0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μας αρέσει και μας παρα-αρέσει και ενοείται ότι ζηλεύουμε τη συλλογή !και ενοείται ότι και σε μάς αρεσουν οι 3χρωμες παραλλαγές που τις χρωμμάτισες άψογα..!
Πάρα πολύ όμορφα και τα τρία, συγχαρητήρια!
Όποιος τζετάς πει ότι ΔΕΝ ζηλεύει αυτή την τριάδα μάλλον είναι και ζηλιάρης και εγωιστής Πακ-μαν παιδιά. Χτυπάει εκεί που δεν τον περιμένεις!
Και τα τρία ήταν (είναι) υπέροχα!
ʼψογος Πάκη! Και τα 3 είναι πανέμορφα!
τι να σχολιάσει κανείς .....
Αν διαλέγατε ένα από τα τρία ως θέμα, ποιο θα ήταν αυτό;Για μένα εύκολα τα Αρκτικ
Εκπληκτική τριάδα Προκόπη! Αυτά τα σηματάκια των μπόμπιδων πολύ μου αρέσουν. Έχω πάρει τα αντίστοιχα με την arctic splinter και ελπίζω να μπορέσω να το φτιάξω μέσα στη χρονιά. Ένα μεγάλο μπράβο, ή μάλλον τρία μεγάλα μπράβο για τις κατασκευές σου αυτές και μάλιστα κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Μπράβο Προκόπη! Πολύ όμορφη η τριάδα! Πάντα τα aggressor/adversary είναι εντυπωσιακή θεματολογία.Το απλό αλλά καλό κιτ της Hase προσφέρεται για απροβλημάτιστα μαζικά build υπό αντίξοες συνθήκες!
Υπέροχες κατασκευές και aggressively Ευχάριστες κατασκευές, καλοφτιαγμένες με μεράκι και οι τρις και μια πανέμορφη συλλογή Συγχαρητήρια Προκόπη.