Ειναι να μην το εχουμε στην κατοχη μας

Αληθεια, ξερει κανεις αν τα F-84G της 335, 336, 338 και 339 πως ηταν βαμμενα στο πισω μερος? Ηταν ολα αβαφα ή ειχαν καποιο ιδιαιτερο χρωματισμο οπως της 337 και της 340??
Επισης οι φωλεες ηταν βαμμενες interior green ή interior yellow? επειδη εχω δει και τα δυο σε μοντελα συναδελφων αλλα και στις οδηγιες που μου σκαναρε ο mmaker ενω λενε να βαφτουν interior green , ειναι χρωματισμενες κιτρινες στο σχεδιο.
