netmeeting με καμερα :mrgreen:, εχει wireless internet η καφετερεια :?:
Απών λόγω εκλογών...σιγά ρε ...ετεροδημότη !!!
Δε ξέρω ακόμη...
2 συνεχόμενα Σάββατα σε συνάντηση.....
Λέτε να με κρεμάσει η κυρά ή να μου εξαπολύσει παντόφλα :?: :?: :?:
:mrgreen:
Θα δείξει... δεν ξέρω ακόμη.
Αν εχω αναρρωσει απο ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ με 38,5 πυρετο ισως να ερθω.(Φοβερη ιωση,με ελιωσε σε 10 μερες εχασα 6 κιλα το μονο καλο)
Και αν με κρατανε τα ποδια μου βεβαια
Περαστικά Μιχάλη!
Απλά φρόντισε να έχει αναρρώσει πλήρως μην κολλήσουμε όλοι...! :lol: :lol: :D
Έλα για να μαζευόμαστε οι αρματάδες σιγά σιγά :!: :!: :!:
:wink:
viper τι θα γίνει θα σε δούμε καμιά φορά μαύρα μάτια έχουμε κάνεi !!!
Σε θέλω και για να μου δώσεις τα φώτα σου για συναλαγές στο e bay.
Ελα ματάκια μου , θα σου φέρω και γαλακτομπούρεκο απ' το κοσμικό. :)
Μα για αυτό απευθήνθηκα σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.
Εγώ πάντως δε θα φάω γιατί κάνω δίαιτα!!!
Και δεν καταλαβαίνω από πειρασμούς!!!
:wink: :mrgreen:
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.
Κάνεις και άλλα????
Αφού είπαμε ρε Μητσαρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ!!!!!! :wink:
...
Εγώ απλά είμαι μοντέλο!!!
Ενώ εσείς είστε ΜΟΝΤΕΛΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!! Ευχαριστώ πολύ χρυσό μου εσένα θα σου φέρω εξτρα μερίδα.
Μέ τα καλά σου λόγια μου το σήκωσες το πεσμένο και μαραμένο μου ...... (ηθικό )
Μα για αυτό απευθήνθηκα σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

(http://img150.imageshack.us/my.php?image=dsc00039tk2.jpg)
Είναι ο προσωπικός οδοντίατρος και ο προσωπικός φωτογράφος του Αστραπόγιαννου.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ???
xairetismous apo ti skyro s'oloys!
τελικα κι εγω παρων στο meeting :twisted: :twisted: :twisted:εχεις και δωράκι μαζι με τον Mirage...
Και που να δείτε τι όμορφα που είναι τώρα στην Σκύρο... :wink:δεν νομίζω να είναι και τόσο άσχημα αυτή την εποχή. βρίσκεις και αμέσως τραπέζι στου Λάμπρου στους Ασπούς για αστακομακαρονάδα.
Γιώργη,βρέχει καθόλου? :mrgreen:
Καλά να περνάς φίλε!
(http://img91.imageshack.us/my.php?image=tankcommandersskx3.jpg)
ΑΑΑΑΑΑ όλα κι' όλα εμείς δεν σε βρίσαμε , εντάξει ;;;;; Ακου καλή ψήφο !!! για ψηφοφόρους μας πέρασες παιδάκι μου;;; :) :)