Καλησπέρα.Ο αερογράφος που αναφέρεις,για μοντελιστική χρήση είναι από τους καλύτερους που κυκλοφορούν.Το θέμα όμως είναι οτι χρειάζεται να έχεις μια σχετική εμπειρία όσο αφορά στη σωστή αραίωση των χρωμάτων και τις σωστές πιέσεις και γενικά να έχεις εμπειρία στη χρήση αερογράφου.Με λίγα λόγια αν είσαι αρχάριος θα σε δυσκολέψει στην αρχή.Τώρα για χρήση καλών τεχνών δεν γνωρίζω και πολλά αλλά πιστεύω πως δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.Από την πλευρά μου θα σου συνέστηνα μια πιο φθηνή και πιο εύχρηστη λύση για αρχή μέχρι να ξετρίψεις και να του πάρεις τον αέρα και αργότερα πηγαίνεις σε κάτι καλύτερο.Ενας αερογράφος με 0,5 mm μπεκ,διπλής λειτουργίας και αναρρόφησης πιστεύω πως θα ήταν ο,τι πρέπει για αρχή.Αυτή είναι η δική μου γνώμη απο δική μου εμπειρία μιας και έχω και με 0,5 αερογράφο αλλά και τον Iwata που αναφέρεις.Για περισσότερα θα σου πουν και οι εμπειρότεροι του forum.
Οσο για το κομπρεσερ φτιάξ'το με κλειστά μάτια.Μόλις πριν ένα μήνα έφτιαξα το δικό μου με μοτέρ ψηγείου και είδα τεράστια διαφορά σε σχέση με το καβουρδιστήρι που είχα.Αυτά από μένα.Πιστεύω να σε βοήθησα. ::salut::
O Revolution CR βγαζει επισης λεπτη δεσμη ή δεσμευεσαι για μεγαλυτερες επιφανειες? Αν βγαζει τοτε αναθεωρω στο μπαμ. Σκεφτομαι να περασω μια βολτα αυριο απο το Plastimodelismo να κοψω κινηση, οποτε οσο περισσοτερες πληροφοριες εχω ηδη μαζεψει τοτε τοσο το καλυτερο.Φίλε μου, καλώς ή κακώς, καμία σχέση μεταξύ των δύο αερογράφων. Η διαφορά στην τιμή δεν είναι τυχαία. Ο Revolution είναι μια χαρά εργαλείο (έχω άλλωστε έναν και δεν τον αλλάζω με τίποτα), αλλά με 0,5 μπέκ και τη βελόνα του που δεν είναι τόσο οξεία όσο του HP-C, ένας μέτριος χρήστης αερογράφου δε μπορεί να βγάλει τις δέσμες που μπορεί να βγάλει με τον HP-C. Ίσως ένας χρήστης με μεγάλη εμπειρία στη χρήση, αλλά και στην αραίωση/ρύθμιση πίεσης αέρα, να μπορεί με τον Revolution να πλησιάσει το αποτέλεσμα που ακόμα κι ένας μέτριος χρήστης βγάζει σχετικά εύκολα με τον HP-C.
............. αγόρασα τον HP-B Plus και απλά έπαθα πολιτισμικό σοκ, από την ευκολία με την οποία έβαψα καμουφλάζ, τα οποία ούτε διανοούμουν .............
ΜΦΧ
Aπο σημερα ειμαι ο περηφανος ιδιοκτητης ενος iwata hpc plus. Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας!Καλά βαψίματα :!:
Τωρα περναμε στην δευτερη φαση. Στησιμο dyi κομπρεσερ.
Σκεφτομαι μια που εχω πλεον αξιοπιστο εργαλειο να τσιμπησω και καμια απο αυτες τις κινεζιες της φτιλας απο ebay, για τα χοντρα. Παιζουν κατι με 3 μπεκ για 20 ευρω με δωρεαν μεταφορικα.
Aπο σημερα ειμαι ο περηφανος ιδιοκτητης ενος iwata hpc plus. Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας!
Τωρα περναμε στην δευτερη φαση. Στησιμο dyi κομπρεσερ.
Σκεφτομαι μια που εχω πλεον αξιοπιστο εργαλειο να τσιμπησω και καμια απο αυτες τις κινεζιες της φτιλας απο ebay, για τα χοντρα. Παιζουν κατι με 3 μπεκ για 20 ευρω με δωρεαν μεταφορικα.
πάρε αυτόν εδώ για να μην ασχοληθείς ξανά η τουλάχιστον μέχρι οι δυνατότητες σου να τον ξεπεράσουν
http://www.chicagoairbrushsupply.com/nebapa10.html
αυτός που βάζεις δεν τον ξέρω αλλά ειναι και ακριβότερος από ένα επώνυμο προϊόν
(http://postimg.org/image/6q7yucy1l/)Γιωργο, ειμαι της γνωμης του καινουργιου να σου πω την αληθεια
αλεξ, εμεις θα τα πουμε προσωπικα, οσον αφορα το θεμα κομπρεσερ λεω να ριξω διαβασμα στο φορουμ να φτιαξω μονος μου, εχουμε και χρηση μηχανουργειου...
Σταυρο πραγματικα δεν εχω κοιταξει για ελληνικη αγορα, αν εχεις καποιο μαγαζι να μου προτεινεις, ευχαριστως να το κοιταξω, εκατσε το ματι μου στον Talon ειναι η αληθεια και δεν εχω κοιταξει καπου αλλου...
Γιωργο, ειμαι της γνωμης του καινουργιου να σου πω την αληθειαΓενικά δεν μου αρέσει να παίζω με κινεζικά πράγματα... Προτιμώ τα επώνυμα... Προσωπικά εχω επιλέξει iwata και εχω ήδη δυο. Πλέον χρησιμοποιώ μονο τον eclipse με 0,5 μπεκ τύπου σταγόνας.... Τον αγόρασα και σώθηκα.
αλεξ, εμεις θα τα πουμε προσωπικα, οσον αφορα το θεμα κομπρεσερ λεω να ριξω διαβασμα στο φορουμ να φτιαξω μονος μου, εχουμε και χρηση μηχανουργειου...
Σταυρο πραγματικα δεν εχω κοιταξει για ελληνικη αγορα, αν εχεις καποιο μαγαζι να μου προτεινεις, ευχαριστως να το κοιταξω, εκατσε το ματι μου στον Talon ειναι η αληθεια και δεν εχω κοιταξει καπου αλλου...
και στην Ελληνική αγορά υπάρχουν και καλοί και φθηνοί αερογράφοιx2
και συνεχώς κυκλοφορούν νέα ή "νέα" μοντέλα
για όλα τα βαλάντια και επίπεδα εμπειρίας
το έχεις κοιτάξει ?
::salut::
Σ.Σ.
Καλησπερα σας
Για να μην ανοιγω καινουργιο παρομοιο θεμα και σας κουραζω συνεχιζω το ιδιο θεμα και για μενα
Μετα απο παροτρηνση μελους απο εδω στην αγορα αερογραφου, ειπα να μπω λιγο στα χναρια σας
καταρχην ειμαι αρχαριος σε ολα τα μοντελιστικα αλλα πιανουν τα χερια μου και μαθαινω γρηγορα,
εψαξα καποιους αερογραφους και θα ελεγα οτι προτιμω αυτον λογο τιμης και λογο του σετ
http://www.chicagoairbrushsupply.com/patatgsetwia.html τι λετε ?
δεν εχω καποιον αλλον στα υποψιν μου,
εχω αλλους 2 εκτον ο οποιον ο ενας ειναι της humbrol (καταλαβαινετε) και λογικα αυτους θα τους εχω για τα ασταρια και βερνικια...
εσεις τι μου προτεινεται που τα γνωριζεται καλυτερα ?
ευχαριστω προκαταβολικα
Οσο για οικονομικες λυσεις που αναφερθηκαν για ολα τα βαλαντια στην Ελλαδα, συγγνωμη αλλα θα διαφωνησω. Εκτος και αν θεωρουμε ευκαιρια τους ιδιους ακριβως κινεζικους που παιζουν ενα 20ρι στο ebay και εδω πωλουνται απο τα καταστηματα μεταξυ 35 και 80 (ναι καλα διαβασατε) ευρω.Δηλαδή, 100EUR για έναν Iwata Revolution CR τα θεωρείς πολλά; Για τους κινέζικους, αν είχε τη δυνατότητα (και την πελατεία) το κατάστημα να εισάγει κανένα container μπορεί να έβγαινε και 15EUR ο ένας. Ο Κινέζος που πουλάει απευθείας από το εργοστάσιο στο e-bay δεν είναι η σωστή σύγκριση. Η σωστή σύγκριση θα ήταν με αντίστοιχα μοντελιστικά καταστήματα του εξωτερικού...
Αγοράζοντας τέτοια εργαλεία από το εξωτερικό θα πρέπει να έχετε υπ' όψιν σας το κόστος που θα προκύψει εάν τυχόν υπάρχει κάποια αστοχία. Θα πρέπει να αποσταλεί ξανά στο εξωτερικό, αναμονή για επισκευή ή αλλαγή κλπ.x10
Αγοράζοντας από εγχώριο κατάστημα και βοηθάτε στην επιβίωση του καταστήματος και ξέρετε ότι θα έχετε άμεσο after sales service.
Δηλαδή, 100EUR για έναν Iwata Revolution CR τα θεωρείς πολλά; Για τους κινέζικους, αν είχε τη δυνατότητα (και την πελατεία) το κατάστημα να εισάγει κανένα container μπορεί να έβγαινε και 15EUR ο ένας. Ο Κινέζος που πουλάει απευθείας από το εργοστάσιο στο e-bay δεν είναι η σωστή σύγκριση. Η σωστή σύγκριση θα ήταν με αντίστοιχα μοντελιστικά καταστήματα του εξωτερικού...
Just my 2 cents....
Να πω κ γω που μ ήρθε χαλασμένος ο badger από το Σικάγο ότι με κάλυψε η badger στην Αμερική στελνωντας μου νέο κομμάτι και άλλο τύπο επειδή ήθελα ν αλλάξω..μου κόστισε έξτρα 15 ευρώ και λίγη ταλαιπωρία.κακα τα ψεμματα οι αγορές από το εξωτερικό εμπεριέχουν ρίσκο αλλα και χρηματικό κέρδος...ειναι μια "δίκαιη ανταλλαγή". ::salut:: Αρα όλα πρέπει να τα έχουν υποψην, να κάνουμε έρευνα αγοράς, να έχουμε θαρρος και από κει και πέρα ο καθένας λογαριάζει τα υπέρ και τα κατά.
(http://postimg.org/image/ve71xr1lb/)
(http://postimg.org/image/nbam54uq5/)
(http://postimg.org/image/l69e5li8t/)Tamiya hg-superfine 0.2mm μπέκ, τον πήρα 72ευρώ από Ιαπωνία. Τους φτιάχνει η ίδια εταιρεία που φτιάχνει τους Iwata και τους Mr. Hobby.Δεν τον εχω ξαναδεί... Αλλα μπεκ ψείρα και 0,2 για αρχάριο μήπως δεν ειναι ιδανικό?(http://postimg.org/image/ve71xr1lb/)
(http://postimg.org/image/nbam54uq5/)
(http://postimg.org/image/l69e5li8t/)
1. Μεταξύ των πανάκριβων "επώνυμων" και των πάμφθηνων "κινέζικων" που οριοθετούν τα δύο άκρα στην γκάμα των διαθέσιμων αερογράφων, υπάρχουν και ... όλα τα ενδιάμεσα που περιλαμβάνουν από "επώνυμους" που δεν φτιάχνονται στη "μαμά εταιρεία" που έχει το όνομα και πωλούνται απλά με τη φίρμα της έως και "επώνυμους κινέζικους" ή αλλους απωανατολιτικους (που εισάγονται και στην χώρα μας με πλήρη υποστήριξη κλπ.).Μπέσα λοιπόν οι απαντήσεις. Αγόρασα έναν badger μονής πριν τριάντα χρόνια και έβαφα με φιάλη τοτε, απίστευτη ταλαιπωρία και αποτέλεσμα κάτω του μετρίου, συμφωνώ λοιπόν μαζί σου για το κομπρεσέρ και την αναγκαιότητα του ως πρώτο στη λίστα για βάψιμο με αερογράφο. Εχω επαγγελματικό κομπρεσέρ που δεν με απασχολεί ο θόρυβος του στον χώρο που βάφω αλλά έφτιαξα και ένα με μοτέρ ψυγείου, και αυτό χρησιμοποιώ και ομολογουμένως σου λύνει τα χέρια. Ακόμα θυμάμαι σαν εφιάλτη τον καθαρισμό του αερογράφου με μπουκάλα και το πάγωμα της. Τώρα για το μπέκ 0.2, σήμερα έβαψα κάποιες λεπτομέρειες στο pbr και χρησιμοποίησα τον tamiya(έχω και με μεγαλύτερα μπεκ), λίγο χρώμα στο κύπελο, ελάχιστη κατανάλωση αέρα και μπορώ να βάψω κοντά στο μοντέλο χωρίς πολλές φορές να χρειαστεί να μασκάρω χρησιμοποιώντας μόνο μια κάρτα για να προστατεύω τα όρια με τα παρακείμενα χρώματα που κι αυτό με λίγη προσοχή μπορεί να γίνει χωρίς μασκάρισμα. Αβολος βέβαια στις μεγάλες επιφάνειες αλλά σίγουρα δεν κάνει για μοναδικός αερογράφος, όταν όμως έχεις άλλον-άλλους με μεγαλύτερα μπεκ τότε θα πας κάποια στιγμή και στο μικρότερο. Φίλε Σταύρο εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι προκλήσεις και να δοκιμάζω τις δυνατότητες μου, το μέγεθος του μπεκ ήταν ενδεικτικό στην αναφορά μου, ήθελα να αναφερθώ κυρίως στις τιμές που υπάρχουν στην αγορά. Γιώργος.
Το αναφέρω διότι παραπάνω διέκρινα (πλην του gkontog) μια τάση να παραβλέπουμε την ύπαρξη των ... "μέσων" (σε ποιότητα αλλά και τιμή)
2. Ο αερογράφος είναι ένα εργαλείο που προτιμώ να το αγοράσω αφού το έχω ελέγξει από κοντά. Αυτό το δηλώνω ως κάτοχος (από πολλών ετών), δυο αερογράφων Badger και ενός Iwata αγορασμένων από Ελλάδα, ενός H&S αγορασμένου από εξωτερικό (αφού τον είχαν δοκιμάσει φίλοι εδω μέσα που τους εμπιστεύτηκα οταν είπαν οτι είναι πολύ καλός και διαφόρων άλλων Κινέζικων, Ταιβανέζικων κλπ που έχω στην κατοχή μου από δοκιμές (reviews - παρουσιάσεις κλπ.).
3. Με τα σημερινά δεδομένα, το κόστος απόκτησης ενός "καλού" αερογράφου, μπορεί να φτάνει έως και το ύψος ...μισού μισθού, οπότε ο καθένας το ζυγίζει διαφορετικά και καλό θα είναι να μην τον ...τρομάζουμε καθ' οιονδήποτε τρόπο. Τι εννοώ : Μπορεί ακόμη κι ένα απλό spray gun (των 10-15 ευρώ) με τη βοήθεια μασκαρίσματος να σου δώσει αποτελέσματα πολύ καλύτερα από το πινέλο και μετά από καιρό, όταν αυξηθούν οι προσωπικές απαιτήσεις και ανάγκες να αγοράσει κάποιος κάτι "καλύτερο" ζυγίζοντας ανα πάσα στιγμή τις πραγματικές του ανάγκες με τις οικονομικές του δυνατότητες.
4. Δεν μιλήσαμε και για ...κομπρεσέρ ...... Ως χρήστης για κάποια χρόνια φιαλών (στην αρχή ...) στη συνέχεια ενός "εργοστασιακού" θορυβώδους κομπρεσέρ όταν αποφάσισα να "επενδύσω" μισό μισθό της εποχής εκείνης σε ένα "σωστό" αθόρυβο κομπρεσερ΄με φιάλη και όλα τα παρεμφερή, είδα την διαφορά, καθώς αμέσως "απογείωσε" τις δυνατότητες του αερογράφου μου.
5. Βάλαμε στη συζήτηση και ....μπεκ/βελόνες πάχους της τάξης των 0,2χιλ. !! Αλήθεια, πόσοι απο όσους έχουν τέτοιους αερογράφους ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΦΟΥΝ σωστά, στα όρια των δυνατοτήτων του εργαλείου τους ? Και (άλλη) αλήθεια, πόσες φορές χρειάστηκαν αυτές τις "ακραίες" δυνατότητες ? Μπέσα να μου απαντήσετε ...
6. Αυτά. Καλή τύχη στις αναζητήσεις όλων ...
::salut::
Σ.Σ.
Εχω badger 200 μονής πρίν είκοσι χρόνια και πρίν δεκαπέντε αγόρασα ενα απλό κομπρεσέρ χωρίς φιάλη. Ο αερογράφος λειτουργεί με την medium μύτη και είμαι εντάξει για όλα τα μοντέλα που φτιάχνω απο το κουτί. Εννοείται οτι χρησιμοποιώ ταινία μασκαρίσματος
και με λίγα "μακαρόνια" blue-tack μπορείς να κάνεις ..θαύματα με το εργαλείο !!
::salut::
Σ.Σ.
Mακαρονια , φασολια ...πλαστελινες και ολα τα συναφη υποκαταστατα βοηθουν στο να χανεται η τεχνη του να χρησιμοποιεις τον αερογραφο σωστα! Το ελευθερο χερι ειναι ελευθερο χερι που γινεται μονο με κοπο και επιμονη.
Mακαρονια , φασολια ...πλαστελινες και ολα τα συναφη υποκαταστατα βοηθουν στο να χανεται η τεχνη του να χρησιμοποιεις τον αερογραφο σωστα! Το ελευθερο χερι ειναι ελευθερο χερι που γινεται μονο με κοπο και επιμονη.Ναι αλλά υπάρχουν και κάτι κουλοί που δεν τα καταφέρνουν και θέλουν από το χόμπυ να χαλαρώσουν και όχι να βάλουν κόπο και επιμονή γιατί βάζουν μπόλικο κόπο και επιμονή στη ρημάδα τη δουλειά τους 12+ ωρίτσες την ημέρα. Κάθε μέρα. Τι να κάνουμε... μπορεί να χαλάνε το χόμπυ, μπορεί να είναι απλοί συναρμολογητές και τριτοκλασάτοι μπογιατζήδες, αλλά υπάρχουν και αυτοί...
Ναι αλλά υπάρχουν και κάτι κουλοί που δεν τα καταφέρνουν και θέλουν από το χόμπυ να χαλαρώσουν και όχι να βάλουν κόπο και επιμονή γιατί βάζουν μπόλικο κόπο και επιμονή στη ρημάδα τη δουλειά τους 12+ ωρίτσες την ημέρα. Κάθε μέρα. Τι να κάνουμε... μπορεί να χαλάνε το χόμπυ, μπορεί να είναι απλοί συναρμολογητές και τριτοκλασάτοι μπογιατζήδες, αλλά υπάρχουν και αυτοί...
και με λίγα "μακαρόνια" blue-tack μπορείς να κάνεις ..θαύματα με το εργαλείο !!
::salut::
Σ.Σ.
Καλημέρα σε όλους, επειδή κι εγω θέλω να αγοράσω τον πρώτο μου αερογραφο.....και παρακολουθώντας όλη τη συζήτηση οφείλω να ομολογήσω ότι..... Ειμαι περισσότερο μπερδεμένος! :mrgreen:Κράτα μου δύο κομμάτια!
...επειδή όμως έχω σιγουρες πληροφορίες ότι σε ενα μήνα θα κυκλοφορήσει το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλείο με Μονή και διπλή λειτουργία μαζί..... Με όλων των είδαν τα κύπελλα και μπεκ δάκρυα σταγόνες και αμύγδαλα! Με διάμετρος απο 0.1 εώς 1.4 .... Θα κάνω υπομονή!
Prettyαερογραφος!! ::glossa::!!! Και σώθηκα με όλοι!!!! ::salut::
αααααα...ξέχασα! Θα μπορούμε να τον δουλέψουμε και με ´´φωνητικες´´ εντολες!... Ούτε κουλαμαρα δεν με σταματάει! :mrgreen:
Καλημέρα σε όλους, επειδή κι εγω θέλω να αγοράσω τον πρώτο μου αερογραφο.....και παρακολουθώντας όλη τη συζήτηση οφείλω να ομολογήσω ότι..... Ειμαι περισσότερο μπερδεμένος! :mrgreen:Yπομονή δεν χρειάζεται να κάνεις, χρήματα χρειάζεσαι και σοβαρολογώ. Τυγχάνει να υπαρχει τέτοιος αερογράφος που μπορείς να του προσαρτήσεις ένα κάρο διατομές και κυπελλα, με μια επιπλέον διατάξη μετατρέπεται από διπλής σε μονής λειτουργίας (άλλα 30EUR ομως) και με μία ακόμα διατάξη γίνεται από βαρύτητας αναρρόφησης (και άλλα τριάντα ευρώ χώρια τα επιπλέον βαζάκια. Γίνεται και sidefeed αλλά μόνο με το μπουκαλάκι της μάνας του. 48 δυνατοί συνδυασμοί και δεν υπερβαλλω καθόλου. Οσο για την φωνητική λειτουργία, σε συγχωρώ επειδή είσαι νέος και δεν θυμάσαι οτι υπάρχει και αυτή η δυνατότητα και μάλιστα έχει παρουσιαστεί στο forum (αλλά βέβαια θέλει και αυτή τα (πολλά) χρήματα της.
...επειδή όμως έχω σιγουρες πληροφορίες ότι σε ενα μήνα θα κυκλοφορήσει το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλείο με Μονή και διπλή λειτουργία μαζί..... Με όλων των είδαν τα κύπελλα και μπεκ δάκρυα σταγόνες και αμύγδαλα! Με διάμετρος απο 0.1 εώς 1.4 .... Θα κάνω υπομονή!
Yπομονή δεν χρειάζεται να κάνεις, χρήματα χρειάζεσαι και σοβαρολογώ. Τυγχάνει να υπαρχει τέτοιος αερογράφος που μπορείς να του προσαρτήσεις ένα κάρο διατομές και κυπελλα, με μια επιπλέον διατάξη μετατρέπεται από διπλής σε μονής λειτουργίας (άλλα 30EUR ομως) και με μία ακόμα διατάξη γίνεται από βαρύτητας αναρρόφησης (και άλλα τριάντα ευρώ χώρια τα επιπλέον βαζάκια. Γίνεται και sidefeed αλλά μόνο με το μπουκαλάκι της μάνας του. 48 δυνατοί συνδυασμοί και δεν υπερβαλλω καθόλου. Οσο για την φωνητική λειτουργία, σε συγχωρώ επειδή είσαι νέος και δεν θυμάσαι οτι υπάρχει και αυτή η δυνατότητα και μάλιστα έχει παρουσιαστεί στο forum (αλλά βέβαια θέλει και αυτή τα (πολλά) χρήματα της.. Φιλε.....νομίζω ειναι περιττό να σου πω ότι έχω μείνει άφωνος! Και απογοητευμένος μαζί....γιατί ήταν μια σκέψη για να τα κονομησω :D ... η πρώτη ήταν πίσω στο 2004 στην Ολυμπιάδα,να ντύνω τσολιά ενα κολλητό 2.06 μπόι και να τον φωτογραφίζω με Polaroid με τις τουρίστριες.....δεν δέχτηκε ο μπαγασας ...υπάρχει τέτοια εργαλείο ε? :o.
Αγοράζοντας τέτοια εργαλεία από το εξωτερικό θα πρέπει να έχετε υπ' όψιν σας το κόστος που θα προκύψει εάν τυχόν υπάρχει κάποια αστοχία. Θα πρέπει να αποσταλεί ξανά στο εξωτερικό, αναμονή για επισκευή ή αλλαγή κλπ.
Αγοράζοντας από εγχώριο κατάστημα και βοηθάτε στην επιβίωση του καταστήματος και ξέρετε ότι θα έχετε άμεσο after sales service.
Δηλαδή, 100EUR για έναν Iwata Revolution CR τα θεωρείς πολλά; Για τους κινέζικους, αν είχε τη δυνατότητα (και την πελατεία) το κατάστημα να εισάγει κανένα container μπορεί να έβγαινε και 15EUR ο ένας. Ο Κινέζος που πουλάει απευθείας από το εργοστάσιο στο e-bay δεν είναι η σωστή σύγκριση. Η σωστή σύγκριση θα ήταν με αντίστοιχα μοντελιστικά καταστήματα του εξωτερικού...
Just my 2 cents....
...Συμφωνώ 100% με τον Γιάννη.
Αυτο που καταλαβαινει κανεις...ειναι οτι ολα ειναι σχετικα γενικα και ειδικα για τον καθενα. Η φραση κουλος ποτε δε μου αρεσε και ουτε μου αρεσει, ουτε πιστευω οτι ειμαι καλος η δεν ξερω και γω τι...αλλα πραγματικα υπαρχουν πολλοι χρηστες που δεν εχουν κατσει να ψαξουν τοn αερογραφο τους...οχι δεν μπορουν...απλα βαριουνται και δεν εχουν ασχοληθει..με εξασκηση και επιμονη το 90% μαθαινει....
Καταρχην να διευκρινησω απο την αρχη, οτι δεν εχω καμια σχεση (ουτε φιλικη) με κανενα καταστημα, δεν ειναι ο στοχος μου να κακολογησω ή και αβανταρω κανενα, απλα γραφω την αντικειμενικη (ελπιζω) γνωμη μου σαν καταναλωτης.Για το κοστος των μεταφορικων δεν ισχυει. Πλεον η paypall για καθε αγορα που κανεις με τις υπηρεσιες της υποστηριζει και για την Ελλαδα πληρωμη με χρεωση δικια της των μεταφορικων για την επιστοφη του χαλασμενου προιοντος. Παραμενει ομως η καθυστερηση που αναφερεις με το μπρος πισω. Το αναφερω γιατι ειναι καινουργια υπηρεσια και δεν το ξερουν αρκετοι.
Οσον αφορα τις αγορες απο εξωτερικο, ο μεγαλυτερος κινδυνος ειναι να παραλαβεις κατι dead on arival. Τοτε σιγουρα μπλεκεις με μπρος πισω και παντα επιβαρυνεσαι με μεταφορικα για κατι που δεν δουλευε εξαρχης. Βεβαια αυτο ειναι σπανιο να συμβει και πρεπει να εισαι αρκετα γκαντεμης ή να εχει θεμα ο ποιοτικος ελεγχος μιας εταιρειας. Πχ γι'αυτο απεφυγα τον Talon που θεωρητικα τα κανει ολα.
Συμφωνω με Blitz-X, εχω διαβασει στο φορουμ οτι παλιοτερα επαγγελματιες εχουν κανει σεμιναρια για αερογραφους και ζωντανες δοκιμες με προιοντα που πουλανε. Αυτο θα ηταν καλο να ξαναγινει, ζωντανη συγκριση καλων, μετριων και κακων αερογραφων. Να φερει ο καθενας τον δικο του (για παραδειγμα εχω ενα κινεζικο των 20ευρω) και να δοκιμασει και τους καλους. Μονο ετσι βλεπεις τις διαφορες που υπαρχουν μεταξυ τους. Αλλιως στην φωτογραφια και οι κινεζικοι εξαιρετικοι ειναι.
Οι Paache είναι από τους πλέον γνωστούς και καλούς αερογράφους...
Ο Καβαθάς (καλή του ώρα) και ο Τσώνος, τους είχαν/έχουν στους βασικούς αερογράφους που χρησιμοποιούν...
Τυχαίο, δε νομίζω...
http://www.paascheairbrush.com/
Δεν θα ηταν καλυτερο τα ασχετα να μετακινηθουν σε αλλο θεμα; Μπαινω να διαβασω για συμβουλες σε αερογραφο και καταληγω να διαβαζω με τι εργαλειο βαφαν οι μεγαλοι γκουρου του χωρου. Σας σεβομαι αλλα βαριεμαι να διαβαζω τι εχει ο ενας και τι ο αλλος.ειναι πάντως "δείγμα" να ξέρεις τα εργαλεία των κορυφαίων!
Eυχαριστώ για την επιβεβαίωση Σταυρο.Αυτό για τον SOTAR πρώτη μου φορά το ακούω, θεωρώ αδιανόητο ένας συνειδητοποιημένος χρήστης Ιαπωνικού εργαλείου να μεταπηδήσει σε Αμερικάνικο. Δεν μπορεί να συμβαίνει. Είσαι σίγουρος γι'αυτό ???
είμαι σίγουρος γι αυτό που έγραψα, όπως το έγραψα αλλά δεν ξερω αν χρησιμοποιεί και τα δυο εργαλεία
:wink:
θα ρωτησω και θα σας ..πω !!
::salut::
Σ.Σ.
Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις:Χ 1.000.000...
http://www.helmo.gr/index.php?option=com_deeppockets&task=catContShow&cat=22&id=1979&Itemid=35
Φωτο Νο. 45 και κάπου εδώ τελειώνει η κουβέντα για τους γκουρουαερογράφους.
Και για να ικανοποιήσουμε τον Παναγιώτη "safridia" που έχει δίκιο να παραπονιέται για τα σπαμ, να συμβάλλω με μια απλή συμβουλή: ο καλύτερος αερογράφος είναι ο δικός σας. Κανένας άλλος. Ειδικά για τους νέους/αρχάριους, κάνετε μια σύντομη έρευνα αγοράς και αγοράστε έναν καλό αερογράφο. Όχι των 30 Ευρώ, ούτε των 300. Έναν μεσαίο. Μάθετε τον και μάθετε με αυτόν. Έτσι θα γίνει ο "καλύτερος" αερογράφος ειδικά δια του πετυχημένου αποτελέσματος. Ακόμα και αν δεν γίνει θα σας δώσει αρκετά μαθήματα έτσι ώστε ο επόμενος σας να είναι ο καλύτερος. Αυτός θα μπορούσε να ανήκει στην ακριβή τάξη.
Γιατί δεν γίνεται μια δημοσκόπηση (ελληνιστή Poll) να ψηφίσουν όσα μέλη του MC θέλουν ποιον αερογράφο προτιμούν; Δεν βλέπω να έχει γίνει παλιότερα κάτι τέτοιο αλλά και να έχει γίνει σίγουρα θα έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα μιας και υπάρχουν και καινούργια μοντέλα στην αγορά.
Η διαχείριση τι λέει;
Στο θέμα μας τώρα...προσωπικά έχω στην κατοχή μου 5 αερογράφους.Τους αλλάζω όλους εκτός απο τον Revell μου
http://www.revell.de/en/products/airbrush/spray-guns/id/39108.html (http://www.revell.de/en/products/airbrush/spray-guns/id/39108.html)..νομίζω οτι είναι μια αξιόπιστη λύση,σχετικά φτηνή με μόνο μειονέκτημα τα ανταλλακτικά που θα πρέπει να τα παραγγείλεις.Αλλά το πιο πιθανό είναι να μην τα χρειαστείς αν τον προσέχεις :wink:
Κάπου τον είχα δει στο τρίγωνο ::salut::
....Τους αλλάζω όλους εκτός απο τον Revell μου
http://www.revell.de/en/products/airbrush/spray-guns/id/39108.html (http://www.revell.de/en/products/airbrush/spray-guns/id/39108.html)...
Είμαι και εγώ φαν με τον revell Σταύρο, το συγκεκριμένο εργαλείο από το 2003 που τον απέκτησα στα χέρια μου δεν τον ξεπέρασε κανείς.Ευχαριστώ που επιβεβαιώνετε τα γραφόμενά μου... εγώ ποτέ δεν τον βολεύτηκα ενώ ο νέος του ιδιοκτήτης (κατα δήλωσή του) πίνει νερό στο όνομά του. Μπορεί να είμαι εγώ ο... ανώμαλος αλλα δοκίμασα και βρήκα άλλο αερογράφο που μου ταίριαξε καλύτερα! Γι'αυτό επιμένω οτι δεν έχει νόημα να μιλάμε για τον "καλύτερο αερογράφο"... οι απαιτήσεις αλλα και οι ικανότητες του καθενός διαφέρουν.
Revell και για εμενα (ειναι αυτος που ο Wildcat αναφερει οτι πουλησε) για το 90% των εργασιων! Κτηνος! Δεν καταλαβαινει τιποτα! Για πιο λεπτοδουλειες εναν H&S Evolution και για πραγματικα ζoρικες καταστασεις εναν Iwata HP-B. Kαθετε τελεια στο χερι μου (ο Sotar παρολο που εχει το ιδιο μεγεθος και σχημα μου φανηκε οτι πιο αβολο εχω δοκιμασει) και βγαζει πανλεπτες δεσμες για πλακα και μαλιστα με απολυτο ελεγχο. Στο παρελθον εχουν περασει και αλλοι αερογραφοι απο τα χερια μου(Ιwata,Paasche,Tamiya,Holbein αλλα και διαφορες κινεζοταιβανεζικες πατατες) αλλα αυτοι οι 3 ειναι η τελικη μου επιλογη. Οι υπολοιποι πουληθηκαν η πεταχτηκαν στα σκουπιδια!
Αλλος ενας που επιβεβαιωνει τον κανονα: Οτι με βολεψει και καθεται καλα στο χερι μου.Yποψην,δεν εχω τον HP-B Plus,εχω το παλιο μοντελο χωρις την προρυθμιση που ειναι πιο κοντος και ελαφρυς απο τον Sotar. :wink:
Για μενα ο SOTAR ειναι πιο λεπτος,πιο κοντος και πιο ελαφρυς(ειδικα για το τελευταιο εχω δικιο αφου ειναι 77 γραμμαρια μονο) απο τον HP-B plus...στα χερια του Δημητρη ομως φαινονται ιδιοι...
Για αυτο οτι βολεψει τον καθενα ειναι το καλυτερο και πιθανοτατα θα εχει και καλυτερο αποτελεσμα απο το να χρησιμοποιησει καποιο εργαλειο που θεωρειται καλο και εχει βγει απο "poll" φιλων. Προσωπικα το παω ακομα ενα βημα παραπερα και λεω πως και τεφλον πχ να χρειαστει να αλλαξω φοβαμαι πως μπορει να επηρεαστει η συμπεριφορα του.
Σταυρο, ελπιζω να μην εχεις κατα νου σαν υποδειγμα αερογραφου καμια κινεζικη πατατα και να αναφερω οτι τετoιοι αερογραφοι υπαρχουν και απο σοβαρες εταιριες οπως η H&S. Το θεμα εναι οτι ακομα και αν αλλαξεις μπεκ σε εναν αερογραφο αυτου του ειδους δεν προκειται να βαψει σαν εναν που εχει φτιαχτει εξαρχης για μια δουλεια. Τι εννοω? Οτι και 0,2 μπεκ να βαλεις σε ενα π.χ Eclipse λογο διαφορετικης σχεδιασης του υπολοιπου εργαλειου δεν θα φτασει ποτε ενα HP-B στις λεπτες δεσμες. Συν οτι για ορισμενες δουλειες ειναι καλυτεροι οι αερογραφοι αναροφησης. Επισης υπαρχει μεγαλη διαφορα στον τροπο που βαφει ενας αερογραφος με μπεκ τυπου σταγωνας απο εναν με κλασικο,μικρο μπεκ.
Σταυρο, ελπιζω να μην εχεις κατα νου σαν υποδειγμα αερογραφου καμια κινεζικη πατατα και να αναφερω οτι τετoιοι αερογραφοι υπαρχουν και απο σοβαρες εταιριες οπως η H&S. Το θεμα εναι οτι ακομα και αν αλλαξεις μπεκ σε εναν αερογραφο αυτου του ειδους δεν προκειται να βαψει σαν εναν που εχει φτιαχτει εξαρχης για μια δουλεια. Τι εννοω? Οτι και 0,2 μπεκ να βαλεις σε ενα π.χ Eclipse λογο διαφορετικης σχεδιασης του υπολοιπου εργαλειου δεν θα φτασει ποτε ενα HP-B στις λεπτες δεσμες. Συν οτι για ορισμενες δουλειες ειναι καλυτεροι οι αερογραφοι αναροφησης. Επισης υπαρχει μεγαλη διαφορα στον τροπο που βαφει ενας αερογραφος με μπεκ τυπου σταγωνας απο εναν με κλασικο,μικρο μπεκ.
(http://postimg.org/image/vn3h5qgpf/)
(http://postimg.org/image/4b884ebyr/)
(http://postimg.org/image/nvmr76ck3/)
(http://postimg.org/image/rfd8gzns1/)Η πατεντα αυτη ειναι προιον "οργης" ενα απογευμα οπου δε μπορουσα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να κανω το 0.3 να δουλεψει οπως ηθελα.Και εχουμε περασει μπολικα τετοια απογευματα...Υπερβολικα σαγρε επιφανεια ειδικα για Gunze. Θελει καλυτερη αραιωση,πιο χαμηλη πιεση και ισως διαλυτικο που να μην στεγνωνει τοσο γρηγορα.
Ενα προχειρο αποτελεσμα πανω σε πλαστικο ειναι αυτο.
Τα χρωματα στο υποστρωμα ειναι Gunze με το σατινε τους αποτελεσμα,το μαυρο ειναι επισης gunze αραιωμενο με ισοπροπυλικη.
Οτι βλεπετε στη δεξια πλευρα ειναι το 0.5 εργοστασιακο.
Οτι υπαρχει πανω στη ραχη ειναι το 0.5+0.3
Και το εκτρωμα στα αριστερα ειναι το 0.3...ΤΟ ΜΙΣΩ ΤΟ ΜΙΣΩ ΤΟ ΜΙΣΩ !!!(http://postimg.org/image/rfd8gzns1/)
Να πω οτι πηγαινα κατ ευθειαν πανω στο μοντελο και οχι πρωτα στο χαρτι ωστε να "παρει" το χερι μου.Κατι που νομιζω ειναι επισης ρεαλιστικο.
To πειραματοζωο ειναι 72αρι
(http://postimg.org/image/7o33npsax/)χαιρετώ την παρέα, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να ανοίξω καινούριο θέμα μιας η ερώτηση είναι η ίδια άλλα ελαφρός τροποποιημένη, χρειάζομαι νέο αερογραφο; Έχω λοιπόν ένα Badger 105 με την fine βελόνα και την medium αν δεν κάνω λάθος είναι 0,2 και 0,5 αντίστοιχα!!Από τότε που τον αγόρασα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και βάφω τα πάντα με αυτον, άφησα στην άκρη όλους τους άλλους 2 κινεζικούς και 2 spraymaster, η επωνύμους κινεζικούς αν προτιμάτε, από τους οποίους ο ένας από κάθε σετ δεν δούλεψε πότε σωστά!! Από τότε δε που πήρα και την fine βελόνα η άλλη δεν ξαναμπήκε!! Κάνει χωρίς δυσκολία απίστευτα λεπτές γραμμές. και όχι μόνο, χωρίς να σταματάει, χωρίς να μπουκώνει, χωρίς οβερσπρει!! Το μόνο μειονέκτημα που έχω βρει είναι στην αρχή έχω λίγο, μια ιδέα, παραπάνω χρώμα, μόνο στην έναρξη, μετά συνεχίζει το ίδιο μοτίβο χωρίς σταματημό, αν σταματήσω και ξαναδοκιμάσω τα ίδια!! σκέφτομαι λοιπόν να πάω η στον renegate krome η στον sotar 20/20 μάλλον προσανατολίζομαι στον πρώτο λόγω τιμής κυρίως!! Αλλά και επειδή σε σχεδίαση τουλάχιστον εξωτερικά φαίνεται στο ίδιο μοτίβο με αυτόν που έχω, όποτε πιστεύω ότι θα μου ταιριάξει και στο χέρι όπως ο 105!! ʼλλα τον χρειάζομαι στα αλήθεια η θέλω προπόνηση στο ξεκίνημα, αν και για να είμαι ειλικρινείς έχω φάει πολύ χρώμα ώστε να καταφέρω κάτι χωρίς ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα!! Σε ένα ρεβιου που είδα για τον renegate krome φαίνεται ότι έχει διαφορετική βελόνα και μπεκ άλλα η εικόνα δεν ήταν και απολυτά καθαρή για να βγάλω συμπέρασμα! Υπάρχει κάποια βοήθεια;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και αν χρειάζεται να ανοίξω καινούριο θέμα θα το κάνω!!
Φιλικά Δημήτρης! :wink: ::salut::
Καλησπέρα σας, έχει κανείς σας εμπειρία από τον badger LG 100 F?
Τι γνώμη έχετε γι αυτόν?
Εννοείται τον πρώτο, εξαιρετικός , σκυλί του πολέμου και με οικονομικά ανταλλακτικά, αν και προτιμώ πλέον τους αερογράφους βαρύτητας τον συγκεκριμένο τον χρησιμοποιώ συχνά, πρόσεξε μονο πόσο ''used'' είναι, με την ένοια παραμορφώσεων μπροστά σε κορωνες, βελόνα κτλ.