ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία

Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.

<< < (29/30) > >>

sotiris:
Aπο post στο Facebook του Scramble Magazine

Greek Spitfire at Biggin Hill

We already reported on it in Scramble 466: Spitfire Mk.IXc MJ755 (CBAF. IX1285) has surfaced at Biggin in the Biggin Hill Heritage Hangar. The aircraft flew for the Royal Hellenic Air Force from 1947 to 1953. It was then stored at Hellenikon AB until 1972. From that year on the fighter was displayed at the Hellenic War Museum, Athens and finally the Hellenic Air Force Museum, Tatoi-Dekelia. In 2008 the Spit was dismantled and stripped there with the intention to restore it to airworthy condition. Obviously the Greeks have decided that restoring a Spitfire is a specialist''s job. It is for this reason that they have now shipped the aircraft to the UK. Seeing the status of the project, it might take a few years before the aircraft takes to the skies again. But at the end, Greece will have its own flying Spitfire!

photo Andy Patsalides


Pankoub:
Από το στόμα του και στου Θεού το αυτί.  ::eusa_pray::

Spoiler (hover to show)Κάτι μου λέει ότι μέχρι να τελειώσει η δική μου κατασκευή θα το χουν φέρει το IXάρι στη θέση του ώστε να το συμπεριλάβω στο διόραμα μου. :mrgreen:

aetosjm:
Αγαπητοι φίλοι
Θέλω να ξεκαθαρίσω εδώ ότι ο λόγος που το Spitfire ταξίδεψε στην Αγγλία για την τελική αποκατάσταση σε πλόιμη κατάσταση δεν είναι η έλλειψη γνώσης και ικανοτήτων στην Ελλάδα και για αυτό τον λόγο η ανάγκη μεταφοράς του σε ειδικούς να το κάνουν, όπως αναφέρεται εδώ αλλά και στο περιοδικό Απριλίου AEROPLANE MONTHLY, σελίδα Νέα.
Έχει να κάνει με την έλλειψη κεφαλαίων και την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνει η Ελλάδα τα τελευταία οκτώ χρόνια χάρη στους ευρωπαίους φίλους και ομολόγους μας
Θα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον τρελοί να έχουμε πάρει 480 δις και να μην έχουμε διασωθεί!!!!!!!! Οι φοριλογούμενοι όλης της EU καλά θα κάνουν να ρωτήσουν τις καθ' όλα αξιοσέβαστες Κυβερνήσεις τους που πήγαν αυτά τα λεφτά αφου ποτε δεν πέρασαν καν από την Ελλάδα, εξ ου και ολόγος που το ΔΝΤ επιμένη για γενέα διαγραφή και οχι απλά ελέφρηνση του Ελληνικόυ χρέους γνωρίζοντας την πραγματική αλήθεια.
Ζητω συγγνωμη για την πολιτικού χαρακτήρα παράθεση αλλά δυστυχώς ειτε μας αρέσει ειτε όχι είναι η Πικρή αλήθεια και το πως συντελέστικε η καταστροφή μιας χώρας και ενος λαού χάριν της διάσωσης των Ευρωπαικών Ιδιοτικών Τραπεζων


Aetos JM   ::iconairforce::

GRmodeler:

--- Παράθεση από: aetosjm στις Απριλίου 12, 2018, 03:24:23 μμ ---Αγαπητοι φίλοι
Θέλω να ξεκαθαρίσω εδώ ότι ο λόγος που το Spitfire ταξίδεψε στην Αγγλία για την τελική αποκατάσταση σε πλόιμη κατάσταση δεν είναι η έλλειψη γνώσης και ικανοτήτων στην Ελλάδα και για αυτό τον λόγο η ανάγκη μεταφοράς του σε ειδικούς να το κάνουν, όπως αναφέρεται εδώ αλλά και στο περιοδικό Απριλίου AEROPLANE MONTHLY, σελίδα Νέα.

........................................................ που επιβιώνει η Ελλάδα τα τελευταία οκτώ χρόνια χάρη στους ευρωπαίους φίλους και ομολόγους μας

Θα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον τρελοί να έχουμε πάρει 480 δις και να μην έχουμε διασωθεί!!!!!!!! Οι φοριλογούμενοι όλης της EU καλά θα κάνουν να ρωτήσουν τις καθ' όλα αξιοσέβαστες Κυβερνήσεις τους που πήγαν αυτά τα λεφτά αφου ποτε δεν πέρασαν καν από την Ελλάδα, εξ ου και ολόγος που το ΔΝΤ επιμένη για γενέα διαγραφή και οχι απλά ελέφρηνση του Ελληνικόυ χρέους γνωρίζοντας την πραγματική αλήθεια.
Ζητω συγγνωμη για την πολιτικού χαρακτήρα παράθεση αλλά δυστυχώς ειτε μας αρέσει ειτε όχι είναι η Πικρή αλήθεια και το πως συντελέστικε η καταστροφή μιας χώρας και ενος λαού χάριν της διάσωσης των Ευρωπαικών Ιδιοτικών Τραπεζων


Aetos JM   ::iconairforce::

--- Τέλος παράθεσης ---

εκπληκτικό ποστ, έμεινα άναυδος.

Συγχώρεσε το θάρρος που πήρα και έκανα δύο μικρές διορθώσεις

aetosjm:
GRmodeler
Κανένα πρόβλημα το θέμα ειναι να διαβάζουμε την Ιστορία μας και να μην πράτουμε τα ίδια λάθη

AetosJM  ::iconairforce::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση