Για το αν αξιζει η αλαγη νομιζω οτι δεν υπαρχει αμφιβολια,ειδικα με το ειδος των μοντελων που θες να ασχοληθεις. Στα αυτοκινητα ο αεροφρεφος ειναι μονοδρομος. Για το σετακι που θες υπολογισε περιπου 250 ευρω. Αγορασε καποιον επωνυμο αερογραφο,οχι κινεζικο,για να μην πεταξεις τα λεφτα σου. Ενα σετακι που θα σου προτεινα ειναι ενας Iwata Revolution με 0,5 μπεκ και ενα απλο κομπρεσερακι, Sparmax π.χ.