ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή
"God''s Rambo" Chevrolet camaro 1/24 fujimi
Blitz-X:
Στην θέση σου, αν θα έκανα pin wash θα έκανα το πολύ με ένα RLM 66 ή αλλιώς Dunkelgrau. ʼντε το πολύ πολύ με ένα gunship grey. Σίγουρα πάντως όχι με κάποιο ανοιχτότερο γκρι. Τόσο όσο. Ίσα να φαίνεται ελάχιστα στους αρμούς του αμαξώματος. Οτιδήποτε ανοιχτότερο θα βγάζει μάτι.
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
sluff:
--- Παράθεση από: Blitz-X στις Οκτωβρίου 12, 2025, 12:50:39 μμ ---Στην θέση σου, αν θα έκανα pin wash θα έκανα το πολύ με ένα RLM 66 ή αλλιώς Dunkelgrau. ʼντε το πολύ πολύ με ένα gunship grey. Σίγουρα πάντως όχι με κάποιο ανοιχτότερο γκρι. Τόσο όσο. Ίσα να φαίνεται ελάχιστα στους αρμούς του αμαξώματος. Οτιδήποτε ανοιχτότερο θα βγάζει μάτι.
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
--- Τέλος παράθεσης ---
Το ιδιο σκεφτομαι και γω Μανο,εφτασε η ωρα για wash.. ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση