ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors

Iwata or Badger

<< < (4/5) > >>

Blitz-X:
Αφού σου λέω. Τα χρησιμοποιούσα 10 χρόνια με τον Revolution :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Cycleman:
Α οκ δεν καταλαβα Θενξ.

Όποτε εάν θέλω μικρό γυάλινο μόνο από εξωτερικό;

Blitz-X:

Μάλλον. Δεν το έχω ψάξει πολύ για Ελλάδα.

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

ramfighter:

--- Παράθεση από: Cycleman στις Απριλίου 18, 2022, 09:03:32 μμ ---ω παίδες με σώσατε από κακή αγορά. ευχαριστώ
παω για τον Αερογράφο Iwata Eclipse HP-BCS 0.50mm
απλά οι αερογραφοι που έχουν το δοχείο από κάτω.....δεν μπορούν να γεμίσουν με λίγο χρωμα σωστά; πχ θέλω να βάψω ένα αντικείμενο μέγεθος μπαταρίας ΑΑ.

--- Τέλος παράθεσης ---
Οταν θέλουμε μικρές ποσότητες βαφής στους αερογράφους αναρρόφησης, χρησιμοποιούμε ένα μικρό μεταλλικό δοχείο σαν αυτό της παρακάτω φωτογραφίας που συνήθως περιλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία κάθε αερογραφου.

Blitz-X:

Στους Iwata αναρρόφησης δεν περιέχεται ποτέ Γιάννο. Μόνο στους side feed.

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση