Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 07, 2006, 04:01:22 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/2006"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 07, 2006, 04:01:22 μμ
δηλωστε το παρων :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 07, 2006, 06:12:46 μμ
παρον  :!:
νοερα...  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Οκτωβρίου 07, 2006, 06:23:58 μμ
Lambro gia pes eki sto Cafe na valoune tilefono sindialexeon gia na pairnoume
kai mis apo to exoteriko na simetexoume sta meetings  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 07, 2006, 07:41:22 μμ
παρών ....ας είναι καλά οι εκλογές  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 07, 2006, 07:42:53 μμ
Δε ξέρω ακόμη...
2 συνεχόμενα Σάββατα σε συνάντηση.....
Λέτε να με κρεμάσει η κυρά ή να μου εξαπολύσει παντόφλα :?: :?: :?:
 :mrgreen:
Θα δείξει... δεν ξέρω ακόμη.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Rambo στις Οκτωβρίου 07, 2006, 07:44:27 μμ
netmeeting με καμερα :mrgreen:, εχει wireless internet η καφετερεια :?:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 07, 2006, 07:53:02 μμ
netmeeting με καμερα :mrgreen:, εχει wireless internet η καφετερεια :?:


  κάτι τέτοιο θα έλεγα και εγώ  :mrgreen: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 07, 2006, 11:39:23 μμ
Με καλυψε ο leopard...... :?
Καποια κουκουρουκου(που λεει και ο Νικος)-δικαιολογια θα παιξει,αυτο ειναι δεδομενο
και καμαρωνει η μανα μου οτι εκανε αντρα.... :oops:

Ετσι με σερνει η λεγαμενη...απο την μυτη η ρουφιανα!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 08, 2006, 12:04:33 πμ
Απών λόγω εκλογών...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 08, 2006, 12:16:30 πμ
Απών λόγω εκλογών...
σιγά ρε ...ετεροδημότη !!!
πλάκα κάνω. καλό τριήμερο και πιες τον καφέ αντί για την ιπποκράτους στα ψηλαλώνια ή πελεκάνο (3 χρόνια στη 17).
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 08, 2006, 12:24:51 πμ
Θα τον πιω κατά Ρίο μεριά... Και μετά ψηλά κάπου στα Καλάβρυτα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 08, 2006, 12:36:01 πμ
dedale,

μοντελιστές ενωμένοι ποτέ νικημένοι :!: :!: :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 08, 2006, 01:23:42 πμ
Δε ξέρω ακόμη...
2 συνεχόμενα Σάββατα σε συνάντηση.....
Λέτε να με κρεμάσει η κυρά ή να μου εξαπολύσει παντόφλα :?: :?: :?:
 :mrgreen:
Θα δείξει... δεν ξέρω ακόμη.

ʼκου τι θα κάνεις...
Δίνεις στη Δήμητρα 50 ευρώ και έτσι είναι σαν να  την χώνεις σε υπηρεσία όλο το ΣΚ. :mrgreen:

Πλεονεκτήματα...
1) Έχεις ελεύθερο χρόνο για το meeting :wink:
2) Γυρνάς από το meeting και έχεις τα Μ113 περασμένα λάδια ΟΛΑ! :wink:

Μειονεκτήματα...
1) -50 εύρω :(
2) Τα Μ113 έχουν γίνει μπ0υrδελο (ποιος λ@λ@κας σου είπε να αφήσεις τη γυναίκα μόνη με τα μοντέλα?) :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 08, 2006, 08:22:19 πμ
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Πρωί πρωί έχω πέσει κάτω από τα γέλια!!!
Δυστηχώς Νίκο η κυρά δεν είναι και τόσο κουτή να με αφήσει ήσυχο μόνο με 50ευρώ!!!
Πρέπει να βρω άλλον τρόπο!!!
 :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 08, 2006, 02:06:34 μμ
ισως παρων λογω εκλογων
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Farao Mike στις Οκτωβρίου 09, 2006, 06:43:37 μμ
Αν εχω αναρρωσει απο ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ με 38,5 πυρετο ισως να ερθω.(Φοβερη ιωση,με ελιωσε σε 10 μερες εχασα 6 κιλα το μονο καλο)
Και αν με κρατανε τα ποδια μου βεβαια
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 09, 2006, 06:54:31 μμ
Την προηγούμενη τελικά δεν τα κατάφερα να έρθω, αλλά για αυτό το Σάββατο δηλώνω πως ναι!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 09, 2006, 07:06:40 μμ
Έλα για να μαζευόμαστε οι αρματάδες σιγά σιγά :!: :!: :!:
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 09, 2006, 10:36:12 μμ
Αν εχω αναρρωσει απο ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ με 38,5 πυρετο ισως να ερθω.(Φοβερη ιωση,με ελιωσε σε 10 μερες εχασα 6 κιλα το μονο καλο)
Και αν με κρατανε τα ποδια μου βεβαια

περαστικα και θα σε περιμενουμε :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 09, 2006, 10:45:02 μμ
Περαστικά Μιχάλη!
Απλά φρόντισε να έχει αναρρώσει πλήρως μην κολλήσουμε όλοι...! :lol: :lol: :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Brutalos στις Οκτωβρίου 09, 2006, 11:01:54 μμ
Θα είμαι μετά τις 14.00  :wink:.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: JohnMet στις Οκτωβρίου 10, 2006, 01:36:11 πμ
Περαστικά Μιχάλη...
Εγώ φεύγω για κρήτη-εκλογές οπότε δεν θα έρθω...καλά να περάσετε..
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 10, 2006, 02:44:09 μμ
Περαστικά Μιχάλη!
Απλά φρόντισε να έχει αναρρώσει πλήρως μην κολλήσουμε όλοι...! :lol: :lol: :D

Αν κολλήσουμε όλοι, θα πάρουμε δύο εβδομάδες αναρρωτική άδεια από τις δουλειές μας! Οπότε για δύο εβδομάδες, θα μοντελάρουμε στο φουλ!!!!
Εγώ θέλω να με κολλήσεις!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:00:34 μμ
....μεσα και εγω..επιτελους ελευθερο ΣΚ.....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:05:49 μμ
Έλα για να μαζευόμαστε οι αρματάδες σιγά σιγά :!: :!: :!:
 :wink:

αλλος ενας παρων..  :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:11:44 μμ
viper τι θα γίνει θα σε δούμε καμιά φορά μαύρα μάτια έχουμε κάνεi !!!
Σε θέλω και για να μου δώσεις τα φώτα σου για συναλαγές στο e bay.
Ελα ματάκια μου , θα σου φέρω και γαλακτομπούρεκο απ' το κοσμικό. :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:20:37 μμ
Για συνναλαγές στο ebay υπάρχουν και άλλοι με μεταπτυχιακά!!!
Αυτό το λέω σε περίπτωση που δεν έρθει ο VIPER.
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:51:18 μμ
 :) :) :)ΤΗΑΝΚ ΥΟUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2006, 03:55:18 μμ
Πάντως το ebay είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:09:57 μμ
viper τι θα γίνει θα σε δούμε καμιά φορά μαύρα μάτια έχουμε κάνεi !!!
Σε θέλω και για να μου δώσεις τα φώτα σου για συναλαγές στο e bay.
Ελα ματάκια μου , θα σου φέρω και γαλακτομπούρεκο απ' το κοσμικό. :)

που σε παιδαρε,δε ξερω αν ερθω :? για ebay δεν εχω ιδεα :!: :!: :!: :shock: ρωτα αλλους δες και ενα σχετικο τοπικ που υπαρχει στο forum :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:17:08 μμ
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:22:18 μμ
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Το γαλακτομπούρεκο πάντως μην το ξεχάσεις!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:26:21 μμ
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:29:52 μμ
Εγώ πάντως δε θα φάω γιατί κάνω δίαιτα!!!
Και δεν καταλαβαίνω από πειρασμούς!!!
 :wink: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:30:52 μμ
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Κάνεις και άλλα????

Αφού είπαμε ρε Μητσαρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ!!!!!! :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:32:38 μμ
Εγώ πάντως δε θα φάω γιατί κάνω δίαιτα!!!
Και δεν καταλαβαίνω από πειρασμούς!!!
 :wink: :mrgreen:

Οκ θα φαω εγω και το δικο σου μιας και κανω διαιτα προς τα εξω!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:36:42 μμ
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Ωχ! Τη βλέπω την δουλειά! Θα μας πετάξουν με τις κλωτσιές έξω από το μαγαζί!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:37:50 μμ
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Κάνεις και άλλα????

Αφού είπαμε ρε Μητσαρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ!!!!!! :wink:

Και εκτός από μεγάλη φίρμα είσαι και μεγάλη μοντελάρα*

*Μοντελάρα= 1) Ο ʼδωνις προσωποποιημένος - Ομορφιά+++++++++
                     2) Ο απίστευτος μοντελιστής που με της δουλειές του χαζεύουν οι υπόλοιποι!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:38:51 μμ
Το κομμάτι μου το κάνω δωρεά στον Τσίτσο!!!
Όσο για την ομορφιά σας!!!
Εγώ απλά είμαι μοντέλο!!!
Ενώ εσείς είστε ΜΟΝΤΕΛΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:40:21 μμ
...
Εγώ απλά είμαι μοντέλο!!!
Ενώ εσείς είστε ΜΟΝΤΕΛΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Σε τι κλίμακα????
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:47:42 μμ
ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!    Ευχαριστώ πολύ χρυσό μου εσένα θα σου φέρω εξτρα μερίδα.
Μέ τα καλά σου λόγια μου το σήκωσες το πεσμένο και μαραμένο μου ......     (ηθικό )
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:48:45 μμ
Ρε την φωτό του Μήτσου με τα γυαλιά ποιος την έχει?
Ποστάρετε την ρεεεεε!!!! :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:49:48 μμ
ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!    Ευχαριστώ πολύ χρυσό μου εσένα θα σου φέρω εξτρα μερίδα.
Μέ τα καλά σου λόγια μου το σήκωσες το πεσμένο και μαραμένο μου ......     (ηθικό )


50 Cent σε εκανα!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:51:42 μμ
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Αλλου το βρηκα βρε :wink: και το ποσταρα κι εδω :) ελπιζω να βοηθα καπου 8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:52:12 μμ
Την έχω εγώ...
Να μη την αφήσουμ μυστήριο γι αόσους δεν έχουν έρθει ακόμα;
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 04:56:33 μμ
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΖΙ ΟΙΧ     ΧΙΟ  ΙΧΟ  ΧΟΙ             ΤΟΡΑ ΤΟΡΑ ΤΟΡΑ
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:04:21 μμ
βάλτην Κώτσο!!!
Ρόμπα θα σε κάνουμε Κρητικέ!!!! :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:07:40 μμ
Μετά από σχετικό αίτημα του συναδέλφου mmaker και την συγκατάθεση του Astrapogianou σας παρουσιάζω το μεγάλο αστέρι των Modelclub Meetings...... Δημήτρης Ο "ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ" :lol:



ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ ΠΙΑ!!!!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:11:15 μμ
Τα λές αυτά απ' τη ζήλια σου γιατί δεν έχεις φωτό -ΓΕΝΕΙΑ. Με ζηλευεις μωρή σκρόφα γιατι είμαι λυγερόκορμη.
Αμάν βρε Μέλπα πότε θα μας την βγάλεις να την δούμε;;;;;
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:24:27 μμ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΜΠΟΥΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:28:44 μμ
You asked for it...
(http://img150.imageshack.us/my.php?image=dsc00039tk2.jpg)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:30:15 μμ
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Διχνεις πολυ..."ευαισθητος αντρας" με το ροζουλι ρε κουκλε!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:

 :lol: :lol: :lol: :lol:
"καλα αυτος ειναι ο αστραπογιαννος.....οι αλλοι ποιοι ειναι??" :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:39:18 μμ
Είναι ο προσωπικός οδοντίατρος και ο προσωπικός φωτογράφος του Αστραπόγιαννου.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ???
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:41:12 μμ
Κατσε εσυ και θα σε καμω εγω Ψινακη!! :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:41:36 μμ
Είναι ο προσωπικός οδοντίατρος και ο προσωπικός φωτογράφος του Αστραπόγιαννου.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ???

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2006, 05:52:55 μμ
Καλά... Νικόλα η ρεκλάμα απο πάνω απ' τη φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά. Τι να σου πώ βρε στρουμπουλό αγόρι  ;;;
Το άλλο Σάββατο τι να βρούμε να κάνουμε ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τα 'δες Νικόλα μου? τώρα κάνουν πως δεν ξέρουν τους άλλους . Φοβουντε να ομολογήσουν την ιδιέτερότητα τους.
 8) 8) 8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2006, 06:37:47 μμ
 :shock: :shock: :shock:
ΤΡΕΛΑ ΑΓΟΡΙΑ :!: :!: :!:
1 ώρα έλειψα και το κάνατε το θαύμα σας :!: :!: :!:
ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΕ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ :!: :!: :!:
Τύφλα να έχει ο Γκοσγκούνης :!: :!: :!:
Κάτι μου λέει ότι το Σάββατο θα γίνει μεγάλο πανηγύρι στην Ιπποκράτους :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 11, 2006, 12:15:24 μμ
ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΕ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ   :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

εχω την υποψία όπως εγραψε και άλλος συνάδελφος οτι θα πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας για το σάββατο (π.χ. να ορισουμε απο τωρα την προτεραιότητα για την τουαλέτα γιατί θα εχουμε κόλλημα ώς προς την συχνότητα χρήσης της  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Οκτωβρίου 12, 2006, 09:37:09 πμ
....και να ειχα αποφασισει να μην ερθω,η φωτο σε κανει να μην μπορεις να αντισταθεις....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 12, 2006, 12:17:34 μμ
sas pao!
kritike,irthe i ora gia diethni kariera!
xairetismous apo ti skyro s'oloys!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Οκτωβρίου 12, 2006, 01:06:53 μμ
xairetismous apo ti skyro s'oloys!

Γι΄αυτό μ' αρέσει η Αεροπορία, γιατί φροντίζει να κάνουν "διακοπές" τα στελέχη της στα νησιά και εκτός τουριστικής περιόδου :mrgreen:

Καλή υπηρεσία φίλε :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 12, 2006, 01:08:19 μμ
Συμφωνό απόλυτα Παναγιώτη!!!
Και μετά λένε ότι είναι άσχημα!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Υπομονή 5lepte.
Σύντομα θα είσαι ξανά κοντά μας!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: 117tacan στις Οκτωβρίου 12, 2006, 01:24:27 μμ
Καλά περνάτε στη Σκύρο... :wink:
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου  :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 12, 2006, 04:23:58 μμ
Και που να δείτε τι όμορφα που είναι τώρα στην Σκύρο... :wink:
Γιώργη,βρέχει καθόλου? :mrgreen:
Καλά να περνάς φίλε!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 12, 2006, 05:34:45 μμ
Μην το συζητάς καθόλου κάτσε εκεί να πάρεις και κανά φράγκο παραπάνω.
Και όταν έρθεις θα σου φέρω και την κασόνα με τα  gun -ια
Με τηγν ατμόσφαιρα που θα έχει εκεί να γράψεις ποίημα να μας το διαβάσεις οταν έρθεις.
Υ.Γ.  τα χέρια έξω απ' το σεντόνι. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 12, 2006, 05:55:53 μμ
τελικα κι εγω παρων στο meeting :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 12, 2006, 06:43:05 μμ
τελικα κι εγω παρων στο meeting :twisted: :twisted: :twisted:
εχεις και δωράκι μαζι με τον Mirage...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 13, 2006, 10:21:45 μμ
eyxaristo gia tis eyxes aderfia  :!:
tha ta poyme to allo s.k. (dystyxos moy ekopsan tin adeia gia mesi anatoli...).


EXO KAI SUPER FOTOYLIKO KAI VIDEO LEMEEEEEEEEEEEEEEEEE... :o  :o  :o
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2006, 12:27:38 πμ
να υπενθυμισω πως θα εχω αρκετο υλικο απο DEFENDORY (αφισες,διαφημιστικα,περιοδικα κ.λ.π) :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 14, 2006, 01:35:06 πμ
Και που να δείτε τι όμορφα που είναι τώρα στην Σκύρο... :wink:
Γιώργη,βρέχει καθόλου? :mrgreen:
Καλά να περνάς φίλε!
δεν νομίζω να είναι και τόσο άσχημα αυτή την εποχή. βρίσκεις και αμέσως τραπέζι στου Λάμπρου στους Ασπούς για αστακομακαρονάδα.
(think positive)
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:01:11 πμ
Λέω να περάσω κι εγώ για πρώτη φορά από το σημείο συνάντησης... Ελπίζω να τα καταφέρω.

Ειδικά μετά από τις φωτογραφίες του ροζμεγαδιοπτροφόρου & μουσάτου τυπου δεν πρέπει να χάσω τη συνάντηση...εξάλλου θα γίνει και νονός!  :mrgreen: :mrgreen:

Αν το δει κάποιος αυτό έγκαιρα, τι ώρα μαζέυεστε συνήθως; Κάπου είχα δει ένα σχετικό thread αλλά δεν θυμάμαι πια.

Π.

Panzer Marsch!
(http://img91.imageshack.us/my.php?image=tankcommandersskx3.jpg)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:27:30 πμ
12 είμαστε μαζεμένοι στο καφέ!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:29:28 πμ
12:00-12:30 περίπου .......μέχρι (την ώρα που θα μας πετάξουν έξω απο το καφέ  :mrgreen: :mrgreen:)  ότι ώρα τραβήξει  :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:30:40 πμ
Για να ξεκινάνε μερικοί μερικοί που έχουν και ραντεβού!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:35:01 πμ
στο δρόμο είμαι δεν βλέπεις καλά  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:40:03 πμ
Ουδέν σχόλιον............
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2006, 08:19:40 μμ
πολυς κοσμος και σημερα & νεα μελη στη παρεα :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 14, 2006, 10:11:40 μμ
Εσύ πάλι μου ξέφυγες . Φαίνετε δεν είναι της μοίρας γραφτό να γνωριστούμε :) :) :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: balstaf87 στις Οκτωβρίου 14, 2006, 11:29:59 μμ
Παρών :!: :!: :!:........θα έλεγα αν ήμουν Αθήνα ή τριγύρω!!!!
Πάντως που θα πάει θα βρώ αφορμή και θα κατέβω κανα ΣΚ. Καλά να περάσετε παίδες και καλή ψήφο!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 14, 2006, 11:34:56 μμ
ΑΑΑΑΑΑ όλα κι' όλα εμείς δεν σε βρίσαμε , εντάξει ;;;;;   Ακου καλή ψήφο !!! για ψηφοφόρους μας πέρασες παιδάκι μου;;; :) :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 15, 2006, 01:01:53 πμ
ΑΑΑΑΑΑ όλα κι' όλα εμείς δεν σε βρίσαμε , εντάξει ;;;;;   Ακου καλή ψήφο !!! για ψηφοφόρους μας πέρασες παιδάκι μου;;; :) :)

Mην το αποπαίρνεις έτσι το παιδί και τρομάζει!
Είναι νέος ακόμα!!