Αποστολέας Θέμα: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008  (Αναγνώστηκε 27779 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
Ωπα μπορεί να είπα "πατάτα" sorry.....έγινε λόγος για το JSF.......αν δεν είναι το F-35 τότε είναι δικό μου λάθος  :oops:

Δέν πείραζει.Μήπως είσαι κοντά στήν 115 ΠΜ και σου χάλασα το "όνειρο"  :?: :wink:

Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...


Φίλε mmaker με στεναχωρείς  :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή  :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς  :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς  :wink:.

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Λοιπόν "τελικό"....."κλειστή για το ευρύ κοινό"  :cry: :cry:  Αλλά το ΜΕΓΑ νέο είναι
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales  8)  Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση"  :roll:

θα συμπεσει η παραμονη των Ραφαλ με τη εκδηλωση της 348; ...Δε νομιζω, αφου τα γαλλικα α/φη θα ερθουν αρκετα νωριτερα! :roll:

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
συγνωμη...δεν ειδα τα μηνυματα του Vasili 07  :?

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
......

Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...


Φίλε mmaker με στεναχωρείς  :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή  :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς  :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς  :wink:.

Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.


Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

::2cents::
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
......

Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...


Φίλε mmaker με στεναχωρείς  :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή  :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς  :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς  :wink:.

Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.


Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

::2cents::

Αυτό δεν μπορει να γίνει. Το επετειακό οχι μόνο θα εμφανιστεί αλλά και θα πετάξει την ημέρα της εκδήλωσης!

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.

Η φιλοσοφία του επετειακού είναι να το δεί όλος ο κόσμος.Εξάλλου δέν ξέρω πώς θα φανεί σε λίγες μέρες να εμφανιστούν επετειακά Phantom από όλους τους χρήστες και την ίδια στιγμή να υπάρχει και Ελληνικό αλλά να μήν εμφανίζετε  :?.... Και επίσης όταν το συγκεκριμένο RF-4E σταλεί στο εξωτερικό τί θα λένε οι υπεύθυνοι πώς έγινε επί την ευκαιρία συμπλήρωσης των 30 χρόνων του RF-4E στήν ΠΑ και τον 50χρονων αλλά στην εκδήλωση δέν εμφανίστηκε  :?: :roll:

Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::

Ειλικρινά δέν το καταλαβαίνω αυτό.Δηλ.για ποιό λόγο να είναι αρνητικό ένα επετειακό να γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου  :?: Αυτός δέν είναι ο σκοπός, η μεγαλύτερη προβολή της ΠΑ και της χώρας  :?: :roll:

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
......

Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...


Φίλε mmaker με στεναχωρείς  :cry: .Δηλ. μόνο οι ξένοι έχουν ψυχή  :?:.Εμείς εδώ όχι και θα πρέπει να περιμένουμε 2 μήνες αρχές Ιουλίου άν πάει το νέο επετειακό RF-4E στο Waddington ή στο RIAT για να το δούμε και εμείς  :?: :roll:. Ποτέ κάποιο επετειακό δέν κέρδισε βραβείο με την μυστικοπάθεια.ʼν είναι να το κερδίσει θα το κερδίσει έτσι και αλλιώς  :wink:.

Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.


Επί της ουσίας του θέματος, δεν νομίζω ότι πρόκειται περί μυστικοπάθειας. Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

::2cents::

Αυτό δεν μπορει να γίνει. Το επετειακό οχι μόνο θα εμφανιστεί αλλά και θα πετάξει την ημέρα της εκδήλωσης!

Εγώ μιλούσα θεωρητικά, ότι αν μάθω ότι έγινε κάτι τέτοιο δεν θα ξαφνιαστώ.

Πάντως, μακάρι οι πληροφορίες σου να είναι σωστές και να εμφανιστεί το επετειακό.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Από την στιγμή που είναι επιθυμία της μονάδας και η μονάδα είναι αυτή που κάνει την εκδήλωση και αποφασίζει τί θα δείξει και υπό ποιους όρους, η επιθυμία της αυτή πρέπει να γίνει σεβαστή, ΙΜΗΟ.

Η φιλοσοφία του επετειακού είναι να το δεί όλος ο κόσμος.Εξάλλου δέν ξέρω πώς θα φανεί σε λίγες μέρες να εμφανιστούν επετειακά Phantom από όλους τους χρήστες και την ίδια στιγμή να υπάρχει και Ελληνικό αλλά να μήν εμφανίζετε  :?.... Και επίσης όταν το συγκεκριμένο RF-4E σταλεί στο εξωτερικό τί θα λένε οι υπεύθυνοι πώς έγινε επί την ευκαιρία συμπλήρωσης των 30 χρόνων του RF-4E στήν ΠΑ και τον 50χρονων αλλά στην εκδήλωση δέν εμφανίστηκε  :?: :roll:


Παράθεση
Αν φωτογραφίες του επετειακού κυκλοφορήσουν ευρέως στο διαδίκτυο. τότε δεν θα εντυπωσιάσει με την εμφανιση του, όσο ωραία και αν είναι αυτή.
Υπ' αυτή την έννοια, δεν θα ξαφνιαστώ ακόμη και αν η μοίρα στην εκδήλωση ζητήσει να μην φωτογραφηθεί καθόλου το επετειακό, ή και αν ακόμη δεν το δείξει καθόλου (το οποίο βέβαια, μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους, και όχι μόνο στο ότι δεν θέλει να φωτογραφηθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
::2cents::

Ειλικρινά δέν το καταλαβαίνω αυτό.Δηλ.για ποιό λόγο να είναι αρνητικό ένα επετειακό να γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου  :?: Αυτός δέν είναι ο σκοπός, η μεγαλύτερη προβολή της ΠΑ και της χώρας  :?: :roll:

Αν ένα εντυπωσιακά βσμμένο αεροσκάφος, που θέλει να συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό, γίνει γνωστό μέσω διαδικτύου πολύ πριν το διαγωνισμό, όταν πλέον πάρει μέρος στον διαγωνισμό δεν προκαλεί την ίδια εντύπωση.

Όσο για την προβολή της ΠΑ, δεν νομίζω ότι κάνει αισθητή διαφορά αν καθυστερήσει η δημοσίευση φωτογραφιών ενός επετειακού για 2 μήνες. Και εν πάσει περιπτώσει, αν κερδίσει κάποιο βραβείο (εν μέρει επειδή δεν είχε φωτογραφηθεί μέχρι τότε), τότε η ΠΑ έχει ακόμη ακόμη μεγαλύτερη προβολή λόγω του βραβείου που κέρδισε, ακόμη και αν υπολογιστεί η "έλλειψη" προβολής για ένα 2μηνο.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος phantom_phixer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1112
  • Age: 50
  • Τόπος: LGTG
Ας πάρουμε τα πράγματα από... το τέλος.

Karavatis σε ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. Είναι πολύ ενδιαφέρουσες γιατί από όσο ξέρω το αεροσκάφος ακόμη δεν έχει βαφτεί. Μάλλον έκανα λάθος.

Τα Rafale θα έρθουν για να παίξουν με την 337. Είναι γνωστό ότι η ΠΑ μας είναι ένα πολύ καλό σχολείο για ξένες αεροπορίες ειδικά όταν έχουν ένα «νέο» μαχητικό και θέλουν να το δοκιμάσουν εναντίον ενός πολύ καλού συνδυασμού (F-16 52+, έμπειροι χειριστές συμμαχικής χώρας και δυνητικοί πελάτες) Απ' όσο ξέρω θα είναι και στην γιορτή. Τώρα εάν θα πετάξουν ή όχι δεν το γνωρίζω και μάλλον δεν το γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι ακόμη.

Στο θέμα της δημοσιότητας τώρα θα συμφωνήσω με τον Vasilis 07. Τα ειδικά βαμμένα αεροσκάφη γίνονται για να προβληθεί η μονάδα, η ιστορία και η αεροπορία της χώρας που ανήκουν. Με το να περιορίσουμε την προβολή κατά την γνώμη μου κάνουμε ζημιά στην μονάδα και στην Αεροπορία μας. Το εάν θα κερδίσει κάποιο βραβείο κάπου είναι άσχετο με το εάν έχουν εμφανιστεί φωτογραφίες του πριν. Το αντίθετο μάλιστα! Φωτογραφίες του νέου επετειακού αεροσκάφους θα τραβήξουν ακόμη περισσότερους επισκέπτες στα show που θα πάει, για να μην πω ότι θα κατεβούν δεκάδες ξένοι πάλι στην 110 για να το δουν στο φυσικό του περιβάλλον. Η ανανέωση του ενδιαφέροντος του κοινού για την ΠΑ είναι κάτι το πολύ σημαντικό.

Και τέλος, ε όχι ε παιδιά να περιμένω δυο μήνες για να το δω πρώτα στο ukar ή στο airliners.net από τους ʼγγλους / Ολλανδούς ενώ θα το έχουν όλοι οι δικοί μας! Καλύτεροι είναι οι ξένοι; Εμείς δηλαδή δεν έχουμε ψυχή;


Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Μολις γυρισα στο σπιτι απο την 110ΠΜ και βλεπω (διαβαζω) ακαταλαβιστικα εχει κανει αλλος RF-4E σε αλλη μοιρα??? της ΠΑ
ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΝΩ ΖΩ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ
εχω μιλησει με τους αρμοδιους και το κυνηγαω να ερθουν οι ΜΟΝΤΕΛΟΚΛΑΜΠΑΔΕΣ
δεν θα εχω χρονο απο δευτερα για αμμεση ενημερωση στο  forum αλλα μεσο αλλων θα σας ενημερωνω

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Κάνε ότι καλύτερο μπορείς.
Σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Γιωργο κανε τα μαγικά σου....!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
οτι προλαβω παιδια γιατι ειναι πιεσμενος ο χρονος ειχαμε μεγαλη καθυστερηση στην εναρξη εργασιων

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Δε φαίνεται κάτι στην φώτο ποστάρισες.

Αποσυνδεδεμένος karavatis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 12
Δεν ξερω γιατι.... Τις ειχα ανεβασει και πριν δυο ωρες αλλα δε φαινονται...(?)

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Παιδιά, οι φωτογραφίες απομακρύνθηκαν(δε σβήστηκαν), από τη διαχείρηση. Παρακαλούμε να μας δωθεί λίγος χρόνος για να αποφασίσουμε για τη γραμμή που θα ακολουθήσουμε σαν φόρουμ. Παρακαλούμε να μην δημοσιευθούν άλλες φωτογραφίες μέχρι νεοτέρας...

Αποσυνδεδεμένος phantom_phixer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1112
  • Age: 50
  • Τόπος: LGTG
Δεν ξερω γιατι.... Τις ειχα ανεβασει και πριν δυο ωρες αλλα δε φαινονται...(?)

Το post σου «κατέβηκε» από την διαχείριση Απ'' ότι κατάλαβα.

Είχες άδεια να δημοσιεύσεις στο internet αυτές τις φωτογραφίες από τους δημιουργούς ή / και την μονάδα Εάν όχι τότε κακώς τις ανέβασες και επικροτώ την κίνηση της διαχείρισης.


Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here

Αποσυνδεδεμένος karavatis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 12
Eπειδη δεν τα καταλαβαινω καλα. Απο ποιον επρεπε να παρω αδεια.
Ζητω συγγνωμη.

Αποσυνδεδεμένος phantom_phixer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1112
  • Age: 50
  • Τόπος: LGTG
Καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω τον ενθουσιασμό σου, κι εμένα η πρώτη μου σκέψη πιθανώς θα ήταν να μοιραστώ και με άλλους το... εύρημα μου. Όμως, μέχρι την επίσημη παρουσίαση του αεροσκάφους από την ΠΑ και την 348, τα προ-σχέδια, τα σχέδια και ο απεικονίσεις ουσιαστικά ανήκουν στους δημιουργούς. Σε αυτούς πρέπει να απευθυνθείς για διευκρινίσεις και για να ζητήσεις άδεια να τα δημοσιεύσεις.

Φαντάζομαι όμως ότι μέχρι την επίσημη παρουσίαση του δεν θα θέλουν να κυκλοφορήσουν ούτε τα σχέδια αλλά ούτε και φωτογραφίες "in progress" ή του τελειωμένου έργου. Κάτι που συμμερίζομαι απόλυτα.


Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Τις φωτογραφίες,τις τράβηξα εγώ προσωπικά εκτός τόπικ!
Το συγκεκριμένο επετειακό αεροσκάφος είναι ακόμη στα χαρτιά και οι φωτό που ανέβασες δεν είναι πραγματικές,αλλά επεξεργασμένες σε φωτό πραγματικού αεροσκάφους,για το πως θα δείχνει το αεροσκάφος.
Πιθανότατα να τις βρήκες απ την Μοίρα,μιας και μόνο εκεί και εκτυπωμένες υπάρχουν οι συγκεκριμένες!
Δεν ξέρω αν είχες άδεια απ την Μοίρα να βγάλεις αυτές τις φωτό στο Ιντερνετ,αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν δουλέψει πάνω στο συγκεκριμένο!
Μιας και ακόμη είναι υπό σχεδιασμό το όλο project,είναι καλύτερα να μην βγει σε κοινή θέα,για ευννόητους λόγους αλλά και γιατί απ το σχέδιο μέχρι την πραγματοποίηση,πιθανόν να υπάρξουν και αλλαγές!
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Orion

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 127
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
    • http://www.anaxaitisi.gr
Εγώ προσωπικά χαίρομαι που το Modelclub για ακόμη μία φορά προσέχει την ποιότητα των πληροφοριών και παίρνει θέση σε λεπτά ζητήματα που αφορούν φωτογραφικό υλικό. Εάν οι φωτογραφίες που αναφέρετε είναι κάποιο προσχέδιο και είναι προϊόν επεξεργασίας τότε θα ήταν μεγάλο λάθος να δημοσιευθούν σε οποιαδήποτε μορφή γιατί πρώτα από όλα μπορεί να γίνουν αλλαγές στο τελικό σχέδιο αλλά το κυριότερο είναι ότι γίνεται γνωστή η όποια ιδέα των δημιουργών χωρίς να υπάρχει και η σχετική άδεια δημοσίευσης.

Σίγουρα δεν είναι κρατικό μυστικό η βαφή ενός αεροσκάφους αλλά κάποια πράγματα πρέπει να εμφανίζονται στην ώρα τους κατά την γνώμη μου. Αυτό το κρίνουν οι υπεύθυνοι για το όποιο project και όχι εμείς που είμαστε απλοί θεατές.

Όπως και να έχει αυτά τα θέματα έχουν να κάνουν με τις μηχανές, η Πολεμική Αεροπορία είναι οι άνθρωποι και όχι οι μηχανές, απλά αυτά φαίνονται περισσότερο στο μάτι μας. Είναι υποχρέωση μας να μην εκθέτουμε τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τις μηχανές και η όποια ανεξέλεγκτη δημοσίευση υλικού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα που δεν μπορεί να τα σκεφτεί κάποιος, ιδιαίτερα όταν δεν έχει άμεση σχέση με την Π.Α, η προσοχή όλων σε αυτό το θέμα είναι σημαντική.






Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας

http://www.anaxaitisi.gr

Αποσυνδεδεμένος fisherman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1033
  • Age: 58
  • Τόπος: Χανιά
    • http://hafcphotos.cs.net/
Δέκα μέρες έλειψα και βλέπω ότι έχασα πολλά επεισόδια...

Χαίρομαι για την λογική η οποία παρουσιάζεται στα τελευταία post και πολύ περισσότερο επειδή παρουσιάζονται από μέλη συλλόγων φίλων της αεροπορίας, γεγονός που δείχνει τη σοβαρή αντιμετώπιση απέναντι σε λεπτά θέματα, μεταξύ των οποίων (λιγότερο σημαντικό είναι η αλήθεια) είναι και η δημιουργία ενός επετειακού αεροσκάφους, όπως και από τα μέλη της διαχείρισης του φόρουμ, που επίσης δείχνουν την απαραίτητη σοβαρότητα.

Όλοι όσοι παρουσιάζουν τις "αποκλειστικότητές" τους πριν καν το  αεροσκάφος βαφεί, μετά την παρουσίασή του θα ανακαλύψουν ότι στο modelclub είναι επίσης μέλη άνθρωποι που έριξαν ιδέες, άνθρωποι που συμμετείχαν στη σχεδίαση, άνθρωποι που έκαναν τα σχέδια και φυσικά και αυτός που θα αναλάβει την υλοποίηση του όλου project. Δεν νομίζω λοιπόν ότι όλοι αυτοί έχουν λιγότερες "αποκλειστικότητες" από αυτούς που απλά άκουσαν ή έτυχε να δουν κάτι. Ελπίζω απλά η σοβαρή αντιμετώπιση όλων όσων άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στη δημιουργία του νέου επετειακού να γίνει παράδειγμα για όλους όσοι μαθαίνοντας κάτι εμπιστευτικό, το πρώτο που κάνουν είναι να ενημερώσουν και μερικές χιλιάδες διαδικτυακούς φίλους τους εκθέτοντας στην ουσία αυτούς που τους έδειξαν εμπιστοσύνη. Ίσως έτσι αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον...
Γιώργος Ψαρράς

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Θέλω να επικροτήσω με τη σειρά μου τη σοβαρότητα που δείχνει η διαχείριση και τα μέλη στη δημοσίευση φωτογραφιών που δεν πρέπει να βγουν πριν από την ώρα τους. Το μόνο εύκολο είναι να τις βρούμε, αλλά δε χρειάζεται τίποτε περισσότερο από αυτό που έχουν κατά νου οι δημιουργοί και οι υπεύθυνοι του θέματος. για τη δημοσιοποίησή του. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Το θεμα για το αν θα εμφανιστει το επετειακο  στο κοινο (μεσω διαδικτυου) μετα τη  γιορτη στην 110 δεν πιστευω οτι ειναι κακο  δεν ειναι απαραιτητο να εμφανιστει στην Αγγλια
 για πρωτη φορα επισημα
αυτο ειναι προσωπικη αποψη και θα την συζητησουμε( η ομαδα υλοποιησης του project) με την μοναδα
Απο τρεις τεχνικους που χτυπαμε 12ωρα για να προλαβουμε τις ημερομηνιες keep in touch

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
καλή συνέχεια Γιώργο  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::


πάλι θα τρίβουμε τα μάτια μας από το αποτέλεσμα που θα μας παρουσιάσετε όταν έρθει η ώρα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Tags: air show