με αφορμή το "περιστατικό" του Σαββάτου που το συνήθες καφέ ήταν κλειστό και δημιουργήθηκε ένας μικρός "πανικός" (προσωπικά άκουσα 2-3 διαφορετικούς που έψαχναν το "νέο" προσψρινό στέκι)
προτείνω να θεσπιστεί ένας συγκεκριμένος χώρος (καφέ) ως "μόνιμο εναλλακτικό καφέ" για τέτοιες περιπτώσεις emergency.
στις πραγματικές καταστασεις οταν τα αεροπλάνα έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα με το κύριο αεροδρόμιο, καταφεύγουν στο εναλλακτικό αυτόματα.
δεν κάνουν βόλτες πάνω απο το κύριο ( όπως πολλοί έκαναν το σάββατο περι του τριγώνου, απελπισμένοι) μέχρι να δεήσει να ξεπεραστεί το πρόβήμα

Σ.Σ.