Αποστολέας Θέμα: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/2006"  (Αναγνώστηκε 8061 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #25 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 03:11:44 μμ »
viper τι θα γίνει θα σε δούμε καμιά φορά μαύρα μάτια έχουμε κάνεi !!!
Σε θέλω και για να μου δώσεις τα φώτα σου για συναλαγές στο e bay.
Ελα ματάκια μου , θα σου φέρω και γαλακτομπούρεκο απ' το κοσμικό. :)
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #26 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 03:20:37 μμ »
Για συνναλαγές στο ebay υπάρχουν και άλλοι με μεταπτυχιακά!!!
Αυτό το λέω σε περίπτωση που δεν έρθει ο VIPER.
 :wink:

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #27 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 03:51:18 μμ »
 :) :) :)ΤΗΑΝΚ ΥΟUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #28 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 03:55:18 μμ »
Πάντως το ebay είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ :!: :!: :!:

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #29 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:09:57 μμ »
viper τι θα γίνει θα σε δούμε καμιά φορά μαύρα μάτια έχουμε κάνεi !!!
Σε θέλω και για να μου δώσεις τα φώτα σου για συναλαγές στο e bay.
Ελα ματάκια μου , θα σου φέρω και γαλακτομπούρεκο απ' το κοσμικό. :)

που σε παιδαρε,δε ξερω αν ερθω :? για ebay δεν εχω ιδεα :!: :!: :!: :shock: ρωτα αλλους δες και ενα σχετικο τοπικ που υπαρχει στο forum :wink:

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #30 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:17:08 μμ »
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #31 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:22:18 μμ »
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Το γαλακτομπούρεκο πάντως μην το ξεχάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #32 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:26:21 μμ »
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #33 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:29:52 μμ »
Εγώ πάντως δε θα φάω γιατί κάνω δίαιτα!!!
Και δεν καταλαβαίνω από πειρασμούς!!!
 :wink: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #34 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:30:52 μμ »
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Κάνεις και άλλα????

Αφού είπαμε ρε Μητσαρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ!!!!!! :wink:

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #35 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:32:38 μμ »
Εγώ πάντως δε θα φάω γιατί κάνω δίαιτα!!!
Και δεν καταλαβαίνω από πειρασμούς!!!
 :wink: :mrgreen:

Οκ θα φαω εγω και το δικο σου μιας και κανω διαιτα προς τα εξω!!!!

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #36 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:36:42 μμ »
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Ωχ! Τη βλέπω την δουλειά! Θα μας πετάξουν με τις κλωτσιές έξω από το μαγαζί!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #37 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:37:50 μμ »
Μην νομίζεις πως κάνω πλάκα , εγώ τα κάνω κάτι τέτοια . Εχω χωριάτικη νοοτροπία.
Θα πετάξουμε το ταψί στη μέση και θα γίνει η σφαγή του Ηρώδη.

Κάνεις και άλλα????

Αφού είπαμε ρε Μητσαρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ!!!!!! :wink:

Και εκτός από μεγάλη φίρμα είσαι και μεγάλη μοντελάρα*

*Μοντελάρα= 1) Ο ʼδωνις προσωποποιημένος - Ομορφιά+++++++++
                     2) Ο απίστευτος μοντελιστής που με της δουλειές του χαζεύουν οι υπόλοιποι!

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #38 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:38:51 μμ »
Το κομμάτι μου το κάνω δωρεά στον Τσίτσο!!!
Όσο για την ομορφιά σας!!!
Εγώ απλά είμαι μοντέλο!!!
Ενώ εσείς είστε ΜΟΝΤΕΛΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #39 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:40:21 μμ »
...
Εγώ απλά είμαι μοντέλο!!!
Ενώ εσείς είστε ΜΟΝΤΕΛΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Σε τι κλίμακα????

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #40 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:47:42 μμ »
ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!    Ευχαριστώ πολύ χρυσό μου εσένα θα σου φέρω εξτρα μερίδα.
Μέ τα καλά σου λόγια μου το σήκωσες το πεσμένο και μαραμένο μου ......     (ηθικό )
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #41 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:48:45 μμ »
Ρε την φωτό του Μήτσου με τα γυαλιά ποιος την έχει?
Ποστάρετε την ρεεεεε!!!! :lol:
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #42 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:49:48 μμ »
ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!    Ευχαριστώ πολύ χρυσό μου εσένα θα σου φέρω εξτρα μερίδα.
Μέ τα καλά σου λόγια μου το σήκωσες το πεσμένο και μαραμένο μου ......     (ηθικό )


50 Cent σε εκανα!!!!

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #43 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:51:42 μμ »
Μα για αυτό απευθήνθηκα  σε σένα επειδή εσύ το έχεις γράψει . Ο.Κ. θα την βρούμε την άκρη  , ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Αλλου το βρηκα βρε :wink: και το ποσταρα κι εδω :) ελπιζω να βοηθα καπου 8)

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #44 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:52:12 μμ »
Την έχω εγώ...
Να μη την αφήσουμ μυστήριο γι αόσους δεν έχουν έρθει ακόμα;

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #45 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 04:56:33 μμ »
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΖΙ ΟΙΧ     ΧΙΟ  ΙΧΟ  ΧΟΙ             ΤΟΡΑ ΤΟΡΑ ΤΟΡΑ
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #46 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 05:04:21 μμ »
βάλτην Κώτσο!!!
Ρόμπα θα σε κάνουμε Κρητικέ!!!! :twisted: :twisted:
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #47 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 05:07:40 μμ »
Μετά από σχετικό αίτημα του συναδέλφου mmaker και την συγκατάθεση του Astrapogianou σας παρουσιάζω το μεγάλο αστέρι των Modelclub Meetings...... Δημήτρης Ο "ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ" :lol:



ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΡΜΑ ΠΙΑ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #48 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 05:11:15 μμ »
Τα λές αυτά απ' τη ζήλια σου γιατί δεν έχεις φωτό -ΓΕΝΕΙΑ. Με ζηλευεις μωρή σκρόφα γιατι είμαι λυγερόκορμη.
Αμάν βρε Μέλπα πότε θα μας την βγάλεις να την δούμε;;;;;
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 14/10/06"
« Απάντηση #49 στις: Οκτωβρίου 10, 2006, 05:24:27 μμ »
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΜΠΟΥΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Tags: