Και έτσι λοιπόν έφτασε η στιγμή ώστε το μοντέλο να βαφτεί με το βασικό του χρώμα και να δούμε πως είναι βρε αδελφέ με το μπλε του χρώμα για πρώτη φορά Όπως είπαμε και πιο πάνω για βασικό χρώμα επιλέχτηκε το Χ3 της Tamiya. Η καρότσια καθαρίστηκε όσο πιο καλά γινόταν και σκουπίστηκε με χαρτί ώστε να μειώσω όσο το δυνατόν τη δημιουργία στατικού ηλεκτρισμού Και επιτέλους το πρώτο χέρι !! Αραιό και με αρκετά περάσματα το χρώμα κάθισε αρκετά καλά χωρίς σκουπίδια αποκαλυψε όμως όπως αναμενόταν κάποιες μικροατέλειες Οι μικροατέλειες τριφτήκαν έγινε και ένα μικροστοκαρισματάκι και η καρότσα ξαναετοιμάστηκε για βάψιμο Νέο χερι λοιπόν και το αποτέλεσμα ανέλπιστα καλό
Όλα δείχνουν καλά και εκεί ακριβώς που προσπαθώ να αποφασίσω εάν μου αρέσει η όχι ο σκαραβαίος μπλέ ένας φίλος μου στελνει το link
https://www.modelcarsmag.com/forums/topic/139283-my-parents-1960-vw-beetle/ για να με βοηθήσει στην κατασκευή Αρχίζω και διαβάζω Ενας συνάρρωστος έχει πάρει το σκαραβαίο της Tamiya και θέλει να τον κάνει του 60 Το αντιθετο από αυτό που κάνω εγώ Σε κάποιο σημείο ένας ακόλουθος του λέει ότι τα παράθυρα στις πόρτες τα δυο φινιστρίνια πίσω το παρμπριζ και το πίσω παράθυρο θέλουν μείωση των διαστάσεων τους για το μοντέλο του 60
ΩΝΣΓ !!!! Μου σηκώθηκαν οι τρίχες Ελα λέω μ******ς δεν γίνονται αυτά τα πράγματα Εντάξει κατά καιρούς το πίσω παράθυρο από δυο μικρά φινιστρίνια έγινε ένα και το παρμπριζ μεγάλωσε αλλά μεταξύ 60 και 67 τουλάχιστον οπτικά δεν φαινόταν κάποια διαφορά Πόσο μάλλον στα πλαϊνά τζάμια Κάτι δεν έχω καταλάβει λέω και ξαναδιαβάζω Ο άνθρωπος όμως στο site το το έχει πάρει πατριωτικά και έχει αρχίσει και μικραίνει τα παράθυρα ΟΛΑ Δεν μπορεί ο άνθρωπος να εχει τέτοιες μαζοχιστικές τάσεις κάτι ξέρει που δεν ξέρω λέω και παίρνω τον σκαραβαίο της Hasegawa για μετρήσεις Το αποτέλεσμα συντριπτικό Τα παράθυρα ήταν όντως μεγαλύτερα στον σκαραβαίο που ήθελα να φτιάξω από αυτά που είχε ο σκαραβαίος της Airfix Το χειρότερο όμως δεν είναι ότι θα πρέπει να μεγαλώσω τα παράθυρα ούτε ότι όποια βαψίματα ειχα κανει θα πρέπει να ξαναγίνουν αλλά ότι θα πρέπει να φτιαχτούν και όλα τα διαφανή κομμάτια
Με βάση τις μετρήσεις από τον Hasegawa σημείωσα πάνω στην καρότσα τα όρια των παραθύρων που θα πρέπει να μεγαλώσουν Για το πίσω παράθυρο η διαφορά ήταν μισό χιλιοστό περιμετρικά και αποφάσισα να το αφήσω ως έχει Θα είναι το μικρό μας μυστικό Εγώ δεν θα το κάνω και εσείς δεν θα το βλέπετε Τα είπαμε τα συμφωνήσαμε τέλος. Αφού σημείωσα τα διευρυμένα παράθυρα άρχισα με τη λίμα στην αρχή και με ντουκόχαρτο στο τέλος να τρωω το πλαστικό και να μεγαλώνω τα παράθυρα Σε αυτή τη φάση κολλήθηκαν και οι δυο ράγες των παραθύρων που ασφαλίζει απάνω τους το τριγωνο τζαμακι Για καποιο λογο αυτά δεν είναι κάθετα αλλά έχουν μια μικρή κλίση ʼβυσσος η ψυχή της VW.
Αφού ανοιχτηκαν τα παράθυρα θα έπρεπε να μπει το λαστιχο στεγανοποιησης των τζαμιων Αυτό έγινε από πολύ ψιλό καλώδιο το οπόιο κολληθηκε περιμετρικά των παραθύρων και του παρμπίζ
Στο τέλος κολλήθηκε ταινία μασκαρίσματος στη θέση των παραθύρων και παρθηκε πατρόν Η ταινια ξεκολλήθηκε και ξανακολλήθηκε σε διαφανες πλαστικό για να κοπούν τα παράθυρα και το παρμπρίζ
Μετά από όλα αυτά καθαρίστηκε η καρότσα από τα ροκανίδια και τα νερα από το ντουκόχαρτο και επαναλείφθηκε η διαδικασία βαψίματος μέσα έξω μια και από τις εργασίες είχαν λερωθεί τα πάντα

Πριν το άνοιγμα των παραθύρων

Μετα το άνοιγμα των παραθύρων

Τοποθέτηση νέου λάστιχου στεγανοποίησης
