Αποστολέας Θέμα: Su-27SM - Zvezda - 1/72  (Αναγνώστηκε 652 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stratuono

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 159
  • Age: 44
  • modelclub.gr
Su-27SM - Zvezda - 1/72
« στις: Δεκεμβρίου 23, 2022, 07:23:30 μμ »

 Flanker friday σήμερα, οπότε σας παρουσιάζω άλλο ένα τελειωμένο Flanker για φέτος.

 Όπως λέει και ο τίτλος , πρόκειται για το κιτ της Zvezda ,το συγκεκριμένο ήταν το πρώτο μοντέλο που είχα αγοράσει με την επιστροφή μου στο χόμπι ,οπότε καθόταν αρκετά χρονια στο ράφι.

 Γενικά καλή εφαρμογή και λεπτομέρεια ,πλήρη (air to air ) φορτία , και πλούσια καρτέλα σημάτων.

 Η κατασκευή εγινε παράλληλα (σχεδόν) με το Su-27UB στον ενδιάμεσα κενο χρόνο.

 Η μονη προσθήκη αφορούσε το πιλοτήριο και ένα σετακι της Dream Model.Το κάθισμα είναι κάποιο ρητίνης,δεν θυμάμαι εταιρεία.

 Αποφάσισα να κανω το 04 κόκκινο απο το Lipetsk εν ετη 2013 με την δίχρωμη παραλλαγή . Νομίζω οτι πλέον τα αεροσκάφη έχουν αναβαθμιστεί στο επίπεδο SM3 και ξαναβαφτεί με την στάνταρ τρίχρωμη παραλλαγή.

Ακολουθεί φωτορομάντζο (δεν γυαλιζει στην πραγματικοτητα...  ::devil023:: ).

Καλες γιορτές σε ολους.




Αποσυνδεδεμένος Albert83

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 570
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθήνα
  • Lay down your souls to the gods rock n' roll!
Απ: Su-27SM - Zvezda - 1/72
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 26, 2022, 11:31:36 πμ »
Πολύ προσεγμένη κατασκευή, ωραίο βάψιμο και διάφανα μέρη, μπράβο! Επίσης χρόνια πολλά!

Αποσυνδεδεμένος Bad_Omen

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1869
  • Age: 46
  • Τόπος: Λαρισα
  • Θεοδωρος Ανυφαντής
Απ: Su-27SM - Zvezda - 1/72
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 29, 2022, 09:39:31 μμ »
πολύ όμορφο και αυτό .μπράβο  ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::
καλή χρονιά εύχομαι και το νέο έτος να προσθέσεις περισσότερα flanker στη συλλογή σου :wink: :wink:

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8294
  • Age: 54
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Su-27SM - Zvezda - 1/72
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 30, 2022, 03:35:43 μμ »
Όμορφη, περιποιημένη και μερακλίδικη δουλειά.
Πολλά μπράβο :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Tags: