού εμείς είμαστε οι επικίνδυνοι κατάσκοποι :!: :!: :!:
 :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
ειδικά εσύ που βγάζεις μόνο τα οχήματα και όχι τα αεροσκάφη   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
Oi xenoi pantrws den exoun KANENA problhma na fwtografizoyn aberta oti kineitai kai oti den kineitai se Ellhnikes PM...

http://italy-mil-aviation.forumfree.net/?t=27334817



Πριν από δυο μήνες κατά την επίσκεψη μου στην 117 Π.Μ., με άδεια από το ΓΕΑ για τις ανάγκες περιοδικού, έβγαζα φωτογραφίες τα scrap F-4E SRA που έχει και ο υπεύθυνος ασφαλείας μου είπε πως απαγορεύεται! Γυρνάω σπίτι και βλέπω στο ιντερνετ φωτογραφίες του Lofting στο ίδιο ακριβώς σημείο!!! Για αυτόν δηλαδή δεν απαγορεύεται;  :twisted: Απίστευτη στενοκεφαλιά από άτομα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την Π.Α. Ο τύπος ήταν ένας διοικητικός καραβανάς δημοσιυπαλληλικού χαρακτήρα. Πήρα και εγώ αργότερα ένα χειριστή συνοδό και τράβηξα ότι μου άρεσε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
...Δεν μπορω να κατανοησω το σκεπτικο, ισως αφηνουν τους ξενους γιατι τα προηγουμενα χρονια η ΠΑ εφαγε τρελο κραξιμο διεθνως οσον αφορα το spotting...αλλα και παλι δεν εχει λογικη... :?

Αποσυνδεδεμένος Double Ugly

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2008
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
  • Three Traps Baby...!!!
    • Image

Αποσυνδεδεμένος Κωνσταντινος

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 819
  • Age: 47
  • Τόπος: Γαλάτσι/Αθήνα
Αυτο σημαινει οτι ειναι ανοικτη στο κοινο???

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2945
  • Age: 59
  • Τόπος: πειραιας
Αυτο σημαινει οτι ειναι ανοικτη στο κοινο???


       Πολύ φαί καί μπάρμπεκιου βλέπω καί μάλλον θα είναι........σε στενό οικογενειακό κύκλο. :evil: :evil:

       Βέβαια από κάτω έχει τηλέφωνα επικοινωνίας..........Ποτέ δεν ξέρεις..... :roll: :roll:

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
H nyn hgesia ths 348 einai paradeigma pros mimhsh, toso ws pros thn katastash pou brisketai h Moira, oso kai pros thn agaph kai ton sebasmo sthn Istoria kai thn paradosh ths... ::grflag::

8a parakalesw 8erma osous tyxon pareyre8oun na einai prosektikoi ews feidwloi ws pros thn diadosh twn fwtografiwn pou 8a bgaloun, toulaxiston gia ligo kairo meta, gia logous pou 8a katalaboun otan pareyre8oun sthn teleth...  :wink:  ::salut::

ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Τελικώς 23-25/5, ωραία!

Έχω πληροφορίες για νέο "επετειακό".. (βαμμένο κάθετο σταθερό μάλλον..)

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
κρυβε λογια μεχρι την επισημη πρωτη... :twisted:

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...

Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...

Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...

ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος kongrigo

  • ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ PATCHES!!!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 528
  • ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ PATCHES !!!
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...

Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...

Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...



 ::salut::
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, πρέπει να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας..

[/u

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Για αυτό και παρακαλούμε να μη δημοσιευθεί καμία φώτο ή να μην δωθεί καμία πληροφορία που αφορά το γεγονός... Όλοι θέλουμε να το δούμε σαν τρελοί, αλλά ας φροντίσουμε μία φορά και εμείς να γίνουν όλα όπως πρέπει...

Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 51
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Μήπως ήρθε ο καιρός να κανονίσουμε και την πρώτη Modelclub-εκδρομή στη Λάρισσα? 8)

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Ολα θα γινουν οπως πρεπει  ::salut::
καθε πραγμα στον καιρο του και το RF-4E τον Μαιο :wink:

Αποσυνδεδεμένος Double Ugly

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2008
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
  • Three Traps Baby...!!!
    • Image
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:
Όχι αλλαγές τέτοια ώρα... Μόλις σήμερα το πρωί βγάλαμε εισιτήρια... :evil:

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Τελικά να ετοιμαζόμαστε για εκδρομούλα :?:
 :mrgreen:

Tags: air show