Τις φωτογραφίες,τις τράβηξα εγώ προσωπικά εκτός τόπικ!
Το συγκεκριμένο επετειακό αεροσκάφος είναι ακόμη στα χαρτιά και οι φωτό που ανέβασες δεν είναι πραγματικές,αλλά επεξεργασμένες σε φωτό πραγματικού αεροσκάφους,για το πως θα δείχνει το αεροσκάφος.
Πιθανότατα να τις βρήκες απ την Μοίρα,μιας και μόνο εκεί και εκτυπωμένες υπάρχουν οι συγκεκριμένες!
Δεν ξέρω αν είχες άδεια απ την Μοίρα να βγάλεις αυτές τις φωτό στο Ιντερνετ,αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν δουλέψει πάνω στο συγκεκριμένο!
Μιας και ακόμη είναι υπό σχεδιασμό το όλο project,είναι καλύτερα να μην βγει σε κοινή θέα,για ευννόητους λόγους αλλά και γιατί απ το σχέδιο μέχρι την πραγματοποίηση,πιθανόν να υπάρξουν και αλλαγές!