Γειά χαρά,
είδα και ένα άλλο παλιό ποστ με κάποιον που είχε πρόβλημα, του έβγαζε λάδι απο τη βαλβίδα. Το ίδιο πρόβληαμ έχω και εγώ.
Τον εξαέρωσα γεμάτο 2-3 φορές και ακόμη βγάζει...πσιλογεμίζει χαρτοπετσέτα βασικά. Δεν το έκανε απο την αρχή, τον έχω 1 χρόνο και άρχισε τους τελευταίους 2 μήνες να βγάζει τόσο που έμενε στο πάτωμα μαζί με νερό.
Έχω ήδη συμπληρώσει όλο το λάδι του και η στάθμη είναι κάτω απο την ένδειξη...
Εγώ δεν τον εξαερώνω μετά την χρήση, απλώς αδειάζω την δεξαμενή μέσω του αερογράφου (καθαρίζοντάς τον παράλληλα).
Κάνω κάτι λάθος?
Είναι ελατωματικά μήπως αυτά τα κομπρεσέρ?
Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.
Αλεξ.