0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
netmeeting με καμερα , εχει wireless internet η καφετερεια :
Απών λόγω εκλογών...
Δε ξέρω ακόμη...2 συνεχόμενα Σάββατα σε συνάντηση.....Λέτε να με κρεμάσει η κυρά ή να μου εξαπολύσει παντόφλα : : : Θα δείξει... δεν ξέρω ακόμη.
Αν εχω αναρρωσει απο ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ με 38,5 πυρετο ισως να ερθω.(Φοβερη ιωση,με ελιωσε σε 10 μερες εχασα 6 κιλα το μονο καλο)Και αν με κρατανε τα ποδια μου βεβαια
Περαστικά Μιχάλη!Απλά φρόντισε να έχει αναρρώσει πλήρως μην κολλήσουμε όλοι...!
Έλα για να μαζευόμαστε οι αρματάδες σιγά σιγά