Αποστολέας Θέμα: Κομπρεσερ Werther  (Αναγνώστηκε 1853 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος shoco

  • modelclub.gr
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Modelclub.gr
Κομπρεσερ Werther
« στις: Οκτωβρίου 12, 2005, 01:55:38 μμ »
Μαζι με τα εργαλεια και τον badger 150 ξεθαψα και ενα κομπρεσερ που ειχα παρει απο τον Καλφακη. Θελω να μου πειτε αν αξιζει τιποτα ή να κοιταξω για καινουριο.

Τα χαρακτηριστικα του ειναι :

Werther
Mod. SPEEDY
60W
0.7A
57dB
13l/m
2.5Bar

Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
Κομπρεσερ Werther
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 12:23:53 πμ »
Το Speedy είναι ένα "εφηβικό" μοντέλο.

Δεν είναι κακό, αλλά θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα με το νέο Χ-1,
ή ένα της σειράς Silair-15A, που απ' ότι είδα σε αυτό το σιτε, στο εξωτερικό πουλιέται ακριβώτερα, απ΄ ότι στην Ιπποκράτους

φιλικά
Κ.Κ.
STARFIGHTER

Tags: