εχει κανει υποψιν του αν λενε τιποτα αυτοι οι αερογραφοι
πριν αποφασίσεις, σκέψου το εαν βρίσκεις ανταλλακτικά και σε τι τιμή μάλιστα.
Εχω ακούσει για tip τάχα μου από "πλατίνα" στα 50 ευρώ,
γιατί ο μαγαζάτορας, τον όρο "plated" αντί για "επινικέλωση" στον κατάλαβε σαν "πλατίνα" και είπε΅: πλατίνα είναι... να μην πάρουμε 50 ευρώ για το πολύτιμο μέταλλο ?.
Ελα ντέ που δεν ήξερε ο άμοιρος, ότι η πλατίνα είναι μαλακό μέταλλο και η βελόνα θα το άνοιγε σαν τριαντάφυλλο, αφού βέβαια βρισκότανε π΄ρωτα τόρνος που να μπορεί σε τόσο μαλακό μέταλλο να ανοίξει τρύπα δεκάτων χιλιοστού χωρίς να το ματσαλιάσει.
Προσοχή λοιπόν, μην κολλάς στην μάρκα, όλες οι μάρκες καλές είναι, και καλό θα είναι να δείς τους αερογραφους από κοντά, να δείς την ποιότητα κατασκευής τους, πως κάθονται στο χέρι σου, και πόσο σοβαρή είναι η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.
φιλικά
Κ.Κ.