Αποστολέας Θέμα: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)  (Αναγνώστηκε 1939 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 03:43:11 μμ »
Ακόμα ένα Ελληνικό project εφτασε στο Τέλος του. Νο 14 βάση της δικής μου αρίθμησης. Παρουσιάζω μια τριάδα του F-84G όπως υπη΄ρετησαν στη Βασιλική Πολεμική Αεροπορία τότε.

Ελπίζω να το απολάυσετε όπως και εγω




SQN340 FBS 111CW N. Achialos SN110373 1954
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Alcad, Gunze
Build: 2019


SQN337 FBS 110CW Larisa FBS SN9746,  1954. Possible the first of Acro Team
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Alcad, Gunze
Build: 2019



SQN337 FBS 112CW Elefshina AFB SN047 1957
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Gunze
Build: 2019


Και συνεχίζω το όνειρο μέχρι να φτιαχτούν όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ από το 1945 μέχρι σήμερα από όλες τις μοίρες από όλες τις παραλλαγές....
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος Petros Kuwait

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 102
  • Age: 53
  • Τόπος: KUWAIT
  • modelclub.gr
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 04:08:42 μμ »
πολυ καλη δουλεια μπραβο!!! το κιτ της ΤΑΜΙΥΑ ειναι το καλυτερο σε αυτη τη κλιμακα.
Να σε ρωτησω τι μπλε χρησιμοποιησες?

Αποσυνδεδεμένος Παναγιώτης Μαυροειδής

  • Δεν είναι ψέμα, τελείωσα μοντέλο!!!
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1991
  • Age: 50
  • Τόπος: Βόλος
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 06:03:30 μμ »
Τι απανωτά τριπλά χτυπήματα είναι αυτά βρε Προκοπή!!! :shock:
Κατ' αρχάς θέλω να σου πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ η μοντελιστική σου προσέγγιση και θεματολογία. Όσο για τα μοντέλα, εκπληκτικά και τα τρία!!! ::eusa_clap:: Πόσο καιρό σου πήρε η κατασκευή συνολικά και για τα τρία; Τα δούλευες παράλληλα;

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 06:44:48 μμ »
πολυ καλη δουλεια μπραβο!!! το κιτ της ΤΑΜΙΥΑ ειναι το καλυτερο σε αυτη τη κλιμακα.
Να σε ρωτησω τι μπλε χρησιμοποιησες?

Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι το κιτ της Tamiya ειναι το καλυτερο για αυτο το Θέμα αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ σε κάτι.

Αν ψαχνεις Tamiya διαλλεξε αυτο το κιτ


Και ΟΧΙ αυτό


Ο λόγος είναι ότι το δευτερο ειναι προ-βαμενο με χρώμιο με αποτέλεσμα να μην μπορει να πιασει ούτε κόλλα αλλά ούτε άλλο χρώμα επάνω του. Εγω δυστιχώς απο τα τρία είχα τα 2 απο αυτο το κιτ και με παιδευσαν πολύ. αναγκαστηκα να το ξήσω στις ενώσεις για να κολλησει η ατρακτος και αφού τα καταφερα ότιδηποτε χρώμα εβαζα πάνω του με το που ξεμασκάριζα  η ταινία το έπερνε μαζί της. ετσι αναγκαζόμου να το ξεβάφω και μετα πάλι απο την αρχή.

Μεγάλο λάθος της εταιρειας να το κάνει αυτο. Για αυτο και τα είχα αγοράσει πολύ φτηνα πριν πολλα χρόνια απο Καλφάκη. 10 ή 11 ευρω αν θημαμαι καλα. Αλλα αν δεν την πάθεις δεν θα μάθεις. :wink:



Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 06:55:45 μμ »
Τι απανωτά τριπλά χτυπήματα είναι αυτά βρε Προκοπή!!! :shock:
Κατ' αρχάς θέλω να σου πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ η μοντελιστική σου προσέγγιση και θεματολογία. Όσο για τα μοντέλα, εκπληκτικά και τα τρία!!! ::eusa_clap:: Πόσο καιρό σου πήρε η κατασκευή συνολικά και για τα τρία; Τα δούλευες παράλληλα;

Σε ευχαριστώ Θερμά. Ναι η φιλοσοφία μου είναι συγκεκριμένη. Φτιάχνω 3άδες σε κάθε θέμα για να καλύψω τις παραλλαγές του τύπου και για να μπαίνουν στην βιτρίνα μου ανά 3αδες και να φτιάχνουν την σειρά του τύπου.

Βεβαία υπάρχουν και θεματολογίες όπως F-5 που έχουν βαφτεί με ότι παραλλαγή μπορεί κάνεις να φανταστεί. Οπότε μια τριάδα δεν καλύπτει την θεματολογία μου ολόκληρη. Οπότε έχω φτιάξει 4 3αδες κοινώς 12 κιτ.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Το πρόβλημα είναι ότι για την καλύτερη και ασφαλέστερη μεταφορά τους στην Ελλάδα σχεδόν σε όλα δεν βάζω τα σκέλη και τις καλύπτρες. Και όταν πάω Ελλάδα μπαίνουν στην βιτρίνα ημιτελής μέχρι την επόμενη φορά γιατί όσο είμαι Ελλάδα δεν μπορώ να ασχοληθώ με τον μοντελισμό αλλά με τα παιδιά μου και τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις για όσο χρόνο είμαι εκει.

Οπότε θα μπορούσαν τα τριπλά χτυπήματα να είναι πολλαπλά αλλά προς το παρών θα περιοριστώ. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: ::salut:: ::salut::

Και για να σου απαντήσω και αν τα δουλέυω όλα μαζί.... ναι ανα τριάδες.

Μου πήραν περρίπου 2 μηνες γιατι ειχα το προβλημα με το chrome

και συνεχίζουμε
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7275
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 27, 2021, 08:29:21 μμ »
Γεια σου Πακη χεβυμεταλά.

Τα αλουμινι ειναι αγαπημενα τζετ και εχουν αυτη την "early" γοητεία.

 ::moshi44x42::

Αποσυνδεδεμένος LEFTERIS1979

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 204
  • Age: 47
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 08:37:19 πμ »
Εξαιρετική δουλειά. Τα θέματα επιλεγμένα με μεράκι. Οι κατασκευές προσεγμένες. Το μέταλλο έχει αποδοθεί εξαιρετικά. Οφείλω να ομολογήσω ότι περίμενα να χρειαστεί περισσότερο από δύο μήνες για την κατασκευή τους. Μπράβο και για την αφοσίωση.

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 11:03:40 πμ »
Εξαιρετική δουλειά. Τα θέματα επιλεγμένα με μεράκι. Οι κατασκευές προσεγμένες. Το μέταλλο έχει αποδοθεί εξαιρετικά. Οφείλω να ομολογήσω ότι περίμενα να χρειαστεί περισσότερο από δύο μήνες για την κατασκευή τους. Μπράβο και για την αφοσίωση.

Σε ευχαριστώ φίλε Λευτέρη να εισα καλά. Προσπάθω πάντα να μαθαίνω απο τις κατασκευες μου και τα λάθη μου.
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 11:04:36 πμ »
Γεια σου Πακη χεβυμεταλά.

Τα αλουμινι ειναι αγαπημενα τζετ και εχουν αυτη την "early" γοητεία.

 ::moshi44x42::

Πάντα Μεταλαδες και μάλιστα απο κλασσικό ροκ !!!! ::salut:: ::salut::
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος Albert83

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 570
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθήνα
  • Lay down your souls to the gods rock n' roll!
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 11:24:20 πμ »
Metal και μοντελισμός πάνε χέρι-χέρι! ::sprechende_015::

Τάμα στην Παναγία την Πλαστικομοντελίζουσα έχεις κάνει και τα φτιάχνεις τρία-τρία?!

Πολύ όμορφη και αυτή η τριάδα σε ένα παραγνωρισμένο αλλά πρωτοποριακό jet.

Το project σου είναι πραγματικά μεγαλεπήβολο και μουσειακής αξίας!

Αποσυνδεδεμένος LEFTERIS1979

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 204
  • Age: 47
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 02:03:58 μμ »
Ακούω για μέταλ και καταλαβαίνω ότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλό.
Όλες οι μουσικές βοηθούν στο μοντελισμο αλλά το Heavy metal δίνει έμπνευση. 🍻Aces high🍻

Αποσυνδεδεμένος Ευαγγελος

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Μαρκοπουλο
  • modelclub.gr
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουαρίου 28, 2021, 03:36:59 μμ »
Ωραία τα μεταλλικά αλλά αυτό το μπλε είναι κάπως .....
Πολλά μπράβο και από εμένα ::salut::

Αποσυνδεδεμένος The Saint

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 48
  • Τόπος: Κορυδαλλός
  • modelclub.gr
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 01, 2021, 11:36:18 πμ »
Όλα όμορφα! Το μπλε είναι (ήταν) ακροβατικό;
"...ούτως εξ ιστορίας αναιρεθείσης της αληθείας το καταλειπόμενον αυτής ανωφελές γίνεται διήγημα".
Πολύβιος, Ιστορίαι 1.14.4-7

Αποσυνδεδεμένος Δόξας Ιωάννης

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1612
  • Age: 53
  • Τόπος: Αθήνα
  • Ότι και να κάνεις, κάνε το σωστά!
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 01, 2021, 03:31:18 μμ »
Εξίσου πολύ όμορφες κατασκευές και σωστή απόδοση χρωμάτων στα μοντέλα σου Προκόπη.
Με εμπνέουν για ένα μελλοντικό θέμα του F-84G... :D!
Πολλά συγχαρητήρια και γι΄αυτές σου τις δουλειές. ::thumbleft::
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7275
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 01, 2021, 03:56:12 μμ »
Και συνεχίζω το όνειρο μέχρι να φτιαχτούν όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ από το 1945 μέχρι σήμερα από όλες τις μοίρες από όλες τις παραλλαγές....

Όταν προ ετών το είχες πρωτογράψει, μου είχε φανεί ακατόρθωτο. Πλέον το βλέπω να σχηματοποιείται σιγά σιγά οπότε....
Καλή Συνέχεια  ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος jtrip49

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 260
  • Age: 76
  • Τόπος: Χανιά
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 01, 2021, 06:05:52 μμ »
Ακόμα ένα Ελληνικό project εφτασε στο Τέλος του. Νο 14 βάση της δικής μου αρίθμησης. Παρουσιάζω μια τριάδα του F-84G όπως υπη΄ρετησαν στη Βασιλική Πολεμική Αεροπορία τότε.

Ελπίζω να το απολάυσετε όπως και εγω




SQN340 FBS 111CW N. Achialos SN110373 1954
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Alcad, Gunze
Build: 2019


SQN337 FBS 110CW Larisa FBS SN9746,  1954. Possible the first of Acro Team
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Alcad, Gunze
Build: 2019



SQN337 FBS 112CW Elefshina AFB SN047 1957
Kit: Tamiya
Scale:/172
Colours: Gunze
Build: 2019


Και συνεχίζω το όνειρο μέχρι να φτιαχτούν όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ από το 1945 μέχρι σήμερα από όλες τις μοίρες από όλες τις παραλλαγές....

Αγαπητέ φίλε Προκόπη γειά σου!!!
Ελπίζω να είσαι καλά όπου και να είσαι.
Μερικές φορές που απάντησα σε περίεργους τηλ. αριθμούς δεν είχα την τύχη να είσαι εσύ.
Τέλος πάντων, όπως πάντα έτσι και τώρα η παρουσίαση των 3 F-84G της ΠΑ που έφτιαξες για μένα είναι άψογα!!!
Αναμένω με πολλή αγωνία αυτά που προαναγγέλης και αφορούν την Π.Α..
Εγώ μετά από 60 χρόνια μοντελιστικής δραστηριότητας, εκ των οποίων τα τελευταία 17 χρόνια αφιερωμένα στον σχεδιασμόν και κατασκευή ερασιτεχνικά χαλκομανιών για τα Επετειακά Αφη της ΠΑ που οδεύει πρός το τέλος, τελειώνω την μοντελιστική μου διαδρομή αφού πρώτα φτιάξω όλα τα υπόλοιπα Επετειακά Αφη της ΠΑ που απομένουν με δικές μου χαλκομανίες, εξ' άλλου αυτός ήταν και ο αρχικός μου σκοπός η παρουσίαση σε Ελλάδα και Εξωτερικό της Εγχρωμης Ιστορίας της Π.Α.,της οποίας υπήρξα μέλος σαν ελάχιστη προσφορά  έστω και μοντελιστικά.
Σε χαιρετώ φιλικά

Γιάννης.
Γιάννης 
IPMS Ελλάδος - Μέλος #7  (1981-1990)
ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ Ν. ΧΑΝΙΩΝ (ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ) - 2007.

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 01, 2021, 06:20:35 μμ »
Metal και μοντελισμός πάνε χέρι-χέρι! ::sprechende_015::

Τάμα στην Παναγία την Πλαστικομοντελίζουσα έχεις κάνει και τα φτιάχνεις τρία-τρία?!

Πολύ όμορφη και αυτή η τριάδα σε ένα παραγνωρισμένο αλλά πρωτοποριακό jet.

Το project σου είναι πραγματικά μεγαλεπήβολο και μουσειακής αξίας!

χαχαχαχαχα ναι στην στην Παναγία την Πλαστικομοντελίζουσα και την Γλυκοφιλούσα εχω κάνει πολλά ταματα.
Ειναι δύσκολο και μεγαλεπήβολο project αλλα ειμαι πεπησμένος ότι θα τα καταφέρω στο τέλος.
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 01, 2021, 06:22:06 μμ »
Ακούω για μέταλ και καταλαβαίνω ότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλό.
Όλες οι μουσικές βοηθούν στο μοντελισμο αλλά το Heavy metal δίνει έμπνευση. 🍻Aces high🍻

 ::music-smiley-010:: ::drumstel:: ::Laie_41:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42::
Δωσε ένταση!!!
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 01, 2021, 06:24:33 μμ »
Εξίσου πολύ όμορφες κατασκευές και σωστή απόδοση χρωμάτων στα μοντέλα σου Προκόπη.
Με εμπνέουν για ένα μελλοντικό θέμα του F-84G... :D!
Πολλά συγχαρητήρια και γι΄αυτές σου τις δουλειές. ::thumbleft::
 ::salut::

Ευχαριστώ Γιάννη. Διαλεξε Tamiya αλλα όχι με το βαμμενο sprue. το Κιτ τα σπάι απο εφαρμογη και λεπτομέρεια.  ::salut:: ::salut::
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: HAF Project 14th - 172 F-84G Tamiya (3 Kits)
« Απάντηση #19 στις: Μαρτίου 01, 2021, 06:34:20 μμ »
Αγαπητέ φίλε Προκόπη γειά σου!!!
Ελπίζω να είσαι καλά όπου και να είσαι.
Μερικές φορές που απάντησα σε περίεργους τηλ. αριθμούς δεν είχα την τύχη να είσαι εσύ.
Τέλος πάντων, όπως πάντα έτσι και τώρα η παρουσίαση των 3 F-84G της ΠΑ που έφτιαξες για μένα είναι άψογα!!!
Αναμένω με πολλή αγωνία αυτά που προαναγγέλης και αφορούν την Π.Α..
Εγώ μετά από 60 χρόνια μοντελιστικής δραστηριότητας, εκ των οποίων τα τελευταία 17 χρόνια αφιερωμένα στον σχεδιασμόν και κατασκευή ερασιτεχνικά χαλκομανιών για τα Επετειακά Αφη της ΠΑ που οδεύει πρός το τέλος, τελειώνω την μοντελιστική μου διαδρομή αφού πρώτα φτιάξω όλα τα υπόλοιπα Επετειακά Αφη της ΠΑ που απομένουν με δικές μου χαλκομανίες, εξ' άλλου αυτός ήταν και ο αρχικός μου σκοπός η παρουσίαση σε Ελλάδα και Εξωτερικό της Εγχρωμης Ιστορίας της Π.Α.,της οποίας υπήρξα μέλος σαν ελάχιστη προσφορά  έστω και μοντελιστικά.
Σε χαιρετώ φιλικά

Γιάννης.
Γιάννης

Αγαπητέ Γιάννη,

Σε ευχαριστώ θερμα. Τελευταία μας επικοινωνία ήταν πρίν 2 χρόνια αν θυμαμαι καλα που σε ειχα καλέσει από Αμπου Νταμπι για τα σήματα του RF-5A παππαγαλακι. Τα καινουργια που μου είχες στείλει εφάρμοσαν αψογα και έδωσαν ένα όμορφο αποτέλεσμα.
Απλά λίγο ύπομονη για την τελίκή παρουσίαση των 12 συνολικά που εχω φτιάξει μιας και θέλω να τελειώσω κάποιες μικρες λεπτομέρειες.

Η συνδρομή σου σε ιστορικές πληροφορίες αλλα και η συνησφορά σου στον μοντελισμό όπως επίσης και στην ίδια την ΠΑ που υπηρετησες και αγάπησες, ειναι πολύ μεγάλη και να σε έχει καλά ο Θεός. Ευχομαι οποιαδηποτε απόφαση σου να σου αφήσει μια γλυκιά αναμνηση και ένα όμορφο συναίσθημα για το έργο σου.

Με εκίμηση

Προκόπης
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Tags: