Η εκδήλωση της 348Μ δεν θα είναι ανοικτή στο κοινό.
Βέβαια όπως συνηθίζεται, όποιος έχει κάποιο γνωστό απο τη Μονάδα (για να τον συνοδεύσει και να κανονίσει τα σχετικά με την είσοδο στη Μονάδα), θα μπορέσει να παρευρεθεί.
Το κλου, πέρα απο τα διαδικαστικά που σε πολλούς μπορεί να μην αρέσουν, θα είναι ένα νέο βαμμένο επετειακό RF-4, το οποίο ευτυχώς θα έχουμε ευκαιρία να το δούμε και μετά, διότι έρχονται κι άλλες εκδηλώσεις εσωτερικού και εξωτερικού όπου θα παρουσιαστεί.
Δεν μπορώ να πω περισσότερα για το θέμα, αλλά απο τις περιγραφές και τα σχέδια, εκτιμώ θα είναι πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα πρωτότυπο.
Τουλάχιστον, όσοι πάνε ας φροντίσουν να τραβήξουν πολλές φωτό.
Σ.Σ.