Ωραίο το θέμα σου, αλλά όπως κι εσύ είπες του αρμόζουν καλύτερες φωτογραφίες για να αναδειρομαχικών π.χ. το μόνο που είδα και έχω να προτείνω είναι αν έχεις να τοποθετήσεις ένα κιβώτιο πυρομαχικών δίπλα στη φιγούρα που σηκώνει το βλήμα, για να φαίνεται λίγο η όλη κίνηση της αναχορηγίας.
Δεν τα πάω και πολύ καλά με την κλίμακα αυτή αλλά μου φαίνεται ότι το whitewash του Nashorn είναι πετυχημένο και δείχνει καλό.