Εχω παρατηρησει ( πλυν καποιων εξαιρεσεων ) πως οταν ανοιγει θεμα για την αγορα αερογραφου παραβλεπεται το θεμα αντοχη,ευκολια στη χρηση-καθαρισμα,και κοστος ανταλλακτικων.
Οι καιροι δεν ειναι ευκολοι και η υπομονη λιγη.Πολλοι συναδερφοι μοντελιστες θα το λαμβαναν υποψιν τους στη τελικη επιλογη.
Και κατι τελευταιο,διακρινω οτι υπαρχει καποια ταυτιση-δογματισμος με τον αερογραφο που προτιμα ο καθενας και αρα με το τι προτεινει.
θεωρω πιο σωστο να λεμε " Εχω ψεκασει με τους Χ-Ψ-Λ αερογραφους και κατεληξα στον Χ για αυτους τους λογους,παρα να λεμε εχω τον Ψ και αυτος ειναι ο καλυτερος,και ποσο να λεμε " ο ταδε μοντελιστης εχει εκεινον τον αερογραφο,αρα αυτος ειναι ο καλυτερος"