Αποστολέας Θέμα: Ελληνικα AVIA B-534 MkI  (Αναγνώστηκε 4692 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« στις: Αυγούστου 29, 2006, 02:59:09 μμ »
Γεια χαρα.
Εχω το (αρκετα καλο) vacuform κιτ της MPM στην 1/48 και σκοπευω να το φτιαξω Ελληνικο.
Βεβαια θα χρειαστουν καποιες μετατροπες μιας και η εκδοση της ΜΡΜ δινει 2 πολυβολα στις πτερυγες και 2 στην ατρακτο.
Τα Ελληνικα ΜKi ειχαν ολα τα πολυβολα στην ατρακτο.
Η μοναδικη φωτογραφια που εχω ειναι απο το γνωστο βιβλιο της δικιας μας IPMS.
Υπαρχει ακομα αλλη μια σε ενα βιβλιο Τσεχικης εκδοσης πανω στο Avia που δειχνει πως ηταν τα 2 αεροπλανα οταν παραδοθηκαν στην Ελλαδα.
Σιγουρα αρχικα χρησιμοποιηθηκαν σαν εκπαιδευτικα αλλα με την εναρξη του πολεμου η τυχη τους παραμενει αγνωστη.
Καπου ομως σε ενα τευχος του περιοδικου της IPMS υπαρχει profile και αρθρο πανω στα Ελληνικα Avia 534.
Δυστυχως δεν μπορω να βρω το συγκεκριμενο τευχος.
Εχω δει το εξωφυλλο μονο και δειχνει ενα Αvia με σκουρο πρασινο χρωμα και εθνοσημα σε 4 θεσεις και στο rudder.
Ξερει κανεις εαν εχει προελθει απο γνωστη φωτο?
Καθε πληροφορια σε αυτο το θεμα ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη.

Αποσυνδεδεμένος KostasT

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2490
  • Age: 58
  • Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
  • Κωστας Τσιπας
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 29, 2006, 03:38:20 μμ »
Kalos mas vrikes Hlia,
endiaferon thema to mono poy eho einai edo
http://wp.scn.ru/en/ww2/f/22/23/0/1
kai liges plirofories edo
http://surfcity.kund.dalnet.se/avia_greece.htm
ean vro kati allo tha se enimeroso :wink:
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................

Αποσυνδεδεμένος Corto

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1725
  • Τόπος: San Mateo, CA
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 29, 2006, 07:46:32 μμ »
Παίδες μη ξεχνάτε ότι η Eduard έχει ανακοινώσει ολοκαίνουργιο B.534 στην 1/48 για τέλος του '06. :wink:
http://www.eduard.com/b-534/index-eng.php
Να'στε πάντα καλά,
Γιάννης (IPMS Hellas 594 - IPMS USA 44615)

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 30, 2006, 05:41:41 πμ »
Kalos mas vrikes Hlia,
endiaferon thema to mono poy eho einai edo
http://wp.scn.ru/en/ww2/f/22/23/0/1
kai liges plirofories edo
http://surfcity.kund.dalnet.se/avia_greece.htm
ean vro kati allo tha se enimeroso :wink:

Ευχαριστω για τα links Κωστα αλλα μου ειναι ηδη γνωστα.
Ψαχνω για καποιον που εχει το τευχος της ΙΡΜS για να μου πει τι περιεχει.

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 30, 2006, 05:44:30 πμ »
Παίδες μη ξεχνάτε ότι η Eduard έχει ανακοινώσει ολοκαίνουργιο B.534 στην 1/48 για τέλος του '06. :wink:
http://www.eduard.com/b-534/index-eng.php

Απο τις φωτο που βλεπω πρεπει να ειναι πολυ καλο.
Δινει και την Ελληνικη εκδοση.
Αναμενεται με ενδιαφερον!!

Αποσυνδεδεμένος Corto

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1725
  • Τόπος: San Mateo, CA
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 30, 2006, 09:36:00 πμ »
Ηλία το έχω αυτό το τεύχος - θα το ψάξω αύριο και θα σε ενημερώσω. :wink:
Να'στε πάντα καλά,
Γιάννης (IPMS Hellas 594 - IPMS USA 44615)

Αποσυνδεδεμένος KostasT

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2490
  • Age: 58
  • Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
  • Κωστας Τσιπας
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 30, 2007, 01:22:21 μμ »
Kalimera se olous, ayto edo ginetai elliniko i paizei kopse rapse technic?
http://www.hannants.co.uk/search/?FULL=EDK8191
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................

Αποσυνδεδεμένος Corto

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1725
  • Τόπος: San Mateo, CA
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #7 στις: Μαΐου 30, 2007, 06:59:17 μμ »
Ναι Κωστή, αυτό είναι. Mark III με ανοιχτό πιλοτήριο.
Όπως είναι από το κουτί!
Να'στε πάντα καλά,
Γιάννης (IPMS Hellas 594 - IPMS USA 44615)

Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 51
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #8 στις: Μαΐου 30, 2007, 10:35:17 μμ »
Λυπάμαι που θα σας στενοχωρήσω, αλλά τα Ελληνικά Avia 534 (με c/n 1001 & 1002) ήταν της 2ης έκδοσης, με κυριότερη διαφορά τις δύο εισαγωγές αέρα κάτω απο το ρύγχος, αντί για μία που είχαν οι επόμενες εκδόσεις... (που κυκλοφόρησε η Eduard)
Επίσης δέν είχαν καλύματα στους τροχούς, ενώ τα Ελληνικά αεροσκάφη είχαν και λίγο διαφορετική διάταξη στον πίνακα οργάνων (και επιγραφές στα ελληνικά ::glossa:: )
Πάντως δέν είναι ακατόρθωτη μετατροπή και σύμφωνα με την Eduard είναι το καλύτερο κίτ που έχουν φτιάξει ώς τώρα...(με ότι αυτό συνεπάγεται!!! ::icon_thumright:: )

Υ.Γ. Πηγή ::arrowred:: Avia B-534, MBI Publishing House, ISBN 80-901263-6-7

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #9 στις: Μαΐου 30, 2007, 11:44:18 μμ »
Σωστος ο Wildcat!
Τα Ελληνικα ηταν Mkii.
H καλυτερη λυση ειναι να βρεις το vacuform κιτ του Αvia MkI της MPM στην 1/48 και να 'δανειστεις' το κομματι με τις εισαγωγες αερα κατω απο το ρυγχος.Εγω ευτυχως ειχα αγορασει το κιτ της ΜΡΜ και σε αυτη την λυση θα καταληξω.

Αποσυνδεδεμένος Corto

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1725
  • Τόπος: San Mateo, CA
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #10 στις: Μαΐου 31, 2007, 03:12:19 πμ »
Ευχαριστούμε για τη διευκρίνηση Νίκο!
Ντροπή μου... πρέπει να ξαναδιαβάσω το τεύχος της IPMS μας για τα Αvia 534. Έχω και το βιβλίο της MBI. :oops:
Να'στε πάντα καλά,
Γιάννης (IPMS Hellas 594 - IPMS USA 44615)

Αποσυνδεδεμένος Corto

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1725
  • Τόπος: San Mateo, CA
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkII
« Απάντηση #11 στις: Μαΐου 18, 2010, 11:51:41 πμ »
Αναρωτιέμαι που να βρήκαν πληροφορίες για αυτές τις παραλλαγές των Ελληνικών Αvia 534 II. Mιας και δεν έχω δει φωτογραφίες των 2 αεροσκαφών που παραλάβαμε. Πάντως το μοντέλο καλο φαίνεται για 1/72.
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=6689&mode=thread&order=0
http://www.aeroscale.co.uk/photos/news/6689/08_hrmp72007_l.jpg
Να'στε πάντα καλά,
Γιάννης (IPMS Hellas 594 - IPMS USA 44615)

Αποσυνδεδεμένος Prodromos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 235
  • Age: 53
  • Τόπος: Melbourne
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #12 στις: Μαΐου 18, 2010, 01:06:32 μμ »
Kai egw aftw skeftomoune ex8es molis to ixa di. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Exw di mono mia photo kai einai olloprasinw xwris e8nosima etc.

Tora borri na einai hypotetica bassismena se alles paralages apo ta PZL pou itane bamena paromia me tes epiloges pou dini h HR.

Alios na tous stiloume ena minima na doume ean ilikrina exwne afti kati plirofories parrapanw.


Pandos to kit fenete arketw kallw alla lig touxteri h timi tou yia 72ari!!!. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #13 στις: Μαΐου 18, 2010, 02:16:35 μμ »
Πολύ ενδιαφερον αλλ τι να πω; Μου φαίνονται παράξενα κυρίως εκείνα τα ΔΚ ΙΙ. ʼραγε αν επικοινωνήσουμε θα μας απαντήσουν;

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkII
« Απάντηση #14 στις: Μαΐου 18, 2010, 02:21:24 μμ »
Αναρωτιέμαι που να βρήκαν πληροφορίες για αυτές τις παραλλαγές των Ελληνικών Αvia 534 II. Mιας και δεν έχω δει φωτογραφίες των 2 αεροσκαφών που παραλάβαμε. Πάντως το μοντέλο καλο φαίνεται για 1/72.
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=6689&mode=thread&order=0
http://www.aeroscale.co.uk/photos/news/6689/08_hrmp72007_l.jpg
Προσπαθησα να επικοινωνησω με την HR για το που βασιστηκαν στις παραλλαγες,αλλα δεν μου εχουν απαντησει ακομη.Τους εχω στειλει μνμ εδω και μια βδομαδα!
Το πιο λογικο ειναι οι επιλογες που δινουν να ειναι υποθετικες.

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #15 στις: Μαΐου 18, 2010, 02:30:56 μμ »
Δυστυχώς έτσι υποθέτω κι εγώ

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #16 στις: Μαΐου 18, 2010, 02:58:58 μμ »
Γεια χαρα.
Εχω το (αρκετα καλο) vacuform κιτ της MPM στην 1/48 και σκοπευω να το φτιαξω Ελληνικο.
Βεβαια θα χρειαστουν καποιες μετατροπες μιας και η εκδοση της ΜΡΜ δινει 2 πολυβολα στις πτερυγες και 2 στην ατρακτο.
Τα Ελληνικα ΜKi ειχαν ολα τα πολυβολα στην ατρακτο.
Η μοναδικη φωτογραφια που εχω ειναι απο το γνωστο βιβλιο της δικιας μας IPMS.
Υπαρχει ακομα αλλη μια σε ενα βιβλιο Τσεχικης εκδοσης πανω στο Avia που δειχνει πως ηταν τα 2 αεροπλανα οταν παραδοθηκαν στην Ελλαδα.
Σιγουρα αρχικα χρησιμοποιηθηκαν σαν εκπαιδευτικα αλλα με την εναρξη του πολεμου η τυχη τους παραμενει αγνωστη.
Καπου ομως σε ενα τευχος του περιοδικου της IPMS υπαρχει profile και αρθρο πανω στα Ελληνικα Avia 534.
Δυστυχως δεν μπορω να βρω το συγκεκριμενο τευχος.
Εχω δει το εξωφυλλο μονο και δειχνει ενα Αvia με σκουρο πρασινο χρωμα και εθνοσημα σε 4 θεσεις και στο rudder.
Ξερει κανεις εαν εχει προελθει απο γνωστη φωτο?
Καθε πληροφορια σε αυτο το θεμα ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη.
Πωπω ειχα ξεχασει οτι ειχα ανοιξει εγω αυτο το θεμα!
Τελος παντων.Απο τοτε εχω παρει και το κιτ της Eduard και με το vacuform που εχω ευκολα μετατρεπεται σε Ελληνικο.
Αναμεινατε!!

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #17 στις: Μαΐου 18, 2010, 03:14:52 μμ »
άντε -άντε

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #18 στις: Μαΐου 18, 2010, 03:24:37 μμ »
Παιδιά, φαντάζομαι ότι το ΔΚ σημαίνει "Δωρεα Κουταρέλη", όπως και ΔΣ σήμαινε στα Γκλαντιαίητορ "Δωρεά Σαρπάκη" και φαίνεται λογικό να υπήρχαν το ΔΚ.1 και ΔΚ.2, με κανονικούς αριθμούς όπως και στα Γκλαντιαίητορ. :idea: Η φωτογραφία που δίνει η ΙΠΜΣ στο βιβλίο της (χωρίς νούμερα και σήματα) έχει αναφερθεί αλλού πως είναι φωτογραφία του αεροσκάφους δοκιμών, όπως αυτό επιδείχθηκε στην Ελλάδα, πρίν την αγορά-δωρεά. Ηλία καλη επιτυχία αν το ξεκινάς. Εγώ προσπαθώ μακροπρόθεσμα την μετατροπή του 72αριού της ΚΠ.

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #19 στις: Μαΐου 18, 2010, 03:35:25 μμ »
Παιδιά, φαντάζομαι ότι το ΔΚ σημαίνει "Δωρεα Κουταρέλη", όπως και ΔΣ σήμαινε στα Γκλαντιαίητορ "Δωρεά Σαρπάκη" και φαίνεται λογικό να υπήρχαν το ΔΚ.1 και ΔΚ.2, με κανονικούς αριθμούς όπως και στα Γκλαντιαίητορ. :idea: Η φωτογραφία που δίνει η ΙΠΜΣ στο βιβλίο της (χωρίς νούμερα και σήματα) έχει αναφερθεί αλλού πως είναι φωτογραφία του αεροσκάφους δοκιμών, όπως αυτό επιδείχθηκε στην Ελλάδα, πρίν την αγορά-δωρεά. Ηλία καλη επιτυχία αν το ξεκινάς. Εγώ προσπαθώ μακροπρόθεσμα την μετατροπή του 72αριού της ΚΠ.
Σωστη παρατηρηση για τα ΔΚ.
Αλλα για να το σκεφτουν οι Τσεχοι καπου στηριχτηκαν.Ειδωμεν

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 16, 2011, 04:48:37 μμ »
Λοιπόν παιδιά, βρήκα κάποιες πληροφορίες, διαβάζοντας την "Εκθεσιν Πολεμικής Δράσεως της 24ης ΜΔ" που βρήκα εδώ:
http://modelclub.gr/forums/index.php/topic,19070.0.html (Στην απάντηση του Xaris the Greek ::salut:: ::salut:: όρα το τελευταίο λινκ)
Επιβεβαιώνει λοιπόν, πως τα δύο ΑΒΙΑ 534, έφεραν κωδικούς Δ.Κ.1 και Δ.Κ.2, και από τις 9-12-1940, ανήκαν στην δύναμη της 24ης Μοίρας Διώξεως.
Το μέν πρώτο, κατα την διαρκεια αποστολής στις 24-1-1941, με χειριστή τον Κουτρούμπα, υπέστη βλάβη, και πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση, οπότε και υπέστη σοβαρές ζημιές που το οδήγησαν στο ΚΕΑ. Στο εξής χάνονται τα ίχνη του.
Το δε δεύτερο, παραμένει επιχειρησιακό μέχρι τις 19-4-1941, οπότε και καταστρέφεται στο έδαφος κατά την διάρκεια αεροπορικού πολυβολισμού του πεδίου της Αμφικλείας.
ʼρα επιβεβαιώνεται πως τα αεροπλάνα αυτά αξιοποιήθηκαν επιχειρησιακά κατά τον ένα ή τον άλλο τρόπο...
Εύχομαι να βρεθεί και φωτογραφικό υλικό, που να μας δείχνει εάν βάφτηκαν σε χρώματα παραλλαγής, γεγονός που θεωρώ-κατά προσωπική άποψη- σίγουρο, μιας και μιλάμε για αεροπλάνα που χρησιμοποιήθηκαν επιχειρησιακά!

Αποσυνδεδεμένος Ηλιας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 424
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπακτος
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικα AVIA B-534 MkI
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 27, 2013, 01:58:42 μμ »
Εάν κάοιος έχει το κιτ της eduard  ήθελα την γνώμη του για αναπαράσταση των νευρώσεων στις πτέρυγες.
Προσωπικά μου φαίνεται εκτός κλίμακας και κάπως χοντροκομμένη.
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!!

Tags: