ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors

Iwata or Badger

<< < (5/5)

Cycleman:
Παίδες ευχαριστω θερμά

Blitz-X:


 ::thumbleft::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Cycleman:
και κάποια άλλη απορία.

ασταρι για ξύλο μπορώ να ξεκασω;

λογικά γίνεται αλλά πως; βερνικοχρωμα λεω να ρίξω και να το αφήσω έτσι.

και επίσης έχω και έναν κινεζικό αερογραφο. Αυτό έχει λαστιχένια ορινγκ.....μήπως μπορώ να του βάλω από τεφλον για να ψεκάζω και με αυτόν ότι θέλω;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση