ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors
Iwata or Badger
Blitz-X:
Αφού σου λέω. Τα χρησιμοποιούσα 10 χρόνια με τον Revolution :wink:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Cycleman:
Α οκ δεν καταλαβα Θενξ.
Όποτε εάν θέλω μικρό γυάλινο μόνο από εξωτερικό;
Blitz-X:
Μάλλον. Δεν το έχω ψάξει πολύ για Ελλάδα.
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
ramfighter:
--- Παράθεση από: Cycleman στις Απριλίου 18, 2022, 09:03:32 μμ ---ω παίδες με σώσατε από κακή αγορά. ευχαριστώ
παω για τον Αερογράφο Iwata Eclipse HP-BCS 0.50mm
απλά οι αερογραφοι που έχουν το δοχείο από κάτω.....δεν μπορούν να γεμίσουν με λίγο χρωμα σωστά; πχ θέλω να βάψω ένα αντικείμενο μέγεθος μπαταρίας ΑΑ.
--- Τέλος παράθεσης ---
Οταν θέλουμε μικρές ποσότητες βαφής στους αερογράφους αναρρόφησης, χρησιμοποιούμε ένα μικρό μεταλλικό δοχείο σαν αυτό της παρακάτω φωτογραφίας που συνήθως περιλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία κάθε αερογραφου.
Blitz-X:
Στους Iwata αναρρόφησης δεν περιέχεται ποτέ Γιάννο. Μόνο στους side feed.
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση