Πολυ καλη δουλεια.Μπραβο.Λιγο τα σηματα ειναι λιγο μεγαλυερα θα μπορουσες να βαλεισ της aifix gia to f-4e sra που το δινει με Ελληνικα σηματα.Αφου προκεται ομως για σπιτικο μοντελο ειιναι οκ.Οι φθορες που εχεις κανει μου αρεσαν πολυ.
Φιλε 1/144 aeroplana τα εθνοσημα ειναι απο το κιτ τις AIRFIX με τα ελληνικα Decals εκτος απο τους κοδικους που ειναι οντος λιγο μεγαλυτερα. ::icon_thumright::Ευχαριστο

Σούπερ είναι!!!! Μπράβο!!! Το μουσαμά γιατί δε τον κάνεις και αυτόν κόκκινο; 
Αφου δεν ειχε απαντησει κανεις στην απορια που ειχα σιμφονα με τον μουσαμα στο τοπικ με τα Διοραματα και δεν ειχα αλλα στοιχεια εκτος με τα Φαντομ σκεπασμενα με μουσαμα σε ενα μεταλικο γαλαζιο,βαφτηκαν ετσι.Τωρα εαν εχεις καπια νεοτερα με αλλο χρωματισμο,δωσε πραμα.
PanPan Danke για τα καλα σου λογια
Τασος
