Αποστολέας Θέμα: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944  (Αναγνώστηκε 11634 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dionisos_Bakxos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 128
  • modelclub.gr
Απ: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944
« Απάντηση #100 στις: Ιουνίου 11, 2007, 09:57:25 μμ »
Φιλε Γιαννη ειδα την δουλεια σου και αλλη μια φορα επαθα πλακα!!!!!

Εισαι πραγματικα παρα πολυ καλος!!! ::icon_thumright::

Μπραβο Γιαννη!!!!!!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Βασιλης
Ένα χελιδόνι, δε φέρνει την Άνοιξη...Αριστοτέλης 
    

 www.starclubathens.gr

Αποσυνδεδεμένος ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ

  • at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2189
  • Age: 41
  • Τόπος: Daytona Beach
  • Παντέλας
    • http://www.airclub-larissa.gr
Απ: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944
« Απάντηση #101 στις: Ιουνίου 12, 2007, 11:50:39 μμ »
ΕΧΕΤΕ ΓΕΙΑ ΒΡΙΣΟΥΛΕΣ..... ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang:: ::icon_hang::
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΟΥΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕΣ????????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Δεν ξαναμπαίνω στο φόρουμ ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος jim-eta

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4268
Απ: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944
« Απάντηση #102 στις: Ιουνίου 13, 2007, 07:21:19 πμ »
Δεν υπάρχουν λόγια για να πώ για το αριστούργημα που φτιάχνεις Γιάννη.

Αποσυνδεδεμένος STELIOS KARASTAMATIS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Age: 50
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απ: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944
« Απάντηση #103 στις: Ιουνίου 25, 2007, 02:20:54 μμ »
Mε την σειρα μου και εγω............. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut:: ::salut:: ::salut::.
Δεν εχω λογια.

Αποσυνδεδεμένος 5leptos

  • readiness και... γουστα να γινονται!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 597
  • Age: 47
  • Τόπος: Αλιμος
  • we keep 'em flying day 'n night
Απ: Tank Recovery Yard, Γαλλία Ιούνιος 1944
« Απάντηση #104 στις: Ιουλίου 06, 2007, 01:00:38 μμ »
κυρ Λεκκα,ο ανταγωνισμος σε εχει βαλει κατω και σε πελεκαει αλυπητα.
μηπως ειναι η ωρα να κανεις δυναμικο come back :?:
λεω εγω τωρα...
advrider.com

Tags: