Καλωσόρισες και καλές μοντελιστές εξορμήσεις.

Ο αερογραφος σου πρέπει να έχει στην πάνω μεριά ενα μεταλλικό δοχείο, εκεί περά μέσα αναμειγνύεις το χρώμα με το διαλυτικό που θα χρησιμοποιήσεις κατά την βαφή.
Τώρα όσον αφόρα πότε βάφεις πρώτα συναρμολογείς όλο το μοντέλο, κλείνεις ότι τυχόν κενά υπάρχουν από κακή εφαρμογή των κομματιών με στόκο, και μετά ασταρώνεις αν θες και τότε βάφεις.
Αν το μοντέλο έχει λεπτομερές εσωτερικό (πχ το κοκπιτ σε ενα αεροσκάφος) τότε το βάφουμε πριν τοποθετηθεί στο μοντέλο.