0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ωραιο και αυτο Διονυση.Η απορια μου ειναι ποσα μισοτελειωμενα ειχες η εχεις ακομα;
Καλησπέρα, πολύ ομορφη δουλειά και καθαρή! Σχετικά με τους ΑΙΜ-120, τα Barak δεν τους έπαιρναν γενικότερα, μόνο ΑΙΜ-9/Python 4 αλλά μικρό το κακό
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι συγχαρητήρια που μπορείς να διαχειριζεσαι ταυτόχρονα τόσα μοντέλα, εγώ θα τα είχα κάνει σαλάτα.
Εξαιρετικό Διονύση Το Tamiya μου για αυτό ακριβώς έχει ξεκινήσει, έχει φτάσει στο 40% της κατασκευής και το κυριότερο, έτσι ακριβώς ΘΕΛΕΙ να γίνει ΜΦΧ
Ε ναι παιδια το Tamiya μόνο για ελληνικό θα πρέπει να πάει ! Ακόμα δεν το έχω ξεκινήσει γιατί δύο f-18 που έχω και σκαλίζω .
To Tamiya ήταν μονόδρομος για μένα για το Barak, καθώς όλα τα παλιότερα καλούπια τουλάχιστον Kinetic (όχι μόνο F-16), μου γυρίζουν τα άντερα (μέτρια εφαρμογή, σχετικά "γλασσέ" και χοντροκομμένη λεπτομέρεια) σε σχέση με Tamiya, Hasegawa, ακόμα και Heller (Μ2000). Στo Barak μου το μόνο Kinetic θα είναι η επέκταση του αλεξιπτώτου. Αλλά ακόμα κι εκεί βλέπω τα "γλασσέ" τεράστια πιρτσίνια της Kinetic και εκνευρίζομαι. Θα πέσει στόκος λέμε ΜΦΧ