Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Κομπρεσερ Werther
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Κομπρεσερ Werther (Αναγνώστηκε 1855 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
shoco
modelclub.gr
Scale 1/144
Μηνύματα: 11
Modelclub.gr
Κομπρεσερ Werther
«
στις:
Οκτωβρίου 12, 2005, 01:55:38 μμ »
Μαζι με τα εργαλεια και τον badger 150 ξεθαψα και ενα κομπρεσερ που ειχα παρει απο τον Καλφακη. Θελω να μου πειτε αν αξιζει τιποτα ή να κοιταξω για καινουριο.
Τα χαρακτηριστικα του ειναι :
Werther
Mod. SPEEDY
60W
0.7A
57dB
13l/m
2.5Bar
Ευχαριστω
Καταγράφηκε
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ
Scale 1/48
Μηνύματα: 320
Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
Κομπρεσερ Werther
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 15, 2005, 12:23:53 πμ »
Το Speedy είναι ένα "εφηβικό" μοντέλο.
Δεν είναι κακό, αλλά θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα με το νέο Χ-1,
ή ένα της σειράς Silair-15A, που απ' ότι είδα σε αυτό το σιτε, στο εξωτερικό πουλιέται ακριβώτερα, απ΄ ότι στην Ιπποκράτους
φιλικά
Κ.Κ.
Καταγράφηκε
STARFIGHTER
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Κομπρεσερ Werther