οκ λοιπόν για να μην πέσεις ψυχολογικά άκου!αν αγοράσεις κανενα καινουριο κομπρεσσερ δεν χρειαζεσαι ελαιοδιαχωριστηρα.Αν παρεις ομως κανενα μεταχειρισμενο και ειναι κώφα καλο θα ηταν να βαλεις γιατι μπορει να σου φερει και λαδι στην εξοδο.Το αφηνουμε αυτο σαν οχι τοσο σημαντικο.Υδατοπαγιδα μπορεις να βρεις σε καταστηματα με εξοπλισμο βιομηχανικο.Να πουλαει δλδ αντλιες,κομπρεσσερ και τετοια.Μπορεις να περασεις μια βολτα να ρωτησεις τιμες.Υπαρχουν φτηνες οι οποιες εχουν μεσα silica gel το οποιο ομως πρεπει να αντικαθισταται.(το εχεις δει σε συσκευασιες με ηλεκτρονικο εξοπλισμο σε φακελακια που αν τα σκισεις πεφτουν μικρες μπιλιτσες σαν γυαλινες.αυτο ειναι το silica gel).Δεν ειναι πολυ ακριβο οποτε μπορες να το αντικαθιστας πολυ ευκολα.Επισης υπολογισε οτι το σωληνακι που τροφοδοτει τον αερογραφο 8α πρεπει να το βαλεις με καποια πατεντα οπως εχω κανει εγω με κολιεδες σαν αυτους που βαζουμε στα λαστιχα ποτισματος με λαστιχενια παρεμβυσματα αναμεσα για να ταιριαξεις τις διαμετρους.Η μπορεις απλα να πας σε ενα μηχανουργειο με το σωληνακι απο την μια και τις διαστασεις της εξοδου του κομπρεσσερ απο την αλλη ωστε να σου φτιαξουν μια συστολη που θα σου ενωσει αυτα τα 2 εξαρτηματα.Επισης σημαντικο ειναι να κανεις συχνα εξυδατωση στιν φιαλη λασκαροντας την βιδα που εχει απο κατω και να μαζευεις το νερο σε ενα κουτακι.Εγω το ριχνω στις γλαστρες γιατι ειμαι και οικολογος.Χεχε.Τι να σου πω οτι αποριες εχεις εδω ειμαστε.