Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Διοράματα
»
Dio: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
HAF SHELTER 1/144
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
3
...
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: HAF SHELTER 1/144 (Αναγνώστηκε 20139 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
HAF SHELTER 1/144
«
στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 08:40:08 πμ »
Στο σημαζεμα του αρχειου για την μετακομηση περασαν στα χερακια μου το κιτ της Airfix F-4E στην 1/144 συνολικα 3Κιτ και μου ηρθε κεραβνοβολος εικονα Φαντομαδες σε ενα αεροδρομιο της Π.Α. με Shelter.
Aλλα ο πιο βασικος λογος για το μικρο διοραμα ειναι ο Θειος μου.Εδω και χρονια με παρακαλη να του φτιαξο κατι που εχει σχεσει με το στατικο μοντελισμο.Τιποτες το συγκεκριμενο απλος να ειναι απο τον ανηψιο του στην Γερμανια και βεβαιος να το καμαρονη.
:mrgreen:Υστερα να μην κανουμε και μια τελευταια εργασια στο παλιο εργαστηριο πρην την μετακομηση
.
Απο το κιτ μην ππερημενετε και πολλα,αλλα οσο γινετε θα το σημαζεψο λιγο για να μην φενετε τοσο παιχνιδιαρικο.Στοκος και τρηψιμο ειναι τα πρωτα βασανα για να γινει επαναχαραξει και γενικες βελτιωσεις απο φυλλο πλαστηκο.Στης χαλκομανιες εχουμε και Ελληνικα σηματα σε καλη κατασταση.Το κοκπιτ θα σκεπαστη με μουσαμα αφου θα ειναι σε φαση συντηρησεις :mrgreen:Οι κ.εξπερτ συναδελφοι ας με συνχορεσουν για καπιες ατελειες αφου θα δωσο βαρος στην γενικη εικονα του διοραματος στην 1/144.
Το Shelter εγινε απο χαρτονη και στοκο.Αφου στεγνωσε καλα περαστηκε με Future και ο διαδρομος για να μην ραγηση η σπαση ο στοκος στην χαραξη.Με φυλλο πλαστηκου φτιαχτηκαν τα φαναρια και η μεγαλη πορτα.Το εσωτερικο ηταν και το πιο δυσκολο και χρονοβορο στην κατασκευη και εγινε απο εποξυκο στοκο.Με ενα εργαλειο Hand made εγινε η χαραξη.Τελος το εδαφος ειναι απο κολλα πλακιδιων και τα χορτα απο τα σετ της FALLER για τα τρενακια.
Μονο το προστηνο μερος του Shelter φτιαχτηκε για λογο οικονομιας χορου.
Σημερα εγινε το preshading σε ολοι την κατασκευη και με το καλο στο τελικο βαψημο.Το Shelter θα παρει την δυχρωμη παραλαγη καφε/πρασινο και ο διαδρομος διαφορους τονους του γκρι.Ολα με χρωματα της Humbrol.
Aπο NAS EPU TRACTOR/UTILITY CART εχουμε στοιχεια πια χρησιμοποιη η Π.Α.
:Αυτα τα ολιγα προς το παρον,μια καλημερα σε ολους.
Τασος
Καταγράφηκε
melpas1013
Διαχειριστής
Scale 1/24
Μηνύματα: 13250
Age: 47
Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
Στούμπανος Κώστας
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:17:39 πμ »
Καλή ιδέα... Και το Shelter για την κλίμακα είναι εξαιρετικό...
Καταγράφηκε
Jet72
Scale 1/35
Μηνύματα: 7275
The Caveman :-)
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:30:15 πμ »
Ωπα, εδώ έχουμε θέμα! Περιμένουμε κάτι αρκετά θεαματικό στο τέλος! Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε
Περικλής
Περικλής Σαλεσιώτης
Scale 1/35
Μηνύματα: 4935
Age: 51
Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:32:59 πμ »
Kαλη συνεχεια φιλε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:42:59 πμ »
Thanks για τα καλα σας λογια
Τασος
Καταγράφηκε
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:51:59 πμ »
Ωραία ιδέα. Καλή συνέχεια
Καταγράφηκε
Περικλής
Περικλής Σαλεσιώτης
Scale 1/35
Μηνύματα: 4935
Age: 51
Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:00:15 πμ »
Πολυ καλη ιδεα φιελ Τασο, καλη συνεχεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Περιμενουμε νεες φωτο!!!!!!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/
STARFIGHTER
Scale 1/35
Μηνύματα: 1808
Age: 51
Τόπος: Αθηνα
Ελληνικη Ομαδα Διασωσης Αττικης
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:02:58 πμ »
..πολυ καλη ιδεα και ακομα καλυτερη εκτελεση....
Καταγράφηκε
ΧΑΙΔΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
πατησια/αθηνα
jim-eta
Scale 1/35
Μηνύματα: 4268
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:42:52 πμ »
Φοβερή η ιδέα σου.περιμένουμε να το τελειώσεις να το θαυμάσουμε.
Καταγράφηκε
nino1969
Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
MC crew
Scale 1/35
Μηνύματα: 6676
Age: 57
Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
IPMS 1099 / MC 369
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:43:09 πμ »
Φοβερή σύλληψη και κατασκευή Τάσο. Μπράβο, γι'άλλη μια φορά μας στέλνεις αδιάβαστους.
Καταγράφηκε
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #10 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:48:02 πμ »
Μπράβο Τάσο,εξαιρετικό!
Για να καταλάβω,το σωληνωτό εσωτερικό κομμάτι είναι εποξικός χαραγμένος?
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
Wildcat
...ή απλά Γάτος
Scale 1/35
Μηνύματα: 3197
Age: 51
Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #11 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:58:12 πμ »
Πολύ όμορφο...
Εύγε Τάσο
Καταγράφηκε
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:04:04 πμ »
Ναι Γιωργο.Ειναι Magic Sculp.
http://images.google.de/images?q=Magic+Sculp&gbv=2&svnum=10&hl=de&start=20&sa=N&ndsp=20
Απλοθηκε με προσοχη και υπονονη,οπως ανοιγει φυλλα η μανα για πιτες
και περαστηκε στο εσωτερικο μερος.Με ενα hand made εργαλειο σαν διχαλα εγιναν μια μια η χαραξη,περιπου 6h.Μετα πηγα γυμναστηριο για να ξεπιαστο
Τασος
Καταγράφηκε
gkontog
Scale 1/24
Μηνύματα: 12382
Age: 61
Τόπος: Αθήνα
Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:08:36 πμ »
Τάσο απίστευτο! Και στην 1/144
Πως έφταξες τα φωτιστικά
:
Καταγράφηκε
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!
KostasT
Scale 1/35
Μηνύματα: 2490
Age: 58
Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
Κωστας Τσιπας
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #14 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:15:05 πμ »
Oraia douleia Taso
Mou thimizei mia vradini foto me ena F-4 aegaian blue se readiness mprosta apo to shelter
Καταγράφηκε
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #15 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:33:47 πμ »
Mein freund gkontog απο πλαστηκα της Evergreen.Αρχηκα σκεφτηκα να τα κανω λητουργικα δηλ να φωτιζουν αφου η κλιμακα τεριαζει λιγο με τα προιοντα Ν spur Faller εχουν και φωτιστικα αλλα λογου χρονου το παρατησα.Στο επομενο μικρο διοραμα
Σωστος Κωστα,φανταστηκη εικονα
Τασος
Καταγράφηκε
117tacan
Οι διακοπές τελείωσαν ...
Scale 1/35
Μηνύματα: 5300
Τόπος: Zante
Είναι πολλά τα άφτιαχτα...
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #16 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:56:55 πμ »
Μας έφτιαξες τη μέρα Τάσο
Καταγράφηκε
Η κριτική είναι εύκολη, ...η δημιουργία είναι δύσκολη
Σβήσε και άλλα
ΜΠΡΑΒΟ ΡΟΥΛΑ
SXUWP
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #17 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:09:15 μμ »
Παρακαλο κ.117tacan
Τασος
Καταγράφηκε
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #18 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:19:44 μμ »
Μπας και βοηθήσουν σε τίποτα...
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #19 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:28:48 μμ »
Αψογος Γιωργο
::icon_thumright::Καθε βοηθεια δεχτει.
Τασος
Καταγράφηκε
Jet72
Scale 1/35
Μηνύματα: 7275
The Caveman :-)
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #20 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2007, 02:00:37 μμ »
Κε mmaker προσοχή στο τι ποστάρετε γιατί ξεσηκώνετε επικίνδυνα και τον υπόλοιπο αθώο μοντελιστικό κόσμο.
Θέλω φαντομάκι τώρα! (ε, μόνο που θα είναι 72άρι, πειράζει;)
Καταγράφηκε
DJ ANAS
Scale 1/35
Μηνύματα: 2635
Age: 54
Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
Χοντος Αναστασιος
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #21 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2007, 09:12:30 πμ »
Καλημερα σε ολους
Σημερα τελειωσαν τα βασικα βαψηματα στην κατασκευη.Με βαση το 147τις Humbrol και προσθετοντας λιγο καφε,μαυρο,ασπρο,πρασινο και παντα σε διαφορετικα στροματα ειχα αυτο το αποτελεσμα.Τα χορταρια ψεκαστηκαν με ενα μιγμα κιτρινο,καφε και ασπρο.Το Shelter βαφτηκε πρωτα με το πρασινο 117 και μετα με το 119.Οταν στεγνωσαν καλα περαστηκε ολο το εργο με Future και περιμενο τωρα να στεγνωση για να του δοσουμε λιγο ζωη με τις διαφορες τεχνηκες.
Τασος
Καταγράφηκε
melpas1013
Διαχειριστής
Scale 1/24
Μηνύματα: 13250
Age: 47
Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
Στούμπανος Κώστας
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #22 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:17:03 μμ »
Μαμάει...
Καταγράφηκε
gkontog
Scale 1/24
Μηνύματα: 12382
Age: 61
Τόπος: Αθήνα
Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #23 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:18:42 μμ »
Φοβερό!
Τι διαστάσεις έχει;
Καταγράφηκε
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: HAF SHELTER 1/144
«
Απάντηση #24 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:26:11 μμ »
Kαμμιά 30αριά πόντους το κόβω!
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
3
...
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Διοράματα
»
Dio: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
HAF SHELTER 1/144