Αποστολέας Θέμα: Νέο διόραμα... "The last cat"  (Αναγνώστηκε 5871 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 08, 2007, 09:24:55 μμ »
Χμμμμ!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 09, 2007, 07:53:04 πμ »
εχει ξεπεράσει σε βάρος το 1 κιλό οπότε τελικά δεν μου φαίνεται και τόσο μικρό!!! :wink:
Οι σκάλες ήταν το πρώτο στάδιο των καλουπωμάτων... καλουπαρίστικαν ξεχωριστά από 4mm μπάλσα, χυτεύθικε ο γύψος και έτοιμες. Μετά μπήκαν στης τελικές τους θέσεις και ενοποιήθηκαν με το υπόλοιπο διόραμα με αλλεπάλληλες καλουπωχυτευσεις!!!

συμβουλή για εξοικονόμηση βάρους στα διοράματα.
φτιάξε όλη την κατασκευή σου ή τα τμήματα αυτής απο μπάλσα ή άλλο ελαφρύ υλικό (πχ οικοδομική εξηλασμένη πολυστερίνη / φελιζόλ τύπου "DOW") και στη συνέχεια πέρασε τα όλα εξωτερικά μόνο με ένα μίγμα:
γύψου (απλού ή καλλιτεχνίας), νερού και ατλακόλ και για χρωματισμό, σκόνη αγιογραφίας στο ίδιο μίγμα, σε ότι απόχρωση θέλεις.
η υφή του να είναι σαν παχύρευστη κρέμα και να το απλώσεις με ένα πινέλο χοντρό κατα προτίμηση πλατύ.
πέρνα 2-3 στρώματα αφήνωντας κάθε προηγούμενο να στεγνώνει (δεν κάνει πολύ, σε 20-30 λεπτά είναι "πέτρα") και εάν απαιτείται τρίψε με χοντρό ντουκόχαρτο ή απλό γυαλόχαρτο χοντρό, ενδιάμεσα για να ισιώνουν οι ατέλειες.
στο τέλος η εξωτερικές σου επιφάνειες θα είναι "πέτρινες" ή "γύψινες" στην κυριολεξία αλλά πολύ πιο ελαφριές.
στην τελική επιφάνεια, μπορείς με ένα χάρακα και μια καρφίτσα ή την ανάποδη του κόφτη να χαράξεις, πχ. τούβλα ή πλίνθες κ.ο.κ.

 ήταν μια κοινωνική προσφορά του Σ.Σ.

του οποίου το πρώτο διόραμα ζύγιζε 2 κιλά περιπου (ήταν επίπεδο)
και το δεύτερο που είχε και λοφάκια (στην 1/35), ήθελε γερανό για να μετακινηθεί και βγήκε από το πατρικό του σπίτι μόνο για να πάει ...στα σκουπίδια (αλήθεια).
καλή συνέχεια
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 09, 2007, 09:03:25 πμ »

 ήταν μια κοινωνική προσφορά του Σ.Σ.

::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Νά' σαι καλά Σταύρο, έκανες μία κακή μέρα να ξεκινήσει ευχάριστα!
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 09, 2007, 09:36:28 μμ »
Νίκο τα ήξερες εσύ αυτά ; Εγώ πρώτη φορά τα ακούω , πρέπει να είναι πολύ προφέσιοναλ καταστάσεις. Αραγε αν προσπαθήσω θα τα καταφέρω ;;;;  :oops: :oops: :oops:
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος Greg Filos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2873
  • Age: 51
  • Τόπος: THESSALONIKI
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 09, 2007, 10:36:53 μμ »
Νίκο τα ήξερες εσύ αυτά ; Εγώ πρώτη φορά τα ακούω , πρέπει να είναι πολύ προφέσιοναλ καταστάσεις. Αραγε αν προσπαθήσω θα τα καταφέρω ;;;;  :oops: :oops: :oops:

Και όμως... Ειναι παλιά κόλπα.. Επί Verlinden και Sephard εποχή.. Αν ανοίξεις τα παλιά Verlinden's way θα δείς οτι αυτό που περιγράφει ο Σταύρος είναι το μπλε μονωτικό υλικό ( ο θείος Francois το ελεγε styrofoam) που χρησιμοποιούνε στις οικοδομές  :wink:


Το θέμα είναι οτι για να το βρείς ή μπουκάρεις σε οικοδομή και σηκώνεις μια πλάκα ή πας και αγοράζεις μια ντάνα και εχεις styrofoam μεχρι να χτίσεις όλο το βερολίνο.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:21:20 πμ »
έχεις δίκιο..
εκεί το πρωτοείδαμε πριν πάρα πολλά χρόνια.
ως τεχνική γενικά, η κατασκευή δηλαδή σκελετού απο ελαφρύ υλικό (φελιζόλ, χαρτόνι, ξύλο κλπ) είναι ακόμη πιο παλιά και χρησιμοποιείται και σε άλλες μεγαλύτερες κατασκευές, πχ. σκηνικά θεάτρου.
στο DOW τώρα,
το οποίο (DOW) είναι όνομα εταιρείας (συγκεκριμένη "μάρκα") και όχι τύπος.

  • γενικά το ζητάμε ως "αφρώδη εξηλασμένη πολυστερίνη", σε μάντρες με υλικά οικοδομής ή/και μονωτικά.
    υπάρχουν πολλές μάρκες.
  • συνήθως είναι σε ένα πολύ συμπαθητικό γαλάζιο χρώμα. προσωπικά, τελευταία χρησιμοποιώ και ένα κίτρινο.
  • σε υφή και σύσταση, είναι όπως το γνωστό λευκό φελιζόλ (διογνωμένη πολυστερίνη) αλλά είναι σαφώς πιο συμπαγές και στιβαρό.
  • κυκλοφορεί σε 2-3 τύπους (τοιχοποιείας, για σκεπές, κ.ο.κ.) και
  • σε φύλλα με τυποποιημένες διαστάσης 2500χιλ. Χ 600χιλ. (δηλαδή δυόμισυ μέτρα επί εξήντα εκατοστά !)
  • σε πάχη συνήθως 30χιλ. και 50χιλ.
  • σε πακέτα των 14 φύλλων (21 τ.μ.) και 8 φύλλων (14 τ.μ.) αντίστοιχα , για να έχουν το ίδιο - τεράστιο - όγκο των 2,5μ.Χ0.6μ.Χ0.42μ.

  • σήμερα το πρωί που έκανα έρευνα αγοράς στην περιοχή Σταυρού Αγ. Παρασκευής όπου είναι τίγκα στις μάντρες,
  • στοιχίζει το πακέτο περίπου 100 ευρώ και 90 ευρώ αντίστοιχα συν ΦΠΑ.

  • ενδείκνυται για ομαδική αγορά λόγω του τεράστιου όγκου.
  • θέλει και αυτοκίνητο με μεγάλο μπαγκάζι ή σχάρα για τη μεταφορά.

  • δεν ενδείκνυται για διανομή στο καφέ κάποιο σάββατο

(αν και θα έχει πολλή πλάκα, να κουβαλήσει κάποιος -διότι είναι σχετικά ελαφρύ - το κτήνος εκεί, να το ανοίξει και να μοιράσει σε καμμιά δεκαριά μαντράχαλους απο ένα φύλλο μήκους 2,5μέτρων)

Κόβεται με μεγάλο κόφτη Γ.Χ. σχετικα εύκολα.
για ειδικές περιπτώσεις, δοκιμάστε την παλιά σέγα της ξυλοκοπτικής, με ψιλό συρματάκι αντί για λάμα και λίγο ρεύμα να περνά (απο σχηματιστή). το λειώνει και το κόβει σαν βούτυρο. το συγκεκριμένο δοκιμάστε το με προσοχή, λόγω του κίνδυνου ηλεκτροπληξίας, πυρκαγιάς κλπ
με ένα ηλεκτρικό κολλητήρι του δίνεται ότι μορφολογία θέλετε.
αυτά σε γενικές γραμμές.
στα ίδια καταστήματα υπάρχει και απλό φελιζόλ σε διάφορα πάχη και πυκνότητες, ιδανικό για γεμίσματα (πχ λοφάκια κλπ.) για τεράστια εξοικονόμηση βάρους και χρημάτων.
το απόγευμα ίσως τραβήξω φωτό απο το υλικό που χρησιμοποιώ αυτή την εποχή.

Πληροφορίες - Ερευνα Αγοράς: Σ.Σ. Tele-internet-forum-model shopping, με την ευγενική χορηγία του  Picasso

Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 10, 2007, 11:37:51 πμ »
Η διαδικασία παραγωγής για της σκάλες του διοράματος σε σκίτσα.
(Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική την ώρα που της έφτιαξα)


Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 10, 2007, 11:44:35 πμ »
Πολυ καλο φιλε μου.... και τα σκιτσα μια χαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 10, 2007, 12:06:26 μμ »
Η διαδικασία παραγωγής για της σκάλες του διοράματος σε σκίτσα.
(Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική την ώρα που της έφτιαξα)

και σου ήταν πιο εύκολο να φτιάξεις τα σκίτσα?
κούφανε μας.
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 10, 2007, 12:29:08 μμ »
Η διαδικασία παραγωγής για της σκάλες του διοράματος σε σκίτσα.
(Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική την ώρα που της έφτιαξα)

και σου ήταν πιο εύκολο να φτιάξεις τα σκίτσα?
κούφανε μας.
Σ.Σ.

Ε καλά δεν έφτιαξα και πίνακα του Dali!!!
τρία απλά σκιτσάκια έκανα για να γίνει πιο κατανοητό αυτό που περιέγραψα.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι το καλούπωμα και η χύτευση ήταν πολύ πιο δύσκολα από τα σκίτσα!

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #35 στις: Ιουλίου 10, 2007, 01:31:23 μμ »
Υπήρχαν 2 δυσκολίες στο να χρησιμοποιήσω φελιζόλ για την εξοικονόμηση βάρους.

Η πρώτη δυσκολία ήταν ότι η χύτευση έγινε τμηματικά (σκάλες - γεφυράκι - ράμπα) και στο τέλος ενοποιήθηκαν όλα μαζί με την τελική χύτευση του πλατώματος πίσω από τη γέφυρα. Αν και έκανα μερικές προσπάθειες (με μπάλσα στη βάση και φελιζόλ κάτω από το πλάτωμα) το βάρος ξέφυγε λιγάκι αλλά δεν το είχα υπολογίσει καλά.

Δεύτερων αν έφτιαχνα το βασικό κορμό του διοράματος από φελιζόλ και απλά έριχνα 2 - 3 στρώματα γύψο, αυτός θα ήταν πολύ εύθραυστος σε κάθε προσπάθεια χαράγματος των πετρών που θα ακολουθήσει. Έπρεπε δηλαδή να είναι αρκετά συμπαγής γιατί τουλάχιστον ο γύψος καλλιτεχνίας που χρησιμοποίησα (Πλαίσιο) είναι τρομερά σκληρός όταν στεγνώνει με αποτέλεσμα να θέλει αρκετή πίεση με τα χαρακτικά εργαλεία αργότερα.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #36 στις: Ιουλίου 10, 2007, 02:21:01 μμ »
"γιατί δικαιολογείσαι σαν τραπεζοκόμος ;"
δεν έγινε και  κάτι.
απλά , παράλληλα με το μοντελάρισμα, θα κάνεις και "μπράτσα" κουβαλώντας το διοραματάκι σου.
2 σε 1 δηλ.
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #37 στις: Ιουλίου 10, 2007, 02:29:37 μμ »
"γιατί δικαιολογείσαι σαν τραπεζοκόμος ;"
δεν έγινε και  κάτι.
απλά , παράλληλα με το μοντελάρισμα, θα κάνεις και "μπράτσα" κουβαλώντας το διοραματάκι σου.
2 σε 1 δηλ.
Σ.Σ.

... και αν πάει κάτι στραβά μπορεί να γίνει ένας ωραιότατος βιβλιοστάτης οπότε 3 σε 1!!! :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #38 στις: Ιουλίου 10, 2007, 02:39:30 μμ »
σωστός ο παίχτης.
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 51
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #39 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:03:30 μμ »
Δέν θέλω να το παίξω έξυπνος, ενημερώνω όμως πρός γνώση όσων ενδιαφέρονται, ότι σε 1/1 το ύψος του σκαλοπατιού κυμαίνεται στους 18-22 πόντους... Άν είναι ψηλότερο η χαμηλότερο, η σκάλα είναι πολύ κουραστική ή/και προκαλεί... σκουντουφλήματα :lol: :lol: :lol:
Βεβαίως "παίζουν" και μεγαλυτερα σκαλοπάτια όπως π.χ. σε περιπτώσεις που δέν έχουμε το απαιτούμενο βάθος και μας βγαίνουν στενά τα σκαλοπάτια...
- - - - END OF LESSON - - - - ::sprechende_015:: - - - - Class Dismissed ::violent1::

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #40 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:30:32 μμ »
Η διαδικασία παραγωγής για της σκάλες του διοράματος σε σκίτσα.
(Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική την ώρα που της έφτιαξα)



Νίκο πριν 6 - 8.... μήνες μαζί χαζεύαμε το διοραματάκι μου στο καφέ  και μιλάγαμε για την επεξεργασία του στύροφόμ.
Τη φωτογραφία που έχεις ποστάρει την κοιτάω ακόμα και δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι απο γύψο. Αποκλείεται (σκέφτηκα) να την έχει κάνει απο γύψο . Ο Νίκος σε αυτά είναι έξυπνο παιδί .
 Βέβαια έκανα τον κινέζο ,γιατί εσύ μπορεί να γουστάριζες να παρουσιάσεις την στύροφόμ για γύψινη. Είμαι τόσο πεπεισμένος για την ανωτερότητα και ευχρηστία του στύροφομ που μου φαίνετε κουλό να κάτσεις να καλουπώσεις τις σκάλες .
Δεν θυμάσε Νικολάκη τι σου είχα πεί για την κάλυψη του υλικού ;; Ενα κομμάτι όπως η σκάλα σου είναι αδύνατον να καλυφθεί με γύψο. Αρα θα το περάσεις με κάτι που να σκληραίνει .... μια μπογιά ένα βερνίκι , 2-3 χέρια και μετά το δουλεύεις άνετα.
Ποιός σου είπε οτι ντε και καλά πρέπει να τα περάσεις με παχιά και πηχτά στρώματα γύψου ;;
Αυτό που χρειάζεται είναι απλά μια επίστρωση που να κάνει κρούστα και μετά με το κοπίδι , κατσαβίδι, σουβλί, η οτι άλλο κάνεις τις χαράξεις. Εγώ το δικό μου έτσι το εχω φτιάξει.
Ελα τώρα ...... ανάγουμε σε επιστήμη το στυροφόμ ...... Δεν πάμε να φτιάξουμε κανα μοντέλο λέω 'γω.  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #41 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:50:51 μμ »
Καλέ μου άνθρωπε.... σου μοιάζει αυτό για φελιζόλ η στυροφομ??? :lol:
Γύψος καλλιτεχνίας είναι και μάλιστα πολύ καλός!!! Δες την τελευταία φωτο που μετά από λακαμια στο ξεκαλούπωμα έσπασε (δεν είχε στεγνώσει καλά) το προστατευτικό μαντράκι της σκάλας!
Αλλά άμα ο άνθρωπος (εγώ) είναι καλλιτέχνης τι περιμένεις??? ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: Το κάνει να μοιάζει στυροφομ!!!! ::glossa:: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Τα θυμάμαι ρε Μήτσο αυτά που λέγαμε αλλά το όλο στήσιμο είναι πολύ περίεργο (ράμπες - σκάλες - 1ος όροφος - 2ος όροφος - γεφυράκια - πλατώματα) και είπα να το ρίξω στα μπετά... εεεεε στο γύψο ήθελα να πω! :wink:


Νικόλα το δικό μου το σκαλί είναι 0,4 που σημαίνει 28,8cm αλλά δεν νομίζω να ξεθεωθείς να ανέβεις 12 σκαλάκια??? :mrgreen:



Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 51
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #42 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:56:07 μμ »
Νικόλα το δικό μου το σκαλί είναι 0,4 που σημαίνει 28,8cm αλλά δεν νομίζω να ξεθεωθείς να ανέβεις 12 σκαλάκια??? :mrgreen:

Θα πάρω το ασανσέρ για τους ανάπηρους... ::kranke_010::

ΤΙ???? Δέν έφτιαξες ασανσέρ??? Απαράδεκτον κύριοι.... ::glossa:: :lol: :lol: :lol:

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #43 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:59:53 μμ »
Νικόλα το δικό μου το σκαλί είναι 0,4 που σημαίνει 28,8cm αλλά δεν νομίζω να ξεθεωθείς να ανέβεις 12 σκαλάκια??? :mrgreen:

Θα πάρω το ασανσέρ για τους ανάπηρους... ::kranke_010::

ΤΙ???? Δέν έφτιαξες ασανσέρ??? Απαράδεκτον κύριοι.... ::glossa:: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol:
Εεεεε είπαμε what if WW2 αλλά όχι και τέτοια τεχνολογία στα απλά φαντάρια..... Αυτά ήταν μόνο για τους μεγάλους! :mrgreen:

 ::spam_emoticon:: και γουστάρωωωωωωωωωωωω!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: Νέο διόραμα... "The last cat"
« Απάντηση #44 στις: Ιουλίου 12, 2007, 08:51:45 πμ »
Φιλε Νικο πολυ ομορφη δουλεια μεχρι τωρα. Περιμενω με αγνια την συνεχεια!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Tags: