ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή

"God''s Rambo" Chevrolet camaro 1/24 fujimi

<< < (2/8) > >>

sluff:
Την περασμενη εβδομαδα  εκατσα και εκοψα το επιμαχο σημειο,κολλησα κομματι πλαστικου στο αναλογο σχημα και μετα πολυ τριψιμο..
Σιγα σιγα θα ερθει πιστευω..


Τωρα ειμαι καπου εδω..


KonstantinF:
Σούπερ πρότζεκτ Στάθη! Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!

Kostis Pap:
Μπράβο ρε. Πολύ ωραία ιδέα. Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον.
Θα φτιάξεις και το παπάκι της μούρης; (αναφορά στο Convoy του Πέκινπα είναι άραγε;)

sluff:

--- Παράθεση από: KonstantinF στις Μαΐου 25, 2025, 11:41:12 μμ ---Σούπερ πρότζεκτ Στάθη! Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!

--- Τέλος παράθεσης ---

Ευχαριστω Κωνσταντινε,ελπιζω να παει καλα!

sluff:

--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Μαΐου 26, 2025, 08:16:37 πμ ---Μπράβο ρε. Πολύ ωραία ιδέα. Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον.
Θα φτιάξεις και το παπάκι της μούρης; (αναφορά στο Convoy του Πέκινπα είναι άραγε;)

--- Τέλος παράθεσης ---

Θα παει αργα και βημα βημα Κωστη,εδω θα ειμαστε να τα λεμε
Το παπι το προσεξα,ναι νομιζω θα γινει οπως και τα δοντια εσωτερικα της μασκας.



Convoy του Πέκινπα...Γουατ ις δις :mrgreen:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση