ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors
Iwata or Badger
Cycleman:
Παίδες ευχαριστω θερμά
Blitz-X:
::thumbleft::
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Cycleman:
και κάποια άλλη απορία.
ασταρι για ξύλο μπορώ να ξεκασω;
λογικά γίνεται αλλά πως; βερνικοχρωμα λεω να ρίξω και να το αφήσω έτσι.
και επίσης έχω και έναν κινεζικό αερογραφο. Αυτό έχει λαστιχένια ορινγκ.....μήπως μπορώ να του βάλω από τεφλον για να ψεκάζω και με αυτόν ότι θέλω;
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση