Ρε παιδιά,δεν ξεφεύγουμε λίγο?
Αν κάποιος άλλος πει ότι έχει ένα άρθρο "τάδε" στο Model Expert,θα πρέπει να σκανάρουμε το άρθρο για να το δει όλος ο κόσμος?
Απλά,ενημερώνουμε ότι είναι στο τάδε περιοδικό και όποιος ενδιαφέρεται,πάει και το παίρνει!
Απλά είναι τα πράγματα!
Αυτό που είπε ο Νick2 δεν το θεωρώ σωστό(Sorry Νick!

)
Δεν είναι σωστό,και δεν θα κάτσει ο Fantasma να πληκτρολογήσει και όλο το άρθρο εδώ.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται περισσότερο,απλά παίρνει το τεύχος! Δεν είναι και διαφήμιση να μας πει κάποιος ότι έχει κάτι ενδιαφέρον στο τάδε περιοδικό!

Όλοι μας λίγο πολύ αναφέρουμε ότι είδαμε κάτι σε κάποιο περιοδικό,σε κάποιο site,στο τάδε μοντελιστικό κατάστημα,κλπ!
Εδώ μέσα,δόξα το θεό,βοηθάει ο καθένας με τον τρόπο του, και μαθαίνουμε αρκετά πραγματα!
Fantasma,το ότι κάποιος δεν συμφωνεί μαζί σου ή με τον τρόπο σου,δεν σημαίνει ότι κάποιοι άλλοι δεν ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν κάποια πράγματα...

Ραφαήλ,κακώς σου φάνηκε άσχημα η κουβέντα του Nίκου(Fantasma).
Απλά θέλησε να πληροφορήσει πρώτους τους ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρει αυτού του είδους η πληροφορία!Τι πιο φυσικό?
Μην το βλέπετε σαν διαφήμιση,έναν πρόλογο,μια ιδέα ήθελε να δώσει ο άνθρωπος για ένα θέμα που περιέχει το περιοδικό.
Και ιδιαίτερα για έναν άνθρωπο σαν τον Fantasma που έχει ιδιαίτερα μεγάλες γνώσεις και τις μοιράζεται απλόχερα με όλους!
Ξέρετε τι θεωρώ διαφήμιση?
Κάποιος, κάθε τρεις και λίγο να λέει για,πχ. ένα συγκεκριμένο περιοδικό,να το εκθιάζει ή μη,αλλά συνεχώς να μιλάει για το συγκεκριμένο,χωρίς να αναφέρεται και σε κάποιο άλλο.
Γι αυτό λοιπόν μην ζορίζουμε τις καταστάσεις,κουβέντα να γίνεται,και να περνάμε όλοι καλά σαν μια όμορφη παρέα που είμαστε...
Έχουμε κοινές αγάπες και αυτό μας ενώνει...