Τάσο,πραγματικά εξαιρετική δουλειά!!!
Σου δίνει την αίσθηση ότι βλέπεις από κοντά την σκηνή!
Μπορεί να είναι μικρή η κλίμακα και κάποιες λεπτομέρειες αν τις κοιτάξεις από κοντά να δείχνουν την κλίμακα,αλλά σαν συνολικό αποτέλεσμα,είναι από τα πιο αληθοφανή αεροπορικά διοράματα που έχω δει!
ΑΞΙΟΣ φίλε!!!
