ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors
Iwata or Badger
ramfighter:
Καλησπέρα σας και καλή σας εβδομάδα. Επιτρέψτε μου να προβώ σε μερικές διευκρινήσεις προς τον cycleman.
Για το είδος των βαφών που θέλεις να χρησιμοποιείς, συστήνεται ελάχιστη διατομή μύτης 0,5mm. Το πλατος της μύτης οδηγεί στο πλατος του ακροφυσίου (ελληνιστί μπεκ), αρα θέλεις αερογραφο 0,5mm. Τελειώσαμε με αυτό.
Δεν θέλεις αερογροφο με το κυπελάκι χρώματος να είναι από πάνω, αλλά απο κάτω, ωστε να μπορείς να γεμίζεις με βαφή ικανή για να βαψει τελειως μια επιφάνεια π.χ. 20x20cm.
Αρα θελεις αερογραφο αναρρόφησης χρωματος και όχι βαρύτητας. Τελειωσαμε και με αυτό.
Kατέληξες στην πολύ καλή μαρκα iwata. Aπο την σελίδα που πολύ κακώς κοιτάς, σου παρεχονται δύο επιλογές:
eclipse revolution.
O eclipse για να παρέχει καλύτερο χειρισμό της μύτης, άρα και του τρόπου εφαρμογής της βαφής, είναι πιό σύνθετη κατασκευή, άρα και ακριβότερος. Τα υλικά κατασκευής είναι πρακτικά ίδια.
Blitz-X:
--- Παράθεση από: ramfighter στις Απριλίου 18, 2022, 03:58:21 μμ ---...
Δεν θέλεις αερογροφο με το κυπελάκι χρώματος να είναι από πάνω, αλλά απο κάτω, ωστε να μπορείς να γεμίζεις με βαφή ικανή για να βαψει τελειως μια επιφάνεια π.χ. 20x20cm.
Αρα θελεις αερογραφο αναρρόφησης χρωματος και όχι βαρύτητας. Τελειωσαμε και με αυτό.
...
--- Τέλος παράθεσης ---
Να συμπληρώσω σε αυτά που σου έγραψε ο Γιάννος, ότι ο αναρρόφησης ενδείκνειται στην περίπτωση σου επίσης για έναν επιπλέον λόγο: Για τα αυτοκινητάδικα χρώματα που θα χρησιμοποιείς, αλλά γενικότερα για τα gloss και τα μεταλλικά, τα οποία είναι "βαριά" χρώματα και το pigment τους κάθεται πιο εύκολα στον πάτο του δοχείου, απ' ότι των μοντελιστικών, προτιμούμε ο αερογράφος να είναι αναρρόφησης.
Έκδοση αναρρόφησης υπάρχει και στα δύο μοντέλα (BCR στον Revolution και BCS στον Eclipse)
Το ακριβές μέγιστο εύρος της δέσμης στα δύο μοντέλα δεν το ξέρω απ' έξω. Μπορείς να κοιτάξεις στο site της Iwata https://www.iwata-airbrush.com/
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Cycleman:
ω παίδες με σώσατε από κακή αγορά. ευχαριστώ
παω για τον Αερογράφο Iwata Eclipse HP-BCS 0.50mm
απλά οι αερογραφοι που έχουν το δοχείο από κάτω.....δεν μπορούν να γεμίσουν με λίγο χρωμα σωστά; πχ θέλω να βάψω ένα αντικείμενο μέγεθος μπαταρίας ΑΑ.
τέλος....το καλαμάκι που έχει μέσα το δοχείο στα αναρροφησης αντέχει σε διαλυτές έτσι;
Blitz-X:
--- Παράθεση από: Cycleman στις Απριλίου 18, 2022, 09:03:32 μμ ---...
απλά οι αερογραφοι που έχουν το δοχείο από κάτω.....δεν μπορούν να γεμίσουν με λίγο χρωμα σωστά; πχ θέλω να βάψω ένα αντικείμενο μέγεθος μπαταρίας ΑΑ.
τέλος....το καλαμάκι που έχει μέσα το δοχείο στα αναρροφησης αντέχει σε διαλυτές έτσι;
--- Τέλος παράθεσης ---
Το σωληνάκι αντέχει, αλλά υπάρχουν και τα παρακάτω. Εγώ τον Revolution μου με αυτά τον δούλευα τόσα χρόνια.
7cc https://gehobbies.gr/el/-paasche/1216-metal-cup-.html
14cc https://gehobbies.gr/el/-paasche/6854-glass-bottle-assembly-14cc.html
Σαν το δεύτερο (το γυάλινο) είχα και μικρότερο 7cc που to είχα φέρει από το εξωτερικό.
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Cycleman:
Ωραιος. Σε ευχαριστω
Αυτά βλέπω είναι της paache...θα κάνουν για το iwata ?!
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση