ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή
"God''s Rambo" Chevrolet camaro 1/24 fujimi
Kostis Pap:
Το Convoy είναι ταινία του Σαμ Πέκινπα (επίσης σκηνοθέτη του γουέστερν ʼγρια Συμμορία-The Wild Bunch) του 1978. Φορτηγατζήδες κρανιώνονται και συγκρούονται με τοπικούς διεφθαρμένους σερίφηδες σε μια εμβληματική σύγκρουση όπου συγκεντρώνονται δεκάδες νταλίκες σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Ο επικεφαλής φορτηγατζής (Kris Kristoferson) έχει το παρατσούκλι Rubber Duck από το παπί που έχει η νταλίκα του (βλέπε φωτό). Πιστεύω ότι είναι αναφορά στην ταινία, μπορεί να είναι και απλά σύμπτωση.
sluff:
--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Μαΐου 26, 2025, 09:17:56 μμ ---Το Convoy είναι ταινία του Σαμ Πέκινπα (επίσης σκηνοθέτη του γουέστερν ʼγρια Συμμορία-The Wild Bunch) του 1978. Φορτηγατζήδες κρανιώνονται και συγκρούονται με τοπικούς διεφθαρμένους σερίφηδες σε μια εμβληματική σύγκρουση όπου συγκεντρώνονται δεκάδες νταλίκες σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Ο επικεφαλής φορτηγατζής (Kris Kristoferson) έχει το παρατσούκλι Rubber Duck από το παπί που έχει η νταλίκα του (βλέπε φωτό). Πιστεύω ότι είναι αναφορά στην ταινία, μπορεί να είναι και απλά σύμπτωση.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ααααα οκ την εχω δει την ταινια.Θα του κανω μια ερωτηση εχει ομαδα στο facebook ::salut::
https://www.facebook.com/groups/330837865248
Kostis Pap:
--- Παράθεση από: sluff στις Μαΐου 27, 2025, 07:46:09 μμ ---Ααααα οκ την εχω δει την ταινια.Θα του κανω μια ερωτηση εχει ομαδα στο facebook ::salut::
https://www.facebook.com/groups/330837865248
--- Τέλος παράθεσης ---
α, ωραία, ρώτατονε γιατί έχω περιέργεια αν είναι τυχαίο!
sluff:
--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Μαΐου 27, 2025, 07:50:13 μμ ---α, ωραία, ρώτατονε γιατί έχω περιέργεια αν είναι τυχαίο!
--- Τέλος παράθεσης ---
Το κανα ηδη :mrgreen:
sluff:
Kωστη,ειχαμε απαντησει απο τον πλεον ειδικο...Τον ιδιο τον Helge Meyer.. :!:
Τιμη μου που μου απαντησε,ενας λογος ακομα αυτο το προτζεκτ να τελειωσει καλα..
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση