0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ʼραξο, Ανδραβίδα φέτος! Έχω να πάω από το 1998!
Μόνη μου ελπίδα, αν πείσω να περάσω λίγο από την 110, πριν επιστρέψω στην Αθήνα
Ξέρει κανείς αν αυτές τις μέρες παίζει τίποτα από στη Θεσσαλονίκη ;π.χ. ΣΕΔΕΣ ή Μίκρα (Αεροδρόμιο) ;
Παράθεση από: Ni_Kos στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:38:35 μμΑπο τοτε που μεταφερθηκε η 350 ΠΚΒ στο Σεδες δεν γινεται τιποτα εκει...μονο στην 113 Π.Μ (Μίκρα) οπου καθε χρονο συνηθως ερχεται καποιο εκπαιδευτικο α/φος αντε και κανα βολιοτικο F-16 καμια φορα...κατα τα αλλα εκτίθενται κλασσικα τα Canadair, η Dakota...και οι "αποστρατοι" Μαχητες της Ελευθεριας και Λαρισαιος Φαντομας (67-345)
Μαστόρια σας περιμένω στην 110, δίπλα από το RF-4E συνήθως μας βάζουν Αν το επιτρέψει ο καιρός λογικά θα πετάξει και κόσμος
Πανουλη...από το Σάββατο θα είναι επισκέψιμα τα αεροδρόμια για την γιορτή...ξερω οτι εσυ μπορεις να μπεις κτλ...απλα το λεω σε περιπτωση που σκοπευεις να συναντησεις κανεναν "κοινο θνητο" συμφορουμιτη που δεν θα μπορεσει να μπει Παρασκευη...