Αποστολέας Θέμα: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)  (Αναγνώστηκε 5814 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 12:33:25 μμ »
Τοπικ για ολες τις επισκεψεις στα αεροδρομια απο 8 εως 11 Νοεμβρη 2008


Η Γιορτή της Π.Α. πλησιάζει.
Για πείτε ποιές αεροπορικές βάσεις θα επισκεφθούμε :?:


Η Πολεμική Αεροπορία, επιθυμώντας να προβάλλει την αεροπορική ιδέα και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Ελληνικού λαού για την Πολεμική Αεροπορία, πραγματοποίησε από 12 έως 14 Σεπτεμβρίου 2008 στο αεροδρόμιο Τανάγρας, αεροπορική επίδειξη για τον εορτασμό του Προστάτη της, Αρχάγγελου Μιχαήλ.

Με αυτό τον τρόπο δόθηκε η δυνατότητα στο ευρύ κοινό να γνωρίσει από κοντά και στο φυσικό τους περιβάλλον τα μέσα, το προσωπικό και τις δυνατότητές της Πολεμικής Αεροπορίας. Το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά αεροσκάφη της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, να επιδεικνύουν τις επιχειρησιακές τους δυνατότητες. Είχε επίσης την ευκαιρία να θαυμάσει και αεροσκάφη ξένων χωρών σε στατική έκθεση.

Επίσης στo πλαίσιo εορτασμού, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις σε όλες τις Αεροπορικές Βάσεις της Π.Α. στις 8 έως 11 Νοεμβρίου 2008, στατικές εκθέσεις μέσων και αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας.


 :arrow: http://www.haf.gr/el/airshow2008/



Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 12:44:31 μμ »
ʼραξο, Ανδραβίδα φέτος! Έχω να πάω από το 1998!

Συνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 12:51:32 μμ »
Προσωπικά θα ήθελα να πάω Λάρισα, Αγχίαλο και Τανάγρα αλλά το βλέπω αρκετά δύσκολο......
Βέβαια ποτέ δε ξέρεις τί μπορεί να γίνει τελικά.
 :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος kongrigo

  • ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ PATCHES!!!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 528
  • ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ PATCHES !!!
ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 01:05:02 μμ »
Κλασσικά 112 - 114  :lol:
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, πρέπει να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας..

[/u

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 02:39:23 μμ »
ʼραξο, Ανδραβίδα φέτος! Έχω να πάω από το 1998!

τυχερε!!! ...εγω Ανδραβιδα πηγα το καλοκαιρι του 2002!

...εγω λογικα οπως καθε χρονο 113, 110 και ισως 111!

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 04:59:21 μμ »
Δυστυχώς, φοβάμαι ότι φέτος δεν θα προλάβω να επισκευθώ καμία. :(

Θα είμαι εκτός Ελλάδας μέχρι την Παρασκευή 7/11, και την επόμενη μέρα έχω γάμο στα Τρίκαλα.

Μόνη μου ελπίδα, αν πείσω  ::haushalt_001:: να περάσω λίγο από την 110, πριν επιστρέψω στην Αθήνα




 :cry: :cry: :cry: :cry:
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
κλασσικα σιγουρα Δεκελεια ισως Ελευσινα η και Ταναγρα.... ::salut::

για οτι κανονισουμε γραψτε εδω συναδελφοι ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Θάνος_79

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2063
  • Age: 47
  • Τόπος: ΕΛΛΑΣ - ΓΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
  • ΠΑΡΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΤΟΛΜΗΤΑΙ
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 07:07:01 μμ »

ʼραξο - Ανδραβίδα ή Τανάγρα  ::salut::

Να πω την αλήθεια για Τανάγρα ψήνομαι πιο πολύ :twisted:

Τώρα αν μου τη βαρέσει παίζει και Αγχίαλο.... ::eusa_dance:: ::eusa_pray::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Sotos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Age: 56
  • Τόπος: Ηλιούπολη - Αθήνα
    • Πως βγάζω το παντεσπάνι μου
Απ: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
« Απάντηση #8 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 09:18:47 μμ »
Μόνη μου ελπίδα, αν πείσω  ::haushalt_001:: να περάσω λίγο από την 110, πριν επιστρέψω στην Αθήνα

Θα ειμαι σιγουρα (πρωτα ο Θεος) στη Λαρισα την Κυριακη 9/11. Παιζεται να ειμαι και απο το Σαββατο. Το κινητο θα ειναι ανοιχτο και φορτισμενο. :wink:
Ακόμη και η αντιγραφή, χρειάζεται μυαλό.


Τόσα πολλά αεροδρόμια, κι εγώ θα λείπω!

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #9 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 10:38:35 μμ »
Ξέρει κανείς αν αυτές τις μέρες παίζει τίποτα από  ::icontomcat:: στη Θεσσαλονίκη ;

π.χ. ΣΕΔΕΣ ή Μίκρα (Αεροδρόμιο) ;
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #10 στις: Οκτωβρίου 29, 2008, 11:18:15 μμ »
Ξέρει κανείς αν αυτές τις μέρες παίζει τίποτα από  ::icontomcat:: στη Θεσσαλονίκη ;

π.χ. ΣΕΔΕΣ ή Μίκρα (Αεροδρόμιο) ;
Απο τοτε που μεταφερθηκε η 350 ΠΚΒ στο Σεδες δεν γινεται τιποτα εκει...μονο στην 113 Π.Μ (Μίκρα) οπου καθε χρονο συνηθως ερχεται καποιο εκπαιδευτικο α/φος αντε και κανα βολιοτικο F-16 καμια φορα...κατα τα αλλα εκτίθενται κλασσικα τα Canadair, η Dakota...και οι "αποστρατοι" Μαχητες της Ελευθεριας και Λαρισαιος Φαντομας (67-345)

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #11 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 01:44:49 πμ »
Απο τοτε που μεταφερθηκε η 350 ΠΚΒ στο Σεδες δεν γινεται τιποτα εκει...μονο στην 113 Π.Μ (Μίκρα) οπου καθε χρονο συνηθως ερχεται καποιο εκπαιδευτικο α/φος αντε και κανα βολιοτικο F-16 καμια φορα...κατα τα αλλα εκτίθενται κλασσικα τα Canadair, η Dakota...και οι "αποστρατοι" Μαχητες της Ελευθεριας και Λαρισαιος Φαντομας (67-345)

Κατάλαβα ....... ψόφια   ::icon_hang:: πράγματα δηλαδή. Μάλλον πρέπει να κατέβουμε προς Λάρισα μεριά...
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #12 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 02:33:44 πμ »
μη το συζητας...110 "φορ εβερ"  ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ

  • at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2189
  • Age: 41
  • Τόπος: Daytona Beach
  • Παντέλας
    • http://www.airclub-larissa.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #13 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 04:13:08 πμ »
Μαστόρια σας περιμένω στην 110, δίπλα από το RF-4E συνήθως μας βάζουν  ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Αν το επιτρέψει ο καιρός λογικά θα πετάξει και κόσμος  ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 02:15:51 μμ »
Μαστόρια σας περιμένω στην 110, δίπλα από το RF-4E συνήθως μας βάζουν  ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Αν το επιτρέψει ο καιρός λογικά θα πετάξει και κόσμος  ::icon_thumright::


ʼσχετο με το θέμα ....
Στη Λάρισα έχω τον κουμπάρο μου στο τεχνικό τμήμα !!!! Το όνομα Δημήτρηs Ρούμελης σας λέει τίποτα ;
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος VM

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 218
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘήνα
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 02:24:23 μμ »
Θα ηθελα να παω 110 ΠΜ. Εχω να παω απο το 93 που απολυθηκα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 02:34:14 μμ »
...κάτι μου λέει ότι θα έχει "αρκετό κόσμο" η 110 :mrgreen:

Παντελή, θα συνεννοηθούμε λίγες μέρες πριν! ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 02:43:44 μμ »
Πρόγραμμα Εορτής Αεροπορίας 2008   (29/10/2008)

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει τα εξής:

Κατά τη διάρκεια του εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εκδηλώσεις:

    * Επίσημος Εορτασμός - Δοξολογία στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 8 Νοεμβρίου (Πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων 10:30).
    * Μετασταθμεύσεις αεροσκαφών για εμπλουτισμό των στατικών εκθέσεων των Μονάδων.
    * Πτήσεις αεροσκαφών για διελεύσεις σε ακριτικές πόλεις και νησιά.
    * Πτήσεις δημοσιογράφων.
    * Στατικές και φωτογραφικές εκθέσεις στις Μονάδες (08 Νοεμβρίου από 13:00 έως 17:00, 9 έως 11 Νοεμβρίου από 09:00 έως 17:00).
    * Μνημόσυνο και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 9 Νοεμβρίου (Πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων 10:45).
    * Ειδική σφράγιση επιστολών ΕΛΤΑ.
    * Διάφορες εκδηλώσεις Αερολεσχών και Αεραθλητικών Σωματείων σε Αεροπορικές Βάσεις.
    * Πτητική δραστηριότητα στις 8 και 9 Νοεμβρίου στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 13:00.
    * Διοργάνωση διαγωνισμού έκθεσης ιδεών μαθητών με αεροπορικό θέμα.

Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ
Αντισμήναρχος (Ι) Δημ. Τσιρογιαννίδης

Αποσυνδεδεμένος F-104G

  • "Η Π.Α ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ"
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1133
  • Age: 59
  • Τόπος: Πάτρα-Μέγαρα
  • "ΠΑΡΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΤΟΛΜΗΤΑΙ"
    • "Η Π.Α ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ"
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 04:47:32 μμ »
Σιγουρα θα παω 112 λογω εγγυτητας απο τα Μεγαρα οπου και μενω.
Λεω να παω και Τατοι, γιατι δεν εχω παει ποτε...!!!
Παιζει και η 114.

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 07:15:44 μμ »
Θα ήταν ωραίο να μαζευτούμε οι Θεσσαλοί και να κάνουμε ένα tour σε 110-111..

Αποσυνδεδεμένος petervic

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 336
  • Age: 54
  • Τόπος: Aθήνα Αγ. Ανάργυροι
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 30, 2008, 11:11:52 μμ »
Κατά 90% Δεκέλεια την Κυριακή 9/11 με τον πιτσιρικά αγκαλιά, το 10% το κρατάω γιατί ποτέ δεν ξέρεις...
<a href="http://www.earthhour.org/signup/gr:el" target="_blank"><img src="http://www.wwf.gr/eh09_downloads/images/468x60.gif" width="468" height="60" border="0" />[/url]

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 31, 2008, 07:54:01 μμ »
Κατα πασα πιθανοτητα Παρασκευη στην 111ΠΜ

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 31, 2008, 08:02:43 μμ »
Πανουλη...από το Σάββατο θα είναι επισκέψιμα τα αεροδρόμια για την γιορτή...ξερω οτι εσυ μπορεις να μπεις κτλ...απλα το λεω σε περιπτωση που σκοπευεις να συναντησεις κανεναν "κοινο θνητο" συμφορουμιτη που δεν θα μπορεσει να μπει Παρασκευη... :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #23 στις: Οκτωβρίου 31, 2008, 08:20:42 μμ »
Πανουλη...από το Σάββατο θα είναι επισκέψιμα τα αεροδρόμια για την γιορτή...ξερω οτι εσυ μπορεις να μπεις κτλ...απλα το λεω σε περιπτωση που σκοπευεις να συναντησεις κανεναν "κοινο θνητο" συμφορουμιτη που δεν θα μπορεσει να μπει Παρασκευη... :mrgreen:
Ωπ σορι....Νόμιζα πως 8 ειναι Παρασκευη.... :oops:
Γραψε λαθος
Σαββατο Πιθανως 111ΠΜ

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #24 στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 12:16:20 πμ »
To Σάββατο λένε ότι θα ανοίξουν 13:00 - 17:00. Και αυτό γιατί προφανώς 10-11 θα έχει δοξολογίες, δεξιώσεις κλπ για τους επισήμους..

Το ερώτημα είναι πότε ΔΕΝ θα έχει κόσμο για να κάνουμε τη "δουλειά" μας και πότε θα είναι πλήρη από πλευράς εκθεμάτων κλπ..

Θέλω να πιστεύω ότι από τις 12:30 θα είναι όλα ΟΚ.. Τι λέτε;

Tags: