ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή
"God''s Rambo" Chevrolet camaro 1/24 fujimi
sluff:
Την περασμενη εβδομαδα εκατσα και εκοψα το επιμαχο σημειο,κολλησα κομματι πλαστικου στο αναλογο σχημα και μετα πολυ τριψιμο..
Σιγα σιγα θα ερθει πιστευω..
Τωρα ειμαι καπου εδω..
KonstantinF:
Σούπερ πρότζεκτ Στάθη! Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!
Kostis Pap:
Μπράβο ρε. Πολύ ωραία ιδέα. Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον.
Θα φτιάξεις και το παπάκι της μούρης; (αναφορά στο Convoy του Πέκινπα είναι άραγε;)
sluff:
--- Παράθεση από: KonstantinF στις Μαΐου 25, 2025, 11:41:12 μμ ---Σούπερ πρότζεκτ Στάθη! Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!
--- Τέλος παράθεσης ---
Ευχαριστω Κωνσταντινε,ελπιζω να παει καλα!
sluff:
--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Μαΐου 26, 2025, 08:16:37 πμ ---Μπράβο ρε. Πολύ ωραία ιδέα. Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον.
Θα φτιάξεις και το παπάκι της μούρης; (αναφορά στο Convoy του Πέκινπα είναι άραγε;)
--- Τέλος παράθεσης ---
Θα παει αργα και βημα βημα Κωστη,εδω θα ειμαστε να τα λεμε
Το παπι το προσεξα,ναι νομιζω θα γινει οπως και τα δοντια εσωτερικα της μασκας.
Convoy του Πέκινπα...Γουατ ις δις :mrgreen:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση