χαρακτηριστικα μου ειπε ενταξει μωρε μια δισκετα βαζεις

τωρα μεταξυ σοβαρου και αστειου εχω διαβασει οτι για πιστοποιηση και update software χρειαζονται μερικα
εκατομμυριακια οπως στην περιπτωση των ισραηλινων spice
http://www.israeli-weapons.com/weapons/missile_systems/air_missiles/spice/Spice.htmπαροτι ειναι πιστοποιημενα στα δικα τους φ -16 και μαλιστα με βολες σε πολεμικες συνθηκες(Λιβανος)
συμφωνα με γραφομενα του αμυντικου τυπου ζητηθηκαν αρκετα εκατομμυριακια (ισως και λογω εγκαταστασης εγχωριου υπολογιστη βολης??) για να πιστοποιηθουν στα ελληνικα αεροσκαφη
και γραφονταν για εγκατασταση με χρηση του λογισμικου των μαβερικ πραγμα που θα μειωνε τις επιδοσεις και μη χρηση ολων των δυνατοτητων του οπλου
ολα αυτα βαση στοιχειων γνωστου αμυντικου περιοδικου παντα ?????
βεβαιως η προμηθεια των εν λογω οπλων βρισκετε ακομα σε αναμονη!!!!!!
συγνωμη αν τα γραφωμενα μου ειναι λιγο ασχετα με τον τιτλο του θεματος