Δεν είμαι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου συμπιεστή, οπότε τα επομενα που θα ρωτήσω ενδέχεται να μην ισχύουν. Για κοιτάτε την παράκατω φωτογραφία΄, για να συζητήσουμε πως μπορεί να συνδεθεί ο πρεσσοστάτης.

Στο σημείο νο 1 η ρυθμιστική βαλβίδα πως συνδέεται με το σώμα του αεροθάλαμου

: Βιδωτά

: Εαν η απαντηση είναι καταφατική, τότε ξεβιδώνουμε την βαλβίδα και παρεμβάλλουμε ανάμεσα σε αυτήν και τον αεροθάλαμο ένα ταυ. Στο ταυ θα συνδέσουμε ένα σωληνάκι πίεσης που θα καταλήγει σε ενα πρεσοστάτη.
Οπως βλέπω από την φωτό, μπορεί να κοληθεί στό πανω μερος του μεταλλικού καλύματος του συμπιεστή.
Στο σημείο 2 που είναι ο διακόπτης υποθέτω οτι πρέπει να ξεκινά ένα καλώδιο χρώματος καφέ ή μαύρου το οποίο να καταλήγει στον κινητήρα του συμπιεστή. Σε αυτό το καλώδιο, πρέπει να παρεμβάλεται εν σειρά το καλώδιο του πρεσοστάτη