Αποστολέας Θέμα: Paache αερογραφος?  (Αναγνώστηκε 1943 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zimmerman

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 296
  • Age: 54
  • Τόπος: Melbourne-Australia
Paache αερογραφος?
« στις: Σεπτεμβρίου 23, 2005, 02:41:57 πμ »
εχει κανει υποψιν του αν λενε τιποτα αυτοι οι αερογραφοι
Γιώργος Παπανικολάου

Αποσυνδεδεμένος Harris Charalambous

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1862
  • Τόπος: Maryland, USA
  • IPMS 410 MC 85
Paache αερογραφος?
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2005, 03:18:46 πμ »
stin Ameriki toulaxiston eivai poli diadedomeni kai o kirios antagonistis
ton Badger toso se timi oso kai piotita (katoteri safos apo alles markes opos IWATA ktl).
Μοντελιστής από Αμερική

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
Paache αερογραφος?
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 02:05:50 πμ »
tha apefeuga na kano sygriseis, kai na katatakso tous PAACHE kato apo tous IWATA, pou filika metaji mas, den tous axiologo toso xaristika apos einai i gnomi sou. Aerografo san ton AB tis PAACHE den exei ftiaksei kanenas.
To erotima einai ti douleia theleis na kaneis me to aerografo kai ti texnikes katexeis, pou kanoun ena aerografo katalilo i oxi gia sena.
filika
Costas
I grew old airbrushing
and I love 90% Medium tips for hobby colours
STARFIGHTER

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
Re: Paache αερογραφος?
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 15, 2005, 02:14:46 πμ »
Παράθεση από: zimmerman
εχει κανει υποψιν του αν λενε τιποτα αυτοι οι αερογραφοι


πριν αποφασίσεις, σκέψου το εαν βρίσκεις ανταλλακτικά και σε τι τιμή μάλιστα.
Εχω ακούσει για tip τάχα μου από "πλατίνα" στα 50 ευρώ,
γιατί ο μαγαζάτορας, τον όρο "plated" αντί για "επινικέλωση" στον κατάλαβε σαν "πλατίνα" και είπε΅: πλατίνα είναι... να μην πάρουμε 50 ευρώ για το πολύτιμο μέταλλο ?.

Ελα ντέ που δεν ήξερε ο άμοιρος, ότι η πλατίνα είναι μαλακό μέταλλο και η βελόνα θα το άνοιγε σαν τριαντάφυλλο, αφού βέβαια βρισκότανε π΄ρωτα τόρνος που να μπορεί σε τόσο μαλακό μέταλλο να ανοίξει τρύπα δεκάτων χιλιοστού χωρίς να το ματσαλιάσει.

Προσοχή λοιπόν, μην κολλάς στην μάρκα, όλες οι μάρκες καλές είναι, και καλό θα είναι να δείς τους αερογραφους από κοντά, να δείς την ποιότητα κατασκευής τους,  πως κάθονται στο χέρι σου, και πόσο σοβαρή είναι η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.
φιλικά
Κ.Κ.
STARFIGHTER

Tags: paasche