Αποστολέας Θέμα: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008  (Αναγνώστηκε 27783 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με την εκδήλωση στη Λάρισα :?:
Όχι αλλαγές τέτοια ώρα... Μόλις σήμερα το πρωί βγάλαμε εισιτήρια... :evil:
Με τον Γιώργο? ::icon_thumright::
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Double Ugly

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2008
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
  • Three Traps Baby...!!!
    • Image

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Τελικά τί θα γίνει :?:
Θα μπορέσουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί να παρεβρεθούμε ή θα είναι prive η όλη εκδήλωση :?:
Να μάθουμε για να μπορέσουμε να κανονίσουμε εξόρμηση προς Λάρισα.
 :wink:

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Απο δευτερα θα ειμαι στην 110 και θα μαθω
 ::salut::θα σας ενημερωσω

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER

Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.
 ::icon_thumright::
Έχω ήδη ρωτήσει και εγώ και περιμένω νεώτερα.
 :wink:

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
Για επετειακό RF-4E ξέρουμε τίποτα ?

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
MHN βιαζεστε ολα με τον καιρο τους :shock:

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
Δηλ. κάτι ετοιμάζεται  :?: :roll: :D . Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν πάντως καθώς η εκδήλωση είναι σε 20 μέρες.

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Σα τις χήρες στο κρεβάτι κάνετε ::077devil::

Ξέρουμε και δε σας λέμε ::glossa::

Αφήστε το παιδί να κάνει τη δουλειά του. ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2912
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George


Eγω απο αυριο δεν ξανα απανταω σε ερωτησεις μου απαγορευεται :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Ούτε εμείς θα σε ρωτήσουμε :!:
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...

Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Thalis24

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: London UK
  • ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ
Μια παράκληση

Ξέρει κάποιος υπεύθυνα να μας πει άμα θα επιτραπεί η είσοδος στους απλούς πολίτες στην εκδήλωση στην Λάρισα για τη 348 - στον τηλέφωνο που τους μίλησα ήταν αρνητικοί. :evil:

Θα βρίσκομαι στην Ελλάδα εκείνες τις ημέρες και σκεφτόμουνα μια βόλτα προς στην Λάρισα .

Ευχαριστώ,

Αντώνης
FLY TO LIVE - LIVE TO FLY - ACES HIGH

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Από Απόστρατο αξιωματικό που μένει μόνιμα στη Λάρισα και ξέρει πρόσωπα και πράγματα ενημερώθηκα ότι η εκδήλωση δε θα είναι ανοικτή για το κοινό.
Αν τώρα κάποιος άλλος έχει διαφορετική ενημέρωση, παρακαλώ να μας ενημερώσει.
 ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος Thalis24

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: London UK
  • ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ
Από Απόστρατο αξιωματικό που μένει μόνιμα στη Λάρισα και ξέρει πρόσωπα και πράγματα ενημερώθηκα ότι η εκδήλωση δε θα είναι ανοικτή για το κοινό.
Αν τώρα κάποιος άλλος έχει διαφορετική ενημέρωση, παρακαλώ να μας ενημερώσει.
 ::icon_thumright::

 :oops: :oops:
FLY TO LIVE - LIVE TO FLY - ACES HIGH

Αποσυνδεδεμένος Markpa

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 449
  • Age: 48
  • Τόπος: Norwich
    • Shuttleworth
 Η επίσημη απάντηση είναι ότι στην τελετή θα παρευρεθούν όσοι λάβουν πρόσκληση από τον Κο Μοίραρχο της 348ΜΤΑ. Οπότε πρόκειται για άλλη μια 'οικογενειακή' υπόθεση....
PER ARDUA AD ASTRA

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Μια παράκληση

Ξέρει κάποιος υπεύθυνα να μας πει άμα θα επιτραπεί η είσοδος στους απλούς πολίτες στην εκδήλωση στην Λάρισα για τη 348 - στον τηλέφωνο που τους μίλησα ήταν αρνητικοί. :evil:

Θα βρίσκομαι στην Ελλάδα εκείνες τις ημέρες και σκεφτόμουνα μια βόλτα προς στην Λάρισα .

Ευχαριστώ,

Αντώνης

Επίσημη πληροφορία δεν έχω, αλλά οι ανεπίσημες συγκλίνουν στο ότι η επίσκεψη δεν θα είναι ανοιχτή στο ευρύ κοινό. :(

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, βέβαια, αλλά είμαι απαισιόδξος
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Λοιπον, μιλησα με τον trela3 το απογευμα και μου ειπε να σας γραψω εκ μερους του οτι απο εβδομαδα θα εχουμε νεοτερα σχετικα με το θεμα κι οτι το κυνηγαει...οποτε περιμενουμε!

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Η εκδήλωση της 348Μ δεν θα είναι ανοικτή στο κοινό.
Βέβαια όπως συνηθίζεται, όποιος έχει κάποιο γνωστό απο τη Μονάδα (για να τον συνοδεύσει και να κανονίσει τα σχετικά με την είσοδο στη Μονάδα), θα μπορέσει να παρευρεθεί.
Το κλου, πέρα απο τα διαδικαστικά που σε πολλούς μπορεί να μην αρέσουν, θα είναι ένα νέο βαμμένο επετειακό RF-4, το οποίο ευτυχώς θα έχουμε ευκαιρία να το δούμε και μετά, διότι έρχονται κι άλλες εκδηλώσεις εσωτερικού και εξωτερικού όπου θα παρουσιαστεί.
Δεν μπορώ να πω περισσότερα για το θέμα, αλλά απο τις περιγραφές και τα σχέδια, εκτιμώ θα είναι πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα πρωτότυπο.
Τουλάχιστον, όσοι πάνε ας φροντίσουν να τραβήξουν πολλές φωτό.
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα

Aχ Σταύρο...
Κρύβε λόγια...
Αν και σε λίγο καιρό θα μάθουμε περισσότερα απ τους υπεύθυνους,η όλη ιδέα είναι να μείνει το αεροσκάφος άγνωστο στο διαδίκτυο,ώστε να παρουσιαστεί σε show του εξωτερικού χωρίς να υπάρχει φωτογραφία του....
Όσοι λοιπόν τραβήξουν φωτογραφίες,ας κάνουν λίγο υπομονή και ας μη βγάλουν φωτό ΠΟΥΘΕΝΑ στο Ιντερνετ,για να κάνουμε την έκπληξη στους ξένους...
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr

συμφωνώ  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Λοιπόν "τελικό"....."κλειστή για το ευρύ κοινό"  :cry: :cry:  Αλλά το ΜΕΓΑ νέο είναι
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales  8)  Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση"  :roll:
β) Κάπου "μέσα" στον μήνα αναμένονται 2 F-35 στην Κρήτη  :twisted: :twisted: :twisted:
 Όπως καταλαβαίνετε το θέμα "αγορά αεροσκαφών" "χόντρυνε" το παιχνίδι και οι 2 σχεδόν ανταγωνιστές στέλνουν τα "καμάρια" τους  :wink: :wink:  Πάντως εαν στην Λάρισα δεν πρόκειται να μπούμε "1 φορά" στην Κρήτη ούτε "1000 φορές"  :evil: :evil:

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Παράθεση
Απ: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 24, 2008, 09:31:21 »   

--------------------------------------------------------------------------------
H nyn hgesia ths 348 einai paradeigma pros mimhsh, toso ws pros thn katastash pou brisketai h Moira, oso kai pros thn agaph kai ton sebasmo sthn Istoria kai thn paradosh ths...

8a parakalesw 8erma osous tyxon pareyre8oun na einai prosektikoi ews feidwloi ws pros thn diadosh twn fwtografiwn pou 8a bgaloun, toulaxiston gia ligo kairo meta, gia logous pou 8a katalaboun otan pareyre8oun sthn teleth...   

...


Οι δύο χειρότερες χώρες στον κόσμο για τους κατασκόπους είναι η Ιαπωνία και η Ελλάδα. Στην πρώτη δεν μιλάει κανείς και στην δεύτερη μιλάνε όλοι...

Καλό θα είναι να μην χαλάσει ένα φόρουμ κάτι για το οποίο άνθρωποι έτρεξαν, κουράστηκαν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ούτε να το διαφημίζουν εντός και εκτός συνόρων...
Καλό θα είναι εκεί που θα πάει με το καλό να μην το έχει δει ΚΑΝΕΙΣ ποτέ, ούτε σε φώτο, ώστε να πάρει και το 1ο βραβείο...Το να λέμε κάτι που ακούσαμε σ' ένα φόρουμ μάλλον κακό κάνει παρά καλό...

ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος Vasilis 07

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 580
α) Στην Λάρισα θα έρθουν Rafales και μάλιστα άκουσα για αρκετά Rafales  8)  Ίσως γιαυτό να είναι "κλειστή εκδήλωση"  :roll:

Πρίν την εκδήλωση θα είναι.

Από Δευτέρα έρχονται 5 Rafale στήν 110 ΠΜ και F/A-18E/F Super Hornet στήν 114 ΠΜ για αξιολόγηση.


β) Κάπου "μέσα" στον μήνα αναμένονται 2 F-35 στην Κρήτη  :twisted: :twisted: :twisted:
 Όπως καταλαβαίνετε το θέμα "αγορά αεροσκαφών" "χόντρυνε" το παιχνίδι και οι 2 σχεδόν ανταγωνιστές στέλνουν τα "καμάρια" τους  :wink: :wink:  Πάντως εαν στην Λάρισα δεν πρόκειται να μπούμε "1 φορά" στην Κρήτη ούτε "1000 φορές"  :evil: :evil:

Τα F-35 σε τί κλίμακα θα είναι 1/48  :?: :wink: Πρός το παρόν υπάρχει μόνο 1 πρωτότυπο F-35A που πετάει και θεωρώ απίθανο να το στείλουν στήν Ελλάδα.

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Ωπα μπορεί να είπα "πατάτα" sorry.....έγινε λόγος για το JSF.......αν δεν είναι το F-35 τότε είναι δικό μου λάθος  :oops:

Tags: air show