0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
πολυ καλη δουλεια μπραβο!!! το κιτ της ΤΑΜΙΥΑ ειναι το καλυτερο σε αυτη τη κλιμακα.Να σε ρωτησω τι μπλε χρησιμοποιησες?
Τι απανωτά τριπλά χτυπήματα είναι αυτά βρε Προκοπή!!! Κατ' αρχάς θέλω να σου πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ η μοντελιστική σου προσέγγιση και θεματολογία. Όσο για τα μοντέλα, εκπληκτικά και τα τρία!!! Πόσο καιρό σου πήρε η κατασκευή συνολικά και για τα τρία; Τα δούλευες παράλληλα;
Εξαιρετική δουλειά. Τα θέματα επιλεγμένα με μεράκι. Οι κατασκευές προσεγμένες. Το μέταλλο έχει αποδοθεί εξαιρετικά. Οφείλω να ομολογήσω ότι περίμενα να χρειαστεί περισσότερο από δύο μήνες για την κατασκευή τους. Μπράβο και για την αφοσίωση.
Γεια σου Πακη χεβυμεταλά.Τα αλουμινι ειναι αγαπημενα τζετ και εχουν αυτη την "early" γοητεία.
Και συνεχίζω το όνειρο μέχρι να φτιαχτούν όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ από το 1945 μέχρι σήμερα από όλες τις μοίρες από όλες τις παραλλαγές....
Ακόμα ένα Ελληνικό project εφτασε στο Τέλος του. Νο 14 βάση της δικής μου αρίθμησης. Παρουσιάζω μια τριάδα του F-84G όπως υπη΄ρετησαν στη Βασιλική Πολεμική Αεροπορία τότε.Ελπίζω να το απολάυσετε όπως και εγωSQN340 FBS 111CW N. Achialos SN110373 1954Kit: TamiyaScale:/172Colours: Alcad, GunzeBuild: 2019SQN337 FBS 110CW Larisa FBS SN9746, 1954. Possible the first of Acro TeamKit: TamiyaScale:/172Colours: Alcad, GunzeBuild: 2019SQN337 FBS 112CW Elefshina AFB SN047 1957Kit: TamiyaScale:/172Colours: GunzeBuild: 2019Και συνεχίζω το όνειρο μέχρι να φτιαχτούν όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ από το 1945 μέχρι σήμερα από όλες τις μοίρες από όλες τις παραλλαγές....
Metal και μοντελισμός πάνε χέρι-χέρι! Τάμα στην Παναγία την Πλαστικομοντελίζουσα έχεις κάνει και τα φτιάχνεις τρία-τρία?!Πολύ όμορφη και αυτή η τριάδα σε ένα παραγνωρισμένο αλλά πρωτοποριακό jet. Το project σου είναι πραγματικά μεγαλεπήβολο και μουσειακής αξίας!
Ακούω για μέταλ και καταλαβαίνω ότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Όλες οι μουσικές βοηθούν στο μοντελισμο αλλά το Heavy metal δίνει έμπνευση. 🍻Aces high🍻
Εξίσου πολύ όμορφες κατασκευές και σωστή απόδοση χρωμάτων στα μοντέλα σου Προκόπη. Με εμπνέουν για ένα μελλοντικό θέμα του F-84G... !Πολλά συγχαρητήρια και γι΄αυτές σου τις δουλειές.
Αγαπητέ φίλε Προκόπη γειά σου!!!Ελπίζω να είσαι καλά όπου και να είσαι.Μερικές φορές που απάντησα σε περίεργους τηλ. αριθμούς δεν είχα την τύχη να είσαι εσύ.Τέλος πάντων, όπως πάντα έτσι και τώρα η παρουσίαση των 3 F-84G της ΠΑ που έφτιαξες για μένα είναι άψογα!!!Αναμένω με πολλή αγωνία αυτά που προαναγγέλης και αφορούν την Π.Α..Εγώ μετά από 60 χρόνια μοντελιστικής δραστηριότητας, εκ των οποίων τα τελευταία 17 χρόνια αφιερωμένα στον σχεδιασμόν και κατασκευή ερασιτεχνικά χαλκομανιών για τα Επετειακά Αφη της ΠΑ που οδεύει πρός το τέλος, τελειώνω την μοντελιστική μου διαδρομή αφού πρώτα φτιάξω όλα τα υπόλοιπα Επετειακά Αφη της ΠΑ που απομένουν με δικές μου χαλκομανίες, εξ' άλλου αυτός ήταν και ο αρχικός μου σκοπός η παρουσίαση σε Ελλάδα και Εξωτερικό της Εγχρωμης Ιστορίας της Π.Α.,της οποίας υπήρξα μέλος σαν ελάχιστη προσφορά έστω και μοντελιστικά.Σε χαιρετώ φιλικάΓιάννης.Γιάννης