1. Μεταξύ των πανάκριβων "επώνυμων" και των πάμφθηνων "κινέζικων" που οριοθετούν τα δύο άκρα στην γκάμα των διαθέσιμων αερογράφων, υπάρχουν και ... όλα τα ενδιάμεσα που περιλαμβάνουν από "επώνυμους" που δεν φτιάχνονται στη "μαμά εταιρεία" που έχει το όνομα και πωλούνται απλά με τη φίρμα της έως και "επώνυμους κινέζικους" ή αλλους απωανατολιτικους (που εισάγονται και στην χώρα μας με πλήρη υποστήριξη κλπ.).
Το αναφέρω διότι παραπάνω διέκρινα (πλην του gkontog) μια τάση να παραβλέπουμε την ύπαρξη των ... "μέσων" (σε ποιότητα αλλά και τιμή)
2. Ο αερογράφος είναι ένα εργαλείο που προτιμώ να το αγοράσω αφού το έχω ελέγξει από κοντά. Αυτό το δηλώνω ως κάτοχος (από πολλών ετών), δυο αερογράφων Badger και ενός Iwata αγορασμένων από Ελλάδα, ενός H&S αγορασμένου από εξωτερικό (αφού τον είχαν δοκιμάσει φίλοι εδω μέσα που τους εμπιστεύτηκα οταν είπαν οτι είναι πολύ καλός και διαφόρων άλλων Κινέζικων, Ταιβανέζικων κλπ που έχω στην κατοχή μου από δοκιμές (reviews - παρουσιάσεις κλπ.).
3. Με τα σημερινά δεδομένα, το κόστος απόκτησης ενός "καλού" αερογράφου, μπορεί να φτάνει έως και το ύψος ...μισού μισθού, οπότε ο καθένας το ζυγίζει διαφορετικά και καλό θα είναι να μην τον ...τρομάζουμε καθ' οιονδήποτε τρόπο. Τι εννοώ : Μπορεί ακόμη κι ένα απλό spray gun (των 10-15 ευρώ) με τη βοήθεια μασκαρίσματος να σου δώσει αποτελέσματα πολύ καλύτερα από το πινέλο και μετά από καιρό, όταν αυξηθούν οι προσωπικές απαιτήσεις και ανάγκες να αγοράσει κάποιος κάτι "καλύτερο" ζυγίζοντας ανα πάσα στιγμή τις πραγματικές του ανάγκες με τις οικονομικές του δυνατότητες.
4. Δεν μιλήσαμε και για ...κομπρεσέρ ...... Ως χρήστης για κάποια χρόνια φιαλών (στην αρχή ...) στη συνέχεια ενός "εργοστασιακού" θορυβώδους κομπρεσέρ όταν αποφάσισα να "επενδύσω" μισό μισθό της εποχής εκείνης σε ένα "σωστό" αθόρυβο κομπρεσερ΄με φιάλη και όλα τα παρεμφερή, είδα την διαφορά, καθώς αμέσως "απογείωσε" τις δυνατότητες του αερογράφου μου.
5. Βάλαμε στη συζήτηση και ....μπεκ/βελόνες πάχους της τάξης των 0,2χιλ. !! Αλήθεια, πόσοι απο όσους έχουν τέτοιους αερογράφους ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΦΟΥΝ σωστά, στα όρια των δυνατοτήτων του εργαλείου τους ? Και (άλλη) αλήθεια, πόσες φορές χρειάστηκαν αυτές τις "ακραίες" δυνατότητες ? Μπέσα να μου απαντήσετε ...
6. Αυτά. Καλή τύχη στις αναζητήσεις όλων ...

Σ.Σ.